Wat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef SpecialK het volgende:
brijnaalden
Dat of niets (hoe dan ook gestraft)quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:37 schreef teamlead het volgende:
waarom moet jij gestraft worden als zij iets vergeet
Of nu gestraft worden of over 9 maanden, mag je kiezenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:37 schreef teamlead het volgende:
waarom moet jij gestraft worden als zij iets vergeet
eigenhandige abbortus?quote:
Dat ja.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Of nu gestraft worden of over 9 maanden, mag je kiezen
wie het kindje krijgt mag het houdenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Of nu gestraft worden of over 9 maanden, mag je kiezen
Stoer hoor boos worden over neuken met condoom. Het is voor jouw veiligheid maar zulke mensen als jij hebben we niet nodig dus neuk verder zonder condoom totdat je sterft aan Aidsquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef sobriquet het volgende:
Verdomme mn vriendin heeft gister de pil vergeten in te nemen. En nu moet ik 2 weken lang met condoom neuken.![]()
Condooms![]()
Stoer hoor een conclusie trekken als je verder niks over de situatie weet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:49 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Stoer hoor boos worden over neuken met condoom. Het is voor jouw veiligheid maar zulke mensen als jij hebben we niet nodig dus neuk verder zonder condoom totdat je sterft aan Aids
En als je neukt met een opblaaspop hoef je geen condoom te gebruiken? of is jouw opblaaspop-vriendin zo modern dat die wel zwanger raakt?
Ja heeft ze allemaal al gedaan, maar de huisarts zei tegen haar dat het verstandig was om 2 weken het met condoom te doen. Ik vind het maar onzin.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:58 schreef beelz het volgende:
Als je vriendin gister de pil is vergeten in te nemen dan is er toch geen probleem? Gewoon de pil van gister alsnog innemen en ff morning after pil halen bij de apotheker. En dan lekker verder vetkezen
Shit wat een maagden. Christelijk zekerquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:03 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Ja heeft ze allemaal al gedaan, maar de huisarts zei tegen haar dat het verstandig was om 2 weken het met condoom te doen. Ik vind het maar onzin.
VerKAPT is denk ik wat jij bedoeltquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:03 schreef Camplo het volgende:
Verakpt 'er-wordt-hier-niet-geneukt-al-zeg-ik-van-wel' topic
Ja omdat jij nooit neukt, neuken andere mensen ook niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:05 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
VerKAPT is denk ik wat jij bedoelt
en ja inderdaad!![]()
Ben blij dat je niet in Amerika woont, dan had die huisarts moeten adviseren dat het verstandig was om het 2 weken helemaal niet te doenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:03 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Ja heeft ze allemaal al gedaan, maar de huisarts zei tegen haar dat het verstandig was om 2 weken het met condoom te doen. Ik vind het maar onzin.
Ik vergeet ook wel eens de pil in te nemen. Neem 'm de dag erop dan in en tot nu toe heeft die verstrooidheid bij mij nog nooit tot een zwangerschap geleid. volgens mij loopt het dus niet zo'n vaart. maar aan de andere kant: better safe than sorry.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:03 schreef sobriquet het volgende:
[..]
De dokter weet niet zo veelquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:03 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Nou je moeder kwam gisteren wel spuitend klaar!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:07 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Ja omdat jij nooit neukt, neuken andere mensen ook niet.![]()
Hierop is maar 1 reply mogelijk:quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:16 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Nou je moeder kwam gisteren wel spuitend klaar!!
Toen mijn hond klaarwas met haar!!Ik was bezig met je vriendin.. Ze vond dat jij zo zielig over condooms deed!
![]()
Pwnt?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:02 schreef sobriquet het volgende:
[..]
Is mn vriendin wel voorstander van, daarom nu 2 weken met condoom.
Zie het van de zonnige zijde: over twee weken kun je weer ervaren hoe lekker het is zonder zo'n onding om je lul.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:02 schreef sobriquet het volgende:
Door 1 pil te vergeten kun je wel zwanger worden (afhankelijk van de week waarin je hem vergeet). Je zou de eerste niet zijn hoewel ik wel moet toegeven dat die kans niet zo heel groot is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:04 schreef Vodka_Lime het volgende:
op welke dag van de strip heeft ze de pil vergeten.. door 1 pil vergeten kan je niet zwanger worden..
als nog slikken die pil. is niet zo erg. anders even op de bijsluiter kijken of arts bellen.
waarrom dan 2 weken met condoom?
Dan maak ik een dagje vrij.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:08 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Zie het van de zonnige zijde: over twee weken kun je weer ervaren hoe lekker het is zonder zo'n onding om je lul.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:53 schreef descendent1 het volgende:
Je kunt dr toch ook gewoon anaal nemen?![]()
Tsja eigenlijk is het haar schuld, dus heb ik wel recht op een vergoeding he.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:20 schreef dujour het volgende:
Zeg gewoon tegen je vriendin nu wil ik 2 weken alleen maar oraal bevredigd worden
Oh ja.. nee dat is lekker voor je vriendin..quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
Shit wat een maagden. Christelijk zeker
Neem een morning afterpil en neuk erop los.
aftermorning pil zit 10x zo veel zooi in dan de pil....quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ja.. nee dat is lekker voor je vriendin..![]()
Schijnt een enorme shock aan je systeem te zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:53 schreef murp het volgende:
[..]
aftermorning pil zit 10x zo veel zooi in dan de pil....
dat zeg ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Schijnt een enorme shock aan je systeem te zijn![]()
Ik beaam je woorden.quote:
Ach zeur niet, je kan tenminste nu toch nog seks krijgen, of niet dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:02 schreef sobriquet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:02 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik dacht weer te verIk dacht die ram je je pisbuis in oid
![]()
Dump haarquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef sobriquet het volgende:
Verdomme mn vriendin heeft gister de pil vergeten in te nemen. En nu moet ik 2 weken lang met condoom neuken.![]()
Condooms![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |