En je buurman had er de kracht niet meer voor?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:11 schreef ruud_fr het volgende:
Lindenbergh
[..]
ik had een poliep op mijn stembanden
Ik vind dat ze die rasta man links achter echt op zijn flikker moeten geven. Hij is verdediger geen zidane en in zo'n belangrijke wedstrijd moet je simpel spelen en niet door het midden uitverdedigen telkens.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:55 schreef DarkShine het volgende:
Lekkere eerste goal, en Charisteas let goed op en kopt hem ongenadig binnen!
Nu overdrijf je een beetjequote:Op donderdag 14 december 2006 08:42 schreef Keltie het volgende:
Owjah, even wat anders.
Griek kan cult worden in De Kuip.
Daar was de bilridder weer.quote:Op donderdag 14 december 2006 02:08 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
met alle respect hoor voor de andere spelers van feyenoord, maar charisteas is een van de betere in het huidige team. Voetbalt erg goed mee, is technisch, kan een balletje vasthouden...als ie nu zijn scoringsvermogen nog kan opkrikken is ie eigenlijk nog zelfs iets te goed voor het huidige feyenoord als je kijkt wat voor een nitwitten (Greene, Buijs, Kolkka, Huysegems) er rondlopen....
precies, zal blij zijn als Drenthe weer terug isquote:Op donderdag 14 december 2006 09:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die rasta man links achter echt op zijn flikker moeten geven. Hij is verdediger geen zidane en in zo'n belangrijke wedstrijd moet je simpel spelen en niet door het midden uitverdedigen telkens.
Nopes.quote:
Ik ben ook wel blij met hem zoals ie gisteren (en tegen Blackburn) speelde, maar dat is maar bij vlagen. Als ie dit in de competitie nou ook wat meer laat zien...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nopes.
Hij sleurt en werkt en sinds gister zelfs schoten op het goal.
Als'ie nu nog vaker gaat scoren durf ik zelfs een vergelijking met Kiprich te maken, al zijn het compleet andere spitsen (wel allebei lelijk als de nacht).
Zo.. Kom maar op met die emmer met stront![]()
Viel me op dat hij veel en goed mee verdedigde.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:18 schreef ruud_fr het volgende:
je kan idd niet zeggen dat ie niet hard werkt
Ik zat op JJ.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar zat je?
Bij ons kwam toch wel, gedurende de match, redelijk wat geluid af.. Meen ik mij te herinneren
De Guzman heeft ook voldoende rust in z'n spel hoor.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:47 schreef Chadi het volgende:
Wat me opviel bij Feyenoord is dat de ex spelers van PSV en Ajax de enige spelers waren die aan de bal rustig waren. Voor de rest allemaal paniekerig. Die ghray blinkt daar gewoon uit ...
Zeker! was ook goed bezig met coachen in het veld.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:23 schreef Maikalo het volgende:
Ik vond Vlaar echt goed spelen voor iemand die nog maar een halve wedstrijd heeft gespeeld!![]()
op gele zijde was het wel goedquote:Op donderdag 14 december 2006 10:28 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ik zat op JJ.
Vond de sfeer echt niet zo super als iedereen hier zegt. Tegen Sofia daar was een goede sfeer maar gisteren![]()
Dat zou, in principe, juist extra toevoegen aan het cultverhaalquote:Op donderdag 14 december 2006 10:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Viel me op dat hij veel en goed mee verdedigde.
Een ex-jood die cult wordt in Rotterdam geloof ik niet zo in.
Dat kwam zeker niet zo over, ja alleen als er gescoord werd, werd er wat gezongen.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
op gele zijde was het wel goed
Klopt maar wat Steve_I zegt is natuurlijk ook wel waar. Er wordt de laatste tijd wel erg veel van hem gevraagd.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:35 schreef Maikalo het volgende:
Ik ben vast niet de enige als ik zeg dat ik 90 min mezelf heb zitten ergeren aan Greene. Vorig jaar was 'ie goed bezig, maar nu is het echt niks.
Wordt tijd dat hij een vaste positie krijgt. Maar of dat nou rechtsback of op het middenveld is.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Klopt maar wat Steve_I zegt is natuurlijk ook wel waar. Er wordt de laatste tijd wel erg veel van hem gevraagd.
Dan was het onderling op Geel goedquote:Op donderdag 14 december 2006 10:37 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Dat kwam zeker niet zo over, ja alleen als er gescoord werd, werd er wat gezongen.
Centraal achterin samen met Vlaar.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wordt tijd dat hij een vaste positie krijgt. Maar of dat nou rechtsback of op het middenveld is.
Maar juist centraal laat hij ook vaak wat steekjes vallen.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Centraal achterin samen met Vlaar.
Tsja, het is jammer dat er niet meer gespeeld wordt met een echte voorstopper en laatste man, maar dan zou je dus met Greene tussen Vlaar en Lucius kunnen spelen.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:51 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Maar juist centraal laat hij ook vaak wat steekjes vallen.
idd, vond hem gister goed spelen, werkte hard, tikte lekker mee en scoorde ook nog eens.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:18 schreef ruud_fr het volgende:
je kan idd niet zeggen dat ie niet hard werkt
En zowaar een een schot van 20m en 15 mquote:Op donderdag 14 december 2006 11:52 schreef SupaMario het volgende:
[..]
idd, vond hem gister goed spelen, werkte hard, tikte lekker mee en scoorde ook nog eens.![]()
Bruins & Sloryquote:Feyenoord toch verder met 'partner' Excelsior
14/12/2006 9 :54
Feyenoord en Excelsior hebben nieuw leven geblazen in het samenwerkingsverband dat afgelopen zomer was beëindigd.
Feyenoord en Excelsior waren er mondeling al uit over een verlenging van de samenwerking. Woensdag werd de nieuwe overeenkomst, die met terugwerkende kracht voor drie jaar geldt, bezegeld met de handtekeningen.
Excelsior heeft afgelopen seizoenen dankzij het samenwerkingsverband gebruik kunnen maken van spelers die nog te licht waren bevonden voor Feyenoord. Zo deden onder anderen Thomas Buffel en Salomon Kalou ervaring op in Kralingen om vervolgens de stap te maken naar De Kuip.
Word jij nooit moe van jezelf?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:58 schreef koningdavid het volgende:
Dat jullie nog over Greene klagen zeg.
Tuurlijk, misschien heeft hij een baggerpartij gespeeld. Maar ik ken maar weinig mensen die zich zo het hele elftal door laten slingeren zonder klagen.
Hij gaat als rechtsbenige speler op een positie spelen die hem helemaal niet ligt en hij weet dat hij daarom geen goede indruk achter zal laten. Maar hij doet het voor het team.
Hij kan ook, zoals veel anderen, gaan klagen en weigeren te spelen aan de linkerflank.
Hij heeft gewoon gelijk. Niemand weet nu eigenlijk wat Greene is, omdat hij overal heeft gestaan behalve op doel, en ik heb 'm nooit horen klagen.quote:
Ga je me nu weer moraalridder noemen?quote:
quote:
Nee, wel een kutjood.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ga je me nu weer moraalridder noemen?![]()
Slory heb hier niets mee te maken, die optie hebben/hadden we al.quote:
Ja ok, maar door de samenwerking gaat dat allemaal nog makkelijker verlopen. Misschien kunnen we daar 1 of 2 spelers dumpen die bij ons niet aan de bak komen, plus eventueel wat bij betalen.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Slory heb hier niets mee te maken, die optie hebben/hadden we al.
Dat sowieso. Excelsior zal Feijenoord zeker de eerste optie geven nu.quote:Bruins ken op deze manier makkelijker/goedkoper de overstap maken?
Vlaar staat al centraal/rechts. Dat zou betekenen dat Greene centraal/links moet, terwijl hij juist aan de linkerkant zwak is. Greene is in potentie een hele goede speler, die ook rust kan brengen in het spel en het overzicht behoud. Dat hij heeft hij vorig jaar bewezen. Dit jaar wordt hij steeds op een andere positie geplaatst, ik denkdat wanneer hij een vaste plek op het veld krijgt (niet linksback of centraal/links achterin) dat hij weer zijn vorm van vorig jaar kan krijgen.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Centraal achterin samen met Vlaar.
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Een optie ja. Maar tot wanneer loopt z'n contract? En wat vraagt Excelsior? Zoals ik al zei : misschien kunnen we nu met spelers uitbetalen ipv geld bijvoorbeeld.
Het zal deze 2 transfers in ieder geval niet ten slechte komen
Van weinig tot gratis gok ik.quote:Andwele Slory
Geboorteplaats:
Paramaribo (suriname)
Geboortedatum:
27 september 1982
Contract tot:
2007
Carrière:
2000-2001 Telstar 0 (0)
2001-2002 StormvogelsTelstar 9 (0)
2002-2003 StormvogelsTelstar 2 (0)
2003-2004 StormvogelsTelstar 35 (12)
2004-2005 StormvogelsTelstar 31 (9)
2005-2006 Excelsior 36 (14)
Totaal aantal wedstrijden: 113
Doelpunten: 35
Inderdaad, laten we met 3 rechtsbacks en een open linkerkant spelenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
En als kritiek op Koeman;
Daarnaast moet je het tactische plaatje aanpassen aan je spelers, niet je spelers aan je tactische plaatje.
3 verdedigers (als in een centrale opstelling, dus geen echte LB en RB) en een speler ervoor/ erachter zou een optie zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we met 3 rechtsbacks en een open linkerkant spelen.
Wat voor taaltje is datquote:Op donderdag 14 december 2006 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoogtepunten van gisteren:
http://video.google.com/videoplay?docid=7823954887745651847&sourceid=docidfeed&hl=pl
Doe dat dan zo:quote:Op donderdag 14 december 2006 13:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, wel een kutjood.
Kutjood.
Zo, nu hebben we er allebei even iets bijgehaald wat er geen hol mee te maken heeft.
Dusquote:Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Doe dat dan zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ctrl Vquote:Op donderdag 14 december 2006 15:04 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Was je daar lang mee bezig ofnie?![]()
Opdat ?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:10 schreef Pritt het volgende:
Feyenoord gaat toch nog uitsluiting krijgen?
Nog niet officieel geloof ikquote:Op donderdag 14 december 2006 16:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Was toch al eerder sprake van?
Jawel hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 16:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog niet officieel geloof ik
Gisteren was ie zeker niet waardeloos...quote:Op donderdag 14 december 2006 17:38 schreef Staanplaats het volgende:
Charidinges mag van mij nog steeds optyfen, waardeloze voetballer..
Hij heb nog niet veel laten zien, maar je kan er op blijven kankeren, maar dat heb geen nut, je zal het er toch mee moeten doen.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:53 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff hij kopt een balletje er in vanaf 35 cm...
Houtman ging ook al helemaal uit z'n dak joh. En dan komen ze nog collecteren van FSV zodat Feijenoord de boete niet hoeft te betalen, nou ik heb liever dat ze zelf die boete betalen dan dat ze van dat geld die andere afgekeurde jood gaan halen!
Charisteas, wat hebtie nou laten zien joh? Geef hem rood haar en het is net John van Loen..
Nee, verkopen en een nieuwe spits halen.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij heb nog niet veel laten zien, maar je kan er op blijven kankeren, maar dat heb geen nut, je zal het er toch mee moeten doen.
Das inderdaad de beste optie, maar dat zie ik helaas niet gebeuren.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:46 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nee, verkopen en een nieuwe spits halen.
Als iedereen er zo over denkt kunnen we het forum wel opdoeken want zo ken ik nog tal van discussies en zaken die geen nut hebben maar waar toch over doorgegaan wordt.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij heb nog niet veel laten zien, maar je kan er op blijven kankeren, maar dat heb geen nut, je zal het er toch mee moeten doen.
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe denken de mensen hier over Lindenberg?
Die gast moet echt optyfen, hebben ze dan niks geleerd na de chaos toen de komst van Harry bekend werd.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe denken de mensen hier over Lindenberg? Ik heb geen trek in nog meer joden in ons elftal!
quote:FSV bedankt supporters
Feyenoord heeft zijn supporters bedankt voor hun gedrag gisteren bij de wedstrijd Feyenoord-Wisla, de FSV sluit zich daar graag bij aan.
Tevens willen wij opnieuw de supporters danken voor hun steun aan de actie “Geen Woorden Maar Duiten” voor de schade in Nancy. Ondanks dat er niet veel supporters de Kuip gisteravond bezochten werd er toch gul gegeven aan de collectanten.
Beide dagen van collecteren hebben ¤12.000,00 opgeleverd.
Het totaalbedrag ligt nu op ¤17.515,12. Inmiddels is er ook door de selectie een bedrag toegezegd en wordt er nog steeds door supporters geld gestort. Deze bedragen moeten nog worden bijgeschreven bij het totaalbedrag.
Denkt u nu dit bedrag moet veel hoger, dan kunt u nog t/m vrijdag 22 december een bedrag storten.
Overschrijvingen zijn welkom op onze postbankrekening (giro) 515299 t.n.v. Feyenoord Supportersvereniging te Rotterdam o.v.v. 'Geen woorden, maar duiten'.
Dit alles in het belang van de club, ons Feyenoord.
Het totaalbedrag zal worden bekendgemaakt en uitgereikt door twee supporters op de wedstrijddag van Feyenoord-Sparta op zaterdag 23 december.
Feyenoord Supportersvereniging
PS: Via deze weg willen wij de collectanten nogmaals bedanken voor hun inzet en geduld.
Inderdaad, ik hoop dat ze de protestboodschap begrepen hebben toen harry aangetrokken werd, hoop niet dat ze weer dezelfde fout maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe denken de mensen hier over Lindenberg? Ik heb geen trek in nog meer joden in ons elftal!
Zijn daar geruchten over dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Vetgedrukt zijn wel leuke tegenstanderquote:Op donderdag 14 december 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Newcastle, Panatinaikos, Espanyol,Rangers, Spurs, Sevilla en Parma als mogelijke tegenstanders
Dat is op 22 oktober wel gebleken ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Espanyol heeft wel van Ajax gewonnen maar Feyenoord is natuurlijk beter![]()
Sevilla kunnen we toch niet loten aangezien ze tweede zijn geworden?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Newcastle, Panatinaikos, Espanyol,Rangers, Spurs, Sevilla en Parma als mogelijke tegenstanders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |