abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44449079
Ik weet dat dit nogal stellig is, maar deze crisis rond Verdonk komt in de kern neer op een immigratievraagstuk. In de jaren '60 en '70 kwamen de moslims met bakken naar ons land, zodat we nu allerlei immigratiemaatregelen moeten treffen om het een beetje in de hand te houden. Laten we wel wezen: als de moslims niet naar Nederland waren gekomen hadden we niet zo streng kunnen zijn. Eigenlijk zijn ze halve fascisten, omdat er nu zelfs sprake is van schrijnende gevallen die soms uitgezet worden. Als ik moslim was en nog steeds in Nederland woonde zou ik me diep schamen voor wat we hebben aangericht.

Moslims hadden trouwens een eigen SS-divisie en er circuleert een plaatje op internet van Hamasleden die een soort van Hitlergroet uitbrengen.

Als we meer joden hadden overgehouden (dat is: als de moslims de ss niet hadden gesteund), was er nog een beetje religieus evenwicht en konden de joden moslims een beetje begeleiden om je als religieuze minderheid te gedragen.
pi_44449119
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_44449161
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef ErikT het volgende:
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:12:43 #4
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_44449168
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:10 schreef ErikT het volgende:
pi_44449255
Als de europeanen Amerika niet hadden ondenkt. Dan was de inheemse bevolking niet afgeslacht, en was er geen Bush--> dus geen oorlog in Irak enz enz.

En zo kan ik wel verder gaan met dat soort onzin.
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:16:34 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44449276
Nee, de crisis, wereldwijd gezien is gekomen omdat olie zo verdomd belangrijk is gemaakt. Daar hebben de moslims weinig meer mee te maken dan dat ze per ongeluk op een bel olie zitten en iedereen zich er tegenaan bemoeit.

In Nederland is er niet echt een schuldige aan te wijzen, de mensen die naar nederland kwamen hebben nooit de taal geleerd en de Overheid vond dat wel best. Schuld aan beide kanten dus. En Nederland had een NSB-partij in de tweede wereldoorlog maakt dat nou meteen het hele nederlandse volk fout in de oorlog? Vreemde redenering hou je erop na.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_44449285
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef Autodidact het volgende:

Als we meer joden hadden overgehouden
Hieruit volgt logischerwijs dat alles jouw schuld is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:17:56 #8
124870 TonnyD.Sacrell
I can see into your Dreams!
pi_44449318
Sylar says; "...Hailing frequenties closed, sir."
pi_44449595
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef jogy het volgende:
Nee, de crisis, wereldwijd gezien is gekomen omdat olie zo verdomd belangrijk is gemaakt. Daar hebben de moslims weinig meer mee te maken dan dat ze per ongeluk op een bel olie zitten en iedereen zich er tegenaan bemoeit.

In Nederland is er niet echt een schuldige aan te wijzen, de mensen die naar nederland kwamen hebben nooit de taal geleerd en de Overheid vond dat wel best. Schuld aan beide kanten dus. En Nederland had een NSB-partij in de tweede wereldoorlog maakt dat nou meteen het hele nederlandse volk fout in de oorlog? Vreemde redenering hou je erop na.
Altijd weer dat politiek correcte cultuurrelativisme. Weet je, van types als jij gaat ons land kapot!
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:28:51 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_44449647
Nee
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:29:23 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44449659
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Altijd weer dat politiek correcte cultuurrelativisme. Weet je, van types als jij gaat ons land kapot!
Ik sta graag met een moker tegen kortzichtige gassies als jij te rammen inderdaad. Figuurlijk gezien dan he.
Vrijheid
pi_44449723
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Aha! Alweer niet de moslims dus, die het land naar de vernieling helpen!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44449731
Als reactie op de TT: http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=154241

Verder heeft TS natuurlijk wel gelijk, alles is namelijk de schuld van de moslims, laat daar geen misverstand over bestaan.
pi_44449744
quote:
Ik weet dat dit nogal stellig is, maar deze crisis rond Verdonk komt in de kern neer op een immigratievraagstuk. In de jaren '60 en '70 kwamen de moslims met bakken naar ons land, zodat we nu allerlei immigratiemaatregelen moeten treffen om het een beetje in de hand te houden. Laten we wel wezen: als de moslims niet naar Nederland waren gekomen hadden we niet zo streng kunnen zijn. Eigenlijk zijn ze halve fascisten, omdat er nu zelfs sprake is van schrijnende gevallen die soms uitgezet worden. Als ik moslim was en nog steeds in Nederland woonde zou ik me diep schamen voor wat we hebben aangericht.

Moslims hadden trouwens een eigen SS-divisie en er circuleert een plaatje op internet van Hamasleden die een soort van Hitlergroet uitbrengen.

Als we meer joden hadden overgehouden (dat is: als de moslims de ss niet hadden gesteund), was er nog een beetje religieus evenwicht en konden de joden moslims een beetje begeleiden om je als religieuze minderheid te gedragen.
Misschien kan Israel ons een paar joden lenen, schijnen er nogal wat te wonen daar.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_44449756
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:32 schreef knowall het volgende:

Verder heeft TS natuurlijk wel gelijk, alles is namelijk de schuld van de moslims, laat daar geen misverstand over bestaan.
Ik moet zeggen, mijn woon-werk-verkeer is er hard op vooruit gegaan sinds ik weet welke moslim zelf verantwoordelijk is voor het weer.
pi_44449759
quote:

Nee, niet waar. Het is de schuld van links. Want Hitler was ook links.
I´m back.
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:34:34 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44449772
quote:

Jup, alles is de schuld van die moslims. De economie die in de plee ligt, het feit dat niemand nog veilig over straat kan lopen, de zeespiegel die stijgt, dat mijn wc verstopt is, dat de ziektekostenverzekering zo hoog is en dat mijn fietsketting kraakt als ik in de 4de versnelling zit.

.
Vrijheid
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:36:19 #18
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44449802
quote:
Laten we wel wezen: als de moslims niet naar Nederland waren gekomen hadden we niet zo streng kunnen zijn.
Uhm ... op wiens verzoek kwamen de gastarbeiders toentertijd ook weer hier?

Ik zou me diep schamen als ik zo'n domme, alles er bij de haren bijsleurende OP had geschreven.
... is a mismatch forever
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:36:26 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44449807
Trouwens. Mocht dit topic een kanshebber zijn voor een slotje zou ik het niet erg vinden om het in ONZ te ontvangen voor een lolletje hoor .
Vrijheid
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:36:29 #20
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44449809
Sorry. dubbel.
pi_44449814
Overigens, als de moslims niet Verdonk echt vér over het randje van gevaarlijke krankzinnigheid gedreven hadden was het in Den Haag ook nooit zo uit de hand gelopen, deze week.
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:38:56 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44449856
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:36 schreef sigme het volgende:
Overigens, als de moslims niet Verdonk echt vér over het randje van gevaarlijke krankzinnigheid gedreven hadden was het in Den Haag ook nooit zo uit de hand gelopen, deze week.
True. En het suikerfeest is ook weer elk jaar een bron van frustratie voor mensen met suikerziekte trouwens.
Vrijheid
pi_44449918
quote:
Laten we wel wezen: als de moslims niet naar Nederland waren gekomen hadden we niet zo streng kunnen zijn.
Als we bejaarden een spuitje geven dan hadden we geen oplossing voor de vergrijzing hoeven zoeken. Met zo'n redenatie schieten we dus niets op.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_44449928
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:38 schreef jogy het volgende:

[..]

True. En het suikerfeest is ook weer elk jaar een bron van frustratie voor mensen met suikerziekte trouwens.
Luister, je wil niet weten wat ik jaarlijks moet doorstaan tijdens het grote schapeslachtfeest. Daar kunnen die diabetici nog een puntje aan zuigen.
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:44:17 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44449980
Nu maar hopen dat die autodidact zijn naam waar maakt en weer aan de zelfstudie gaat.
Vrijheid
pi_44450029
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:36 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Uhm ... op wiens verzoek kwamen de gastarbeiders toentertijd ook weer hier?

Ik zou me diep schamen als ik zo'n domme, alles er bij de haren bijsleurende OP had geschreven.
Volgens mij was er een aantal jaar terug ook zo raar mannetje, met een snorretje geloof ik. Die gaf ook de schuld aan 1 bepaalde bevolkingsgroep. Maar dat is makkelijker om eerst naar jezelf te kijken, Het zal toch maar aan jezelf liggen. DAS ENG
pi_44450033
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef FJD het volgende:

[..]

Als we bejaarden een spuitje geven dan hadden we geen oplossing voor de vergrijzing hoeven zoeken. Met zo'n redenatie schieten we dus niets op.
Als ze de moslims een spuitje hadden gegeven in land van herkomst zou Nederland nog gezellig zijn. Konden we 's avonds aan de Unox-worst, waren we nog veilig op straat.

Laten we 9/11 niet vergeten jongens, dat waren geen autochtonen hoor! Het waren moslims (tenzij het in inside job was, die mogelijkheid bestaat). Islam is liefde, laat me niet lachen.

pi_44450109

Ach, kijk nu toch eens. Gebeurt ook in het westen dus.
pi_44450159
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:49 schreef hieperdepiep het volgende:
[afbeelding]
Dat is strijden voor vrijheid. We moeten ons ook in de toekomst kunnen weren tegen de vijfde colonne die ons contintent tracht te bestormen.
pi_44450160
ik denk wel dat het door de moslims komt.......
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:50:48 #31
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_44450162
Meen je dit nu serieus TS?

Zo ja:
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:52:25 #32
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44450209
Waar blijft die rotschop richting ONZIN?
pi_44450223
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:50 schreef Autodidact het volgende:
Dat is strijden voor vrijheid. We moeten ons ook in de toekomst kunnen weren tegen de vijfde colonne die ons contintent tracht te bestormen.
Dat doen moslims ook. Ander soort vrijheid, niet mijn vrijheid maar het is een vrijheid.
pi_44450259
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:50 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ach, doen zij niet hetzelfde.

Het is behoorlijk kortzichtig om 1 groep de schuld te geven van alles. Jij bent volgens mij echt zo iemand die vaak de schuld bij andere zoekt en nooit bij jezelf.
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:57:12 #35
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44450348
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:34 schreef jogy het volgende:
De economie die in de plee ligt, het feit dat niemand nog veilig over straat kan lopen
.
Van deze 2 zou ik serieus nog durven beweren dat het voor een deel de schuld van moslims is : de aanslagen van 2001, en het feit dat de grote steden in Nederland op sommige plekken ingenomen zijn door moslims.
pi_44450392
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:52 schreef MissMatch het volgende:
Waar blijft die rotschop richting ONZIN?
Dit is geen onzin, dit is politiek. Beetje flauw om een politieke mening die van het jouwe afwijkt als onzin te beschouwen, nietwaar?
pi_44450439
ja ze nemen het hele land in het lijkt wel een soort van invasie (rare mensen is mijn mening.......)
pi_44450455
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:57 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Van deze 2 zou ik serieus nog durven beweren dat het voor een deel de schuld van moslims is : de aanslagen van 2001, en het feit dat de grote steden in Nederland op sommige plekken ingenomen zijn door moslims.
Ik ken zat wijken waar ik me niet prettig voel waar geen moslims wonen.
pi_44450507
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Luister, je wil niet weten wat ik jaarlijks moet doorstaan tijdens het grote schapeslachtfeest. Daar kunnen die diabetici nog een puntje aan zuigen.
Om hier nog even op terug te komen: Abraham had natuurlijk gewoon Isaac moeten slachten, zoals hem was opgedragen.

Had ons dat hele gesoes met brandende braamstruiken gescheeld, de bloedlijn van Abraham was gestopt, daarmee de Abrahaamse godsdiensten.
Wereldvrede was uitgebroken, het paradijs op aarde gevestigd en we hadden allemaal nog lang en gelukkig kunnen leven.

Hooguit had af en toe iemand z'n eniggeboren zoon moeten halsafsnijden, maar ik ben niemands zoon en heb er geen, dus eigenlijk was me dat een rotzorg geweest.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:02:13 #40
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44450514
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:58 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dit is geen onzin, dit is politiek. Beetje flauw om een politieke mening die van het jouwe afwijkt als onzin te beschouwen, nietwaar?
Het is een politieke mening die op ONZINnige gedachten gebaseerd is.
pi_44450549
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:00 schreef hieperdepiep het volgende:

[..]

Ik ken zat wijken waar ik me niet prettig voel waar geen moslims wonen.
In de ghetto van Staphorst? Daar kunnen ze tenminste nog fatsoenlijk met elkaar omgaan. Van generatie op generatie wordt het belang van monocultuur overgedragen, vandaar dat burgers die bloeiende stad zich toch weten te gedragen. Zo hoort het.
pi_44450588
Kuttopic.
pi_44450618
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:54 schreef hieperdepiep het volgende:
Het is behoorlijk kortzichtig om 1 groep de schuld te geven van alles. Jij bent volgens mij echt zo iemand die vaak de schuld bij andere zoekt en nooit bij jezelf.
Op zich gaat hier wel een boeiende discussie onder schuil.

Als je zegt dat beide kanten voor hun eigen vorm van vrijheid strijdt dan kun je ook zeggen "blijf lekker op je eigen land en laat elkaar leven met de eigen vrijheid". Echter, vrijheid in landen als Irak en Afghanistan (en zo is er nog een hele lijst) betekent al snel dat een dergelijk land onder leiding staat van mensen die hun hand er niet voor om draait om mensen te martelen en te laten verdwijnen. Moet je daar dan wel of niet ingrijpen als het tevens als ingrijpen tevens als excuus wordt gebruikt voor de andere vrijheid om onze vrijheid te bedreigen.

Ook de vraag wie z'n vrijheid gelijk heeft is eigenlijk onmogelijk te beantwoorden. Blijft toch een heel lastig iets.
pi_44450681
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:45 schreef hieperdepiep het volgende:

[..]

Volgens mij was er een aantal jaar terug ook zo raar mannetje, met een snorretje geloof ik. Die gaf ook de schuld aan 1 bepaalde bevolkingsgroep.
GroenLinks, die zonder snorretje alle schuld op autochtonen als wij afschuift.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:08:33 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_44450713
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:46 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Als ze de moslims een spuitje hadden gegeven in land van herkomst zou Nederland nog gezellig zijn. Konden we 's avonds aan de Unox-worst, waren we nog veilig op straat.

Laten we 9/11 niet vergeten jongens, dat waren geen autochtonen hoor! Het waren moslims (tenzij het in inside job was, die mogelijkheid bestaat). Islam is liefde, laat me niet lachen.

[afbeelding]
Ja joh, iedere moslim is natuurlijk verantwoordelijk voor 11 september

Dat is zoiets als zeggen dat alle Feyenoord supporters Carlo Picornie hebben vermoord
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:09:09 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44450727
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:57 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Mja, dat de moslims verantwoordelijk zijn voor de aanslagen is nog enigszins open voor discussie. Maargoed, offtopic. Ookal zou de extremistische tak van een bepaald geloof verantwoordelijk zijn voor de aanslag is het een beetje suf om iedere moslim daar op af te rekenen. Dat is hetzelfde om elke blanke de acties van de KKK aan te rekenen. Ik voel me net zo veilig in een buurt die overwegend allochtoon is als dat ik me in een woonwagenkamp voel. Mensen aan de economische onderlaag van de samenleving zijn nou eenmaal wat gefrustreerder/ruwer dan mensen die dat niet zijn. Vroeger toen er geen gast-arbeiders waren namen andere autochtone bewoners deze onderlaag in en nu dus de allochtone bevolking. Het is een onmisbare economische onderlaag die een westers land nodig heeft.
Vrijheid
pi_44450754
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef FJD het volgende:

[..]

Op zich gaat hier wel een boeiende discussie onder schuil.

Als je zegt dat beide kanten voor hun eigen vorm van vrijheid strijdt dan kun je ook zeggen "blijf lekker op je eigen land en laat elkaar leven met de eigen vrijheid". Echter, vrijheid in landen als Irak en Afghanistan (en zo is er nog een hele lijst) betekent al snel dat een dergelijk land onder leiding staat van mensen die hun hand er niet voor om draait om mensen te martelen en te laten verdwijnen. Moet je daar dan wel of niet ingrijpen als het tevens als ingrijpen tevens als excuus wordt gebruikt voor de andere vrijheid om onze vrijheid te bedreigen.

Ook de vraag wie z'n vrijheid gelijk heeft is eigenlijk onmogelijk te beantwoorden. Blijft toch een heel lastig iets.
Ben ik geheel met je eens.

De ts legt de schuld van dit alles botweg bij de moslims neer. En dat is een beetje kort door de bocht.
pi_44450829
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:07 schreef Autodidact het volgende:

[..]

GroenLinks, die zonder snorretje alle schuld op autochtonen als wij afschuift.
Ik vind jou een beetje dom. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. Ben jij ooit wel eens buiten de gemeente grenzen van jou dorpje geweest als ik dat mag vragen?
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:13:59 #49
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44450866
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef hieperdepiep het volgende:

Ik vind jou een beetje dom.
Op de valreep hét understatement van 2006.
pi_44450882
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef hieperdepiep het volgende:

[..]

Ik vind jou een beetje dom. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. Ben jij ooit wel eens buiten de gemeente grenzen van jou dorpje geweest als ik dat mag vragen?
Maak je geen zorgen. Ik zie genoeg moslims op de tv en de Telegraaf houdt me ook wel op de hoogte.
pi_44450893
Ik heb betere topics van deze TS gezien.
pi_44450916
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:14 schreef Autodidact het volgende:
en de Telegraaf houdt me ook wel op de hoogte.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:17:25 #53
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44450950
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:15 schreef Alicey het volgende:
Ik heb betere topics van deze TS gezien.
Zoals deze:
Wat luister je nu [oude stijl] #1084
pi_44451002
quote:

[..]

Maak je geen zorgen. Ik zie genoeg moslims op de tv en de Telegraaf houdt me ook wel op de hoogte.
Je kijkt Al Jazeera ??????

Maar goed. Ga lekker verder met jou leventje en speel nog fijn verder met je blokjes.
pi_44451019
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:10 schreef hieperdepiep het volgende:

[..]

Ben ik geheel met je eens.

De ts legt de schuld van dit alles botweg bij de moslims neer. En dat is een beetje kort door de bocht.
Dat vind ik eigenlijk ook wel.

TS: veruit de meeste schuld bij de moslims kan wel, maar echt alles, dat gaat te ver.
pi_44451070
quote:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44451217
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:19 schreef hieperdepiep het volgende:

[..]

Je kijkt Al Jazeera ??????

Maar goed. Ga lekker verder met jou leventje en speel nog fijn verder met je blokjes.
Moslims zijn niet alleen op Al Jazeera te zien hoor. Maar waar ze te zien zijn, is het een rommeltje. 1+1....
pi_44451225
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef Autodidact het volgende:

[..]

In de ghetto van Staphorst? Daar kunnen ze tenminste nog fatsoenlijk met elkaar omgaan. Van generatie op generatie wordt het belang van monocultuur overgedragen, vandaar dat burgers die bloeiende stad zich toch weten te gedragen. Zo hoort het.
Vandaar al die 14 jarige sletjes die zich daar zwanger laten neuken .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44451321
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:46 schreef Autodidact het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:49 schreef hieperdepiep het volgende:

Ach, kijk nu toch eens. Gebeurt ook in het westen dus.
ach gut, wat een geweldige vergelijking, getuigt van intellect en inzicht. Idioot.

als je dan al een vergelijking wilt maken:

vrijdag 15 december 2006 @ 11:31:14 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44451364
Maar inderdaad, als iedere bewoner van deze aarbol dezelfde etnische achtergrond zou hebben en ook voor de volle 100% hetzelfde geloof aanhangt dan waren de problemen een stuk minder geweest in deze wereld. Zullen we dan maar een virus ontwikkelen die alles behalve de blanke medemens af laat sterven/onvruchtbaar laat worden. Probleem ook opgelost.
Vrijheid
pi_44451388
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:26 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Moslims zijn niet alleen op Al Jazeera te zien hoor. Maar waar ze te zien zijn, is het een rommeltje. 1+1....
Zijn er eigenlijk wel landen zonder moslims?
pi_44451414
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef jogy het volgende:
Maar inderdaad, als iedere bewoner van deze aarbol dezelfde etnische achtergrond zou hebben en ook voor de volle 100% hetzelfde geloof aanhangt dan waren de problemen een stuk minder geweest in deze wereld. Zullen we dan maar een virus ontwikkelen die alles behalve de blanke medemens af laat sterven/onvruchtbaar laat worden. Probleem ook opgelost.
Nope, dan zouden ze in Irak, Darfur, Nigera, Somalië, Afghanisan gewoon doorknokken. Allemaal problemen gecreëerd door moslims.
pi_44451442
quote:

Beetje rare topictitel als je alleen argumenten aandraagt waarom het wel de schuld van moslims zou zijn.

Geef dan lekker de schuld aan de ondernemerslobby en de VVD, het waren deze die het meest belang hadden bij de instroom van goedkope gastarbeiders. Niet meer dan eerlijk dus dat ze nu hun eigen troep op moeten ruimen.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:33:41 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44451452
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:32 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Nope, dan zouden ze in Irak, Darfur, Nigera, Somalië, Afghanisan gewoon doorknokken. Allemaal problemen gecreëerd door moslims.
Jup. Alles komt door de Moslims, dat Amerika zelf ook nog vieze handjes heeft is natuurlijk smerige moslim-propaganda.
Vrijheid
pi_44451472
quote:
Maar inderdaad, als iedere bewoner van deze aarbol dezelfde etnische achtergrond zou hebben
Eh.. dat hebben we toch?
quote:
en ook voor de volle 100% hetzelfde geloof aanhangt dan waren de problemen een stuk minder geweest in deze wereld. Zullen we dan maar een virus ontwikkelen die alles behalve de blanke medemens af laat sterven/onvruchtbaar laat worden. Probleem ook opgelost.
Ik weet niet helemaal waar jij bent geweest gedurende je schooltijd, maar voor zover de rassenleer nog opgeld doet, vallen veruit de meeste moslims in de groep "blank ras".

Dus dat virus van je gaat niks helpen.
pi_44451475
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens moslims is iedereen een moslim. We weten dat ze een satanische religie bedrijven, dus dat kan niet waar zijn.

Ik weet het niet, ze hebben helaas nog geen verplichte halve maan op hun jas genaaid.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:35:42 #67
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44451505
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:34 schreef Autodidact het volgende:
We weten dat ze een satanische religie bedrijven, dus dat kan niet waar zijn.
Weten we dat, ja? Jij begint hoe langer hoe dommer te raaskallen.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:35:53 #68
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44451512
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Mja, dat de moslims verantwoordelijk zijn voor de aanslagen is nog enigszins open voor discussie. Maargoed, offtopic. Ookal zou de extremistische tak van een bepaald geloof verantwoordelijk zijn voor de aanslag is het een beetje suf om iedere moslim daar op af te rekenen. Dat is hetzelfde om elke blanke de acties van de KKK aan te rekenen. Ik voel me net zo veilig in een buurt die overwegend allochtoon is als dat ik me in een woonwagenkamp voel. Mensen aan de economische onderlaag van de samenleving zijn nou eenmaal wat gefrustreerder/ruwer dan mensen die dat niet zijn. Vroeger toen er geen gast-arbeiders waren namen andere autochtone bewoners deze onderlaag in en nu dus de allochtone bevolking. Het is een onmisbare economische onderlaag die een westers land nodig heeft.
Ik vraag me af hoe dat dan zit met b.v. Zwitserland. Heb je daar uberhaupt zulke wijken/onderlagen?
pi_44451532
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Jup. Alles komt door de Moslims, dat Amerika zelf ook nog vieze handjes heeft is natuurlijk smerige moslim-propaganda.
Nuja, in de Verenigde Staten is het weer de rijke joodse lobby die heel politiek Washington in een ijzeren greep houdt.
pi_44451580
quote:
Dat zal de PolitiekCorrecteBlankeElite niet goedkeuren. Zelfs het White Australia project is opgeschort .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44451624
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:36 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Nuja, in de Verenigde Staten is het weer de rijke joodse lobby die heel politiek Washington in een ijzeren greep houdt.
Lekker makkelijk he, om steeds de schuld aan een minderheid te geven. Zitten genoeg types in Washington die niet Joods zijn, maar puur gehandeld hebben uit dollar-overwegingen bij het maken van beleid voor het Midden-Oosten.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:42:46 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44451682
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Eh.. dat hebben we toch?
[..]

Ik weet niet helemaal waar jij bent geweest gedurende je schooltijd, maar voor zover de rassenleer nog opgeld doet, vallen veruit de meeste moslims in de groep "blank ras".

Dus dat virus van je gaat niks helpen.
Ahh, demmit, het zit ook nooit mee hè .
Vrijheid
pi_44451955
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:30 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

[..]

ach gut, wat een geweldige vergelijking, getuigt van intellect en inzicht. Idioot.

als je dan al een vergelijking wilt maken:

[afbeelding]

[afbeelding]

deze beter. En hoe denk je hoe deze mensen opgevoed zijn. Ook bij hun is het hoofd vol gestampt met onzin.

Maar goed. Het feit dat je mij meteen al uitmaakt voor idioot zegt mij al weer genoeg over jou intellect.
pi_44452062
Klopt, de hele crisis in de politiek komt door het immigranten (voornamelijk moslims) probleem, Fortuyn had nooit op gestaan als er geen moslims waren die zoveel problemen veroorzaken, je kan zeggen dat links zelf schuldig is voor het maken van de nieuwe rechtse beweging.
pi_44452063
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:36 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ja hallo! Hadden jullie die joden nou in Nederland willen houden om die moslims enig fatsoenlijke kruiperigheid bij te brengen of hadden die joden dan misschien de moslims wel juist geleerd hoe met een minderheid de boel naar je hand te zetten?
pi_44452140
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef hieperdepiep het volgende:

[..]

[afbeelding]
deze beter. En hoe denk je hoe deze mensen opgevoed zijn. Ook bij hun is het hoofd vol gestampt met onzin.

Maar goed. Het feit dat je mij meteen al uitmaakt voor idioot zegt mij al weer genoeg over jou intellect.
pi_44452141
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:54 schreef Mordrid het volgende:
Klopt, de hele crisis in de politiek komt door het immigranten (voornamelijk moslims) probleem, Fortuyn had nooit op gestaan als er geen moslims waren die zoveel problemen veroorzaken, je kan zeggen dat links zelf schuldig is voor het maken van de nieuwe rechtse beweging.
Dit meen je niet. De problemen ontstaan doordat bepaalde groepen zich niet gedragen. En geloof me. Die gasten zijn net zo veel moslim als ik christen. Dacht je dat die jochies naar de moskee gaan echt niet. Nu zijn het figuren uit Noord-Afrika die de problemen veroorzaken over een paar jaar weer andere, Belgen ofzo.
pi_44452184
Ik vind het uiteindelijk een oppervlakkige analyse, wrs bedoeld om te versluieren wie de ware schuldigen zijn. Het lijkt me nl. vrij duidelijk dat achter het verschijnsel van de moslim een veel destructievere macht schuil gaat.
I´m back.
pi_44452264
De laatste kabinetscrisis was de schuld van Frederik Buitendorp, die woont in een rijtjeshuis in Rosmalen ...

Frederik zit zich nu in zijn stoel rot te schamen .. nooit meer doen hoor, Frederik.
pi_44452331
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:57 schreef hieperdepiep het volgende:

[..]

Dit meen je niet. De problemen ontstaan doordat bepaalde groepen zich niet gedragen. En geloof me. Die gasten zijn net zo veel moslim als ik christen. Dacht je dat die jochies naar de moskee gaan echt niet. Nu zijn het figuren uit Noord-Afrika die de problemen veroorzaken over een paar jaar weer andere, Belgen ofzo.
die dingen die die moslims doen worden gepreekt en goedgekeurd in de locale moskee, ben je de el tawheed moskee al weer vergeten ? in Amsterdam, blaat dat ongelovigen, homo's, joden van het hoogste gebouw moeten worden gegooid, de moordenaar van Theo van Gogh kwam daar vaak, of ga eens naar die achterbuurten van Utrecht, die zogenaamde niet-moslims marokkanen volgens jouw lopen daar steeds vaker in die islamitische jurken de boel te terroriseren.
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:12:10 #81
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44452550
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:57 schreef Autodidact het volgende:

Ik moet zeggen....je gedragen als een volgevreten, generaliserende, wereldvreemde, xenofobe dorpeling geeft een goed gevoel van zelfbevestiging. Je kunt geen ongelijk krijgen als je anderen negeert .
pi_44452583
edit
pi_44452603
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind het uiteindelijk een oppervlakkige analyse, wrs bedoeld om te versluieren wie de ware schuldigen zijn. Het lijkt me nl. vrij duidelijk dat achter het verschijnsel van de moslim een veel destructievere macht schuil gaat.
Gordon & Joling?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:13:39 #84
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44452609
Nope.
pi_44453427
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:54 schreef Mordrid het volgende:

... Fortuyn had nooit op gestaanals er geen moslims waren ...
ah, is het eindelijk zover, is hij weer opgestaan? Halelujah!
pi_44454015
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:57 schreef Mordrid het volgende:

[..]

[afbeelding]
Wat een chaotisch plaatje zeg. Boodschap komt zo niet sterk over.

Bovendien, alsof in vooral in de VS zoveel left wingers apologisten zijn voor terrorisme. Denk eerder dat dezelfde vraag aan de right wing gesteld kan worden, maar dan andersom. Maar dan krijg je:

"Yeah, but like, they take all our jobs and it's okay because these guys just take back what is rightfully ours, blabla"

Laat ze eerst maar eens wat concessie doen aan de oorspronkelijke bevolking daar, je weet wel, waar ze genocide op gepleegd hebben in geheel Amerika.

En nu ik toch bezig ben: hun educatiesysteem zuigt.

[ Bericht 9% gewijzigd door jaoka op 15-12-2006 13:06:45 ]
pi_44454534
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:57 schreef Mordrid het volgende:

[..]

[afbeelding]
Het is wel een confronterende afbeelding, maar ik vraag me af of de vergelijking wel helemaal opgaat.
Rechts-extremisme is een weliswaar geen verschijnsel dat zich tot de Amerikaanse landgrenzen beperkt, maar anderzijds ik heb die 'puntmutjes' geen wereldwijde aanslagen zien plegen, is de verwevendheid van beide voorbeelden van extremisme met de samenleving niet eenduidig en het is, volgens mij, ook niet dat een grote meerderheid bijvoorbeeld in de Verenigde Staten stilzwijgend is ten aanzien van rechts-extremisten danwel dit min of meer goed praat.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:06:14 #88
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_44456417
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het is wel een confronterende afbeelding, maar ik vraag me af of de vergelijking wel helemaal opgaat.
Rechts-extremisme is een weliswaar geen verschijnsel dat zich tot de Amerikaanse landgrenzen beperkt, maar anderzijds ik heb die 'puntmutjes' geen wereldwijde aanslagen zien plegen, is de verwevendheid van beide voorbeelden van extremisme met de samenleving niet eenduidig en het is, volgens mij, ook niet dat een grote meerderheid bijvoorbeeld in de Verenigde Staten stilzwijgend is ten aanzien van rechts-extremisten danwel dit min of meer goed praat.
Toen de KKK destijds nog bestond was er een heel groot gedeelte van de (zuidelijke) samenleving die het stilzwijgend toestond danwel het er mee eens was (gedeeltelijk al dan niet).
Verder heeft de KKK inderdaad geen grootschalige wereldwijde aanslagen gepleegd; maar een racistisch moordje of 1200 is ook niet eventjes onder de tafel te vegen wel?

De verwevenheid van de KKK met de samenleving van de VS wordt je wel duidelijk als je je wat inleest. Hint: christendom; xenofobie (menselijke eigenschap).
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_44456564
Sure, wie anders?
pi_44456569
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Vaticaanstad.

Overigens ook het land met het hoogste criminaliteitscijfer per 1.000 inwoners.
pi_44457303
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:11 schreef Triggershot het volgende:
Sure, wie anders?
Ook in aanmerking kwamen: joden, goddelozen, vrouwen, negers, buitenlanders, asielzoekers, communisten, neo-conservatieven, het grootkapitaal, vrijmetselaars, papen, witte muizen.

Kortom, de concurrentie is niet gering, en dan tóch uitverkoren zijn .
pi_44459693
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Ook in aanmerking kwamen: joden, goddelozen, vrouwen, negers, buitenlanders, asielzoekers, communisten, neo-conservatieven, het grootkapitaal, vrijmetselaars, papen, witte muizen.

je zet bewust de 'Linkse kerk' en 'Linkse media' niet in het lijstje? of is dat gewoon een bewuste manipulatie om de schuld hiervan af te leiden?

Overigens doet 'Fascisten' het ook altijd goed, laat gelijk de vrijheid aan iedere groep om alsnog de schuld toe te wijzen aan elke believige tegenstandergroepering die betiteld kan worden als 'fascisten'.
pi_44461377
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou als je het zo wilt neer zetten is het idd vleiend
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:26:38 #95
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_44464202

Er kan je veel verweten worden, maar niet een gebrek aan humor (en kortzichtigheid).

En hier las ik overheen:
quote:
Deze vind ik nóg grappiger dan je openings post. Gelukkig ben jij op de hoogte! HAHAA!

"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:34:19 #96
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44464365
quote:
Als we meer joden hadden overgehouden (dat is: als de moslims de ss niet hadden gesteund),
Ja, dat heeft vreselijk veel invloed gehad op de Holocaust. Dat beetje steun van de moslims ±N
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_44469229
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, dat heeft vreselijk veel invloed gehad op de Holocaust. Dat beetje steun van de moslims ±N
Je ziet wat voor effectieve tactiek moslims gebruiken. Bij 9/11 hebben ze ook met een geringe groep duizenden mensen vermoord.
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:43:06 #98
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_44469483
Geintje heeft wel weer lang genoeg geduurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')