quote:Op woensdag 13 december 2006 22:35 schreef dborhem het volgende:
Daar kan ik niet zo mee zitten,ik heb een turkse collega,een collega van 21 (af en toe geen idee wat hij zegt) en een baas die academisch praat.
Je moet gewoon goed opletten en proberen de woorden te herkennen!
Dit kan ik dan wel weer verstaanquote:Op woensdag 13 december 2006 22:32 schreef HeyFreak het volgende:
Ik ken doar ook totoal nait euver!
je bedoelt waarschijnlijk tosti?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:38 schreef descendent1 het volgende:
Misschien hadden ze er geen trek in dat die kutjosti die bij ze zat mee kon luisteren met hun gesprek...
Ja dan gaat het helemaal lukkenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:35 schreef dborhem het volgende:
Daar kan ik niet zo mee zitten,ik heb een turkse collega,een collega van 21 (af en toe geen idee wat hij zegt) en een baas die academisch praat.
Je moet gewoon goed opletten en proberen de woorden te herkennen!
Fucking hellufquote:Op woensdag 13 december 2006 22:40 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ja dan gaat het helemaal lukken
Wtf ik ga geen turks/marokkaans oid leren
Neequote:Op woensdag 13 december 2006 22:39 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
je bedoelt waarschijnlijk tosti?![]()
dan was het zeker Fries?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:38 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Dit kan ik dan wel weer verstaan![]()
Grappig dat je zo reageert want dat ben ik dus juist echt niet. Vandaar ook mijn topic. had er zelfs moeite mee, maar het stoorde me op dat moment. ze gingen keurig uitleggen dat het gesprek over brommers ging, maar al ging het over mij, doe het gewoon in de taal die iedereen verstaat. een kantine op je werk is een sociaal gebeuren namelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 22:42 schreef Gluckskafer het volgende:
Ts:ik vind je overkomen als een racistische / nieuwsgierige / achterlijke / afgunstige sukkel die geen respect heeft voor andere mensen, en hun niet in hun waarde laat.
Oja en je probeert hier mede-fokkers racistische opmerkingen te ontlokken.
Kortom: allochtonen bash-topic
Laat staan Academischquote:Op woensdag 13 december 2006 22:40 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ja dan gaat het helemaal lukken
Wtf ik ga geen turks/marokkaans oid leren
Ooit er over nagedacht dat ze je mischien niet mogen en je zo willen uitsluiten ?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:47 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Grappig dat je zo reageert want dat ben ik dus juist echt niet. Vandaar ook mijn topic. had er zelfs moeite mee, maar het stoorde me op dat moment. ze gingen keurig uitleggen dat het gesprek over brommers ging, maar al ging het over mij, doe het gewoon in de taal die iedereen verstaat. een kantine op je werk is een sociaal gebeuren namelijk
In een Utrechtse bus zitten is voor mij thuis komen!quote:Op donderdag 14 december 2006 01:14 schreef MadMarco het volgende:
Heb ook weleens in een Utrechtste bus gezeten met 2 tieners uit Drenthe.
Alsof je naar 2 koeien zit te luisteren met een LOI cursus Nederlands, godsodejuu
Dat is heel leuk voor je,maar tracht een lopende conversatie te voorzien van het hoogste niveau van vocabulaire resulteert pertinent niet in een significant wederzijds begrip onder het grootste deel van de huidige bevolking.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:35 schreef Principessa het volgende:
Mijn moers taal is 'academisch'....![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |