Zoon doorgerookte rochelstemquote:Op donderdag 7 december 2006 21:06 schreef Snuwerd het volgende:
zo jammer als een mooi meisje een kutstem heeft
Afknapper inderdaad...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:06 schreef Snuwerd het volgende:
zo jammer als een mooi meisje een kutstem heeft![]()
Ik vind van niet. Hoewel een mannenstem rustiger klinkt dan een vrouwenstem, luister ik in een positieve setup veel liever naar een vrouwenstemquote:Op donderdag 7 december 2006 20:59 schreef -Angelus- het volgende:
Ligt het nu aan mijn of klinkt een mannelijke stem beter dan een vrouwelijke stem? Veel vrouwelijke stem hebben vaak het schel geluid van een vijf jarige die aan het praten is. Terwijl een stem van een man vaak gewoon aangenaam in je oor klinkt.
iddquote:Op donderdag 7 december 2006 21:06 schreef Snuwerd het volgende:
zo jammer als een mooi meisje een kutstem heeft
4 soorten vrouwen toch?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
weet je waarom het zo is?
je hebt 8 soorten mannen en wel 16 soorten vrouwen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Don_LaFontainequote:Op donderdag 7 december 2006 21:10 schreef PlarkPlark het volgende:
Die stem van film-trailers, dat is een toffe stem.
Is BttD een kloon van jou?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
4 soorten vrouwen toch?leuke meisjes die leuk willen zijn leuke meisjes die zichzelf verpesten lelijke meisjes die leuk willen zijn lelijke meisjes die zeggen 'Ik ben lelijk en ik ben er trots op '
hmmm dat is wel erg simplistiech.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
4 soorten vrouwen toch?leuke meisjes die leuk willen zijn leuke meisjes die zichzelf verpesten lelijke meisjes die leuk willen zijn lelijke meisjes die zeggen 'Ik ben lelijk en ik ben er trots op '
JOH!quote:Op donderdag 7 december 2006 21:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hmmm dat is wel erg simplistiech.
wie is dat?quote:
Vlaamse stemmen zijn ubergeilquote:Op donderdag 7 december 2006 21:29 schreef octopussy het volgende:
volgens mij vinden de meeste mensen vrouwenstemmen prettiger. Zijn maar weinig mensen die bijvoorbeeld hun navigatie met mannenstem aan hebben. Als je in Duitsland bent dan hoor je op de radio ook heel veel vrouwelijke radio-dj's. Die hebben vaak echt fijne stemmen.![]()
Mijn vriend vind de vlaamse dame van TomTom het prettigst. Dan zet ie de navigatie alleen al aan vanwege de stem![]()
bij zang stinken mannen de tent uit manquote:Op donderdag 7 december 2006 21:31 schreef Sargon het volgende:
Bij zang vind ik mannen stemmen mooier, vrouwen stemmen zijn wat onrustiger. Maar in het dagelijks leven heb ik er nooit zo op gelet.
noem die 16 soorten van jou eens dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hmmm dat is wel erg simplistiech.
Ja, maar dat is meestal als ze geen mooie meisjes meer zijn, maar verlepte bejaarden.quote:
Onzeker piepstemmetje, kopstemmetje, doorgerookt plat pratend, zo'n stem met zo'n snik erin (zo een als die gozer van die blindengeleidehondenreclame heeft)quote:Op donderdag 7 december 2006 21:53 schreef Sukilove het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meestal als ze geen mooie meisjes meer zijn, maar verlepte bejaarden.
Bij jonge vrouwen klinkt dat dan in het beste geval een beetje als Sara Bettens, lekker hees.
Ik vind een onzeker piepstemmetje suffer bij meisjes.
quote:Op donderdag 7 december 2006 23:17 schreef moelan0e het volgende:
Ik kwam er per ongeluk achter dat ik helemaal geen enkele CD heb die ik regelmatig beluister waarop een vrouw zingt. Niet een!
mannenstemmen zijn rrr.
Dus, je bent al die tijd voorgelogen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik schijn een mooie stem te hebben, werd mij altijd al door de telefoon en op (Fok)radio verteld.
Met behulp van ene SCHomo die bij de radio werkt een demootje gemaakt en opgestuurd naar een professioneel stemmenbureau.
Nooit meer iets van gehoord.![]()
En nog steeds zeggen ze tegen me dat ik een mooie radiostem heb.![]()
Miskent talent.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dus, je bent al die tijd voorgelogen?
ja die heeft een zoetgevooisde stem met een klein randje van honing en rosemarijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 04:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik vind Ma Tokkie wel een geile voice hebben.
Sjaaaaaaaaaaaaaaaakie!!!! Trek je slippers an rotjong, we ga na omaaaaaa.
Tonniiiiiiiiee, klap de wielen uit lul, we motte boodschappeeeee doe.
Is dat niet omdat je dan het beeld bij de persoon hebt?quote:Op vrijdag 8 december 2006 05:55 schreef popolon het volgende:
Het hangt toch ook van de situatie af.
Ik vind bijv. dat Harmke Pijpers op Radio 1 een geweldige stem heeft/had (zit ze er nog?), op televisie is het weer niks.
Dus als TS wat specifieker is dan kunnen 'we' er wat mee.
Valse luchtquote:Op donderdag 7 december 2006 23:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
Een zwoele vrouwenstem met veel valse lucht......![]()
Da's gewoon een eufemistische wijze van aangeven dat je kop te lelijk is voor op TV.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:19 schreef golfer het volgende:
En nog steeds zeggen ze tegen me dat ik een mooie radiostem heb.![]()
Misschien wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:02 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Is dat niet omdat je dan het beeld bij de persoon hebt?Lijkt me niet dat iemand anders praat als ze op tv is...
mensen met telefoonstemmen zijn meestal vrouwenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:16 schreef danny91184 het volgende:
Vaak vind ik een vrouwenstem aangenamer klinken.
Ik doe soort van helpdesk werk, en daar krijg je genoeg mensen aan de lijn.
Voornamelijk zijn de vrouwelijke sprekers gewoon aangenamer om naar te luisteren (naar mijn gevoel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |