Een kluis bied maximaal 30 minuten uitsteltijd (en dan heb je een zware kluis). Als jij zonodig een wapen thuis moetn hebben zul je daar ook je verantwoordelijkheid voor moeten dragen.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:13 schreef Aarde het volgende:
[..]
jij hebt vage ideeenje wapen in een kluis IS verantwoordelijkheid nemen... dat je elke dag dan thuis moet zijn is suf... ergens stopt je verantwoordelijkheid...
![]()
![]()
Zo is het.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Een kluis bied maximaal 30 minuten uitsteltijd (en dan heb je een zware kluis). Als jij zonodig een wapen thuis moetn hebben zul je daar ook je verantwoordelijkheid voor moeten dragen.
dudequote:Op zondag 25 juni 2006 15:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Een kluis bied maximaal 30 minuten uitsteltijd (en dan heb je een zware kluis). Als jij zonodig een wapen thuis moetn hebben zul je daar ook je verantwoordelijkheid voor moeten dragen.
Eng wereldbeeld? Jaartje gewerkt op de STAF bij de KMar. Jij wilt niet weten wat voor materialen de criminelen op dit moment gebruiken om kluizen/wapenkamers en weet ik veeel wat te kraken.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:17 schreef Aarde het volgende:
[..]
dude![]()
waar staat dat in de wet? je moet je wapen veilig opbergen. een kluis is ok.
je hebt een beetje een eng wereldbeeld![]()
![]()
ok dan graag de wettelijke bepaling of de regel die stelt dat je niet meer dan een dag van huis mag zijn als je een wapen thuis hebt.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Eng wereldbeeld? Jaartje gewerkt op de STAF bij de KMar. Jij wilt niet weten wat voor materialen de criminelen op dit moment gebruiken om kluizen/wapenkamers en weet ik veeel wat te kraken.
Doe niet zo simpel. En kom vooral niet werken binnen een politie organisatie.
Dat heeft niets met een eng wereldbeeld te maken. Dat heeft alles te maken met de verantwoordelijkheid voor een vuurwapen dragen. Het is inderdaad niet in de wet terug te vinden in wat voor kluis je vuurwapen moet worden opgeborgen. Bij verdwijning van een dienstvuurwapen wordt afzonderlijk beoordeeld of voldoende voorzorgsmaatregelen zijn genomen. Wordt-ie uit je blokker kluis gestolen dan heb je gewoon wat uit te leggen en kan je in het slechtste geval de dag erop naar het arbeidsbureau. Een dienstvuurwapen is maar een stuk gereedschap maar een stuk schadelijker dan de hamer van de timmerman in de verkeerde handen.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:17 schreef Aarde het volgende:
[..]
dude![]()
waar staat dat in de wet? je moet je wapen veilig opbergen. een kluis is ok.
je hebt een beetje een eng wereldbeeld![]()
![]()
Ben niet op werk dus kan het niet voor je opzoeken. Maar wiens verantwoordelijkheid is het als het wapen gestolen wordt? Bij ONS (militaire politie) is het al niet tot nooit toegestaan om je wapen mee te nemen naar huis. Het is dus de verantwoordelijkheid van die persoon.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:25 schreef Aarde het volgende:
[..]
ok dan graag de wettelijke bepaling of de regel die stelt dat je niet meer dan een dag van huis mag zijn als je een wapen thuis hebt.![]()
Als je langere tijd van huis bent dan is de noodzaak toegang te hebben tot je vuurwapen in je woning dus absoluut niet aanwezig en dient het ding aan het bureau te zijn. Thuis achterlaten zal onherroepelijk worden gezien als onzorgvuldig gedrag. Dat komt je op zware dicipiplinaire maatregelen te staan.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:25 schreef Aarde het volgende:
[..]
ok dan graag de wettelijke bepaling of de regel die stelt dat je niet meer dan een dag van huis mag zijn als je een wapen thuis hebt.![]()
AMEN!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 15:32 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Als je langere tijd van huis bent dan is de noodzaak toegang te hebben tot je vuurwapen in je woning dus absoluut niet aanwezig en dient het ding aan het bureau te zijn. Thuis achterlaten zal onherroepelijk worden gezien als onzorgvuldig gedrag. Dat komt je op zware dicipiplinaire maatregelen te staan.
Niet terug te vinden. Wel de waarheid.
als je op een schietclub zit en je hebt een wapenvergunning mag je hem gewoon opbergen in je kluis.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:32 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Als je langere tijd van huis bent dan is de noodzaak toegang te hebben tot je vuurwapen in je woning dus absoluut niet aanwezig en dient het ding aan het bureau te zijn. Thuis achterlaten zal onherroepelijk worden gezien als onzorgvuldig gedrag. Dat komt je op zware dicipiplinaire maatregelen te staan.
Niet terug te vinden. Wel de waarheid.
Wat jij wil....quote:Op zondag 25 juni 2006 15:48 schreef Aarde het volgende:
[..]
als je op een schietclub zit en je hebt een wapenvergunning mag je hem gewoon opbergen in je kluis.
de verhalen die ik hoor over het leger zijn erg; ga daar maar eerst je winst halen. wapendepots waar gewoon wapens uit verdwijnen![]()
daarbij kun je wapens gewoon zwart kopen in nederland. ik vind een kluis veilig genoeg - en de wet vindt dat ook. dat jij als militair andere gedragsregels krijgt opgelegd wil meer zeggen over dat ze jou niet vertrouwen met een wapen thuis als het niet nodig is.
enjoy![]()
haha die krijg ik zelfs openquote:Op zondag 25 juni 2006 15:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Oja voor de mensen die denken dat hun spulletjes veilig liggen in een Blokker/ Gamma kluis. Deze kluizen zijn in maximaal 2 minuten gekraakt
open je ogenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wat jij wil....Zolang jij niet binnen mijn organisatie komt vind ik het allemaal best.
..........ben je echt zo stom?quote:
Preciesquote:Op zondag 25 juni 2006 19:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
..........ben je echt zo stom?
Als hij 1/2/3/4/5/6 tot 100x schiet krijgt hij het zelfde aantal patronen mee naar huis.
Leek me al vreemd.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
..........ben je echt zo stom?
Als hij 1/2/3/4/5/6 tot 100x schiet krijgt hij het zelfde aantal patronen mee naar huis.
Het moet zo nu en dan zelfs.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:50 schreef AcidTrance het volgende:
Bij mijn weten zijn mensen van arrestatieteam ook bevoegd om wapens thuis te houden, mede omdat ze binnen een bepaalde tijd ergens moeten wezen.
De gewone agent van de straat mag het pistool niet meenemen.
Dat showen van wapens tsjah we weten dat de politie niet echt meer fris is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |