"kut ik heb nog drie minuten om de bus te halenquote:en wat dacht je bij je zelf ?
"kut ik ben een beetje te laat me nest uit gegaanquote:Op donderdag 30 november 2006 07:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
"kut ik heb nog drie minuten om de bus te halen"
Straks naar Frankrijkquote:Op donderdag 30 november 2006 07:10 schreef tinoz het volgende:
en wat dacht je bij je zelf ?
vandaag zeker weer een leger inhoudloze dwazen op fok die me gaan afkraken en niemand die me wilt steunen (stieken hoopte ik op het omgedraaide)quote:wat dacht je bij je zelf ?
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:43 schreef tinoz het volgende:
vandaag zeker weer een leger inhoudloze dwazen op fok die me gaan afkraken en niemand die me wilt steunen (stieken hoopte ik op het omgedraaide)
het een was het gevolg van het ander inderdaadquote:Op donderdag 30 november 2006 08:09 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
"kut ik ben een beetje te laat me nest uit gegaan"
ik check je out, misschien ga ik je eens steunen.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:43 schreef tinoz het volgende:
vandaag zeker weer een leger inhoudloze dwazen op fok die me gaan afkraken en niemand die me wilt steunen (stieken hoopte ik op het omgedraaide)
Mwoah, je wordt gewaardeerd om wat je doet of gedaan hebt. Niet om je toekomstplannen.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:41 schreef tinoz het volgende:het zal waarschijnlijk ook wel gewaardeerd worden !!!
Maar wat zijn jouw idealen dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:12 schreef tinoz het volgende:
ja indd dat denk ik ook ja
ik ben een beetje bang voor vervelende reacties nu dus ik beperk met tot de puntjes te noemen :quote:Op donderdag 30 november 2006 12:15 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Maar wat zijn jouw idealen dan?
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:05 schreef SunChaser het volgende:
Mijn ideaal is om zoveel mogelijk nertsen levend te villen zodat ik er mooie bontjasen van kan maken.
Ik ben de relatiteit niet verloren iedereen is gewoon kleurenblind die ik hier tegen kom die mij raar vind en ik zie dingen die er volgens jullie neit zijn( zonder te halicuneren) gedachtelooze skeptici hebben nooit iemand beter gemaaktquote:Op donderdag 30 november 2006 20:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mijn ideaal is elke keer als ik een tinoz-topic zie (kies maar 1 van de 100 uit of zo) om geen lullig commentaar te geven. Helaas, ik faal altijd.
Kerel, je hebt al meerdere keren "Ik heb een ideaal" topics geopend, en elke keer draaide het uit op geflame naar jou toe omdat je realiteitszin mist. Word eens wakker alsjeblieft?
wat zijn jouw idealen dan ?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:04 schreef NiGeLaToR het volgende:
*zucht*
Ik ben zo'n fannatieke wereldverbeteraar, wat uiteraard een vrij zinloze exercitie lijkt.
Kan het dan ook niet laten van die moralistische stukjes op m'n blog te zetten of mensen met ethiek te overtuigen van 'n gelijk
Maargoed, heb soms wel het idee dat het helpt en mensen laat nadenken over hun rol in dit leven op deze aarde. En soms .. tjah.. sommige mensen kun je beter maar lekker laten zitten
Sterk aanwezig rechtvaardigheidsgevoel, praktiserend voorstander van zinvolle omgang met flora en fauna en van die stomme kleine dingetjes over elkaar netjes voor laten gaan, geweld niet gebruiken om je gelijk te halen.quote:
Verkeerde forum vlegel!quote:Op donderdag 30 november 2006 22:20 schreef urkel het volgende:
mijn idealen?, capoeira beoefenen in Brazilië op het strand,
-TERWIJL- ik uitzicht heb over héél véél braziliaanse chikiesss!
Dat topic is lekker concreet, had na de eerste alinea overigens geen zin meer om het te lezenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:58 schreef tinoz het volgende:
[..]
Ik ben de relatiteit niet verloren iedereen is gewoon kleurenblind die ik hier tegen kom die mij raar vind en ik zie dingen die er volgens jullie neit zijn( zonder te halicuneren) gedachtelooze skeptici hebben nooit iemand beter gemaakthoop voor je dat je trots op je zelf bent en echt blij met je zelf bent als je wakker wordt
ik heb dat in iedergeval wel maar mensen zoals jij verpesten mijn dag altijd
vooral van die wannabe psychologen
die even denken te kunnen zeggen hoe het allemaal zit en daar dacht vanochtend dus ook aan en ik ben dus wel leuke mensen tegen gekomen op fok weer , het zijn er mss alleen minder dan de vervelende types , dat weer eens bewijst dat er meer kracht voor nodig is inhoudelijk te reageren en een aardig persoon te zijn dan een raak zwetser die alles standaard afkraakt
![]()
hee dat is cool , ik heb ook capoeira gedaan maar ik werd nogal gestoord van de muziek en ben gestopt , vond het overigens wel tof en tot in zoverre dat mijn mestre zei dat er meer in de wereld was dan capoeira. ik vind wat capoeira doet voor mensen in arme wijken erg goed en vooral in gevallen zoals je kan zien bij only the strong ...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:20 schreef urkel het volgende:
mijn idealen?, capoeira beoefenen in Brazilië op het strand,
-TERWIJL- ik uitzicht heb over héél véél braziliaanse chikiesss!
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mijn ideaal is elke keer als ik een tinoz-topic zie (kies maar 1 van de 100 uit of zo) om geen lullig commentaar te geven. Helaas, ik faal altijd.
Kerel, je hebt al meerdere keren "Ik heb een ideaal" topics geopend, en elke keer draaide het uit op geflame naar jou toe omdat je realiteitszin mist. Word eens wakker alsjeblieft?
Wachten totdat er wat veranderd...quote:Op vrijdag 1 december 2006 07:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wacht tot 2012 om te zien of er echt iets groots veranderd, zoniet heb ik daarna wss niets meer om voor te leven, tenzij ik dan nog familie over heb natuurlijk.
jouw ideale is het totaal van standpunten van de partij van de dieren en groen links ofzo ?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:44 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik ben een beetje bang voor vervelende reacties nu dus ik beperk met tot de puntjes te noemen :
betere controle keurmerken hout
geen proefdieren
geen bont
verbetering psychiatrie
stop bio industrie
einde aan de bureaucratie
eerlijkere verdeling macht
verandering weergave in de media
einde monopoie software giganten
betere controle internet
einde aan voedsel verspilling
agrarische projecten in de derde wereld
eerlijkere beloning arbeiders
einde aan dikke portonee van mensen die hoge functies bekleden
betere omgan culture samenleving
betere controle horeca gelegenheden
verbetering structurering op internet
meer muziek over belangrijke onderwerpen
duurzaam gebruik grondstoffen
meer gebruik van natuurlijke energie
en zo kan ik nog wel even door gaan met idealen als geen oorlog enzo en verbroedering maar dat zal ik je besparen
hoop dat ik nu geen raar commentaar van mensen ga krijgen
denk het nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef Reemster het volgende:
[..]
jouw ideale is het totaal van standpunten van de partij van de dieren en groen links ofzo ?
Nee, heb vandaag weer hetzelfde ideaal als gisteren. Oude idealen, nieuwe deadlines.quote:Op woensdag 6 december 2006 07:08 schreef tinoz het volgende:
weer een dag verder en het is weer 7uur ...... is er nou nogsteeds niets veranderd aan jullie idealen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |