Mwuah. Greene niet gezien met zn ajax vrienden dit jaar? *ril*quote:Op woensdag 13 december 2006 23:20 schreef Fetai het volgende:
[..]
Misschien dan juist een extra stimulans om al zijn kwaliteiten te tonen![]()
Er kwam ook een knal vanuit een feyenoord vak geloof ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Wat een vuile racisten die polen zeg! Iedere keer als Greene aan de bal was oerwoud geluiden maken. Greene die overigens echt een waardeloze wedstijd speelde!
Aardige knallen vanuit dat vak van die polen, dat is toch ook onze verantwoordelijkheid? Ben benieuwd. De sfeer vond ik niet super, alleen als er gescoord werd werd er een beetje gezongen.
Maar goed we zijn verder en daar gaat het om![]()
Ja op X iig. Maar die bij de polen waren een stuk harder, iedereen schok zich de pleurisquote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Er kwam ook een knal vanuit een feyenoord vak geloof ik..
ik hoop maar dat de UEFA waarnemer oordopjes inhad.
Ik hoop toch zo dat die gasten wel zo gigantisch de k*nker krijgen, met een meters groot gezwel in de naad!!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ja op X iig. Maar die bij de polen waren een stuk harder, iedereen schok zich de pleuris
Glasgow Zou geweldig zijn. We worden idd. nog beschermd tegen Nederlandse ploegen en ploegen uit dezelfde poule geloof ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Steve_I. het volgende:
Panathinaikos zou mooi zijn, kunnen we die griek daar achterlaten.
Anders Glasgow, leuke club en goede kans om door te gaan ook nog (nostalgie --> 2002)
Een tottenham/newcastle vind ik een beetje engtoch liever gewoon nog een (paar) ronde(s)
worden we overigens nog 'beschermd' tegen AZ / Blackburn deze ronde???
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het lijkt dus toch Lindenbergh te worden, volgens RR..
Tegen beide wel, tegen Blackburn omdat we al eerder bij hun in de poule zaten en tegen AZ ook omdat we deze ronde nog beschermt worden tegen andere Nederlandse clubsquote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Steve_I. het volgende:
Anders Glasgow, leuke club en goede kans om door te gaan ook nog (nostalgie --> 2002)
Een tottenham/newcastle vind ik een beetje engtoch liever gewoon nog een (paar) ronde(s)
Het was niet echt bijdehand neequote:Op woensdag 13 december 2006 23:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat die gasten wel zo gigantisch de k*nker krijgen, met een meters groot gezwel in de naad!!![]()
![]()
Als het iemand op X is zorg ik daar wel voor. Dat zei ik al in het andere topic (UEFA topic). Meer gasten daar die het écht niet pikken.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat die gasten wel zo gigantisch de k*nker krijgen, met een meters groot gezwel in de naad!!![]()
![]()
maar effe de tekst van vi.nl dan erbijquote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Steve_I. het volgende:
quote:Met nog acht duels te gaan in de groepsfase, wordt langzaam duidelijk wie Ajax en Feyenoord kunnen treffen bij de loting voor de 1/16e finale van de strijd om de UEFA Cup.
Bij de loting vrijdag worden de groepswinnaars uit de UEFA Cup gekoppeld aan een nummer drie uit de UEFA Cup. De groepswinnaars starten met een uitduel.
Clubs uit hetzelfde land kunnen niet aan elkaar worden gekoppeld en wedstrijden tussen teams die elkaar al in de groep ontmoeten, zijn niet mogelijk. Zo ontloopt Feyenoord dus sowieso Blackburn Rovers.
De nummers twee uit de groepsfase van de UEFA Cup loten (eerst uit) een nummer drie uit de groepsfase van de Champions League, die er al opzit. Ook hier gelden bovenstaande uitzonderingen
Ja, en met Pierre in de spitsquote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Steve_I. het volgende:
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
maar effe de tekst van vi.nl dan erbij
[..]
No offence, die 3-1 was een ongelooflijk! professionele actie van Piet!!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, en met Pierre in de spitsFeest!
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:32 schreef BiMeWet het volgende:
Ik ga naar huis mensen, slapen. Morgen een scheikunde examen. Het is mooi geweest voor vandaag.
Echt waardeloos wil ik het niet noemen (als in; Bahia was nog veel slechter....)quote:Op woensdag 13 december 2006 23:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Iedere keer als Greene aan de bal was oerwoud geluiden maken. Greene die overigens echt een waardeloze wedstijd speelde!
Werd ook wat van gezegd meteen,quote:Op woensdag 13 december 2006 23:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
Goed dat ie zich gemeld heeft.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De man die bij de wedstrijd Feyenoord-Blackburn Rovers bier naar een speler van de Engelsen gooide, heeft zich bij Feyenoord gemeld. De club zal met hem in gesprek gaan en passende maatregelen tegen hem nemen. Vandaag zette de club een oproep op de officiële website met het laatste verzoek om zich bij Feyenoord te melden. Zou hij dat niet doen, dan gaf de club aan het portret van de biergooier binnenkort te onthullen. Kort daarop meldde de man zich bij de club.
niet joh ?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Goed dat ie zich gemeld heeft.
Maar wat overdreven heIk vind niet dat je voor het gooien van een beetje bier gestraft moet worden
In De Kuip liep dat progje vast, met een ander vond die iets van 50 apperaten Failed error toen ik het nog probeerde met een mobiel naast me terug...quote:Op donderdag 14 december 2006 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe ging het met je bluetooth gedoetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink nooit bier in de Kuip dus ik ben daar niet zo van op de hoogtequote:Op donderdag 14 december 2006 00:35 schreef hippo-clippo het volgende:
bah vandaag zelfs Amstel MALT!!!!!! in de kuip. Niet te geloven gewoon
met alle respect hoor voor de andere spelers van feyenoord, maar charisteas is een van de betere in het huidige team. Voetbalt erg goed mee, is technisch, kan een balletje vasthouden...als ie nu zijn scoringsvermogen nog kan opkrikken is ie eigenlijk nog zelfs iets te goed voor het huidige feyenoord als je kijkt wat voor een nitwitten (Greene, Buijs, Kolkka, Huysegems) er rondlopen....quote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Steve_I. het volgende:
mischien willen ze hem een vergoeding aanbieden voor het gemiste biertje wat ie toch betaald had?! Zou wel sjiek zijn van de club...quote:Op woensdag 13 december 2006 23:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Goed dat ie zich gemeld heeft.
Maar wat overdreven heIk vind niet dat je voor het gooien van een beetje bier gestraft moet worden
quote:Op donderdag 14 december 2006 02:08 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
met alle respect hoor voor de andere spelers van feyenoord, maar charisteas is een van de betere in het huidige team. Voetbalt erg goed mee, is technisch, kan een balletje vasthouden...als ie nu zijn scoringsvermogen nog kan opkrikken is ie eigenlijk nog zelfs iets te goed voor het huidige feyenoord als je kijkt wat voor een nitwitten (Greene, Buijs, Kolkka, Huysegems) er rondlopen....
Als jullie er nog wat DE-zegeltjes bij doen (die hebben jullie nog wel toch?) mogen jullie Krohn-Dehli er ook bij hebbenquote:Op donderdag 14 december 2006 01:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Zo net terug! Vlaar speelde erg goed!
En een transfer van Lindenberg naar Feyenoord kan er bij mij niet in hoor. Opzouten met nog meer neuzen in ons elftal!
Waar zat je?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Wat een vuile racisten die polen zeg! Iedere keer als Greene aan de bal was oerwoud geluiden maken. Greene die overigens echt een waardeloze wedstijd speelde!
Aardige knallen vanuit dat vak van die polen, dat is toch ook onze verantwoordelijkheid? Ben benieuwd. De sfeer vond ik niet super, alleen als er gescoord werd werd er een beetje gezongen.
Maar goed we zijn verder en daar gaat het om![]()
whehequote:Op donderdag 14 december 2006 04:36 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
..
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wieberen, voor je me nog een ongezonde lachstuip bezorg
ik had een poliep op mijn stembandenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:23 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
De sfeer vond ik niet super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |