En haar snorharen ritueel verbranden is geen optie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:57 schreef Vork het volgende:
Het zou mooi zijn als ze daadwerkelijk wat had gevoeld van haar staart, misschien dat ze het dan ook wel af zou leren. Maar die indruk heb ik echt absoluut niet gehad. We hebben nog wel even d'r staart gewassen, maar toen keek ze ons al aan met een blik van "wat heb ik nou weer gedaan?".
Groeien wel aan, duurt alleen heul lang.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn kat heeft het afgeleerd toen zijn snorharen in de fik stonden (hij mist er nu dus een paar, want ze groeien niet aan) Eigen schuld dikke bult.
Ja? Want het is eigenlijk al wat jaartjes geleden dat dat is gebeurd, en hij heeft er nog steeds maar een paarquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Groeien wel aan, duurt alleen heul lang.
Zou opzich moeten werken, met water krijg ik 'r meestal wel (voor even dan) de keuken uit, maar aan de andere kant, ze gaat ook wel eens gewoon in de douche zitten als er net gedouched is. Ze is wel onder de indruk, maar niet voor lang. Ik zal eens kijken waar de plantenspuit zich bevindt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij brandt elke kat wel een keer zijn snorharenMaar de meeste leren het daarmee wel meteen af. Is een plantenspuit geen optie, Vork? Of is ze daar ook niet van onder de indruk?
Guus is als de dood voor de plantenspuit. Maar hij loopt wel rustig in de stromende regen buiten te struinenOm vervolgens zijn natte poten aan mij af te vegen
Misschien heeft je kat ook het zakje beschadigd dat ze daarom niet terug komen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja? Want het is eigenlijk al wat jaartjes geleden dat dat is gebeurd, en hij heeft er nog steeds maar een paar.
Ze waren trouwens helemaal verschroeid en gekruld![]()
.
Misschienquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Misschien heeft je kat ook het zakje beschadigd dat ze daarom niet terug komen?
Is die kat nou doorzichtig?quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:50 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb mijn kat aangeleerd dattie niet op de salontafel mag.
Het werkt alleen niet altijd![]()
[afbeelding]
Maar tis hier nog nooit misgegaan want ik hou em wel in de gaten als er kaarsen aanstaan en met een luide "Foei" of "Rot op!" issie zo weg.
euhm met die kat kan ik je niet helpen, maar voor het kaarsenvet in het vloerkleed maybewel: men neme een stuk goed absorberend keukenpapier, legge dat op het kaarsenvet, en met zet er dan een strijkijzer op. kaarsenvet wordt dun, trekt in je keukenpapier en weg is het..quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:04 schreef Gripper het volgende:
Mijn kat zat onlangs op tafel, waar wat kaarsjes stonden, en ik hield d'r maar vast goed in de gaten om te kunnen ingrijpen zodra het fout zou gaan. Ineens zie ik d'r staart richting vlam gaan, dus ik roep d'r naam en spring op om 'r te kunnen redden. Daar schrikt ze zo erg van dat ze van tafel springt, en het bord met de kaarsen erop op het vloerkleed flikkert.
Dus nu weet de kat nog steeds niet dat kaarsen gevaarlijk zijn, en ik heb nog vlekken kaarsvet in het kleed ook
Heb ik gedaan, en het meeste is al wel weg. Maar je ziet er nog wel wat van, een glimmend stukje.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:25 schreef gateway het volgende:
Of het werkt: ja, maar hoe goed durf ik je je niet te zeggen. Heb me moeder het weleens zien doen, en het is wel weg, maar in hoeverre het op andere materialen werkt (andere soorten vloerbedekking etc, een id.)
De foto is bewogen. Hij zat zo mooi geconcentreerd naar het vlammetje te loeren dat ik een er een foto van wilde maken. Net op het moment dat ik klikte haalde hij uit naar het vlammetjequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:23 schreef maan het volgende:
Komt waarschijnlijk door het licht van het kaarsje als ik dat zo goed op die foto zie
Onze kat is een vieze voyeurquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:30 schreef Adelante het volgende:
romantiek en katten
kaarsen kunnen bij ons wel aan, alleen nooit onbeheerd laten. wilde neuksex kan alleen met de deur dicht, want de kat vliegt m'n vriendin aan als die iets te wild met me doet
en toch, katten
Hoi Vork, het griezelige is wanneer ze het wel merken en met die brandende staart door huis rennen en de gordijnen in vliegen. Je kan beter afgesloten waxinehouders nemen. Stormlampjes, lantarentjes enzquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef Vork het volgende:
Aangebrande staart stinkt verschikkelijk ja.
Kitten en kerstboomquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Nou hier toch allemaal mensen met waaghalzerige katten zitten: Ik heb sinds kort een poes, maar ik wil graag een kerstboom opzetten, ik heb alleen geen idee wat het resultaat kan zijnHeeft iemand nuttige tips en/of ervaringen?
1 van mijn katten lag vorig jaar halverwege de kerstboom te slapen,quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Nou hier toch allemaal mensen met waaghalzerige katten zitten: Ik heb sinds kort een poes, maar ik wil graag een kerstboom opzetten, ik heb alleen geen idee wat het resultaat kan zijnHeeft iemand nuttige tips en/of ervaringen?
Onbreekbare ballen onderin de boomquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou zeggen: in de hele boom, niet alleen onderaanquote:
Daar had ik daarnet nog wel even naar gekeken, maar het aanbod aan leuke afgesloten (voorzover mogelijk) waxinelichtjeshouders is zeer beperkt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:08 schreef barman het volgende:
Hoi Vork, het griezelige is wanneer ze het wel merken en met die brandende staart door huis rennen en de gordijnen in vliegen. Je kan beter afgesloten waxinehouders nemen. Stormlampjes, lantarentjes enz
Dan moet je een keer in het tuincentrum gaan kijken, staan er genoeg leukequote:Op dinsdag 5 december 2006 13:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Daar had ik daarnet nog wel even naar gekeken, maar het aanbod aan leuke afgesloten (voorzover mogelijk) waxinelichtjeshouders is zeer beperkt.
Ikeaquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:08 schreef Vork het volgende:
Daar had ik daarnet nog wel even naar gekeken, maar het aanbod aan leuke afgesloten (voorzover mogelijk) waxinelichtjeshouders is zeer beperkt.
Geweldige foto!quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:50 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb mijn kat aangeleerd dattie niet op de salontafel mag.
Het werkt alleen niet altijd![]()
[afbeelding]
Maar tis hier nog nooit misgegaan want ik hou em wel in de gaten als er kaarsen aanstaan en met een luide "Foei" of "Rot op!" issie zo weg.
Dit soort veilige houders hebben ze in tuincentra:quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:08 schreef Vork het volgende:
[..]
En dan nog de batterijtjes eh! Dat zijn van die platte, ook niet al te goedkoop.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:34 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
zoals ik al zei, deze hebben ze ook in waxinelichtjes, en ze kosten geen drol. Iets van ¤1,50 per twee.
Dat ziet toch niemand? tenminste, ik heb van die wat hogere waxinelichthoudertjsquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dan nog de batterijtjes eh! Dat zijn van die platte, ook niet al te goedkoop.
En ik moet zeggen dat ik die waxine-led-lichtjes echt aarslelijk vind![]()
.
Maar ik vind het wel een prachtige fotoquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De foto is bewogen. Hij zat zo mooi geconcentreerd naar het vlammetje te loeren dat ik een er een foto van wilde maken. Net op het moment dat ik klikte haalde hij uit naar het vlammetje.
Een kaarsvlam heeft een bepaalde energiewaarde en uitstraling. Sommige mensen zijn daar gevoeliger voor dan anderen.quote:
Juist. De 4 elementen bestaan uit vuur, water, land en lucht. Is vuur te vervangen door led? Dat een kaarsje branden voor iemand ineens een lampje aandoen wordt. Wel gemakkelijk. Scheelt een boel brand en vetwalm.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:34 schreef Vork het volgende:
Een ledlampje is natuurlijk geen (waxine)kaars.
Ik zie nu inderdaad ook nog wat extra pootjes...quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De foto is bewogen. Hij zat zo mooi geconcentreerd naar het vlammetje te loeren dat ik een er een foto van wilde maken. Net op het moment dat ik klikte haalde hij uit naar het vlammetje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |