quote:Op zondag 3 december 2006 21:51 schreef douwe1978 het volgende:
Mmm ja er zitten veel spel fouten maar het is ook erg moeilijk om zo iets tevertellen komt omdat het erg vers is allemaal ik had het namelijk donderdag gehoord en was er even een paar dagen beetje vanaf.
Ze werkte wel trouwens in een winkel maar omdat ze erg jong was kreeg ze niet echt veel betaald dus betaalde we die dingen voor haar familie samen maar ik heb wel het meeste betaald. Achter af denk ik echt dat ik een enorme sukkel geweest ben en het heeft gewoon te lang geduurd omdat ik er steeds in ben blijven geloven maar ja liefde maakt blind.
Ik heb me gisteren inderdaad even lekker klem gezopen in de kroeg trouwens
En niet te zuinig ook. Na de eerste paar regels dacht ik dat alquote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef MoChe het volgende:
you've been used dude...
Dat is knap als je hem zelf opent !quote:Op zondag 3 december 2006 21:31 schreef douwe1978 het volgende:
Ik volg dit topic al een hele tijd...
Hetzelfde wat zoveel vrouwen in Nederland is overkomen met een Afrikaanse man is nu jou overkomen. Je bent een poosje gebruikt omdat je van alles betaalde en omdat je goedgelovig was. Hopelijk heb je hier een les mee geleerd en zul je in het vervolg niet meer zo gemakkelijk in een dergelijke relatie stappen en voor Sinterklaas gaan spelen. Ik heb verschillende meisjes gekend die hetzelfde hebben meegemaakt, waarvan de Afrikaanse vriend (na veel schulden en hoge telefoonrekeningen te hebben achtergelaten) weer terug zijn gegaan naar het land van herkomst en daar met een vrouw (die ze waarschijnlijk al langer kenden) trouwden, om nooit meer terug te keren. Hopelijk vind je in de toekomst een leuke meid (hopelijk geen goudzoeker) die een aardige jongen kan waarderen.quote:Op maandag 4 december 2006 07:23 schreef douwe1978 het volgende:
Ik ben zelf 28 jaar en zij was 21. Ik denk nu achter af ook trouwens dat ze misschien al een vriend had maar of ze doet het omdat ze daar ook niks heeft alleen haar zusjes en klampt ze zich zo snel mogelijk vast. Ook zei ze altijd dat ze nooit een donkere vriend uit haar land wou hebben omdat vrouwen daar minder waardig zijn . Als je eens zag waar haar zusjes woonden dan kan je het erg moeilijk begrijpen die woonden in de armste buurten daar van de hoofdstad.
Nou, hulde!quote:Op maandag 4 december 2006 18:19 schreef douwe1978 het volgende:
Alle reacties die ik tot nu van jullie allemaal heb gekregen maken me al weer wat vrolijker. Ik snap zelf ook niet goed hoever ik het ooit heb laten komen. Maar ja het leven gaat wel door ik geef me zelf op dit moment vaak een schop onderkont omdat ik niet wil thuis zitten maar lekker weg gaan. Zo zit ik sinds kort op fitness en probeer elk weekend lekker te stappen. En als ik het even niet zie zitten dan ga ik even naar mijn werk toe even lekker kletsen ( ik werk in een ziekenhuis dus ik kan 24 uur daar terecht ) waar ik veel steun krijg van mijn collega`s. Ik ben blij dat ik dit topic heb geopent en hoop zo dat iemand anders in zoon situatie zit er iets mee doet.
Het is makkelijk om zoals wij vanuit ons verzorgde landje, met de basis die wij hebben meegekregen zo te oordelen dat er misbruik is gemaakt. Maar vanuit haar angolese perspectief zal de wereld er heel anders uit zien. Ik zou niet zozeer zeggen dat dat meisje misbruik heeft gemaakt (tenminste, dat durf ik te bevestigen noch ontkennen), maar dat TS uit liefde geen al te slimme keuzes heeft gemaakt lijkt me wel duidelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 18:50 schreef NrSiX het volgende:
wat je niet moet doen is jezelf nu dingen verwijten, probeer de positieve kant te bekijken dat je er wat van hebt geleerd.. jij bent niet diegene die fout is geweest, door jou goedheid heeft iemand misbruik van je gemaakt, daar leer je alleen maar weer van. De volgende x krijg je de respect die je verdiend als je hier je les uit hebt getrokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |