Onze kat is een vieze voyeurquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:30 schreef Adelante het volgende:
romantiek en katten
kaarsen kunnen bij ons wel aan, alleen nooit onbeheerd laten. wilde neuksex kan alleen met de deur dicht, want de kat vliegt m'n vriendin aan als die iets te wild met me doet
en toch, katten
Hoi Vork, het griezelige is wanneer ze het wel merken en met die brandende staart door huis rennen en de gordijnen in vliegen. Je kan beter afgesloten waxinehouders nemen. Stormlampjes, lantarentjes enzquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef Vork het volgende:
Aangebrande staart stinkt verschikkelijk ja.
Kitten en kerstboomquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Nou hier toch allemaal mensen met waaghalzerige katten zitten: Ik heb sinds kort een poes, maar ik wil graag een kerstboom opzetten, ik heb alleen geen idee wat het resultaat kan zijnHeeft iemand nuttige tips en/of ervaringen?
1 van mijn katten lag vorig jaar halverwege de kerstboom te slapen,quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Nou hier toch allemaal mensen met waaghalzerige katten zitten: Ik heb sinds kort een poes, maar ik wil graag een kerstboom opzetten, ik heb alleen geen idee wat het resultaat kan zijnHeeft iemand nuttige tips en/of ervaringen?
Onbreekbare ballen onderin de boomquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou zeggen: in de hele boom, niet alleen onderaanquote:
Daar had ik daarnet nog wel even naar gekeken, maar het aanbod aan leuke afgesloten (voorzover mogelijk) waxinelichtjeshouders is zeer beperkt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:08 schreef barman het volgende:
Hoi Vork, het griezelige is wanneer ze het wel merken en met die brandende staart door huis rennen en de gordijnen in vliegen. Je kan beter afgesloten waxinehouders nemen. Stormlampjes, lantarentjes enz
Dan moet je een keer in het tuincentrum gaan kijken, staan er genoeg leukequote:Op dinsdag 5 december 2006 13:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Daar had ik daarnet nog wel even naar gekeken, maar het aanbod aan leuke afgesloten (voorzover mogelijk) waxinelichtjeshouders is zeer beperkt.
Ikeaquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:08 schreef Vork het volgende:
Daar had ik daarnet nog wel even naar gekeken, maar het aanbod aan leuke afgesloten (voorzover mogelijk) waxinelichtjeshouders is zeer beperkt.
Geweldige foto!quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:50 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb mijn kat aangeleerd dattie niet op de salontafel mag.
Het werkt alleen niet altijd![]()
[afbeelding]
Maar tis hier nog nooit misgegaan want ik hou em wel in de gaten als er kaarsen aanstaan en met een luide "Foei" of "Rot op!" issie zo weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |