Nee, want als je deelt met iemand "geef" je, een dief die "neemt" en vaak niet eens om te delen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zou een dief dit argument ook kunnen gebruiken voor een vrijspraak?
Dat laatste wil de SP toch?quote:Op zondag 19 november 2006 18:50 schreef BrandX het volgende:
nee, want delen komt vanuit degene die zijn spullen deelt aan een ander.
Een dief neemt ongevraagd van een ander, waarbij de ander dus geen gelegenheid heeft gekregen om te delen.
Ik wil ook geen belasting betalen maar toch word dat geld mij ook ongewild ontnomen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat laatste wil de SP toch?
Gelul.quote:Op zondag 19 november 2006 19:44 schreef Djaser het volgende:
Ik wil ook geen belasting betalen maar toch word dat geld mij ook ongewild ontnomen.
Ik moet gewoon betalen ook als ik er geen gebruik van wil makenquote:Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelul.
Dan moet je ook van de weg af blijven, geen gebruik maken van straatverlichting, niet in de randstad gaan wonen (dijken, randstad ligt zonder dijken onder water), geen gebruik willen maken van politie, brandweer, leger, onderwijs en justitie. Als je daar geen gebruik van maakt, dan mag je terug komen.
Je hebt geen auto en geen opleiding neem ik aan?quote:Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik moet gewoon betalen ook als ik er geen gebruik van wil maken
Nee en jawelquote:Op zondag 19 november 2006 19:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt geen auto en geen opleiding neem ik aan?
Natuurlijk is dat gelulquote:Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelul.
Dan moet je ook van de weg af blijven, geen gebruik maken van straatverlichting, niet in de randstad gaan wonen (dijken, randstad ligt zonder dijken onder water), geen gebruik willen maken van politie, brandweer, leger, onderwijs en justitie. Als je daar geen gebruik van maakt, dan mag je terug komen.
Oh wat een onderbuikgevoelens weer. Wat wil je dan? Belasting afschaffen? En de staat dan ook maar in een ruk door?quote:Op zondag 19 november 2006 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Belasting is gelegaliseerde diefstal
Nee en Neequote:Op zondag 19 november 2006 20:02 schreef Seneca het volgende:
[..]
Oh wat een onderbuikgevoelens weer. Wat wil je dan? Belasting afschaffen? En de staat dan ook maar in een ruk door?
Dus in feite kom je hier om te klagen, zonder een alternatief te bieden?quote:
Vertel. Wat is jouw alternatief voor belasting betalen?quote:Op zondag 19 november 2006 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen klagen en ik heb wel een alternatief
Oftewel jij profiteert fiks.quote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb er een keer een topic over geopend.
Komt er op neer dat je HRA en huursubsidie afschaft, de uitgaven 20% verlaagd en een flat-tax invoert
Ben ik ook voor. Maar dat maakt belasting nog geen 'gelegaliseerde diefstal'. Je profiteert van de voorzieningen in deze maatschappij (gas, elektriciteit, water, een goed wegennetwerk, openbaar vervoer, een functionerend politieapparaat, brandweerapparaat, en zorgstelsel). Dat kost allemaal geld. Aangezien je er niet voor kunt kiezen om geen gebruik te maken van deze voorzieningen, kun je er ook niet voor kiezen om er niet voor te betalen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb er een keer een topic over geopend.
Komt er op neer dat je HRA en huursubsidie afschaft, de uitgaven 20% verlaagd en een flat-tax invoert
Ik betaal voor al die facialiteiten.quote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ben ik ook voor. Maar dat maakt belasting nog geen 'gelegaliseerde diefstal'. Je profiteert van de voorzieningen in deze maatschappij (gas, elektriciteit, water, een goed wegennetwerk, openbaar vervoer, een functionerend politieapparaat, brandweerapparaat, en zorgstelsel). Dat kost allemaal geld. Aangezien je er niet voor kunt kiezen om geen gebruik te maken van deze voorzieningen, kun je er ook niet voor kiezen om er niet voor te betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |