abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43692341
Zou een dief dit argument ook kunnen gebruiken voor een vrijspraak?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Boks-Chick zondag 19 november 2006 @ 18:50:53 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_43692376
nee, want delen komt vanuit degene die zijn spullen deelt aan een ander.

Een dief neemt ongevraagd van een ander, waarbij de ander dus geen gelegenheid heeft gekregen om te delen.
lolwut
  zondag 19 november 2006 @ 18:51:05 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_43692384
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Zou een dief dit argument ook kunnen gebruiken voor een vrijspraak?
Nee, want als je deelt met iemand "geef" je, een dief die "neemt" en vaak niet eens om te delen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_43692397
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:50 schreef BrandX het volgende:
nee, want delen komt vanuit degene die zijn spullen deelt aan een ander.

Een dief neemt ongevraagd van een ander, waarbij de ander dus geen gelegenheid heeft gekregen om te delen.
Dat laatste wil de SP toch?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Boks-Chick zondag 19 november 2006 @ 18:52:24 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_43692427
hence de fout in politieke redeneringen en degenen die deze ongefundeerd volgen.
lolwut
pi_43692648
4:2=2
jeej o/
ik kan delen!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 19 november 2006 @ 19:44:36 #7
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_43694107
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat laatste wil de SP toch?
Ik wil ook geen belasting betalen maar toch word dat geld mij ook ongewild ontnomen.
Links of rechts het zijn allemaal dieven
pi_43694203
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:44 schreef Djaser het volgende:
Ik wil ook geen belasting betalen maar toch word dat geld mij ook ongewild ontnomen.
Gelul.

Dan moet je ook van de weg af blijven, geen gebruik maken van straatverlichting, niet in de randstad gaan wonen (dijken, randstad ligt zonder dijken onder water), geen gebruik willen maken van politie, brandweer, leger, onderwijs en justitie. Als je daar geen gebruik van maakt, dan mag je terug komen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43694232
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef FJD het volgende:

[..]

Gelul.

Dan moet je ook van de weg af blijven, geen gebruik maken van straatverlichting, niet in de randstad gaan wonen (dijken, randstad ligt zonder dijken onder water), geen gebruik willen maken van politie, brandweer, leger, onderwijs en justitie. Als je daar geen gebruik van maakt, dan mag je terug komen.
Ik moet gewoon betalen ook als ik er geen gebruik van wil maken
pi_43694255
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik moet gewoon betalen ook als ik er geen gebruik van wil maken
Je hebt geen auto en geen opleiding neem ik aan?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43694536
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:49 schreef FJD het volgende:

[..]

Je hebt geen auto en geen opleiding neem ik aan?
Nee en jawel
  zondag 19 november 2006 @ 19:58:20 #12
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_43694542
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef FJD het volgende:

[..]

Gelul.

Natuurlijk is dat gelul

Mijn punt is dat je niet kunt zeggen dat de SP geld van de mensen wil stelen door meer belasting te vragen (aan bepaalde groepen) omdat je er dan vanuit gaat dat belasting diefstal is.
pi_43694592
Belasting is gelegaliseerde diefstal
pi_43694654
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Belasting is gelegaliseerde diefstal
Oh wat een onderbuikgevoelens weer. Wat wil je dan? Belasting afschaffen? En de staat dan ook maar in een ruk door?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_43694697
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:02 schreef Seneca het volgende:

[..]

Oh wat een onderbuikgevoelens weer. Wat wil je dan? Belasting afschaffen? En de staat dan ook maar in een ruk door?
Nee en Nee
pi_43694749
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee en Nee
Dus in feite kom je hier om te klagen, zonder een alternatief te bieden?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_43694774
Kijk, dat iedereen belasting moet betalen is niet erg naar mijn mening. Maar als je in sommige gevallen veel meer dan 50% van je inkomsten in mag leveren bij de belastingdienst dan wil ik wel van diefstal spreken. En dieven zijn naar mijn mening ook totaal mislukt, dus SP
pi_43694792
Het was geen klagen en ik heb wel een alternatief
  zondag 19 november 2006 @ 20:07:19 #19
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_43694832
Zyggie.
pi_43694846
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen klagen en ik heb wel een alternatief
Vertel. Wat is jouw alternatief voor belasting betalen?
pi_43694884
Ik heb er een keer een topic over geopend.

Komt er op neer dat je HRA en huursubsidie afschaft, de uitgaven 20% verlaagd en een flat-tax invoert
  zondag 19 november 2006 @ 20:09:22 #22
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_43694917
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Komt er op neer dat je HRA en huursubsidie afschaft, de uitgaven 20% verlaagd en een flat-tax invoert
Oftewel jij profiteert fiks.
Zyggie.
pi_43694971
Want?
pi_43694974
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ben ik ook voor. Maar dat maakt belasting nog geen 'gelegaliseerde diefstal'. Je profiteert van de voorzieningen in deze maatschappij (gas, elektriciteit, water, een goed wegennetwerk, openbaar vervoer, een functionerend politieapparaat, brandweerapparaat, en zorgstelsel). Dat kost allemaal geld. Aangezien je er niet voor kunt kiezen om geen gebruik te maken van deze voorzieningen, kun je er ook niet voor kiezen om er niet voor te betalen.
pi_43695024
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ben ik ook voor. Maar dat maakt belasting nog geen 'gelegaliseerde diefstal'. Je profiteert van de voorzieningen in deze maatschappij (gas, elektriciteit, water, een goed wegennetwerk, openbaar vervoer, een functionerend politieapparaat, brandweerapparaat, en zorgstelsel). Dat kost allemaal geld. Aangezien je er niet voor kunt kiezen om geen gebruik te maken van deze voorzieningen, kun je er ook niet voor kiezen om er niet voor te betalen.
Ik betaal voor al die facialiteiten.

Voor de plannen van stinkende SP'ers wil ik niet betalen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')