Zou tof zijn als dat dan al isquote:Op woensdag 13 december 2006 00:23 schreef mcyodogg het volgende:
vrijdag, na die van de CL, dacht ik.
je kan dus beter 3e worden dan 2equote:Op woensdag 13 december 2006 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
De groepswinnaars spelen tegen de nummers drie uit de poules, de nummers twee nemen het op tegen de teams die derde eindigden in hun groep van de Champions League.
quote:Léonard mag en wil al weg bij Feyenoord
Philippe Léonard ziet geen heil meer in een langer verblijf bij Feyenoord. 'Het is beter dat ik ga', bekent hij aan Sporza.be.
'Sportief directeur Peter Bosz heeft me nu toestemming gegeven om een andere club te zoeken', aldus Léonard, die in augustus bij de Rotterdamse club belandde, maar niet verder kwam dan twee competitieduels en één optreden in het toernooi om de UEFA Cup. De 32-jarige linksback stond in totaal 165 minuten op het veld.
Het dieptepunt was zijn spel in de topper tegen Ajax, waar Tom De Mul hem in het eerste half uur doldraaide en coach Erwin Koeman hem al in de dertigste minuut van het veld haalde. Na afloop vertelde de trainer dat de Belgische back niet kan spelen tegen een echte rechtsbuiten.
'De tactiek van Feyenoord ligt me niet', bevestigt Léonard. 'Met drie man achterin spelen, met een systeem van individuele mandekking, dat is niets voor mij. Ik speelde in het verleden altijd in zonedekking.'
Van Feyenoord mag de 26-voudig international weer vertrekken, ook al loopt zijn contract nog tot de zomer van 2008. Léonard kan zich vinden in een voortijdig afscheid. 'Mijn toekomst als Rode Duivel hangt aan een zijden draadje, maar ik zou graag in beeld blijven.'
Bron: VI
quote:'Aanklager wil Feyenoord alsnog verbannen'
De kans bestaat dat Feyenoord alsnog uit de Europese bekertoernooien wordt gegooid. BN De Stem meldt dat de aanklager van de UEFA van plan is in beroep te gaan tegen de straf die de tuchtcommissie van de Europese voetbalbond heeft uitgesproken.
Feyenoord kreeg te horen dat het een geldboete van 125.000 euro kreeg en twee duels voorwaardelijk zonder publiek. Met die relatief lichte straf voor de misdragingen van aanhangers van Feyenoord in Nancy kan de club leven, ook al ging het om de zwaarste straf ooit voor de Rotterdammers.
Volgens BN De Stem heeft een bron binnen de UEFA gezegd dat er zeker een beroep volgt van de aanklager tegen de uitspraak. De aanklager had een uitsluiting van twee jaar geeist tegen Feyenoord. Zodra de UEFA met de motivatie voor het eerste vonnis is gekomen, kan de aanklager in hoger beroep gaan.
In januari zou het beroep kunnen dienen. De uitspraak is bindend, al kan de aanklager Feyenoord nog bij de Court of Arbitration for Sport (CAS) terecht om het nieuwe vonnis aan te vechten. Een dergelijke zaak neemt over het algemeen maanden in beslag.
Feyenoord speelt woensdag het laatste duel in de groepsfase van de strijd om de UEFA Cup. Bij winst in De Kuip tegen Wisla Krakow gaat de ploeg van Erwin Koeman door naar de laatste 32. Bij ieder ander resultaat ligt Feyenoord eruit.
Werder, dat is al weer lang geleden, was m'n 1e Europese uitwedstrijd, en wat voor 1!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Loting Champions League en Uefa Cup op 15 december
Op 15 december wordt op de hoofdzetel van de Europese Voetbalbond (UEFA) in het Zwitserse Nyon geloot voor de achtste finales in de Champions League en de zestiende en achtste finales in de UEFA Cup.
De loting voor de achtste finales van de Champions League (20/02-07/03) begint om 12u. Groepswinnaars en ploegen uit hetzelfde land kunnen niet aan elkaar worden gekoppeld. De loting voor de zestiende (14-22/02) en achtste (08-15/03) finales in de UEFA Cup start om 13u. De groepswinnaars spelen tegen de nummers drie uit de poules, de nummers twee nemen het op tegen de teams die derde eindigden in hun groep van de Champions League. Ook hier geldt dat teams uit hetzelfde land niet tegen elkaar spelen. (belga)
We kunnnen werder niet loten![]()
quote:Feyenoord heeft woensdag van de tuchtcommissie van de UEFA een boete van 20.000 Zwitserse frank (11.730 euro) gekregen voor de incidenten tijdens het thuisduel met Blackburn Rovers op 23 november. Tijdens die wedstrijd staken supporters vuurwerk af en kreeg Blackburn-speler Morten Gamst Pedersen de inhoud van een beker bier in zijn gezicht.
Feyenoord was woensdagochtend nog niet op de hoogte van de straf en de club heeft na ontvangst van de fax drie dagen de tijd om in beroep te gaan. Vorige week kreeg Feyenoord een geldboete van 200.000 Zwitserse frank (ongeveer 118.000 euro) en een voorwaardelijke straf van twee thuiswedstrijden zonder publiek naar aanleiding van de rellen uit tegen Nancy. De aanklager van de UEFA heeft tot donderdagmiddag om tegen deze uitspraak in beroep te gaan.
worden net als in Italië kaarten verkocht voor ¤ 1,00quote:Op woensdag 13 december 2006 10:41 schreef Panic_A het volgende:
20.000 kaarten verkocht voor 'the match of the year'.
De gloryhunters verwachten al een nederlaag? Kan nog leuk worden als ze het idee van dat nieuwe stadion willen doorzetten met een capaciteit van 70.000.
het is wel de match of the yearquote:Op woensdag 13 december 2006 10:41 schreef Panic_A het volgende:
20.000 kaarten verkocht voor 'the match of the year'.
De gloryhunters verwachten al een nederlaag? Kan nog leuk worden als ze het idee van dat nieuwe stadion willen doorzetten met een capaciteit van 70.000.
Spurs zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 12:01 schreef Erasmusch het volgende:
Als we doorgaan dus sowieso tegen de nr1, waarvan 3 vd 7 uit de UK komen![]()
Newcastle en uit Schotland de Rangersquote:Op woensdag 13 december 2006 12:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wie is er nog meer 1 van engeland
Lol Rangers is makkelijke ploegquote:Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Newcastle en uit Schotland de Rangers
Doe je dat samen met een Rotterdams bedrijfje?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan nu met een programma berichten sturen naar telefoon
ons aller Leo
[afbeelding]
in het midden
nee gewoon zo gratis programma..quote:Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Doe je dat samen met een Rotterdams bedrijfje?
Die foto komt uit Hard Gras
Ik zit dan in Birmingham, dus hoop op Spurs![]()
Op je mobiel zetten, kan je als de bluetooth bij iemand aan staat, berichten sturen naar hemquote:Op woensdag 13 december 2006 12:31 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat heb je daar aan?
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op je mobiel zetten, kan je als de bluetooth bij iemand aan staat, berichten sturen naar hem
dus een paar mensen meer weten vanavond van het bestaan van mijn website![]()
En ze zien niet dat jij het ben?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op je mobiel zetten, kan je als de bluetooth bij iemand aan staat, berichten sturen naar hem
dus een paar mensen meer weten vanavond van het bestaan van mijn website![]()
Genoeg mensen die het accepteren als je het PRIJSVRAAG oid noemt.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En ze zien niet dat jij het ben?
is niet te zien neequote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En ze zien niet dat jij het ben?
is freeware inmiddels hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 13:14 schreef TerroRobbie het volgende:
en daar heb je 4 dollar voor betaald. blij
Krijgen jullie ook een dak.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Kuip met cabrio-dak
Feyenoord heeft afgelopen maandag de eerste conceptplannen voor een nieuwe Kuip gepresenteerd. Het nieuwe Stadion, gepland voor 2016, krijgt een capaciteit van 70.000 toeschouwers, zowel zit- als staanplaatsen.
In en om het Stadion komt ruimte voor 100 businessunits, 2.500 businessseats en 10.000 parkeerplaatsen. Mocht er een dak komen, dan zal dit een ‘cabrio-dak’ worden. Daarmee kan het hele speelveld ‘open’ worden gelegd en niet slechts gedeeltelijk zoals in andere Stadions.
ik wil Feyenoordquote:Op woensdag 13 december 2006 13:20 schreef BiMeWet het volgende:
ik wil geen dak, ik wil geen pauper business seats, ik wil geen 70.000 zitplaatsen, ik wil geen 10.000 parkeerplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |