Hieruit volgt logischerwijs dat alles jouw schuld is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef Autodidact het volgende:
Als we meer joden hadden overgehouden
Altijd weer dat politiek correcte cultuurrelativisme. Weet je, van types als jij gaat ons land kapot!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef jogy het volgende:
Nee, de crisis, wereldwijd gezien is gekomen omdat olie zo verdomd belangrijk is gemaakt. Daar hebben de moslims weinig meer mee te maken dan dat ze per ongeluk op een bel olie zitten en iedereen zich er tegenaan bemoeit.
In Nederland is er niet echt een schuldige aan te wijzen, de mensen die naar nederland kwamen hebben nooit de taal geleerd en de Overheid vond dat wel best. Schuld aan beide kanten dus. En Nederland had een NSB-partij in de tweede wereldoorlog maakt dat nou meteen het hele nederlandse volk fout in de oorlog? Vreemde redenering hou je erop na.
Ik sta graag met een moker tegen kortzichtige gassies als jij te rammen inderdaad. Figuurlijk gezien dan he.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Altijd weer dat politiek correcte cultuurrelativisme. Weet je, van types als jij gaat ons land kapot!
Aha! Alweer niet de moslims dus, die het land naar de vernieling helpen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Altijd weer dat politiek correcte cultuurrelativisme. Weet je, van types als jij gaat ons land kapot!
Misschien kan Israel ons een paar joden lenen, schijnen er nogal wat te wonen daar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef Autodidact het volgende:
Ik weet dat dit nogal stellig is, maar deze crisis rond Verdonk komt in de kern neer op een immigratievraagstuk. In de jaren '60 en '70 kwamen de moslims met bakken naar ons land, zodat we nu allerlei immigratiemaatregelen moeten treffen om het een beetje in de hand te houden. Laten we wel wezen: als de moslims niet naar Nederland waren gekomen hadden we niet zo streng kunnen zijn. Eigenlijk zijn ze halve fascisten, omdat er nu zelfs sprake is van schrijnende gevallen die soms uitgezet worden. Als ik moslim was en nog steeds in Nederland woonde zou ik me diep schamen voor wat we hebben aangericht.
Moslims hadden trouwens een eigen SS-divisie en er circuleert een plaatje op internet van Hamasleden die een soort van Hitlergroet uitbrengen.
Als we meer joden hadden overgehouden (dat is: als de moslims de ss niet hadden gesteund), was er nog een beetje religieus evenwicht en konden de joden moslims een beetje begeleiden om je als religieuze minderheid te gedragen.
Ik moet zeggen, mijn woon-werk-verkeer is er hard op vooruit gegaan sinds ik weet welke moslim zelf verantwoordelijk is voor het weer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:32 schreef knowall het volgende:
Verder heeft TS natuurlijk wel gelijk, alles is namelijk de schuld van de moslims, laat daar geen misverstand over bestaan.
Nee, niet waar. Het is de schuld van links. Want Hitler was ook links.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:32 schreef knowall het volgende:
Als reactie op de TT: http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=154241
Verder heeft TS natuurlijk wel gelijk, alles is namelijk de schuld van de moslims, laat daar geen misverstand over bestaan.
Jup, alles is de schuld van die moslims. De economie die in de plee ligt, het feit dat niemand nog veilig over straat kan lopen, de zeespiegel die stijgt, dat mijn wc verstopt is, dat de ziektekostenverzekering zo hoog is en dat mijn fietsketting kraakt als ik in de 4de versnelling zit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:32 schreef knowall het volgende:
Als reactie op de TT: http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=154241
Uhm ... op wiens verzoek kwamen de gastarbeiders toentertijd ook weer hier?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef Autodidact het volgende:
Laten we wel wezen: als de moslims niet naar Nederland waren gekomen hadden we niet zo streng kunnen zijn.
True. En het suikerfeest is ook weer elk jaar een bron van frustratie voor mensen met suikerziekte trouwens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:36 schreef sigme het volgende:
Overigens, als de moslims niet Verdonk echt vér over het randje van gevaarlijke krankzinnigheid gedreven hadden was het in Den Haag ook nooit zo uit de hand gelopen, deze week.
Als we bejaarden een spuitje geven dan hadden we geen oplossing voor de vergrijzing hoeven zoeken. Met zo'n redenatie schieten we dus niets op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef Autodidact het volgende:
Laten we wel wezen: als de moslims niet naar Nederland waren gekomen hadden we niet zo streng kunnen zijn.
Luister, je wil niet weten wat ik jaarlijks moet doorstaan tijdens het grote schapeslachtfeest. Daar kunnen die diabetici nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:38 schreef jogy het volgende:
[..]
True. En het suikerfeest is ook weer elk jaar een bron van frustratie voor mensen met suikerziekte trouwens.
Volgens mij was er een aantal jaar terug ook zo raar mannetje, met een snorretje geloof ik. Die gaf ook de schuld aan 1 bepaalde bevolkingsgroep. Maar dat is makkelijker om eerst naar jezelf te kijken, Het zal toch maar aan jezelf liggen. DAS ENGquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:36 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Uhm ... op wiens verzoek kwamen de gastarbeiders toentertijd ook weer hier?
Ik zou me diep schamen als ik zo'n domme, alles er bij de haren bijsleurende OP had geschreven.
Als ze de moslims een spuitje hadden gegeven in land van herkomst zou Nederland nog gezellig zijn. Konden we 's avonds aan de Unox-worst, waren we nog veilig op straat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Als we bejaarden een spuitje geven dan hadden we geen oplossing voor de vergrijzing hoeven zoeken. Met zo'n redenatie schieten we dus niets op.
Dat is strijden voor vrijheid. We moeten ons ook in de toekomst kunnen weren tegen de vijfde colonne die ons contintent tracht te bestormen.quote:
Dat doen moslims ook. Ander soort vrijheid, niet mijn vrijheid maar het is een vrijheid.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:50 schreef Autodidact het volgende:
Dat is strijden voor vrijheid. We moeten ons ook in de toekomst kunnen weren tegen de vijfde colonne die ons contintent tracht te bestormen.
Ach, doen zij niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:50 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat is strijden voor vrijheid. We moeten ons ook in de toekomst kunnen weren tegen de vijfde colonne die ons contintent tracht te bestormen.
Van deze 2 zou ik serieus nog durven beweren dat het voor een deel de schuld van moslims is : de aanslagen van 2001, en het feit dat de grote steden in Nederland op sommige plekken ingenomen zijn door moslims.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:34 schreef jogy het volgende:
De economie die in de plee ligt, het feit dat niemand nog veilig over straat kan lopen.
Dit is geen onzin, dit is politiek. Beetje flauw om een politieke mening die van het jouwe afwijkt als onzin te beschouwen, nietwaar?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:52 schreef MissMatch het volgende:
Waar blijft die rotschop richting ONZIN?
Ik ken zat wijken waar ik me niet prettig voel waar geen moslims wonen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Van deze 2 zou ik serieus nog durven beweren dat het voor een deel de schuld van moslims is : de aanslagen van 2001, en het feit dat de grote steden in Nederland op sommige plekken ingenomen zijn door moslims.
Om hier nog even op terug te komen: Abraham had natuurlijk gewoon Isaac moeten slachten, zoals hem was opgedragen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Luister, je wil niet weten wat ik jaarlijks moet doorstaan tijdens het grote schapeslachtfeest. Daar kunnen die diabetici nog een puntje aan zuigen.
Het is een politieke mening die op ONZINnige gedachten gebaseerd is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dit is geen onzin, dit is politiek. Beetje flauw om een politieke mening die van het jouwe afwijkt als onzin te beschouwen, nietwaar?
In de ghetto van Staphorst? Daar kunnen ze tenminste nog fatsoenlijk met elkaar omgaan. Van generatie op generatie wordt het belang van monocultuur overgedragen, vandaar dat burgers die bloeiende stad zich toch weten te gedragen. Zo hoort het.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef hieperdepiep het volgende:
[..]
Ik ken zat wijken waar ik me niet prettig voel waar geen moslims wonen.
Op zich gaat hier wel een boeiende discussie onder schuil.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:54 schreef hieperdepiep het volgende:
Het is behoorlijk kortzichtig om 1 groep de schuld te geven van alles. Jij bent volgens mij echt zo iemand die vaak de schuld bij andere zoekt en nooit bij jezelf.
GroenLinks, die zonder snorretje alle schuld op autochtonen als wij afschuift.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:45 schreef hieperdepiep het volgende:
[..]
Volgens mij was er een aantal jaar terug ook zo raar mannetje, met een snorretje geloof ik. Die gaf ook de schuld aan 1 bepaalde bevolkingsgroep.
Ja joh, iedere moslim is natuurlijk verantwoordelijk voor 11 septemberquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:46 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als ze de moslims een spuitje hadden gegeven in land van herkomst zou Nederland nog gezellig zijn. Konden we 's avonds aan de Unox-worst, waren we nog veilig op straat.
Laten we 9/11 niet vergeten jongens, dat waren geen autochtonen hoor! Het waren moslims (tenzij het in inside job was, die mogelijkheid bestaat). Islam is liefde, laat me niet lachen.
[afbeelding]
Mja, dat de moslims verantwoordelijk zijn voor de aanslagen is nog enigszins open voor discussie. Maargoed, offtopic. Ookal zou de extremistische tak van een bepaald geloof verantwoordelijk zijn voor de aanslag is het een beetje suf om iedere moslim daar op af te rekenen. Dat is hetzelfde om elke blanke de acties van de KKK aan te rekenen. Ik voel me net zo veilig in een buurt die overwegend allochtoon is als dat ik me in een woonwagenkamp voel. Mensen aan de economische onderlaag van de samenleving zijn nou eenmaal wat gefrustreerder/ruwer dan mensen die dat niet zijn. Vroeger toen er geen gast-arbeiders waren namen andere autochtone bewoners deze onderlaag in en nu dus de allochtone bevolking. Het is een onmisbare economische onderlaag die een westers land nodig heeft.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Van deze 2 zou ik serieus nog durven beweren dat het voor een deel de schuld van moslims is : de aanslagen van 2001, en het feit dat de grote steden in Nederland op sommige plekken ingenomen zijn door moslims.
Ben ik geheel met je eens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Op zich gaat hier wel een boeiende discussie onder schuil.
Als je zegt dat beide kanten voor hun eigen vorm van vrijheid strijdt dan kun je ook zeggen "blijf lekker op je eigen land en laat elkaar leven met de eigen vrijheid". Echter, vrijheid in landen als Irak en Afghanistan (en zo is er nog een hele lijst) betekent al snel dat een dergelijk land onder leiding staat van mensen die hun hand er niet voor om draait om mensen te martelen en te laten verdwijnen. Moet je daar dan wel of niet ingrijpen als het tevens als ingrijpen tevens als excuus wordt gebruikt voor de andere vrijheid om onze vrijheid te bedreigen.
Ook de vraag wie z'n vrijheid gelijk heeft is eigenlijk onmogelijk te beantwoorden. Blijft toch een heel lastig iets.
Ik vind jou een beetje dom. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. Ben jij ooit wel eens buiten de gemeente grenzen van jou dorpje geweest als ik dat mag vragen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:07 schreef Autodidact het volgende:
[..]
GroenLinks, die zonder snorretje alle schuld op autochtonen als wij afschuift.
Maak je geen zorgen. Ik zie genoeg moslims op de tv en de Telegraaf houdt me ook wel op de hoogte.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef hieperdepiep het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje dom. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. Ben jij ooit wel eens buiten de gemeente grenzen van jou dorpje geweest als ik dat mag vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |