Ik dacht dat ik hier de pessimist was.quote:
Ik wilde je eigenlijk al vragen of je het werk niet vandaag had kunnen doen zodat je morgen kon gaan, maar dat leek me een beetje gemeen.quote:Op zondag 3 december 2006 03:21 schreef broer het volgende:
Als ik discipline had, was ik vanavond al klaar geweest.
En die heeft Mike ook gefeliciteerdquote:Op zondag 3 december 2006 03:24 schreef thaleia het volgende:
Er was ook nog een Fokker!
O, je mag al op zijn verjaardag komen. Goede ontwikkelingen.quote:Op zondag 3 december 2006 03:24 schreef thaleia het volgende:
Mike was jarig. Het was hilarisch. Ik geloof dat ik werkelijk elke aanwezige heb gezegd dat Mike jarig was en dat ze hem vooral moesten feliciteren.
Er was ook nog een Fokker!
Wellicht. Maar in ieder geval niet de enige.quote:Op zondag 3 december 2006 03:24 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat ik hier de pessimist was.
Ja, het kwam er niet van. Het spijt me.quote:Ik wilde je eigenlijk al vragen of je het werk niet vandaag had kunnen doen zodat je morgen kon gaan, maar dat leek me een beetje gemeen.
(Maar je wist het vorige week al!)
Hmja. Parel voor de zwijnen is misschien toepasselijker.quote:
Ik ben slechts de boodschapper, hè. LXIV is degene die dit als een schone toekomst voor zijn dochter ziet.quote:Op zondag 3 december 2006 12:01 schreef dwerg het volgende:
Parel voor de zwijnen is misschien toepasselijker.
Bij de C1000 heten ze zelfs Sosijsen.quote:Op zondag 3 december 2006 17:46 schreef wyccie het volgende:
Saucijzen zijn toch gewoon worsten? Ik zeg dan gewoon altijd worsten.
Ja, dat zijn het.quote:Op zondag 3 december 2006 17:46 schreef wyccie het volgende:
Nee.quote:Op zondag 3 december 2006 17:46 schreef wyccie het volgende:
Een saucijs en een worst is niet hetzelfde.quote:Op zondag 3 december 2006 18:08 schreef broer het volgende:
[..]
Niet?
Kut, dan heb ik het verkeerde gekocht. Kan ik weer terug.
Vast niet! Hordes (sp?) Nederlanders doen het en een groot deel daarvan zal het ongetwijfeld leuk vindenquote:Op zondag 3 december 2006 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ben ik dan de enige die het leuk vindt om haar verjaardag te vieren?
Ik. Tja, het is wel aan mij besteed, mensen volproppen en cadeautjes in ontvangst nemen.quote:Op zondag 3 december 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is "haar"?
Als ik niet duidelijk laat blijken wat ik wil, dan niet.quote:Op zondag 3 december 2006 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Krijg jij wel leuke cadeautjes dan?
Ik neem ook met liefde een taart mee als ik geen cadeautjes krijg.quote:Op zondag 3 december 2006 21:40 schreef k_man het volgende:
Oh jee. Is dit een still hint om een cadeautje naar de meet mee te brengen?
En krijgen we dan wel taart van je?
Oh, man! Die TTK-LPT is af en toe écht briljant!quote:Op zondag 3 december 2006 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, plekken waar je nog achterlangs binnen mag komen.
Nee, we hebben geen Project Gallery. (Home Essentials klinkt erg Martha Stewartachtigquote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef broer het volgende:
Verdomd. Ik heb Word voor Mac, en daar zit het onder File > Project Gallery > Home essentials > Resumes. Of dat onder Windows ook zo is, weet ik niet.
Dat is dan ook vast de reden dat ik er nog niet eerder op geklikt had.quote:Op maandag 4 december 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
(Home Essentials klinkt erg Martha Stewartachtig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |