Zou tof zijn als dat dan al isquote:Op woensdag 13 december 2006 00:23 schreef mcyodogg het volgende:
vrijdag, na die van de CL, dacht ik.
je kan dus beter 3e worden dan 2equote:Op woensdag 13 december 2006 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
De groepswinnaars spelen tegen de nummers drie uit de poules, de nummers twee nemen het op tegen de teams die derde eindigden in hun groep van de Champions League.
quote:Léonard mag en wil al weg bij Feyenoord
Philippe Léonard ziet geen heil meer in een langer verblijf bij Feyenoord. 'Het is beter dat ik ga', bekent hij aan Sporza.be.
'Sportief directeur Peter Bosz heeft me nu toestemming gegeven om een andere club te zoeken', aldus Léonard, die in augustus bij de Rotterdamse club belandde, maar niet verder kwam dan twee competitieduels en één optreden in het toernooi om de UEFA Cup. De 32-jarige linksback stond in totaal 165 minuten op het veld.
Het dieptepunt was zijn spel in de topper tegen Ajax, waar Tom De Mul hem in het eerste half uur doldraaide en coach Erwin Koeman hem al in de dertigste minuut van het veld haalde. Na afloop vertelde de trainer dat de Belgische back niet kan spelen tegen een echte rechtsbuiten.
'De tactiek van Feyenoord ligt me niet', bevestigt Léonard. 'Met drie man achterin spelen, met een systeem van individuele mandekking, dat is niets voor mij. Ik speelde in het verleden altijd in zonedekking.'
Van Feyenoord mag de 26-voudig international weer vertrekken, ook al loopt zijn contract nog tot de zomer van 2008. Léonard kan zich vinden in een voortijdig afscheid. 'Mijn toekomst als Rode Duivel hangt aan een zijden draadje, maar ik zou graag in beeld blijven.'
Bron: VI
quote:'Aanklager wil Feyenoord alsnog verbannen'
De kans bestaat dat Feyenoord alsnog uit de Europese bekertoernooien wordt gegooid. BN De Stem meldt dat de aanklager van de UEFA van plan is in beroep te gaan tegen de straf die de tuchtcommissie van de Europese voetbalbond heeft uitgesproken.
Feyenoord kreeg te horen dat het een geldboete van 125.000 euro kreeg en twee duels voorwaardelijk zonder publiek. Met die relatief lichte straf voor de misdragingen van aanhangers van Feyenoord in Nancy kan de club leven, ook al ging het om de zwaarste straf ooit voor de Rotterdammers.
Volgens BN De Stem heeft een bron binnen de UEFA gezegd dat er zeker een beroep volgt van de aanklager tegen de uitspraak. De aanklager had een uitsluiting van twee jaar geeist tegen Feyenoord. Zodra de UEFA met de motivatie voor het eerste vonnis is gekomen, kan de aanklager in hoger beroep gaan.
In januari zou het beroep kunnen dienen. De uitspraak is bindend, al kan de aanklager Feyenoord nog bij de Court of Arbitration for Sport (CAS) terecht om het nieuwe vonnis aan te vechten. Een dergelijke zaak neemt over het algemeen maanden in beslag.
Feyenoord speelt woensdag het laatste duel in de groepsfase van de strijd om de UEFA Cup. Bij winst in De Kuip tegen Wisla Krakow gaat de ploeg van Erwin Koeman door naar de laatste 32. Bij ieder ander resultaat ligt Feyenoord eruit.
Werder, dat is al weer lang geleden, was m'n 1e Europese uitwedstrijd, en wat voor 1!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Loting Champions League en Uefa Cup op 15 december
Op 15 december wordt op de hoofdzetel van de Europese Voetbalbond (UEFA) in het Zwitserse Nyon geloot voor de achtste finales in de Champions League en de zestiende en achtste finales in de UEFA Cup.
De loting voor de achtste finales van de Champions League (20/02-07/03) begint om 12u. Groepswinnaars en ploegen uit hetzelfde land kunnen niet aan elkaar worden gekoppeld. De loting voor de zestiende (14-22/02) en achtste (08-15/03) finales in de UEFA Cup start om 13u. De groepswinnaars spelen tegen de nummers drie uit de poules, de nummers twee nemen het op tegen de teams die derde eindigden in hun groep van de Champions League. Ook hier geldt dat teams uit hetzelfde land niet tegen elkaar spelen. (belga)
We kunnnen werder niet loten![]()
quote:Feyenoord heeft woensdag van de tuchtcommissie van de UEFA een boete van 20.000 Zwitserse frank (11.730 euro) gekregen voor de incidenten tijdens het thuisduel met Blackburn Rovers op 23 november. Tijdens die wedstrijd staken supporters vuurwerk af en kreeg Blackburn-speler Morten Gamst Pedersen de inhoud van een beker bier in zijn gezicht.
Feyenoord was woensdagochtend nog niet op de hoogte van de straf en de club heeft na ontvangst van de fax drie dagen de tijd om in beroep te gaan. Vorige week kreeg Feyenoord een geldboete van 200.000 Zwitserse frank (ongeveer 118.000 euro) en een voorwaardelijke straf van twee thuiswedstrijden zonder publiek naar aanleiding van de rellen uit tegen Nancy. De aanklager van de UEFA heeft tot donderdagmiddag om tegen deze uitspraak in beroep te gaan.
worden net als in Italië kaarten verkocht voor ¤ 1,00quote:Op woensdag 13 december 2006 10:41 schreef Panic_A het volgende:
20.000 kaarten verkocht voor 'the match of the year'.
De gloryhunters verwachten al een nederlaag? Kan nog leuk worden als ze het idee van dat nieuwe stadion willen doorzetten met een capaciteit van 70.000.
het is wel de match of the yearquote:Op woensdag 13 december 2006 10:41 schreef Panic_A het volgende:
20.000 kaarten verkocht voor 'the match of the year'.
De gloryhunters verwachten al een nederlaag? Kan nog leuk worden als ze het idee van dat nieuwe stadion willen doorzetten met een capaciteit van 70.000.
Spurs zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 12:01 schreef Erasmusch het volgende:
Als we doorgaan dus sowieso tegen de nr1, waarvan 3 vd 7 uit de UK komen![]()
Newcastle en uit Schotland de Rangersquote:Op woensdag 13 december 2006 12:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wie is er nog meer 1 van engeland
Lol Rangers is makkelijke ploegquote:Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Newcastle en uit Schotland de Rangers
Doe je dat samen met een Rotterdams bedrijfje?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan nu met een programma berichten sturen naar telefoon
ons aller Leo
[afbeelding]
in het midden
nee gewoon zo gratis programma..quote:Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Doe je dat samen met een Rotterdams bedrijfje?
Die foto komt uit Hard Gras
Ik zit dan in Birmingham, dus hoop op Spurs![]()
Op je mobiel zetten, kan je als de bluetooth bij iemand aan staat, berichten sturen naar hemquote:Op woensdag 13 december 2006 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat heb je daar aan?
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op je mobiel zetten, kan je als de bluetooth bij iemand aan staat, berichten sturen naar hem
dus een paar mensen meer weten vanavond van het bestaan van mijn website![]()
En ze zien niet dat jij het ben?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op je mobiel zetten, kan je als de bluetooth bij iemand aan staat, berichten sturen naar hem
dus een paar mensen meer weten vanavond van het bestaan van mijn website![]()
Genoeg mensen die het accepteren als je het PRIJSVRAAG oid noemt.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En ze zien niet dat jij het ben?
is niet te zien neequote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En ze zien niet dat jij het ben?
is freeware inmiddels hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
en daar heb je 4 dollar voor betaald. blij
Krijgen jullie ook een dak.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Kuip met cabrio-dak
Feyenoord heeft afgelopen maandag de eerste conceptplannen voor een nieuwe Kuip gepresenteerd. Het nieuwe Stadion, gepland voor 2016, krijgt een capaciteit van 70.000 toeschouwers, zowel zit- als staanplaatsen.
In en om het Stadion komt ruimte voor 100 businessunits, 2.500 businessseats en 10.000 parkeerplaatsen. Mocht er een dak komen, dan zal dit een ‘cabrio-dak’ worden. Daarmee kan het hele speelveld ‘open’ worden gelegd en niet slechts gedeeltelijk zoals in andere Stadions.
ik wil Feyenoordquote:Op woensdag 13 december 2006 13:20 schreef BiMeWet het volgende:
ik wil geen dak, ik wil geen pauper business seats, ik wil geen 70.000 zitplaatsen, ik wil geen 10.000 parkeerplaatsen.
Feyenoord moet hem halenquote:Wilhelmsson: “Ik ben zelfs bereid om in te leveren”
Het avontuurtje van Wilhelmsson naar Nantes lijkt voorbij. De Zweed zijn dagen zijn er, volgens de Franse krant L'Equipe, geteld. “Terugkeren naar Anderlecht? Waarom niet?", reageert Christian Wilhelmsson”
"Het hoeft nu niet, het kan ook binnen drie of vier jaar. Anderlecht is de ploeg van mijn hart. Ik zou bereid zijn in te leveren op mijn loon om er opnieuw te gaan spelen. Maar voor alle duidelijkheid: er zijn nog geen contacten geweest, neen.'' Wilhelmsson had bij Nantes één van de zwaarste contracten, toch sprokkelde het maar 13 punten in 17 matchen.
Wilhelmsson: “In verschillende gesprekken die ik met de club heb gehad, heb ik nog niet letterlijk te horen gekregen dat ik moet vertrekken. Het is de club die over mijn lot beslist, maar ik hou alle mogelijkheden open."
Met Gyan als gebedsleider?quote:
boer dat je dat bereiktquote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nee, Konterman. Heeft toch niks te doen daar bij TV Oost![]()
juistquote:Op woensdag 13 december 2006 13:27 schreef BiMeWet het volgende:
Nieuw stadion
Lees maar twee topics terug, de kuip kan nog mee tot 2050.
Nieuw stadion
niemand, stadion komt er gewoon.. maar relaxt joh...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
juist
alleen wie gaat ze dat aan het verstand brengen?
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:40 schreef Tomasso het volgende:
het dreigt haar 5 sterren status bij de UEFA kwijt te raken.
wie heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:40 schreef Tomasso het volgende:
het dreigt haar 5 sterren status bij de UEFA kwijt te raken.
Wat heb jij gesnoven mafkees?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:40 schreef Tomasso het volgende:
Ja, geld hebben we genoeg. Net als status... Fuck het nieuwe stadion!
Hersenloze. De Kuip is sterk aan het verouderen tov andere stadion, b]het dreigt haar 5 sterren status bij de UEFA kwijt te raken.[/b] Hierdoor minder aanzien, minder sponsoren, minder geld.
Ga je vanavond niet dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:58 schreef BiMeWet het volgende:
Ik ga écht niet in een half leeg stadion zitten
Oke, ik ga niet elke twee weken in een halfleeg stadion zitten. Zeker niet als er eeen stadion is waar dat niet hoeft, wat bij de club hoort.quote:
Na 3 wedstrijden.quote:Léonard mag weg bij Feyenoord
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 13 december om 09:20
In verklaringen aan Sporza heeft Philippe Léonard aangegeven zo snel mogelijk bij Feyenoord te willen vertrekken. De 32-jarige linksback werd in augustus aangetrokken door de Rotterdammers, maar kwam niet verder dan twee competitieduels en één optreden in het toernooi om de UEFA Cup.
"Sportief directeur Peter Bosz heeft me nu toestemming gegeven om een andere club te zoeken. De tactiek van Feyenoord ligt me niet”, bevestigt Léonard. “Met drie man achterin spelen, met een systeem van individuele mandekking, dat is niets voor mij. Ik speelde in het verleden altijd in zonedekking”, aldus de 26-voudig Belgisch international.
Léonard wil bovendien niet dat zijn interlandcarrière gevaar loopt. “Mijn toekomst als Rode Duivel hangt aan een zijden draadje, maar ik zou graag in beeld blijven.”
De verdediger stond in het verleden op de loonlijst bij Standard Luik, AS Monaco en Olympique Nice. Voor de ploeg uit Luik, zijn geboortestad, kwam hij in totaal zes seizoenen uit.
Als je hier dan toch in dit topic aan wil blijven kutten, lees dan tenminste eerst het topic door......quote:
Inderdaad. Smerig modder en opspattend water in een hevige regenbui, dat is wat wij willen!quote:Op woensdag 13 december 2006 14:22 schreef Steve_I. het volgende:
Iknog steeds op het idee van een nieuw stadion in ruil voor
De Kuip
![]()
Maar als het dan 'moet', is een Cabrio-dak wel mooi, mits het in principe altijd open blijft, ook bij slecht weer. Bied je alleen wel de extra zekerheid tijdens andere evenementen waar de organisatoren mogelijkheid tot droog zitten eisen. Het zou ook wel vernieuwend zijn, net alsDe Kuip
was....
hij heeft wel gelijk nuquote:Op woensdag 13 december 2006 14:30 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als je hier dan toch in dit topic aan wil blijven kutten, lees dan tenminste eerst het topic door......
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:40 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Inderdaad. Smerig modder en opspattend water in een hevige regenbui, dat is wat wij willen!
Wiie herinnert zichKuijt
nog, die in de stromende regen nog urenlang handtekeningen uitdeelde? Dát is Feyenoord.
Ik wil geen ranzig kenkerdak
Het stond er inderdaad al, mijn excuses.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:30 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Als je hier dan toch in dit topic aan wil blijven kutten, lees dan tenminste eerst het topic door......
De Kuip IS al het mooiste stadion van Nederland, en het kan nog jaren mee. Zinloze investering. 70.000 stoeltjes krijgen we van zn levensdagen niet gevuld. Daarnaast heeft de Kuip historie, er hangt daar een geur van vroeger.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:29 schreef Fetai het volgende:
Dat nieuwe stadion wordt alleen maar beter/mooier, waarom zouden ze het lelijker maken?![]()
bij groningen is de sfeer niet slecht toch nuquote:Op woensdag 13 december 2006 16:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
De kuip is idd het mooiste stadion van NL , supporters zullen zich altijd verzetten tegen een nieuw stadion zie ook AZ en FC Groningen ( dat waren ook 2 historische stadions , zo zijn er nog wel meer voorbeelden.)
En aan het eind van het liedje drukt het bestuur het er wel door heen en is iedereen tevree.
Ook ik zie nu alleen maar nadelen voor een nieuwe Kuip , maar hij zal er wel komen.
Is onlangs nog naar buiten gekomen via Woertsquote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:40 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Inderdaad. Smerig modder en opspattend water in een hevige regenbui, dat is wat wij willen!
Wiie herinnert zichKuijt
nog, die in de stromende regen nog urenlang handtekeningen uitdeelde? Dát is Feyenoord.
Ik wil geen ranzig kenkerdak
Wat heeft dit in godsnaam te maken met het kwijt raken van een 5 sterren status bij de UEFA?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:58 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven mafkees?
Een vriendin van me heeft onderzoek gedaan naar de 'houdbaarheid' van de kuip. Die kwam uit na renovaties op minimaal nog 30 jaar levensduur, voor een niet hoge prijs. Dit schatte het bedrijf nog voorzichtig in, maar de kuip kon na renovatie zeker tot 2050 mee in superconditie.
Ik ga écht niet in een half leeg stadion zitten, ik keten alle deuren dicht!
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:43 schreef Tomasso het volgende:
over 500 jaar
quote:Feyenoord beschikt over beelden van de man die tijdens de wedstrijd Feyenoord-Blackburn Rovers vanaf Vak Z4 bier gooide naar een speler van de Engelse ploeg en geeft hem nogmaals de kans zich vrijwillig bij de club te melden. Doet hij dat niet, dan zal Feyenoord op korte termijn het gezicht van de man onthullen op de officiële clubsite. Ook zal de club de kosten die nodig zijn om tot zijn aanhouding te komen, op de man verhalen.
Directeur Onno Jacobs, bij de Rotterdamse club verantwoordelijk voor de veiligheid, gaf al eerder aan dat de financiële schade die de club door dergelijke misdragingen lijdt, op de dader zal worden verhaald. ‘We hebben gelukkig al gezien dat er veel supporters zijn die in dit soort gevallen op een goede manier corrigerend optreden. Daar zijn we hartstikke blij mee’, aldus Jacobs, ‘we gaan er daarom vanuit dat ook de biergooier op zijn gedrag wordt aangesproken en zichzelf bij Feyenoord meldt
vind hem voetballend ook heel goed, kan zeker mee op het middenveldquote:Op woensdag 13 december 2006 16:53 schreef El_Bassie het volgende:
maar voetballend minder
Die 'wat heb jiij gesnoven' gaat over het verliezen van de 5 sterrenstatus. Dat is nl. bullcrap.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat heeft dit in godsnaam te maken met het kwijt raken van een 5 sterren status bij de UEFA?
Dus nu is mijn vraag: wat heb jij gesnoven mafkees?
Echt, ik blijf ook het liefst in De Kuip, maar al dat gekanker en huiliegedoe van sommige hier is werkelijk te triest. Of het nou over 10 jaar is of over 500 jaar, wat dat bedrijfje waar je vriendin maar werkt ook maar heeft uitgerekend. Vernieuwing is niet per defenitie 1 grote tyfusbende. Genoeg voorbeelden waar het wel zo is, genoeg voorbeelden waar het niet zo is.
Maargoed, jij baalt er zeker ook dat er een nieuwe RvC komt? Een nieuwe voorzitter? Want die zijn immers nieuw!!!
Werk je ook nog steeds op windows 95 met die enorme floppy's? Want die zijn toch schitterend? Die nieuwe dingen zitten alleen maar fouten in, kan je virussen krijgen enzo! 1 grote kenkerzooi, of niet dan!
Ow kan wel.. was op vakantie toenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
soep , die had hier toch al gestaan
![]()
Dat 5 sterren gedoe is wel zeker aan de ordequote:Op woensdag 13 december 2006 17:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Die 'wat heb jiij gesnoven' gaat over het verliezen van de 5 sterrenstatus. Dat is nl. bullcrap.
En de rest: If it ain't broke, don't fix it.
Windows 95 was verkankerd, de RvC ook, de voorzitter BEGIN ik niet eens over.
Maar, if it ain't broke, don't fix it.
Een nieuw stadion si nergens goed voor, ik zie alleen nadelen en kleine, kleine voordelen. Maar die voordelen wegen niet op tegen sfeertje gelredome, procentuele hoeveelheid gloryhunters en dagjesbezoekers, verliezen van deel feyenoord identiteit, 'verscheuring' van de vakken, et cetera, et cetera.
Groot gelijk hebben ze.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.wislakrakow.com/www/page.php?pageid=99
ajax publiek![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Sjors de biergooier
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ow kan wel.. was op vakantie toen
zeker weten! ´s ochtends als het nog donker is en ik loop met de honden dan zijn de lichten van het stadion (niet de masten) ook aan, onwijs gaaf gezicht.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:40 schreef gitaarsnaar het volgende:
zometeen naar de Kuip[en in het donker is ie nog veel mooier
]
kinderen van overlevenden uit WOII, zaten er genoegquote:Op woensdag 13 december 2006 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
ajax publiek![]()
Nee, dit moet een grapje zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik hoorde net iets over Lindenbergh zo goed als zeker naar Feyenoord op Rijnmond..................ik zeg weg met Bosz!!!
Lathspell I call you!!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik hoorde net iets over Lindenbergh zo goed als zeker naar Feyenoord op Rijnmond..................ik zeg weg met Bosz!!!
Hehe die zullen straks raar op hun neus kijken als ze daar staan en alles is dichtquote:Op woensdag 13 december 2006 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
ajax publiek![]()
Idd, op meerdere forums zeggen mensen het gehoord te hebben.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zweer het je Emile Schelvis zei het!!
Volgens mij is er nog niets bevestigd.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:26 schreef Maikalo het volgende:
Waarom hebben ze het niet door dat het geldverspilling is om een afgeserveerde AZ/A'dam-er te halen![]()
Dat stond allang op de site hoor... Ik heb 't zelfs in de OP gezet van mn UEFA topic.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Die biergooiert mot zich melden anders komt zijn foto helemaal goed op het net te staan !!
De site ligt er nu ook uit![]()
sorry , overheen gelezenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:44 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dat stond allang op de site hoor... Ik heb 't zelfs in de OP gezet van mn UEFA topic.
Gelukkig wel!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
sorry , overheen gelezen![]()
Feyenoord doet er nu ook in het stadion alles aan goed te laten verlopen , zie die stewards naast het uitvak , volgensmij nog meer dan bij Feyenoord- Ajax , al zie je het nu beter omdat er niemand zit
En buiten het stadion doet de ME en de andere blauwe mannetje goed werk
Inderdaadquote:Op woensdag 13 december 2006 22:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een geweldig Europees debuut van Vlaar. De rust en overzicht in zijn spel wanneer hij aan de bal is. Doorziet het spel van de tegenstander goed. Vlaar en Lucius, 2 spelers die rust in het spel van Feyenoord brengen.![]()
Verdiende overwinning van Feyenoord. Hofs zijn kopbal.![]()
Iedereen die ik spreek vindt dat ie weg moetquote:Op woensdag 13 december 2006 22:56 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben blij dat ik niet de enige ben die vindt dat Bahia weg moet.
quote:Nummers 1 UC ---><--- Nummers 3 UC
1
2
3
4
5Parma (Ita) Feyenoord (Ned)
Espanyol (Spa) SV Zulte Waregem (Bel)
Newcastle United (Eng) Hapoel Tel Aviv (Isr)
Blackburn Rovers (Eng) FenerbahNe (Tur)
Panathinaikos (Gri)
VI.nl
Mhmm dan hoop ik op Panathinaikosquote:Op woensdag 13 december 2006 23:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
Mogelijke tegenstanders :
[..]
Ik heb een paar schoten op doel gezien anders,quote:Op woensdag 13 december 2006 23:19 schreef mcyodogg het volgende:
Newcastle zou leuk zijn voor Feyenoord. Waren vanavond vrij kansloos, maar ja, dat was wel tegen Chelsea.
Misschien dan juist een extra stimulans om al zijn kwaliteiten te tonenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:20 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Daar komt griek vandaan. Doe maar niet.
harry onterecht teruggefloten idd. Harry had een penalty verdiend.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:20 schreef Steve_I. het volgende:
we kwamen best goed weg, aantal fikse kansen tegen gehad, maar Timmertje was goud waard. Overigens als je dan zo'n keeper had, had je ook 5-0 voor kunnen staan de eerste helft. Ik vond de arbitrage namenlijk niet super slecht, maar zeker niet in ons voordeel. We zijn gewoon door, en het was vaak gewoon heel heel moeilijk te zien maar alleen in de eerste helft al; het doelpunt (overigens mooie actie van die pool) was een cm of 20 buiten spel. Harry had zo maar een pingel kunnen (horen) krijgen. Elleboog tegen Hofs had MINIMAAL geel kunnen zijn. 2x doorgebroken speler (iig 1x harry, 2e geloof ik kolkka) onterecht teruggefloten.......
Mwuah. Greene niet gezien met zn ajax vrienden dit jaar? *ril*quote:Op woensdag 13 december 2006 23:20 schreef Fetai het volgende:
[..]
Misschien dan juist een extra stimulans om al zijn kwaliteiten te tonen![]()
Er kwam ook een knal vanuit een feyenoord vak geloof ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Wat een vuile racisten die polen zeg! Iedere keer als Greene aan de bal was oerwoud geluiden maken. Greene die overigens echt een waardeloze wedstijd speelde!
Aardige knallen vanuit dat vak van die polen, dat is toch ook onze verantwoordelijkheid? Ben benieuwd. De sfeer vond ik niet super, alleen als er gescoord werd werd er een beetje gezongen.
Maar goed we zijn verder en daar gaat het om![]()
Ja op X iig. Maar die bij de polen waren een stuk harder, iedereen schok zich de pleurisquote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Er kwam ook een knal vanuit een feyenoord vak geloof ik..
ik hoop maar dat de UEFA waarnemer oordopjes inhad.
Ik hoop toch zo dat die gasten wel zo gigantisch de k*nker krijgen, met een meters groot gezwel in de naad!!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ja op X iig. Maar die bij de polen waren een stuk harder, iedereen schok zich de pleuris
Glasgow Zou geweldig zijn. We worden idd. nog beschermd tegen Nederlandse ploegen en ploegen uit dezelfde poule geloof ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Steve_I. het volgende:
Panathinaikos zou mooi zijn, kunnen we die griek daar achterlaten.
Anders Glasgow, leuke club en goede kans om door te gaan ook nog (nostalgie --> 2002)
Een tottenham/newcastle vind ik een beetje engtoch liever gewoon nog een (paar) ronde(s)
worden we overigens nog 'beschermd' tegen AZ / Blackburn deze ronde???
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het lijkt dus toch Lindenbergh te worden, volgens RR..
Tegen beide wel, tegen Blackburn omdat we al eerder bij hun in de poule zaten en tegen AZ ook omdat we deze ronde nog beschermt worden tegen andere Nederlandse clubsquote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Steve_I. het volgende:
Anders Glasgow, leuke club en goede kans om door te gaan ook nog (nostalgie --> 2002)
Een tottenham/newcastle vind ik een beetje engtoch liever gewoon nog een (paar) ronde(s)
Het was niet echt bijdehand neequote:Op woensdag 13 december 2006 23:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat die gasten wel zo gigantisch de k*nker krijgen, met een meters groot gezwel in de naad!!![]()
![]()
Als het iemand op X is zorg ik daar wel voor. Dat zei ik al in het andere topic (UEFA topic). Meer gasten daar die het écht niet pikken.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat die gasten wel zo gigantisch de k*nker krijgen, met een meters groot gezwel in de naad!!![]()
![]()
maar effe de tekst van vi.nl dan erbijquote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Steve_I. het volgende:
quote:Met nog acht duels te gaan in de groepsfase, wordt langzaam duidelijk wie Ajax en Feyenoord kunnen treffen bij de loting voor de 1/16e finale van de strijd om de UEFA Cup.
Bij de loting vrijdag worden de groepswinnaars uit de UEFA Cup gekoppeld aan een nummer drie uit de UEFA Cup. De groepswinnaars starten met een uitduel.
Clubs uit hetzelfde land kunnen niet aan elkaar worden gekoppeld en wedstrijden tussen teams die elkaar al in de groep ontmoeten, zijn niet mogelijk. Zo ontloopt Feyenoord dus sowieso Blackburn Rovers.
De nummers twee uit de groepsfase van de UEFA Cup loten (eerst uit) een nummer drie uit de groepsfase van de Champions League, die er al opzit. Ook hier gelden bovenstaande uitzonderingen
Ja, en met Pierre in de spitsquote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Steve_I. het volgende:
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
maar effe de tekst van vi.nl dan erbij
[..]
No offence, die 3-1 was een ongelooflijk! professionele actie van Piet!!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, en met Pierre in de spitsFeest!
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:32 schreef BiMeWet het volgende:
Ik ga naar huis mensen, slapen. Morgen een scheikunde examen. Het is mooi geweest voor vandaag.
Echt waardeloos wil ik het niet noemen (als in; Bahia was nog veel slechter....)quote:Op woensdag 13 december 2006 23:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Iedere keer als Greene aan de bal was oerwoud geluiden maken. Greene die overigens echt een waardeloze wedstijd speelde!
Werd ook wat van gezegd meteen,quote:Op woensdag 13 december 2006 23:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
Goed dat ie zich gemeld heeft.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De man die bij de wedstrijd Feyenoord-Blackburn Rovers bier naar een speler van de Engelsen gooide, heeft zich bij Feyenoord gemeld. De club zal met hem in gesprek gaan en passende maatregelen tegen hem nemen. Vandaag zette de club een oproep op de officiële website met het laatste verzoek om zich bij Feyenoord te melden. Zou hij dat niet doen, dan gaf de club aan het portret van de biergooier binnenkort te onthullen. Kort daarop meldde de man zich bij de club.
niet joh ?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Goed dat ie zich gemeld heeft.
Maar wat overdreven heIk vind niet dat je voor het gooien van een beetje bier gestraft moet worden
In De Kuip liep dat progje vast, met een ander vond die iets van 50 apperaten Failed error toen ik het nog probeerde met een mobiel naast me terug...quote:Op donderdag 14 december 2006 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe ging het met je bluetooth gedoetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink nooit bier in de Kuip dus ik ben daar niet zo van op de hoogtequote:Op donderdag 14 december 2006 00:35 schreef hippo-clippo het volgende:
bah vandaag zelfs Amstel MALT!!!!!! in de kuip. Niet te geloven gewoon
met alle respect hoor voor de andere spelers van feyenoord, maar charisteas is een van de betere in het huidige team. Voetbalt erg goed mee, is technisch, kan een balletje vasthouden...als ie nu zijn scoringsvermogen nog kan opkrikken is ie eigenlijk nog zelfs iets te goed voor het huidige feyenoord als je kijkt wat voor een nitwitten (Greene, Buijs, Kolkka, Huysegems) er rondlopen....quote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Steve_I. het volgende:
mischien willen ze hem een vergoeding aanbieden voor het gemiste biertje wat ie toch betaald had?! Zou wel sjiek zijn van de club...quote:Op woensdag 13 december 2006 23:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Goed dat ie zich gemeld heeft.
Maar wat overdreven heIk vind niet dat je voor het gooien van een beetje bier gestraft moet worden
quote:Op donderdag 14 december 2006 02:08 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
met alle respect hoor voor de andere spelers van feyenoord, maar charisteas is een van de betere in het huidige team. Voetbalt erg goed mee, is technisch, kan een balletje vasthouden...als ie nu zijn scoringsvermogen nog kan opkrikken is ie eigenlijk nog zelfs iets te goed voor het huidige feyenoord als je kijkt wat voor een nitwitten (Greene, Buijs, Kolkka, Huysegems) er rondlopen....
Als jullie er nog wat DE-zegeltjes bij doen (die hebben jullie nog wel toch?) mogen jullie Krohn-Dehli er ook bij hebbenquote:Op donderdag 14 december 2006 01:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Zo net terug! Vlaar speelde erg goed!
En een transfer van Lindenberg naar Feyenoord kan er bij mij niet in hoor. Opzouten met nog meer neuzen in ons elftal!
Waar zat je?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Wat een vuile racisten die polen zeg! Iedere keer als Greene aan de bal was oerwoud geluiden maken. Greene die overigens echt een waardeloze wedstijd speelde!
Aardige knallen vanuit dat vak van die polen, dat is toch ook onze verantwoordelijkheid? Ben benieuwd. De sfeer vond ik niet super, alleen als er gescoord werd werd er een beetje gezongen.
Maar goed we zijn verder en daar gaat het om![]()
whehequote:Op donderdag 14 december 2006 04:36 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wieberen, voor je me nog een ongezonde lachstuip bezorg
ik had een poliep op mijn stembandenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
De sfeer vond ik niet super
En je buurman had er de kracht niet meer voor?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:11 schreef ruud_fr het volgende:
Lindenbergh
[..]
ik had een poliep op mijn stembanden
Ik vind dat ze die rasta man links achter echt op zijn flikker moeten geven. Hij is verdediger geen zidane en in zo'n belangrijke wedstrijd moet je simpel spelen en niet door het midden uitverdedigen telkens.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:55 schreef DarkShine het volgende:
Lekkere eerste goal, en Charisteas let goed op en kopt hem ongenadig binnen!
Nu overdrijf je een beetjequote:Op donderdag 14 december 2006 08:42 schreef Keltie het volgende:
Owjah, even wat anders.
Griek kan cult worden in De Kuip.
Daar was de bilridder weer.quote:Op donderdag 14 december 2006 02:08 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
met alle respect hoor voor de andere spelers van feyenoord, maar charisteas is een van de betere in het huidige team. Voetbalt erg goed mee, is technisch, kan een balletje vasthouden...als ie nu zijn scoringsvermogen nog kan opkrikken is ie eigenlijk nog zelfs iets te goed voor het huidige feyenoord als je kijkt wat voor een nitwitten (Greene, Buijs, Kolkka, Huysegems) er rondlopen....
precies, zal blij zijn als Drenthe weer terug isquote:Op donderdag 14 december 2006 09:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die rasta man links achter echt op zijn flikker moeten geven. Hij is verdediger geen zidane en in zo'n belangrijke wedstrijd moet je simpel spelen en niet door het midden uitverdedigen telkens.
Nopes.quote:
Ik ben ook wel blij met hem zoals ie gisteren (en tegen Blackburn) speelde, maar dat is maar bij vlagen. Als ie dit in de competitie nou ook wat meer laat zien...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nopes.
Hij sleurt en werkt en sinds gister zelfs schoten op het goal.
Als'ie nu nog vaker gaat scoren durf ik zelfs een vergelijking met Kiprich te maken, al zijn het compleet andere spitsen (wel allebei lelijk als de nacht).
Zo.. Kom maar op met die emmer met stront![]()
Viel me op dat hij veel en goed mee verdedigde.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:18 schreef ruud_fr het volgende:
je kan idd niet zeggen dat ie niet hard werkt
Ik zat op JJ.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar zat je?
Bij ons kwam toch wel, gedurende de match, redelijk wat geluid af.. Meen ik mij te herinneren
De Guzman heeft ook voldoende rust in z'n spel hoor.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:47 schreef Chadi het volgende:
Wat me opviel bij Feyenoord is dat de ex spelers van PSV en Ajax de enige spelers waren die aan de bal rustig waren. Voor de rest allemaal paniekerig. Die ghray blinkt daar gewoon uit ...
Zeker! was ook goed bezig met coachen in het veld.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:23 schreef Maikalo het volgende:
Ik vond Vlaar echt goed spelen voor iemand die nog maar een halve wedstrijd heeft gespeeld!![]()
op gele zijde was het wel goedquote:Op donderdag 14 december 2006 10:28 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ik zat op JJ.
Vond de sfeer echt niet zo super als iedereen hier zegt. Tegen Sofia daar was een goede sfeer maar gisteren![]()
Dat zou, in principe, juist extra toevoegen aan het cultverhaalquote:Op donderdag 14 december 2006 10:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Viel me op dat hij veel en goed mee verdedigde.
Een ex-jood die cult wordt in Rotterdam geloof ik niet zo in.
Dat kwam zeker niet zo over, ja alleen als er gescoord werd, werd er wat gezongen.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
op gele zijde was het wel goed
Klopt maar wat Steve_I zegt is natuurlijk ook wel waar. Er wordt de laatste tijd wel erg veel van hem gevraagd.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:35 schreef Maikalo het volgende:
Ik ben vast niet de enige als ik zeg dat ik 90 min mezelf heb zitten ergeren aan Greene. Vorig jaar was 'ie goed bezig, maar nu is het echt niks.
Wordt tijd dat hij een vaste positie krijgt. Maar of dat nou rechtsback of op het middenveld is.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Klopt maar wat Steve_I zegt is natuurlijk ook wel waar. Er wordt de laatste tijd wel erg veel van hem gevraagd.
Dan was het onderling op Geel goedquote:Op donderdag 14 december 2006 10:37 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Dat kwam zeker niet zo over, ja alleen als er gescoord werd, werd er wat gezongen.
Centraal achterin samen met Vlaar.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wordt tijd dat hij een vaste positie krijgt. Maar of dat nou rechtsback of op het middenveld is.
Maar juist centraal laat hij ook vaak wat steekjes vallen.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Centraal achterin samen met Vlaar.
Tsja, het is jammer dat er niet meer gespeeld wordt met een echte voorstopper en laatste man, maar dan zou je dus met Greene tussen Vlaar en Lucius kunnen spelen.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:51 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Maar juist centraal laat hij ook vaak wat steekjes vallen.
idd, vond hem gister goed spelen, werkte hard, tikte lekker mee en scoorde ook nog eens.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:18 schreef ruud_fr het volgende:
je kan idd niet zeggen dat ie niet hard werkt
En zowaar een een schot van 20m en 15 mquote:Op donderdag 14 december 2006 11:52 schreef SupaMario het volgende:
[..]
idd, vond hem gister goed spelen, werkte hard, tikte lekker mee en scoorde ook nog eens.![]()
Bruins & Sloryquote:Feyenoord toch verder met 'partner' Excelsior
14/12/2006 9 :54
Feyenoord en Excelsior hebben nieuw leven geblazen in het samenwerkingsverband dat afgelopen zomer was beëindigd.
Feyenoord en Excelsior waren er mondeling al uit over een verlenging van de samenwerking. Woensdag werd de nieuwe overeenkomst, die met terugwerkende kracht voor drie jaar geldt, bezegeld met de handtekeningen.
Excelsior heeft afgelopen seizoenen dankzij het samenwerkingsverband gebruik kunnen maken van spelers die nog te licht waren bevonden voor Feyenoord. Zo deden onder anderen Thomas Buffel en Salomon Kalou ervaring op in Kralingen om vervolgens de stap te maken naar De Kuip.
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:58 schreef koningdavid het volgende:
Dat jullie nog over Greene klagen zeg.
Tuurlijk, misschien heeft hij een baggerpartij gespeeld. Maar ik ken maar weinig mensen die zich zo het hele elftal door laten slingeren zonder klagen.
Hij gaat als rechtsbenige speler op een positie spelen die hem helemaal niet ligt en hij weet dat hij daarom geen goede indruk achter zal laten. Maar hij doet het voor het team.
Hij kan ook, zoals veel anderen, gaan klagen en weigeren te spelen aan de linkerflank.
Hij heeft gewoon gelijk. Niemand weet nu eigenlijk wat Greene is, omdat hij overal heeft gestaan behalve op doel, en ik heb 'm nooit horen klagen.quote:
Ga je me nu weer moraalridder noemen?quote:
quote:
Nee, wel een kutjood.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga je me nu weer moraalridder noemen?![]()
Slory heb hier niets mee te maken, die optie hebben/hadden we al.quote:
Ja ok, maar door de samenwerking gaat dat allemaal nog makkelijker verlopen. Misschien kunnen we daar 1 of 2 spelers dumpen die bij ons niet aan de bak komen, plus eventueel wat bij betalen.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Slory heb hier niets mee te maken, die optie hebben/hadden we al.
Dat sowieso. Excelsior zal Feijenoord zeker de eerste optie geven nu.quote:Bruins ken op deze manier makkelijker/goedkoper de overstap maken?
Vlaar staat al centraal/rechts. Dat zou betekenen dat Greene centraal/links moet, terwijl hij juist aan de linkerkant zwak is. Greene is in potentie een hele goede speler, die ook rust kan brengen in het spel en het overzicht behoud. Dat hij heeft hij vorig jaar bewezen. Dit jaar wordt hij steeds op een andere positie geplaatst, ik denkdat wanneer hij een vaste plek op het veld krijgt (niet linksback of centraal/links achterin) dat hij weer zijn vorm van vorig jaar kan krijgen.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Centraal achterin samen met Vlaar.
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Een optie ja. Maar tot wanneer loopt z'n contract? En wat vraagt Excelsior? Zoals ik al zei : misschien kunnen we nu met spelers uitbetalen ipv geld bijvoorbeeld.
Het zal deze 2 transfers in ieder geval niet ten slechte komen
Van weinig tot gratis gok ik.quote:Andwele Slory
Geboorteplaats:
Paramaribo (suriname)
Geboortedatum:
27 september 1982
Contract tot:
2007
Carrière:
2000-2001 Telstar 0 (0)
2001-2002 StormvogelsTelstar 9 (0)
2002-2003 StormvogelsTelstar 2 (0)
2003-2004 StormvogelsTelstar 35 (12)
2004-2005 StormvogelsTelstar 31 (9)
2005-2006 Excelsior 36 (14)
Totaal aantal wedstrijden: 113
Doelpunten: 35
Inderdaad, laten we met 3 rechtsbacks en een open linkerkant spelenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
En als kritiek op Koeman;
Daarnaast moet je het tactische plaatje aanpassen aan je spelers, niet je spelers aan je tactische plaatje.
3 verdedigers (als in een centrale opstelling, dus geen echte LB en RB) en een speler ervoor/ erachter zou een optie zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we met 3 rechtsbacks en een open linkerkant spelen.
Wat voor taaltje is datquote:Op donderdag 14 december 2006 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoogtepunten van gisteren:
http://video.google.com/videoplay?docid=7823954887745651847&sourceid=docidfeed&hl=pl
Doe dat dan zo:quote:Op donderdag 14 december 2006 13:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, wel een kutjood.
Kutjood.
Zo, nu hebben we er allebei even iets bijgehaald wat er geen hol mee te maken heeft.
Dusquote:Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Doe dat dan zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ctrl Vquote:Op donderdag 14 december 2006 15:04 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Was je daar lang mee bezig ofnie?![]()
Opdat ?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:10 schreef Pritt het volgende:
Feyenoord gaat toch nog uitsluiting krijgen?
Nog niet officieel geloof ikquote:Op donderdag 14 december 2006 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Was toch al eerder sprake van?
Jawel hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 16:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog niet officieel geloof ik
Gisteren was ie zeker niet waardeloos...quote:Op donderdag 14 december 2006 17:38 schreef Staanplaats het volgende:
Charidinges mag van mij nog steeds optyfen, waardeloze voetballer..
Hij heb nog niet veel laten zien, maar je kan er op blijven kankeren, maar dat heb geen nut, je zal het er toch mee moeten doen.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:53 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff hij kopt een balletje er in vanaf 35 cm...
Houtman ging ook al helemaal uit z'n dak joh. En dan komen ze nog collecteren van FSV zodat Feijenoord de boete niet hoeft te betalen, nou ik heb liever dat ze zelf die boete betalen dan dat ze van dat geld die andere afgekeurde jood gaan halen!
Charisteas, wat hebtie nou laten zien joh? Geef hem rood haar en het is net John van Loen..
Nee, verkopen en een nieuwe spits halen.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij heb nog niet veel laten zien, maar je kan er op blijven kankeren, maar dat heb geen nut, je zal het er toch mee moeten doen.
Das inderdaad de beste optie, maar dat zie ik helaas niet gebeuren.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:46 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nee, verkopen en een nieuwe spits halen.
Als iedereen er zo over denkt kunnen we het forum wel opdoeken want zo ken ik nog tal van discussies en zaken die geen nut hebben maar waar toch over doorgegaan wordt.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij heb nog niet veel laten zien, maar je kan er op blijven kankeren, maar dat heb geen nut, je zal het er toch mee moeten doen.
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe denken de mensen hier over Lindenberg?
Die gast moet echt optyfen, hebben ze dan niks geleerd na de chaos toen de komst van Harry bekend werd.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe denken de mensen hier over Lindenberg? Ik heb geen trek in nog meer joden in ons elftal!
quote:FSV bedankt supporters
Feyenoord heeft zijn supporters bedankt voor hun gedrag gisteren bij de wedstrijd Feyenoord-Wisla, de FSV sluit zich daar graag bij aan.
Tevens willen wij opnieuw de supporters danken voor hun steun aan de actie “Geen Woorden Maar Duiten” voor de schade in Nancy. Ondanks dat er niet veel supporters de Kuip gisteravond bezochten werd er toch gul gegeven aan de collectanten.
Beide dagen van collecteren hebben ¤12.000,00 opgeleverd.
Het totaalbedrag ligt nu op ¤17.515,12. Inmiddels is er ook door de selectie een bedrag toegezegd en wordt er nog steeds door supporters geld gestort. Deze bedragen moeten nog worden bijgeschreven bij het totaalbedrag.
Denkt u nu dit bedrag moet veel hoger, dan kunt u nog t/m vrijdag 22 december een bedrag storten.
Overschrijvingen zijn welkom op onze postbankrekening (giro) 515299 t.n.v. Feyenoord Supportersvereniging te Rotterdam o.v.v. 'Geen woorden, maar duiten'.
Dit alles in het belang van de club, ons Feyenoord.
Het totaalbedrag zal worden bekendgemaakt en uitgereikt door twee supporters op de wedstrijddag van Feyenoord-Sparta op zaterdag 23 december.
Feyenoord Supportersvereniging
PS: Via deze weg willen wij de collectanten nogmaals bedanken voor hun inzet en geduld.
Inderdaad, ik hoop dat ze de protestboodschap begrepen hebben toen harry aangetrokken werd, hoop niet dat ze weer dezelfde fout maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe denken de mensen hier over Lindenberg? Ik heb geen trek in nog meer joden in ons elftal!
Zijn daar geruchten over dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Vetgedrukt zijn wel leuke tegenstanderquote:Op donderdag 14 december 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Newcastle, Panatinaikos, Espanyol,Rangers, Spurs, Sevilla en Parma als mogelijke tegenstanders
Dat is op 22 oktober wel gebleken ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Espanyol heeft wel van Ajax gewonnen maar Feyenoord is natuurlijk beter![]()
Sevilla kunnen we toch niet loten aangezien ze tweede zijn geworden?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Newcastle, Panatinaikos, Espanyol,Rangers, Spurs, Sevilla en Parma als mogelijke tegenstanders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |