In het eerste heb je gelijk, maar Bahia is echt niet beter dan Lindenbergh vind ik. In potentie misschien wel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Als in: alternatieven die we in de winter aan kunnen trekken i.p.v. Lindenbergh.
En Bahia is al beter dan Lindenbergh, kan je nagaan...
Laat ik het anders verwoorden: Bahia zoals hij was > lindenbergh zoals hij op zn top is ^5.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In het eerste heb je gelijk, maar Bahia is echt niet beter dan Lindenbergh vind ik. In potentie misschien wel.
Het is geen goalmachine nee, maar wel iemand die iets kan forceren en dienend is voor andere spelers. Ik had hem nog graag bij Ajax gehad (ipv Rosenberg).quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je hebt gelijk, we hadden ook geen goals van de spits moeten verwachten, de arme drommel![]()
De reacties lijken me duidelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:46 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Valt er wat de lachen dan? Is gewoon een nuttige speler voor feyenoord.
naast dat moet een spits ook scorenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef Erwtensoep het volgende:
maar wel iemand die iets kan forceren
kopen?quote:Ik had hem nog graag bij Ajax gehad
Lucius was ook niet goed genoeg voor een basisplaats bij psv en dat is nu de aanvoerder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De reacties lijken me duidelijk![]()
Als je je ajax-bril zou afzetten , zie je mischien in dat ie naar RKC, Willem 2,Sparta, Nec, Heracles of Ado moet gaan om zich daat te bewijzen en het team sterker te maken.
Rosenberg past beter bij Feyenoord dan Harry. Beide zijn overigens niet welkom, helaas heeft die ene jehova al een voet tussen de deur gekregen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het is geen goalmachine nee, maar wel iemand die iets kan forceren en dienend is voor andere spelers. Ik had hem nog graag bij Ajax gehad (ipv Rosenberg).
Lucius was een zeer gewaardeerde speler bij PSV, waarbij de meeste niet begrepen dat hij niet een basisplaats had.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Lucius was ook niet goed genoeg voor een basisplaats bij psv en dat is nu de aanvoerder.
Die heeft andere kwaliteitenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Lucius was ook niet goed genoeg voor een basisplaats bij psv en dat is nu de aanvoerder.
Iemand moet het toch doen zolang , Pierre er niet staatquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:23 schreef ruud_fr het volgende:
wat mij trouwens zondag opviel is dat Hofs telkens het kopduel voorin aan moet gaan, wat kansloos is dat zeg
En daar moeten we nu juist vanaf.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Een wisselspeler bij Ajax is goed genoeg voor een basisplaats bij feyenoord.
Klopt maar persoonlijk zie ik liever Lindenbergh dan harry dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En daar moeten we nu juist vanaf.
Jij hebt niks te willen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:57 schreef BiMeWet het volgende:
Ik hoef nog geen jood in Feyenoord al kregen we geld toe![]()
![]()
dat jij daar om kan lachen zegt genoegquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jij hebt niks te willen.
Witschge, Scholten, Van Loen, Charisteas
Als we dan toch een ex-Ajacied erbij moeten hebben, doe dan Adriaanse ofzo. Iemand waar je beter van wordt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt maar persoonlijk zie ik liever Lindenbergh dan harry dat dan weer wel.
Ik vind het wel aandoenlijk jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dat jij daar om kan lachen zegt genoeg
*Mompelt iets met ..val dood..quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Beste vrienden uit rotterdam, zouden jullie ons willen verlossen van lindenbergh en rosenberg?
Wowowow, ik neem jullie niet in de zeik, maar er stond ooit iets op i-net over dat jullie geinterreseerd waren in deze spelers.En ik ben ze graag kwijt.quote:
Oh, ik dacht dat het een inwrijf-reactie wasquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wowowow, ik neem jullie niet in de zeik, maar er stond ooit iets op i-net over dat jullie geinterreseerd waren in deze spelers.En ik ben ze graag kwijt.
*Mompelt iets met ..leer nou eens er niet op te reageren, dan blijft dit topic een beetje leukquote:
20.000 geloof ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:36 schreef Staanplaats het volgende:
ZIt het nou nog een beetje vol morgenavond?
Nee absoluut niet, ik klaag zelf over supporters die meer tijd doorbrengen met het afzeiken van andere clubs,dan met het steunen van hun eigen clubquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:39 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een inwrijf-reactie was. Maar nee, liever niet
Sorry, heb iets teveel energie op de avond overquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
*Mompelt iets met ..leer nou eens er niet op te reageren, dan blijft dit topic een beetje leuk
Ja, daar zullen ze wakker van liggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:24 schreef Vakkie_W het volgende:
Dit kan gewoon niet waar zijn! Als Linderberg gehaald word, moeten er hele harde acties komen. 90 minuten lang (piep) bestuur zingen![]()
Van een elftal vol ex joden lig ik wel wakker!quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, daar zullen ze wakker van liggen
Kan nu met een programma berichten sturen naar telefoonquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef Vakkie_W het volgende:
Bluethooth test?
Ik ook, maar van wat liedjes trekt het bestuur zich niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Van een elftal vol ex joden lig ik wel wakker!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan nu met een programma berichten sturen naar telefoon
ons aller Leo
[afbeelding]
in het midden
haha url er bijquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:44 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Haha zou wel mooi zijn als die de Kuip rondging.
Ik vind hem meer op de rechter lijken, maar goed, dat lijkt dan misschien alleen maar zo.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan nu met een programma berichten sturen naar telefoon
ons aller Leo
[afbeelding]
in het midden
Misschien is het wel fake allemaalquote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik vind hem meer op de rechter lijken, maar goed, dat lijkt dan misschien alleen maar zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |