"kut ik heb nog drie minuten om de bus te halenquote:en wat dacht je bij je zelf ?
"kut ik ben een beetje te laat me nest uit gegaanquote:Op donderdag 30 november 2006 07:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
"kut ik heb nog drie minuten om de bus te halen"
Straks naar Frankrijkquote:Op donderdag 30 november 2006 07:10 schreef tinoz het volgende:
en wat dacht je bij je zelf ?
vandaag zeker weer een leger inhoudloze dwazen op fok die me gaan afkraken en niemand die me wilt steunen (stieken hoopte ik op het omgedraaide)quote:wat dacht je bij je zelf ?
quote:Op donderdag 30 november 2006 09:43 schreef tinoz het volgende:
vandaag zeker weer een leger inhoudloze dwazen op fok die me gaan afkraken en niemand die me wilt steunen (stieken hoopte ik op het omgedraaide)
het een was het gevolg van het ander inderdaadquote:Op donderdag 30 november 2006 08:09 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
"kut ik ben een beetje te laat me nest uit gegaan"
ik check je out, misschien ga ik je eens steunen.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:43 schreef tinoz het volgende:
vandaag zeker weer een leger inhoudloze dwazen op fok die me gaan afkraken en niemand die me wilt steunen (stieken hoopte ik op het omgedraaide)
Mwoah, je wordt gewaardeerd om wat je doet of gedaan hebt. Niet om je toekomstplannen.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:41 schreef tinoz het volgende:het zal waarschijnlijk ook wel gewaardeerd worden !!!
Maar wat zijn jouw idealen dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:12 schreef tinoz het volgende:
ja indd dat denk ik ook ja
ik ben een beetje bang voor vervelende reacties nu dus ik beperk met tot de puntjes te noemen :quote:Op donderdag 30 november 2006 12:15 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Maar wat zijn jouw idealen dan?
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:05 schreef SunChaser het volgende:
Mijn ideaal is om zoveel mogelijk nertsen levend te villen zodat ik er mooie bontjasen van kan maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |