nee, enige reden dat ik gehecht ben aan die kroeg is dat me eigen carnavalsvereniging er ook zit.quote:Op zondag 17 december 2006 17:25 schreef Wojworshebn het volgende:
de AA?
daar heefd de politie mij niks over gezegt,quote:Op zondag 17 december 2006 17:35 schreef Katey het volgende:
Je aangifte is al meer dan 8 dagen oud? Tenminste, ik meen me te herinneren dat je binnen 8 dagen je aangifte kan intrekken, toch?
Ik zal ff zoeken, maar ik weet niet zeker of het echt zo is, hoor. Ik meende mij alleen zoiets te herinneren.quote:Op zondag 17 december 2006 17:50 schreef lesley het volgende:
[..]
daar heefd de politie mij niks over gezegt,
heb je daar mischien een bron van?
laten we het erop houden dat ik vanwege mijn handicaps overkom alsof ikquote:Op zondag 17 december 2006 17:33 schreef gelly het volgende:
Aangifte van smaad ????
quote:Wanneer u aangifte heeft gedaan van een strafbaar feit, kunt u deze aangifte later niet intrekken. Om een eventuele vervolging van de verdachte te voorkomen kunt u een brief schrijven aan de politie en de officier van justitie. In de brief doet u het verzoek de verdachte niet te vervolgen.
Ja dat, of je klaagt de caféhouder aan wegens chantage ..quote:Op zondag 17 december 2006 18:24 schreef sanger het volgende:
Overigens vind ik het wel heel ver gaan om hier aangifte van te doen maar dat is je eigen keuze. Met de betreffende persoon uitpraten wis vele malen effectiever.
Je kunt een OvJ verzoeken de zaak niet verder te behandelen.
daar schiet ik niks mee op, ondanks dat ik het niet netjes van hem vind om dat soort consequemties te stellen.quote:Op zondag 17 december 2006 18:30 schreef Katey het volgende:
[..]
Ja dat, of je klaagt de caféhouder aan wegens chantage ..![]()
![]()
Da's positief. Gewoon gaan en je verhaal doen. Laat z'n vriendin ook maar kleppen.quote:De cafe houder wil deze week een gesprek met ons beiden maar hij weigert te komen en stuurt zijn vriendin, ik vind dat dat wel al aangeeft dat hij fout zat, ik hoop dat de kastelein dat ook ziet.
quote:Op zondag 17 december 2006 18:04 schreef Robocock het volgende:
Dat je daar aangifte van doet
Gewoon ouderwets zn auto in de brand steken vrouw bezwangeren![]()
Dat ze sowieso de aangifte hebben opgenomen verbaast me.
ik weet dat die excuses niks waard zouden zijn als hij het zou doen,quote:Op maandag 18 december 2006 01:07 schreef soylent het volgende:
[..]
Da's positief. Gewoon gaan en je verhaal doen. Laat z'n vriendin ook maar kleppen.
Overigens is het maar de vraag of publieke excuses nou echt gaan helpen. De kans bestaat net zo goed dat je op subtiele wijze weer voor lul wordt gezet, en het trekt in ieder geval weer de aandacht naar je toe. Het juridische pad zal daarbij niet echt helpen.
neem je ook even mee dat hij er naar mijn idee bewust misbruik van heefd gemaakt dat ik sowieso dronken over kom, zoals je ook elders in dit topic kunt lezen.quote:Op maandag 18 december 2006 00:40 schreef DennisMoore het volgende:
Alsof de politie zo'n lulverhaal "Hij zei dat ik dronken was en heeft me voor gek gezet" als 'smaad' überhaupt in behandeling zou nemen..
Heel gauw een schopje naar ONZ!
Idd, maakt niet uit wat je doet, ook al zou je dit winnen om alsnog naar binnen te mogen. Wil je dan uberhaupt nog naar die kroeg.quote:Op maandag 18 december 2006 08:30 schreef Masta-t het volgende:
je poot stijf houden en een andere kroeg zoeken...
Meid, sta er toch gewoon boven, ipv aangifte te gaan doen. Ik zou trouwens niet eens meer in die kroeg gaan komen, als je vrienden echte vrienden zijn gaan ze wel met jou mee naar een andere kroeg.quote:Op maandag 18 december 2006 02:19 schreef lesley het volgende:
[..]
neem je ook even mee dat hij er naar mijn idee bewust misbruik van heefd gemaakt dat ik sowieso dronken over kom, zoals je ook elders in dit topic kunt lezen.
2 timesquote:Op zondag 17 december 2006 20:48 schreef fr0x het volgende:
heefd ??
Volgens mij ben jij ook hard toe aan psychiatrische hulp. Laat het gewoon lekker allemaal betijen, dan je er zo enorm druk over te maken. Je hebt toch vrienden? Die kunnen ook naar een andere kroeg komen.quote:Op maandag 18 december 2006 02:17 schreef lesley het volgende:
[..]
ik weet dat die excuses niks waard zouden zijn als hij het zou doen,
maar dat is de enige manier waarop ik de officier kan verzoeken niet tot vervolging over te gaan.
en dat zou ik mischien nog wel doen dan om er van af te zijn.
ik zou normaal nooit aangifte van zoiets doen, maar ik heb door zijn toedoen een zware aanval van hyperentilatie gehad, compleet met in elkaar zakken, en pijn op de borst.
het hele conflict is ontstaan doordat hij zich niet aan afspraken hield die ik met de besturen had gemaakt om mijn gezondheid te beschermen, dus dat is ook lekker dubbel allemaal.
hij heefd gewoon heel vals misbruik van mijn handicaps gemaakt om mij als onbetrouwbaar en lastig te kunnen neerzetten, ookal wordt dat nu stellig door hem ontkend.
en dat heefd me allemaal nogal emotioneel geraakt, ook zou ik als ik geen aangifte had gedaan de gebeten hond zijn geweest aangezien dan iedereen had gedacht dat ik zat en lastig was, terwijl ik gewoon gelijk had.
niet dat het nog veel uitmaakt nu aangezien nu veel mensen erover vallen dat ik aangifte heb gedaan tegen de voorzitter van een bevriende vereniging.
MoestIk moest stiekem lachen...quote:
het bestuur van me eigen vereniging steunt me,quote:Op maandag 18 december 2006 11:40 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
MoestIk moest stiekem lachen...
Ontopic: Zou je dan niet weer naar het bestuur kunnen stappen ipv naar de kroegbaas?
Dan denk ik dat je dat cafe niet harder kan raken door met je hele vereniging een ander cafe op te zoeken. Opgelost.quote:Op zondag 17 december 2006 17:28 schreef lesley het volgende:
[..]
nee, enige reden dat ik gehecht ben aan die kroeg is dat me eigen carnavalsvereniging er ook zit.
of de vereniging zo ver voor me wil gaan weet ik niet, zeker omdat 80 procent een straat van de kroeg af woont,quote:Op maandag 18 december 2006 12:22 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je dat cafe niet harder kan raken door met je hele vereniging een ander cafe op te zoeken. Opgelost.
En met een slachtoffermentaliteit kom je nergens.
Hahaquote:Op maandag 18 december 2006 11:51 schreef lesley het volgende:
en er wordt gekeken of we bij iemand thuis kunnen vergaderen voortaan.
Tis geen meidquote:Op maandag 18 december 2006 10:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Meid, sta er toch gewoon boven, ipv aangifte te gaan doen. Ik zou trouwens niet eens meer in die kroeg gaan komen, als je vrienden echte vrienden zijn gaan ze wel met jou mee naar een andere kroeg.
Fijne vereniging. Als ik in die vereniging zat zou ik in deze situatie achter je staan en een dikke middelvinger naar de kroegbaas doen toekomen. Als men dat niet voor je over heeft dan ging ik toch even bij mezelf te rade.quote:Op maandag 18 december 2006 14:15 schreef lesley het volgende:
[..]
of de vereniging zo ver voor me wil gaan weet ik niet, zeker omdat 80 procent een straat van de kroeg af woont,
ik vind het al netjes dat ze de vergaderingen willen verplaatsen.
Omdat discriminatie niet is toegestaan in Nederland. Die kroegbaas mag best 1 Marokaan weigeren als daar goede redenen voor zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 14:34 schreef mgerben het volgende:
Ja, het is zijn kroeg. Maar toch krijgt hij problemen als hij alle Marokkanen eruit stuurt, rara, hoe kan dat?
Inderdaad, ik vraag me ook af wat voor "vervolging" TS in gedachten had.quote:Op maandag 18 december 2006 14:40 schreef zoalshetis het volgende:
iemand die geplaagd wordt met zijn handicap... en dan een aangifte doen? kom op zeg!
"één sorry was genoeg geweest..."quote:Op maandag 18 december 2006 15:12 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vraag me ook af wat voor "vervolging" TS in gedachten had.
Dat is gewoon niet zo dus. Een kroeg is geen openbare gelegenheid in die zin en een café-eigenaar mag dus iemand de toegang weigerenquote:Op maandag 18 december 2006 14:34 schreef mgerben het volgende:
Ik zie nog steeds niet waar de kastelein zich mee bemoeit.
In hoeverre mag hij iemand de toegang tot zijn kroeg weigeren?
Ja, het is zijn kroeg. Maar toch krijgt hij problemen als hij alle Marokkanen eruit stuurt, rara, hoe kan dat?
Volgens mij is, op het moment dat hij zijn kroeg openstelt, die kroeg voor iedereen toegankelijk, net als bijvoorbeeld een winkel. Het is geen besloten feestje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |