abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 november 2006 @ 07:10:01 #1
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44014146
goeie morgen allemaal , leuk dat je er bent , ik heb een vraag aan jullie , namelijk of jullie nog idealen hebben , je stond vanvochtend op (of bent niet gaan slapen) en wat dacht je bij je zelf ? ben je tevreden over hoe het gaat ? denk je aan de wereld ? of denk je aan je eigen leven ? denk je aan je familie en vrienden of denken je de grenezen over tot in verwegiestan ? ben je opgestaan met verschillende doelen voor ogen of was het , weer werken vandaag en beginnen met de sleur die het leven is en gelukig is het alweer bijna vrijdag en is het weekend weer nabij ? laat me je idealen weten als je ze nog hebt en vertel me anders gewoon waarom het je allemaal niets kan schelen en waarom de hele boel van jou betreft helemaal inmekaar kan storten .

nou dat was het

Save Us From Fashion !
pi_44014211
quote:
en wat dacht je bij je zelf ?
"kut ik heb nog drie minuten om de bus te halen "
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44014450
quote:
Op donderdag 30 november 2006 07:28 schreef buzzer het volgende:

[..]

"kut ik heb nog drie minuten om de bus te halen "
"kut ik ben een beetje te laat me nest uit gegaan "
pi_44014487
quote:
Op donderdag 30 november 2006 07:10 schreef tinoz het volgende:
Straks naar Frankrijk
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  donderdag 30 november 2006 @ 09:16:46 #5
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_44015231
quote:
Op donderdag 30 november 2006 07:10 schreef tinoz het volgende:

Jezus, kan ik een keer uitslapen ben ik om half 9 wakker..
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 09:42:15 #6
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_44015664
Mijn idealen zijn allang vervlogen.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 30 november 2006 @ 09:43:01 #7
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44015682
quote:
wat dacht je bij je zelf ?
vandaag zeker weer een leger inhoudloze dwazen op fok die me gaan afkraken en niemand die me wilt steunen (stieken hoopte ik op het omgedraaide)
Save Us From Fashion !
  Redactie Frontpage donderdag 30 november 2006 @ 10:05:24 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44016061
Mijn ideaal is om zoveel mogelijk nertsen levend te villen zodat ik er mooie bontjasen van kan maken.
  donderdag 30 november 2006 @ 10:35:39 #9
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44016806
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:43 schreef tinoz het volgende:

vandaag zeker weer een leger inhoudloze dwazen op fok die me gaan afkraken en niemand die me wilt steunen (stieken hoopte ik op het omgedraaide)

maar de hoop is niet verloren
Save Us From Fashion !
  donderdag 30 november 2006 @ 10:37:36 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44016863
quote:
Op donderdag 30 november 2006 08:09 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

"kut ik ben een beetje te laat me nest uit gegaan "
het een was het gevolg van het ander inderdaad
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 30 november 2006 @ 10:49:51 #11
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44017206
en is dat nou jou ideaal buzzer ? optijd opstaan ?
Save Us From Fashion !
  donderdag 30 november 2006 @ 11:21:47 #12
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_44018016
Mijn ideaal vandaag? Beter worden! Voel me belabberd
pi_44018140
Mijn ideaal voor vandaag is om me suprise te maken . Gelukkig komt er een vriend langs de me kan helepen
pi_44018153
de wereld verbeteren!
ik begin met thee rondsturen naar mensen met wie ik thee zou willen drinken.
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:43 schreef tinoz het volgende:
ik check je out, misschien ga ik je eens steunen.
pi_44018341
Mijn idealen ben ik een poosje kwijt geweest. Maar ze zijn helemaal terug en beter dan ooit te voren. Mijn kleine idealen zijn hier in Nederland is het helpen bij wat je gewoon op je weg tegen komt. Dat kan van alles zijn maar in hoever en hoe simpel het kan zijn is bijvoorbeeld de *HUG* actie. Verder doe ik her en der nog wat vrijwilligers werk. En steun ik nog wat goede doelen.

Mijn lange termijn idealen zijn iets groter maar zullen nog niet meer zijn dan een druppel op de gloeiende plaat. Dat is verpleegkundige worden in het buitenland. De ontwikkelingshulp in dus. Daarvoor ben ik mij aan het voorbereiden tussen gewoon de alledaagse dingen door. 1 of 2 talen leren (spaans en/ of frans), de studie verpleegkunde afmaken. En dan ga ik, voor hoe lang heb ik geen idee. Maar minder dan een jaar zal het niet zijn.
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
  donderdag 30 november 2006 @ 11:41:00 #16
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44018498
dat vind ik echt geweldig jammer dat mijn site het niet meer doet dan kon ik je het adres geven, jouw idealen zijn anders dan die van mij ik ben meer iemand die maatschappelijk dingen wilt veranderen , langetermijns idealen die nogal groot zijn dus en neit alleen mezelf en een selecte groep aan gaan maar een grote groep mensen, ik vind het moeilijk soms om er mee door te gaan omdat een ideaal zoals bijvoorbeeld de ontwikkelings sector in gaan veel practischer is en mensenlevens kan helpen en schelen op een veel kortere termijn maar het lijkt me toch nodig om met mijn idealen verder te gaan al zijn ze nogal simpel vergeleken met wat jij doet , ik vind het knap van je en goed dat je voor zo een mooie levens weg kiest !! het zal waarschijnlijk ook wel gewaardeerd worden !!!
Save Us From Fashion !
pi_44018541
Trieste vent ben jij!
pi_44018648
Ik ben zelf ideaal.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44019117
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:41 schreef tinoz het volgende:het zal waarschijnlijk ook wel gewaardeerd worden !!!
Mwoah, je wordt gewaardeerd om wat je doet of gedaan hebt. Niet om je toekomstplannen.
  donderdag 30 november 2006 @ 12:12:04 #20
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44019585
ja indd dat denk ik ook ja
Save Us From Fashion !
pi_44019682
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:12 schreef tinoz het volgende:
ja indd dat denk ik ook ja
Maar wat zijn jouw idealen dan?
pi_44019824
ik dacht kut ik heb een presentatie om 9:15, maar ik ben nog steeds ambitieus
  donderdag 30 november 2006 @ 12:44:53 #23
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44020460
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:15 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Maar wat zijn jouw idealen dan?
ik ben een beetje bang voor vervelende reacties nu dus ik beperk met tot de puntjes te noemen :

betere controle keurmerken hout
geen proefdieren
geen bont
verbetering psychiatrie
stop bio industrie
einde aan de bureaucratie
eerlijkere verdeling macht
verandering weergave in de media
einde monopoie software giganten
betere controle internet
einde aan voedsel verspilling
agrarische projecten in de derde wereld
eerlijkere beloning arbeiders
einde aan dikke portonee van mensen die hoge functies bekleden
betere omgan culture samenleving
betere controle horeca gelegenheden
verbetering structurering op internet
meer muziek over belangrijke onderwerpen
duurzaam gebruik grondstoffen
meer gebruik van natuurlijke energie
en zo kan ik nog wel even door gaan met idealen als geen oorlog enzo en verbroedering maar dat zal ik je besparen

hoop dat ik nu geen raar commentaar van mensen ga krijgen
Save Us From Fashion !
pi_44023680
quote:
Op donderdag 30 november 2006 10:05 schreef SunChaser het volgende:
Mijn ideaal is om zoveel mogelijk nertsen levend te villen zodat ik er mooie bontjasen van kan maken.
  donderdag 30 november 2006 @ 20:34:44 #25
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_44035149
Mijn ideaal is elke keer als ik een tinoz-topic zie (kies maar 1 van de 100 uit of zo) om geen lullig commentaar te geven. Helaas, ik faal altijd .

Kerel, je hebt al meerdere keren "Ik heb een ideaal" topics geopend, en elke keer draaide het uit op geflame naar jou toe omdat je realiteitszin mist. Word eens wakker alsjeblieft ?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  donderdag 30 november 2006 @ 21:58:20 #26
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44038445
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
Mijn ideaal is elke keer als ik een tinoz-topic zie (kies maar 1 van de 100 uit of zo) om geen lullig commentaar te geven. Helaas, ik faal altijd .

Kerel, je hebt al meerdere keren "Ik heb een ideaal" topics geopend, en elke keer draaide het uit op geflame naar jou toe omdat je realiteitszin mist. Word eens wakker alsjeblieft ?
Ik ben de relatiteit niet verloren iedereen is gewoon kleurenblind die ik hier tegen kom die mij raar vind en ik zie dingen die er volgens jullie neit zijn( zonder te halicuneren) gedachtelooze skeptici hebben nooit iemand beter gemaakt hoop voor je dat je trots op je zelf bent en echt blij met je zelf bent als je wakker wordt ik heb dat in iedergeval wel maar mensen zoals jij verpesten mijn dag altijd vooral van die wannabe psychologen die even denken te kunnen zeggen hoe het allemaal zit en daar dacht vanochtend dus ook aan en ik ben dus wel leuke mensen tegen gekomen op fok weer , het zijn er mss alleen minder dan de vervelende types , dat weer eens bewijst dat er meer kracht voor nodig is inhoudelijk te reageren en een aardig persoon te zijn dan een raak zwetser die alles standaard afkraakt
Save Us From Fashion !
pi_44038684
*zucht*
Ik ben zo'n fannatieke wereldverbeteraar, wat uiteraard een vrij zinloze exercitie lijkt.
Kan het dan ook niet laten van die moralistische stukjes op m'n blog te zetten of mensen met ethiek te overtuigen van 'n gelijk

Maargoed, heb soms wel het idee dat het helpt en mensen laat nadenken over hun rol in dit leven op deze aarde. En soms .. tjah.. sommige mensen kun je beter maar lekker laten zitten
  donderdag 30 november 2006 @ 22:10:21 #28
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44038958
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:04 schreef NiGeLaToR het volgende:
*zucht*
Ik ben zo'n fannatieke wereldverbeteraar, wat uiteraard een vrij zinloze exercitie lijkt.
Kan het dan ook niet laten van die moralistische stukjes op m'n blog te zetten of mensen met ethiek te overtuigen van 'n gelijk

Maargoed, heb soms wel het idee dat het helpt en mensen laat nadenken over hun rol in dit leven op deze aarde. En soms .. tjah.. sommige mensen kun je beter maar lekker laten zitten
wat zijn jouw idealen dan ?
Save Us From Fashion !
pi_44039130
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:10 schreef tinoz het volgende:

[..]

wat zijn jouw idealen dan ?
Sterk aanwezig rechtvaardigheidsgevoel, praktiserend voorstander van zinvolle omgang met flora en fauna en van die stomme kleine dingetjes over elkaar netjes voor laten gaan, geweld niet gebruiken om je gelijk te halen.

Beetje open deuren misschien, maar 't valt me op dat veel mensen veel roepen maar snel weg kijken als het in hun voordeel is of als ze anders zelf risico moeten nemen.
  donderdag 30 november 2006 @ 22:16:07 #30
81237 releaze
best of both worlds
pi_44039202
Het enige ideaal wat ik tegenwoordig heb is de oorlog in mezelf stoppen, want de oorlog in een ander stoppen kan niet. Wat ik met de oorlog bedoel is mensen niet accepteren, ideeen niet accepteren, in een zo breed mogelijke zin. Achter iemands rug omlullen over wat die en die allemaal wel niet gedaan heeft, zoals ik dat vandaag weer eens deed om een of andere manier, is ook niet accepteren dat iemand zo is. 'Vinden dat iets moet' is oorlog tegen de realiteit (de realiteit dat iets niet gedaan wordt) dus die oorlog moet ik ook nog in mezelf stoppen. Ik kan pas vrede overdragen als ik vrede ben, he.
  donderdag 30 november 2006 @ 22:16:41 #31
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_44039219
Eigenlijk loop ik al wel een tijdje rond met ideeën om eens echt wat te gaan doen met idealen (b.v. biologisch eten, minder vlees, ecological footprint verminderen, iets gaan studeren waarmee k iets van ontwikkelingswerk kan gaan doen etc) maar het komt er niet zo van
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_44039372
mijn idealen?, capoeira beoefenen in Brazilië op het strand,
-TERWIJL- ik uitzicht heb over héél véél braziliaanse chikiesss!
vivo la horda de capoeira; Ê dalila, ilê ilê, dalila ô!
pi_44039404
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:20 schreef urkel het volgende:
Verkeerde forum vlegel!
pi_44039472
nee man chill, dat is ideaal, allright!
vivo la horda de capoeira; Ê dalila, ilê ilê, dalila ô!
  donderdag 30 november 2006 @ 22:28:09 #35
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44039693
ik wilde eingelijk vandaag de "gossie mossie possie" in het leven roepen ,
ik had er een heel script voor geinstaleerd gekocht en ge-edit , maar ik voegde een pull down menu toe om provincies toe te voegen van nederlands (omdat het americaanse software is ) en toen liep alles fout en nu doet het hele script het niet meer ...ik ga het vanavond eens opnieuw proberen. want de gossie mossie possie moet ene possie worden die zich bezig houd met eigenlijk onderwerpen waarvan iemand "gossie moss! " van zou kunnne zeggen en de leden van de gossie mossie possie zouden er dan ook over gaan brainstormen en practische idee-en over bedenken om er iets aan te doen het de possie.

dat lijkt me een leuk alternatief als je bijvoorbeeld geen ontwikkelings hulp kunt gaan doen ...

weet niet of het een succes wordt , had eingelijk het idee al bijna opgegeven dat er idealisten waren op het internet maar dat blijkt dus eignelijk wel zo te te zijn merk ik net dat vind ik wel flex...

ik zou laat het ff weten als je intresse hebt ....
Save Us From Fashion !
pi_44039748
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:58 schreef tinoz het volgende:

[..]

Ik ben de relatiteit niet verloren iedereen is gewoon kleurenblind die ik hier tegen kom die mij raar vind en ik zie dingen die er volgens jullie neit zijn( zonder te halicuneren) gedachtelooze skeptici hebben nooit iemand beter gemaakt hoop voor je dat je trots op je zelf bent en echt blij met je zelf bent als je wakker wordt ik heb dat in iedergeval wel maar mensen zoals jij verpesten mijn dag altijd vooral van die wannabe psychologen die even denken te kunnen zeggen hoe het allemaal zit en daar dacht vanochtend dus ook aan en ik ben dus wel leuke mensen tegen gekomen op fok weer , het zijn er mss alleen minder dan de vervelende types , dat weer eens bewijst dat er meer kracht voor nodig is inhoudelijk te reageren en een aardig persoon te zijn dan een raak zwetser die alles standaard afkraakt
Dat topic is lekker concreet, had na de eerste alinea overigens geen zin meer om het te lezen
  donderdag 30 november 2006 @ 22:32:04 #37
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_44039871
Rond mijn 40ste in zuid frankrijk gaan wonen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 30 november 2006 @ 22:34:29 #38
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44039977
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:20 schreef urkel het volgende:
hee dat is cool , ik heb ook capoeira gedaan maar ik werd nogal gestoord van de muziek en ben gestopt , vond het overigens wel tof en tot in zoverre dat mijn mestre zei dat er meer in de wereld was dan capoeira. ik vind wat capoeira doet voor mensen in arme wijken erg goed en vooral in gevallen zoals je kan zien bij only the strong ...

ik heb het maar vier jaar gedaan en ik heb het voor het eerst gezien in salvador do bahia toen ik 14 was , ik dacht dat ik goed was in lichamelijke bewegingen maar stond echt flink te kijken van wat ik daar zag , heb het in nederland gezocht maar kon het niet vinden, iuiteindelijk het ik het gevonden en ben ik het in verschillende steden gaan beoefenen jammer dat mijn ouders van mening waren dat het niet verdiende als mestre anders was het mss ook wel anders gelopen . weer een droom gemist ik ken wel een meisje dat nu mestre is en die in de favellas ook capoeira heeft gedaan en er echt actief mee bezig is , echt cool !
Save Us From Fashion !
pi_44042481
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:34 schreef Blind_Guardian het volgende:

pi_44045767
Ja. Stinkend rijk worden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 1 december 2006 @ 07:01:12 #41
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44045769
zo , een nieuwe dag breekt aan het is 7 uur en ik loop met 1 ding in mijn hoofd , wie ow wie komt er in aanmerking voor een plaats in de Gossie Mossie Possie ........

De gossie mossie possie is een possie die iets onderneemt waar andere mensen alleen klagen en ik heb altijd de droom gehad dat te doen dus laat me even weten hoe je in elkaar zit , stel een idealitische CV samen stuur die naar mijn email adres .... misschien zullen de dagen voor het nieuwe jaar dan ineens meer vruchten gaan afwerpen !!

ik reken op jullie
Save Us From Fashion !
  vrijdag 1 december 2006 @ 07:41:00 #42
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44045919
Ik wacht tot 2012 om te zien of er echt iets groots veranderd, zoniet heb ik daarna wss niets meer om voor te leven, tenzij ik dan nog familie over heb natuurlijk.

daarnaast heb ik niet langer dan 3 uurtjes kunnen slapen dus heb ik op het "exacte moment" even geen idealen..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_44046891
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 07:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik wacht tot 2012 om te zien of er echt iets groots veranderd, zoniet heb ik daarna wss niets meer om voor te leven, tenzij ik dan nog familie over heb natuurlijk.
Wachten totdat er wat veranderd...

Jah, dát lijkt mij werkelijk de instelling waarmee er ook daadwerkelijk ooit iets veranderd.

En weet je? Als het dan waarschijnlijk gebeurd is het waarschijnlijk totaal niet naar je zin of zoals jij het gedaan zou hebben...
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:28:10 #44
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_44046985
Ik werd wakker en dacht: Bijna weekend, bitch.
Putting the laughter back in slaughter.
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:12:03 #45
150345 Reemster
De broer van Sinterklaas.
pi_44048978
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:44 schreef tinoz het volgende:

[..]

ik ben een beetje bang voor vervelende reacties nu dus ik beperk met tot de puntjes te noemen :

betere controle keurmerken hout
geen proefdieren
geen bont
verbetering psychiatrie
stop bio industrie
einde aan de bureaucratie
eerlijkere verdeling macht
verandering weergave in de media
einde monopoie software giganten
betere controle internet
einde aan voedsel verspilling
agrarische projecten in de derde wereld
eerlijkere beloning arbeiders
einde aan dikke portonee van mensen die hoge functies bekleden
betere omgan culture samenleving
betere controle horeca gelegenheden
verbetering structurering op internet
meer muziek over belangrijke onderwerpen
duurzaam gebruik grondstoffen
meer gebruik van natuurlijke energie
en zo kan ik nog wel even door gaan met idealen als geen oorlog enzo en verbroedering maar dat zal ik je besparen

hoop dat ik nu geen raar commentaar van mensen ga krijgen
jouw ideale is het totaal van standpunten van de partij van de dieren en groen links ofzo ?
Sinterhenk!
  zondag 3 december 2006 @ 18:01:56 #46
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44109046
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef Reemster het volgende:

[..]

jouw ideale is het totaal van standpunten van de partij van de dieren en groen links ofzo ?
denk het niet
Save Us From Fashion !
  maandag 4 december 2006 @ 06:45:49 #47
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44123220
het is weer maandag en het is 4 december bijna 2007 en sinterklaas en de kerst zitten eraan te komen , dit is de maand waarin mensn meestal gaan nadenken , dus ik vraag me vandaag weer : "met welk idee zal iedereen nou opgestaan zijn" .... van mezelf weet ik het wel..... ik wil graag echt iets betekenen voor de maatschappij; naast de agenda punten van de gossie mossie possie wil ik samen met de possie (inmiddels 3 man sterk) naar een ander land om mee te helpen met het bouwen van huizen voor mensen die in krotten wonen of helemaal dakloos zijn , ik doe liever meer, maar bij gebrek aan beter is het wel een goede tijdelijke oplossieg denk ik , toch wil ik de gene bedanken die het me aan geraden heeft ! ik had het anders mss niet eens overwogen , nu ga ik nog hopen dat ik het ga kunnen bekostigen........ , er is nu overigens neit echt een voorwaarde geplakt aan de gossie mossie possie ,maar als je nuniet lid wilt worden dan willen we je eerst eens bezig zien op een project . we gaan waarschijnlijk ieder jaar op een reis ergens heen en als het mee zit gaan we ook gewoon tussen door dingen doen zoals vrijwilligers werk met een groepje maar precies wat ,staat nog niet vast .... als je lid bent geworden kan je in de memberzone lezen wat er allemaal op de planning staat en wat je te doen staat als lid .....

maar ff to the point , waar dacht je nou aan toen je wakker werd , dacht je aan je eigen leven ? dacht je aan ee ngebeurtenis ? dacht je aan iets matterialistisch of dacht je aan een goed voornemen ? of wilde je vandaag iets gaan bereiken misschien ? laat het ff weten , dan weet ik oo hoe andre mensen de maandag beginnen ;-)

groetjes
Save Us From Fashion !
  maandag 4 december 2006 @ 07:25:15 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44123342
Ik dacht "kut waarom slaap ik nooit langer dan 6 uurtjes" want ik werd om half 4 wakker, en toen maar weer geslapen tot half 5... bleh..
kon gisteren mn ogen niet meer open houden rond 7 uur :/
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 4 december 2006 @ 10:27:36 #49
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44125222
Sorry. Op maandagochtend gaan mijn gedachten tijdens het ontwaken niet veel verder dan 'Kut, het is alweer maandagochtend en ik moet mijn nest uit."
... is a mismatch forever
  dinsdag 5 december 2006 @ 06:57:46 #50
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44154240
het is dinsdag ochtend het is bijna zeven uur en vier december 2006 , geen maandag smoesjes dit keer , misschien heb je dit topic al vaker gelezen en ben je aan het denken geslagen ? "wat Zijn MIJN idealen eigenlijk? Zo ja , waar ben je op gekomen? wat heb je uitgekozen om wat meer tijd in te steken ? of ben je nogsteeds met de zelvde dingen bezig als je bezig was en heb je helemaal geen ruimte kunnen maken voor nieuwe idealen ?

Laat het ff weten

PS: goeie morgen trouwens
Save Us From Fashion !
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:37:38 #51
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_44155723
Ideaal voor vandaag:
mompelt iets over een meisje.
------------------
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:46:35 #52
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_44162895
Slapend rijk worden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:48:06 #53
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44162951
Het zou ideaal zijn als ik vandaag mijn deadlines haal. maar dat ideaal is vanavond weer weg.
  woensdag 6 december 2006 @ 07:08:44 #54
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44184015
weer een dag verder en het is weer 7uur ...... is er nou nogsteeds niets veranderd aan jullie idealen ?
Save Us From Fashion !
pi_44186310
Tinoz
  woensdag 6 december 2006 @ 10:27:50 #56
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44186329
quote:
Op woensdag 6 december 2006 07:08 schreef tinoz het volgende:
weer een dag verder en het is weer 7uur ...... is er nou nogsteeds niets veranderd aan jullie idealen ?
Nee, heb vandaag weer hetzelfde ideaal als gisteren. Oude idealen, nieuwe deadlines.
  woensdag 6 december 2006 @ 10:29:24 #57
147277 tweaktubbie
Waar is dat knopje voor?
pi_44186365
Mezelf blijven.
Weer drie seconden verspild door het lezen van een nutteloze sig....
  vrijdag 8 december 2006 @ 07:32:16 #58
151199 tinoz
Alter Reality
pi_44240854
nou goeie morgen maar weer , het is bijna weekend en een nieuwe dag breekt aan, ik heb al ee naantal idealen gelezen en ik ben een beetje teleurgesteld in de idealen van de mensen maarja dat is nou eenmaal zoals het is en dat moeten we dan maar accepteren.... hopelijk brengt deze dag weer veel goeds en misschien ook neit
de tijd zal het leren
Save Us From Fashion !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')