abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44450893
Ik heb betere topics van deze TS gezien.
pi_44450916
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:14 schreef Autodidact het volgende:
en de Telegraaf houdt me ook wel op de hoogte.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:17:25 #53
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44450950
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:15 schreef Alicey het volgende:
Ik heb betere topics van deze TS gezien.
Zoals deze:
Wat luister je nu [oude stijl] #1084
... is a mismatch forever
pi_44451002
quote:

[..]

Maak je geen zorgen. Ik zie genoeg moslims op de tv en de Telegraaf houdt me ook wel op de hoogte.
Je kijkt Al Jazeera ??????

Maar goed. Ga lekker verder met jou leventje en speel nog fijn verder met je blokjes.
pi_44451019
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:10 schreef hieperdepiep het volgende:

[..]

Ben ik geheel met je eens.

De ts legt de schuld van dit alles botweg bij de moslims neer. En dat is een beetje kort door de bocht.
Dat vind ik eigenlijk ook wel.

TS: veruit de meeste schuld bij de moslims kan wel, maar echt alles, dat gaat te ver.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44451070
quote:

[..]

Maak je geen zorgen. Ik zie genoeg moslims op de tv en de Telegraaf houdt me ook wel op de hoogte.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44451217
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:19 schreef hieperdepiep het volgende:

[..]

Je kijkt Al Jazeera ??????

Maar goed. Ga lekker verder met jou leventje en speel nog fijn verder met je blokjes.
Moslims zijn niet alleen op Al Jazeera te zien hoor. Maar waar ze te zien zijn, is het een rommeltje. 1+1....
pi_44451225
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef Autodidact het volgende:

[..]

In de ghetto van Staphorst? Daar kunnen ze tenminste nog fatsoenlijk met elkaar omgaan. Van generatie op generatie wordt het belang van monocultuur overgedragen, vandaar dat burgers die bloeiende stad zich toch weten te gedragen. Zo hoort het.
Vandaar al die 14 jarige sletjes die zich daar zwanger laten neuken .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44451321
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:46 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Als ze de moslims een spuitje hadden gegeven in land van herkomst zou Nederland nog gezellig zijn. Konden we 's avonds aan de Unox-worst, waren we nog veilig op straat.

Laten we 9/11 niet vergeten jongens, dat waren geen autochtonen hoor! Het waren moslims (tenzij het in inside job was, die mogelijkheid bestaat). Islam is liefde, laat me niet lachen.

quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:49 schreef hieperdepiep het volgende:

Ach, kijk nu toch eens. Gebeurt ook in het westen dus.
ach gut, wat een geweldige vergelijking, getuigt van intellect en inzicht. Idioot.

als je dan al een vergelijking wilt maken:

vrijdag 15 december 2006 @ 11:31:14 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44451364
Maar inderdaad, als iedere bewoner van deze aarbol dezelfde etnische achtergrond zou hebben en ook voor de volle 100% hetzelfde geloof aanhangt dan waren de problemen een stuk minder geweest in deze wereld. Zullen we dan maar een virus ontwikkelen die alles behalve de blanke medemens af laat sterven/onvruchtbaar laat worden. Probleem ook opgelost.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_44451388
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:26 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Moslims zijn niet alleen op Al Jazeera te zien hoor. Maar waar ze te zien zijn, is het een rommeltje. 1+1....
Zijn er eigenlijk wel landen zonder moslims?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44451414
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef jogy het volgende:
Maar inderdaad, als iedere bewoner van deze aarbol dezelfde etnische achtergrond zou hebben en ook voor de volle 100% hetzelfde geloof aanhangt dan waren de problemen een stuk minder geweest in deze wereld. Zullen we dan maar een virus ontwikkelen die alles behalve de blanke medemens af laat sterven/onvruchtbaar laat worden. Probleem ook opgelost.
Nope, dan zouden ze in Irak, Darfur, Nigera, Somalië, Afghanisan gewoon doorknokken. Allemaal problemen gecreëerd door moslims.
pi_44451442
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef Autodidact het volgende:
Ik weet dat dit nogal stellig is, maar deze crisis rond Verdonk komt in de kern neer op een immigratievraagstuk. In de jaren '60 en '70 kwamen de moslims met bakken naar ons land, zodat we nu allerlei immigratiemaatregelen moeten treffen om het een beetje in de hand te houden. Laten we wel wezen: als de moslims niet naar Nederland waren gekomen hadden we niet zo streng kunnen zijn. Eigenlijk zijn ze halve fascisten, omdat er nu zelfs sprake is van schrijnende gevallen die soms uitgezet worden. Als ik moslim was en nog steeds in Nederland woonde zou ik me diep schamen voor wat we hebben aangericht.

Moslims hadden trouwens een eigen SS-divisie en er circuleert een plaatje op internet van Hamasleden die een soort van Hitlergroet uitbrengen.

Als we meer joden hadden overgehouden (dat is: als de moslims de ss niet hadden gesteund), was er nog een beetje religieus evenwicht en konden de joden moslims een beetje begeleiden om je als religieuze minderheid te gedragen.
Beetje rare topictitel als je alleen argumenten aandraagt waarom het wel de schuld van moslims zou zijn.

Geef dan lekker de schuld aan de ondernemerslobby en de VVD, het waren deze die het meest belang hadden bij de instroom van goedkope gastarbeiders. Niet meer dan eerlijk dus dat ze nu hun eigen troep op moeten ruimen.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:33:41 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44451452
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:32 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Nope, dan zouden ze in Irak, Darfur, Nigera, Somalië, Afghanisan gewoon doorknokken. Allemaal problemen gecreëerd door moslims.
Jup. Alles komt door de Moslims, dat Amerika zelf ook nog vieze handjes heeft is natuurlijk smerige moslim-propaganda.
Vrijheid
pi_44451472
quote:
Maar inderdaad, als iedere bewoner van deze aarbol dezelfde etnische achtergrond zou hebben
Eh.. dat hebben we toch?
quote:
en ook voor de volle 100% hetzelfde geloof aanhangt dan waren de problemen een stuk minder geweest in deze wereld. Zullen we dan maar een virus ontwikkelen die alles behalve de blanke medemens af laat sterven/onvruchtbaar laat worden. Probleem ook opgelost.
Ik weet niet helemaal waar jij bent geweest gedurende je schooltijd, maar voor zover de rassenleer nog opgeld doet, vallen veruit de meeste moslims in de groep "blank ras".

Dus dat virus van je gaat niks helpen.
pi_44451475
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens moslims is iedereen een moslim. We weten dat ze een satanische religie bedrijven, dus dat kan niet waar zijn.

Ik weet het niet, ze hebben helaas nog geen verplichte halve maan op hun jas genaaid.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:35:42 #67
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44451505
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:34 schreef Autodidact het volgende:
We weten dat ze een satanische religie bedrijven, dus dat kan niet waar zijn.
Weten we dat, ja? Jij begint hoe langer hoe dommer te raaskallen.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:35:53 #68
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44451512
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Mja, dat de moslims verantwoordelijk zijn voor de aanslagen is nog enigszins open voor discussie. Maargoed, offtopic. Ookal zou de extremistische tak van een bepaald geloof verantwoordelijk zijn voor de aanslag is het een beetje suf om iedere moslim daar op af te rekenen. Dat is hetzelfde om elke blanke de acties van de KKK aan te rekenen. Ik voel me net zo veilig in een buurt die overwegend allochtoon is als dat ik me in een woonwagenkamp voel. Mensen aan de economische onderlaag van de samenleving zijn nou eenmaal wat gefrustreerder/ruwer dan mensen die dat niet zijn. Vroeger toen er geen gast-arbeiders waren namen andere autochtone bewoners deze onderlaag in en nu dus de allochtone bevolking. Het is een onmisbare economische onderlaag die een westers land nodig heeft.
Ik vraag me af hoe dat dan zit met b.v. Zwitserland. Heb je daar uberhaupt zulke wijken/onderlagen?
pi_44451532
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Jup. Alles komt door de Moslims, dat Amerika zelf ook nog vieze handjes heeft is natuurlijk smerige moslim-propaganda.
Nuja, in de Verenigde Staten is het weer de rijke joodse lobby die heel politiek Washington in een ijzeren greep houdt.
pi_44451580
quote:
Dat zal de PolitiekCorrecteBlankeElite niet goedkeuren. Zelfs het White Australia project is opgeschort .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44451624
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:36 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Nuja, in de Verenigde Staten is het weer de rijke joodse lobby die heel politiek Washington in een ijzeren greep houdt.
Lekker makkelijk he, om steeds de schuld aan een minderheid te geven. Zitten genoeg types in Washington die niet Joods zijn, maar puur gehandeld hebben uit dollar-overwegingen bij het maken van beleid voor het Midden-Oosten.
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:42:46 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44451682
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Eh.. dat hebben we toch?
[..]

Ik weet niet helemaal waar jij bent geweest gedurende je schooltijd, maar voor zover de rassenleer nog opgeld doet, vallen veruit de meeste moslims in de groep "blank ras".

Dus dat virus van je gaat niks helpen.
Ahh, demmit, het zit ook nooit mee hè .
Vrijheid
pi_44451955
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:30 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

[..]

ach gut, wat een geweldige vergelijking, getuigt van intellect en inzicht. Idioot.

als je dan al een vergelijking wilt maken:

[afbeelding]

[afbeelding]

deze beter. En hoe denk je hoe deze mensen opgevoed zijn. Ook bij hun is het hoofd vol gestampt met onzin.

Maar goed. Het feit dat je mij meteen al uitmaakt voor idioot zegt mij al weer genoeg over jou intellect.
pi_44452062
Klopt, de hele crisis in de politiek komt door het immigranten (voornamelijk moslims) probleem, Fortuyn had nooit op gestaan als er geen moslims waren die zoveel problemen veroorzaken, je kan zeggen dat links zelf schuldig is voor het maken van de nieuwe rechtse beweging.
pi_44452063
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:36 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ja hallo! Hadden jullie die joden nou in Nederland willen houden om die moslims enig fatsoenlijke kruiperigheid bij te brengen of hadden die joden dan misschien de moslims wel juist geleerd hoe met een minderheid de boel naar je hand te zetten?
pi_44452140
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef hieperdepiep het volgende:

[..]

[afbeelding]
deze beter. En hoe denk je hoe deze mensen opgevoed zijn. Ook bij hun is het hoofd vol gestampt met onzin.

Maar goed. Het feit dat je mij meteen al uitmaakt voor idioot zegt mij al weer genoeg over jou intellect.
pi_44452141
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:54 schreef Mordrid het volgende:
Klopt, de hele crisis in de politiek komt door het immigranten (voornamelijk moslims) probleem, Fortuyn had nooit op gestaan als er geen moslims waren die zoveel problemen veroorzaken, je kan zeggen dat links zelf schuldig is voor het maken van de nieuwe rechtse beweging.
Dit meen je niet. De problemen ontstaan doordat bepaalde groepen zich niet gedragen. En geloof me. Die gasten zijn net zo veel moslim als ik christen. Dacht je dat die jochies naar de moskee gaan echt niet. Nu zijn het figuren uit Noord-Afrika die de problemen veroorzaken over een paar jaar weer andere, Belgen ofzo.
pi_44452184
Ik vind het uiteindelijk een oppervlakkige analyse, wrs bedoeld om te versluieren wie de ware schuldigen zijn. Het lijkt me nl. vrij duidelijk dat achter het verschijnsel van de moslim een veel destructievere macht schuil gaat.
I´m back.
pi_44452264
De laatste kabinetscrisis was de schuld van Frederik Buitendorp, die woont in een rijtjeshuis in Rosmalen ...

Frederik zit zich nu in zijn stoel rot te schamen .. nooit meer doen hoor, Frederik.
pi_44452331
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:57 schreef hieperdepiep het volgende:

[..]

Dit meen je niet. De problemen ontstaan doordat bepaalde groepen zich niet gedragen. En geloof me. Die gasten zijn net zo veel moslim als ik christen. Dacht je dat die jochies naar de moskee gaan echt niet. Nu zijn het figuren uit Noord-Afrika die de problemen veroorzaken over een paar jaar weer andere, Belgen ofzo.
die dingen die die moslims doen worden gepreekt en goedgekeurd in de locale moskee, ben je de el tawheed moskee al weer vergeten ? in Amsterdam, blaat dat ongelovigen, homo's, joden van het hoogste gebouw moeten worden gegooid, de moordenaar van Theo van Gogh kwam daar vaak, of ga eens naar die achterbuurten van Utrecht, die zogenaamde niet-moslims marokkanen volgens jouw lopen daar steeds vaker in die islamitische jurken de boel te terroriseren.
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:12:10 #81
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44452550
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:57 schreef Autodidact het volgende:

Ik moet zeggen....je gedragen als een volgevreten, generaliserende, wereldvreemde, xenofobe dorpeling geeft een goed gevoel van zelfbevestiging. Je kunt geen ongelijk krijgen als je anderen negeert .
pi_44452583
edit
pi_44452603
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:58 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind het uiteindelijk een oppervlakkige analyse, wrs bedoeld om te versluieren wie de ware schuldigen zijn. Het lijkt me nl. vrij duidelijk dat achter het verschijnsel van de moslim een veel destructievere macht schuil gaat.
Gordon & Joling?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:13:39 #84
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44452609
Nope.
pi_44453427
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:54 schreef Mordrid het volgende:

... Fortuyn had nooit op gestaanals er geen moslims waren ...
ah, is het eindelijk zover, is hij weer opgestaan? Halelujah!
pi_44454015
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:57 schreef Mordrid het volgende:

[..]

[afbeelding]
Wat een chaotisch plaatje zeg. Boodschap komt zo niet sterk over.

Bovendien, alsof in vooral in de VS zoveel left wingers apologisten zijn voor terrorisme. Denk eerder dat dezelfde vraag aan de right wing gesteld kan worden, maar dan andersom. Maar dan krijg je:

"Yeah, but like, they take all our jobs and it's okay because these guys just take back what is rightfully ours, blabla"

Laat ze eerst maar eens wat concessie doen aan de oorspronkelijke bevolking daar, je weet wel, waar ze genocide op gepleegd hebben in geheel Amerika.

En nu ik toch bezig ben: hun educatiesysteem zuigt.

[ Bericht 9% gewijzigd door jaoka op 15-12-2006 13:06:45 ]
pi_44454534
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:57 schreef Mordrid het volgende:

[..]

[afbeelding]
Het is wel een confronterende afbeelding, maar ik vraag me af of de vergelijking wel helemaal opgaat.
Rechts-extremisme is een weliswaar geen verschijnsel dat zich tot de Amerikaanse landgrenzen beperkt, maar anderzijds ik heb die 'puntmutjes' geen wereldwijde aanslagen zien plegen, is de verwevendheid van beide voorbeelden van extremisme met de samenleving niet eenduidig en het is, volgens mij, ook niet dat een grote meerderheid bijvoorbeeld in de Verenigde Staten stilzwijgend is ten aanzien van rechts-extremisten danwel dit min of meer goed praat.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:06:14 #88
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_44456417
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het is wel een confronterende afbeelding, maar ik vraag me af of de vergelijking wel helemaal opgaat.
Rechts-extremisme is een weliswaar geen verschijnsel dat zich tot de Amerikaanse landgrenzen beperkt, maar anderzijds ik heb die 'puntmutjes' geen wereldwijde aanslagen zien plegen, is de verwevendheid van beide voorbeelden van extremisme met de samenleving niet eenduidig en het is, volgens mij, ook niet dat een grote meerderheid bijvoorbeeld in de Verenigde Staten stilzwijgend is ten aanzien van rechts-extremisten danwel dit min of meer goed praat.
Toen de KKK destijds nog bestond was er een heel groot gedeelte van de (zuidelijke) samenleving die het stilzwijgend toestond danwel het er mee eens was (gedeeltelijk al dan niet).
Verder heeft de KKK inderdaad geen grootschalige wereldwijde aanslagen gepleegd; maar een racistisch moordje of 1200 is ook niet eventjes onder de tafel te vegen wel?

De verwevenheid van de KKK met de samenleving van de VS wordt je wel duidelijk als je je wat inleest. Hint: christendom; xenofobie (menselijke eigenschap).
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_44456564
Sure, wie anders?
pi_44456569
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Vaticaanstad.

Overigens ook het land met het hoogste criminaliteitscijfer per 1.000 inwoners.
pi_44457303
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:11 schreef Triggershot het volgende:
Sure, wie anders?
Ook in aanmerking kwamen: joden, goddelozen, vrouwen, negers, buitenlanders, asielzoekers, communisten, neo-conservatieven, het grootkapitaal, vrijmetselaars, papen, witte muizen.

Kortom, de concurrentie is niet gering, en dan tóch uitverkoren zijn .
pi_44459693
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Ook in aanmerking kwamen: joden, goddelozen, vrouwen, negers, buitenlanders, asielzoekers, communisten, neo-conservatieven, het grootkapitaal, vrijmetselaars, papen, witte muizen.

je zet bewust de 'Linkse kerk' en 'Linkse media' niet in het lijstje? of is dat gewoon een bewuste manipulatie om de schuld hiervan af te leiden?

Overigens doet 'Fascisten' het ook altijd goed, laat gelijk de vrijheid aan iedere groep om alsnog de schuld toe te wijzen aan elke believige tegenstandergroepering die betiteld kan worden als 'fascisten'.
pi_44461377
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou als je het zo wilt neer zetten is het idd vleiend
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:26:38 #95
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_44464202

Er kan je veel verweten worden, maar niet een gebrek aan humor (en kortzichtigheid).

En hier las ik overheen:
quote:
Deze vind ik nóg grappiger dan je openings post. Gelukkig ben jij op de hoogte! HAHAA!

"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 15 december 2006 @ 18:34:19 #96
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44464365
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef Autodidact het volgende:
Als we meer joden hadden overgehouden (dat is: als de moslims de ss niet hadden gesteund),
Ja, dat heeft vreselijk veel invloed gehad op de Holocaust. Dat beetje steun van de moslims ±N
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_44469229
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, dat heeft vreselijk veel invloed gehad op de Holocaust. Dat beetje steun van de moslims ±N
Je ziet wat voor effectieve tactiek moslims gebruiken. Bij 9/11 hebben ze ook met een geringe groep duizenden mensen vermoord.
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:43:06 #98
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_44469483
Geintje heeft wel weer lang genoeg geduurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')