quote:Op donderdag 7 december 2006 23:17 schreef moelan0e het volgende:
Ik kwam er per ongeluk achter dat ik helemaal geen enkele CD heb die ik regelmatig beluister waarop een vrouw zingt. Niet een!
mannenstemmen zijn rrr.
Dus, je bent al die tijd voorgelogen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:19 schreef golfer het volgende:
Ik schijn een mooie stem te hebben, werd mij altijd al door de telefoon en op (Fok)radio verteld.
Met behulp van ene SCHomo die bij de radio werkt een demootje gemaakt en opgestuurd naar een professioneel stemmenbureau.
Nooit meer iets van gehoord.![]()
En nog steeds zeggen ze tegen me dat ik een mooie radiostem heb.![]()
Miskent talent.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dus, je bent al die tijd voorgelogen?
ja die heeft een zoetgevooisde stem met een klein randje van honing en rosemarijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 04:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik vind Ma Tokkie wel een geile voice hebben.
Sjaaaaaaaaaaaaaaaakie!!!! Trek je slippers an rotjong, we ga na omaaaaaa.
Tonniiiiiiiiee, klap de wielen uit lul, we motte boodschappeeeee doe.
Is dat niet omdat je dan het beeld bij de persoon hebt?quote:Op vrijdag 8 december 2006 05:55 schreef popolon het volgende:
Het hangt toch ook van de situatie af.
Ik vind bijv. dat Harmke Pijpers op Radio 1 een geweldige stem heeft/had (zit ze er nog?), op televisie is het weer niks.
Dus als TS wat specifieker is dan kunnen 'we' er wat mee.
Valse luchtquote:Op donderdag 7 december 2006 23:22 schreef Beelzebub85 het volgende:
Een zwoele vrouwenstem met veel valse lucht......![]()
Da's gewoon een eufemistische wijze van aangeven dat je kop te lelijk is voor op TV.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:19 schreef golfer het volgende:
En nog steeds zeggen ze tegen me dat ik een mooie radiostem heb.![]()
Misschien wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:02 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Is dat niet omdat je dan het beeld bij de persoon hebt?Lijkt me niet dat iemand anders praat als ze op tv is...
mensen met telefoonstemmen zijn meestal vrouwenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:16 schreef danny91184 het volgende:
Vaak vind ik een vrouwenstem aangenamer klinken.
Ik doe soort van helpdesk werk, en daar krijg je genoeg mensen aan de lijn.
Voornamelijk zijn de vrouwelijke sprekers gewoon aangenamer om naar te luisteren (naar mijn gevoel)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |