Dit soort veilige houders hebben ze in tuincentra:quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Daar had ik daarnet nog wel even naar gekeken, maar het aanbod aan leuke afgesloten (voorzover mogelijk) waxinelichtjeshouders is zeer beperkt.
En dan nog de batterijtjes eh! Dat zijn van die platte, ook niet al te goedkoop.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:34 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
zoals ik al zei, deze hebben ze ook in waxinelichtjes, en ze kosten geen drol. Iets van ¤1,50 per twee.
Dat ziet toch niemand? tenminste, ik heb van die wat hogere waxinelichthoudertjsquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan nog de batterijtjes eh! Dat zijn van die platte, ook niet al te goedkoop.
En ik moet zeggen dat ik die waxine-led-lichtjes echt aarslelijk vind![]()
.
Maar ik vind het wel een prachtige fotoquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De foto is bewogen. Hij zat zo mooi geconcentreerd naar het vlammetje te loeren dat ik een er een foto van wilde maken. Net op het moment dat ik klikte haalde hij uit naar het vlammetje.
Een kaarsvlam heeft een bepaalde energiewaarde en uitstraling. Sommige mensen zijn daar gevoeliger voor dan anderen.quote:
Juist. De 4 elementen bestaan uit vuur, water, land en lucht. Is vuur te vervangen door led? Dat een kaarsje branden voor iemand ineens een lampje aandoen wordt. Wel gemakkelijk. Scheelt een boel brand en vetwalm.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:34 schreef Vork het volgende:
Een ledlampje is natuurlijk geen (waxine)kaars.
Ik zie nu inderdaad ook nog wat extra pootjes...quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De foto is bewogen. Hij zat zo mooi geconcentreerd naar het vlammetje te loeren dat ik een er een foto van wilde maken. Net op het moment dat ik klikte haalde hij uit naar het vlammetje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |