Aiquote:Op donderdag 16 november 2006 14:05 schreef teigan het volgende:
Ik heb zonder cursussen mijn theorie in een keer gehaald... Met nul fouten.... Ik heb samen met vriendje geleerd, en heel veel gediscussieerd over wat goed en fout was...
Jammergenoeg had ik 4 keer voor mijn praktijkexamen nodig...
ik zou het ook niet doen als mijn ouders het niet zouden betalen hoor. kan alleen maar zeggen dat ik heel blij ben dat mijn pappa een erfenis niet alleen wil opmaken maar wil delen met zijn kinderen. we hebben nu namelijk ook nog de kans dat hij voor ieder kind een gedeelte schuld aflost, of geld geeft. gewoon omdat het bij hem toch maar op de rekening staat, en wij er veel meer aan hebben. lieve pappa gewoonquote:Op donderdag 16 november 2006 14:47 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog nooit een poging gedaan om auto te leren rijden
Geen geldWel heb ik een brommercertificaat gehaald op mijn 18e
Maar dat was bittere noodzaak, een stage 26 KM verderop, 's avonds om 11 uur vrij en geen openbaar vervoer, dan maar op een aftandse Puch
Heb het ook zelf betaald. Was inderdaad super veel geld.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest het zelf betalen.
Daarom kan ik nu geen nieuwe fiets betalen.
Ik heb inmiddels een contant voorschot op mijn vakantiegeld geregeldquote:Op donderdag 16 november 2006 15:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb het ook zelf betaald. Was inderdaad super veel geld.
Over je fiets:
Kruidvat heeft op de website een dames-tourfiets staan voor E150,- Geen idee of het wat is...
Rondvragen in mijn omgeving heeft helaas (nog) niets opgeleverd.![]()
Kun je je fiets niet ergens binnen stallen? Moet 's nachts voor de verzekering ook... anders keren ze niet uit.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een contant voorschot op mijn vakantiegeld geregeldDus dat gaat wel goed komen.
En nu een dikke verzekering er op
Of even een kopietje van de originele sleutel laten maken. Origineel berg je netjes op, die moet je namelijk naar de verzekering sturen om te bewijzen dat 'ie op slot stond (alle 2 de sleutels!!). Het kopieetje is dan voor dagelijks gebruik.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:23 schreef Liejannuh het volgende:
Vergeet dan ook niet om je fiets op slot te zetten als het ding in de schuur staat!
Hoezo? Ik raak regelmatig sleutels kwijt (ras-chaoot). Beetje lullig als je dan ruzie met je fietsverzekering krijgt.quote:
Dat is oplichten van de verzekeringquote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoezo? Ik raak regelmatig sleutels kwijt (ras-chaoot). Beetje lullig als je dan ruzie met je fietsverzekering krijgt.![]()
Dat klinkt wel heel naar.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is oplichten van de verzekering
**deelt comliment uit**quote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Een collega deelt bananensoezen uit omdat ze weg gaat. Ik pak een glas water. Zeggen mijn andere collega's: hup, eet er ook 1! En als ik nee zeg, : je leeft maar 1 keer hoor!
als je dan zegt: dat kun je elke dag wel zeggen tot je 150 weegtweten ze niks meer te zeggen.
Als iemand stopt met roken ga je toch ook niet zeggen: komop, 1 sigaret kan best, je leeft maar 1 keer
Dankjewelquote:Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Essebes het volgende:
[..]
**deelt comliment uit**
Heel goed! Ik heb toch vaak moeite met dit soort gelegenheden. Ik laat me nog iets te vaak verleiden gewoon mee te doen. Heel goed dat je standvastig bent. Heeft waarschijnlijk ook als gevolg, dat je collega's dit een volgende keer sneller van je zullen accepteren dan dat ze nu deden!
Lang wachten op vliegvelden isquote:Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Essebes het volgende:
Ik ga/kan pas volgende week weer updaten. Ben nu in Washington DC met het vooruitzicht straks minimaal nog 4 uur op een vliegveld te moeten doorbrengen (terug naar Amsterdam), dus ik weet nu al dat ik niet op een houtje ga bijten :-)
Ach, wachten op vliegvelden... tja... heb mijn portie ook wel weer even gehad.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lang wachten op vliegvelden is
Vorig jaar eerst 3,5 uur in London moeten wachten op het vliegtuig naar Houston, dat 4 uur vertraging opliep vanwege noodweer en een tussenlanding moest maken in dallasDat zijn van die dagen dat je in 24 uur makkelijk 10.000 kcal wegstouwt
Oudjaarsavond op Schiphol omdat je vliegtuig vastzit in de sneeuw in Plovdiv (Bulgarije) en dan van 12.00 tot 22.00 rondhangen terwijl alles gesloten is, is ook niet fijnquote:Op donderdag 16 november 2006 16:20 schreef Essebes het volgende:
Ik ben echt bang dat de 4 uur die ik net noemde het minimum is. Er is momenteel storm onderweg naar DC, wat rond het avonduur in DC wordt verwacht. Driemaal raden hoelaat ik vlieg??? Juist ja: 17.38 uur.
Mijn record is een volle dag op Barcelona, 1,5 jaar geleden. We zouden vliegen rond 12 uur en vlogen uiteindelijk pas 21.00 uur. (blij dat we in de Business lounges mochten komen trouwens!)
quote:Op donderdag 16 november 2006 17:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oudjaarsavond op Schiphol omdat je vliegtuig vastzit in de sneeuw in Plovdiv (Bulgarije) en dan van 12.00 tot 22.00 rondhangen terwijl alles gesloten is, is ook niet fijnWel goed voor de lijn
Er was gewoon niks te krijgen. (Pre-Mac-tijdperk)
Kind, ik had je oma kunnen zijn...quote:Op donderdag 16 november 2006 17:57 schreef Levitation het volgende:Ik wist wel dat je wat ouder was dan wij... maar zo oud?
![]()
Als ik dat plaatje zie, ben ik blij dat ik geen oma's hebquote:Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kind, ik had je oma kunnen zijn...
[afbeelding]
Is Mister_D geslaagd dan inmiddels?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vandaag 25 km gelopen, we waren op zoek naar een auto... en we hebben een leuke gevondenen gelijk meegenomen en nee, niet alleen omdat we te moe waren om verder te lopen
![]()
Gelukkig wel, anders waren we zwaar in overtreding geweestquote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is Mister_D geslaagd dan inmiddels?
Maar de allerbelangrijkste stap samen hebben jullie ook al genomenquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:03 schreef YPPY het volgende:
Goed zeg dat je weerstand heb geboden Stormqueen. Het wordt echt steeds makkelijker. Op den duur vroegen mijn collega's niet eens meer of ik gebak wilde. Dat was weer het andere uiterste.
Leuk een eigen auto miss_d. Kun je mooi naar leuke wandellocaties rijden.
Wij zijn ruim zes jaar samen nu en gingen al binnen een jaar samenwonen. Een een paar maanden getrouwd inmiddels. Het gaat zo snel.
dan moet je het niet kopenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:34 schreef Martineke het volgende:
goed hoor SQ
ik kan geen nee zeggenalthans...niet nu met lekkere kruidbrokken in huis
en zo heb ik ook weleens moeite met brood, dat vind ik zo lekker.
leuke auto Miss-dbmw rijdt heerlijk
wij hebben ook een bmw
Ja, dat is natuurlijk helemaal waar, mijn moeders kasten liggen ook altijd helemaal vol met eten, mijn broertje is een wandelend gratenpakhuis en die vreet zich helemaal ongans ( 16 jaarquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Als je een gezin hebt is niet kopen niet altijd een optie... helaas
Ja dan ben je nog in de fase van het dagen tellenquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:00 schreef Troel het volgende:
Wij zijn drie jaar, twee maanden en 11 dagen bij elkaar
Na drie jaar nog steeds?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja dan ben je nog in de fase van het dagen tellen
Ik onthou gewoon 30 decemberDit jaar zijn we dan in Portugal, ook niet slecht
dat doet me aan dit filmpje denken....quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
quote:
Gek is tofquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben een beetje gek... maar da's oud nieuws!
![]()
![]()
![]()
Ik onthoud dus ook gewoon 6 september en dan kan je het altijd uitrekenenquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik onthou gewoon 30 decemberDit jaar zijn we dan in Portugal, ook niet slecht
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:11 schreef teigan het volgende:
[..]
dat doet me aan dit filmpje denken....
Ach, zolang je het 'm niet gaat verwijten...quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:34 schreef Martineke het volgende:
kan het ook niet kopen indd, maar Maxim vind ze ook lekkergoeie smoes he
rookvrij ben ik sinds begin mei 2004weet ik omdat ik toen net zwanger was van Maxim.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, zolang je het 'm niet gaat verwijten...![]()
Wij na 2 maanden, was toch iets gemakkelijker dan steeds heen en weer racen tussen Zuid-Limburg en Noord-Hollandquote:
Das niet gek ver weg van hier. (pannerden vlak bij Elten Duitse grens).quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Nee, we gaan opzijWe zijn aan het rondkijken naar een huis net over de Duitse grens bij Nijmegen.
Wat tikt het toch k**** met een vinger in de tape![]()
En volgens een wetenschappelijke publicatie het meest succesvolle dieetquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:48 schreef Liejannuh het volgende:
Zou Weight Watchers niet iets voor je zijn? Heb je toch een aanspreekpunt en een wekelijkse bijeenkomst om jezelf gemotiveerd te houden.
Maar ik doe gewoon weer een poging. Ook al is de kans op succes kleinquote:"Those who doubt the power of basic drives, however, might note that while one can hold one's breath, this conscious act is soon overcome by the compulsion to breathe," notes Friedman. "The feeling of hunger is intense and, if not as potent as the drive to breathe, is probably no less powerful than the drive to drink when one is thirsty.
"Who is it that can resist a drink of cold water when their lips are parched? This is the feeling the obese must resist after they have lost a significant amount of weight.
"The power of this drive is illustrated by the fact that, whatever ones motivation, dieting is generally ineffective in for achieving significant weight loss over the long term."
"Obesity is not a personal failing," Friedman argues. "In trying to lose weight, the obese are fighting a difficult battle -- a battle against biology, a battle that only the intrepid take on and one in which only a few prevail."
Graag, ik heb hier nog steeds de papieren versie van alles liggen, maar via de compu lijkt het me toch wat prettiger.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb hier nog wel een cd'tje liggen hoor.Iemand een kopietje?
Klopt, je koopt daar een kast van een huis voor rond de 2,5 ton. En dan heb je dus echt een huis met 5 slaapkamers, geheel onderkelderd, zolder erop en een flinke lap grondquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:17 schreef teigan het volgende:
ok, en waarom Duitsland dan? Goedkopere huizen oid?
Ik PM je even.quote:Op zondag 19 november 2006 14:34 schreef Essebes het volgende:
[..]
Graag, ik heb hier nog steeds de papieren versie van alles liggen, maar via de compu lijkt het me toch wat prettiger.
Geef maar ff aan wat je ervoor wilt hebben.
zoiets dacht ik al ja... Ik zag vanmorgen ook huizen voorbijkomen in duitsland die er heel goed uitzagen voor maar weinig geld...quote:Op zondag 19 november 2006 17:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, je koopt daar een kast van een huis voor rond de 2,5 ton. En dan heb je dus echt een huis met 5 slaapkamers, geheel onderkelderd, zolder erop en een flinke lap grond
Je gaat emigrerenquote:Op zondag 19 november 2006 17:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, je koopt daar een kast van een huis voor rond de 2,5 ton. En dan heb je dus echt een huis met 5 slaapkamers, geheel onderkelderd, zolder erop en een flinke lap grond
Half en halfquote:
Geen enkel nut dusquote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef teigan het volgende:
nu bij kassa een stukje over het nut van weegschalen die ook het vetpercentage meten.
Dus: hoe dikker je benen bij de weegschaal hoe meet vet. Als je alleen een heel erg dikke buik hebt en slanke benen: weinig vet (volgens de meter dus).quote:De elektrische weerstand wordt beïnvloed door vetlagen. Spiermassa geleidt de elektriciteit goed, vet is een goede isolator. Zo kun je de verhouding tussen spieren en vet meten, over de hele route die het elektrische stroompje aflegt. En die gaat via de kortste weg, door de benen via het onderlichaam naar de andere kant. De smallere delen in de benen zijn dus bepalend voor het resultaat. Wie zijn benen traint, krijgt goede resultaten met de weegschaal. Korte benen zijn ook gunstig. Ook het legen van de blaas of zweetvoeten beïnvloeden de meting. De aanwezigheid van een buikje heeft weinig effect op de meting. Die vetlaag ligt aan het uiteinde van het lichaam, en geeft daarom amper verandering in elektrische weerstand. Alleen als je vet gelijkmatig over je lichaam is verdeeld, is de beenmeting representatief. De meeste weegschaalfabrikanten gebruiken een formule voor de vetberekening, die rekening houdt met de lichaamslengte (en daarmee ook de gemiddelde beenlengte).
Professionele vetmeters gebruiken meestal een huidplooidiktemeter. Je pakt de huid met twee vingers beet en knijpt erin. Als je weinig vet hebt, voel je meteen de spieren. Zit er een vetlaag, dan knijp je in vet, en druk je de weke massa samen. Met een soort schuifmaat (de plooidiktemeter) meet je dan hoe dik die plooi is. Dat doe je op verschillende plekken, en met een tabel kun je dan de hoeveelheid vet vaststellen.
quote:Op zondag 19 november 2006 20:48 schreef Troel het volgende:
EN Rewimo heeft die extra kamers hard nodig, want we gaan daar heel vaak logeren
Toch helpt het als je hem ook aanzetquote:Op zondag 19 november 2006 21:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nu een zonnepittenbrood met een extra handje pittenmix in de BBM zitten
Lach nietquote:
Het is een flat, dus als die vloeren niet vlak zijn, zou die fla een rare vorm hebben, of niet?quote:
TOch is het mogelijkquote:Op maandag 20 november 2006 09:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is een flat, dus als die vloeren niet vlak zijn, zou die fla een rare vorm hebben, of niet?
(ik zie nu helemaal een fglat voor me waar de betondingen tussen de verdiepingen niet gelijk zijn,)
Ik weet het niet, eerst deed mijn weegschaal dat niet.
Ik meet mijzelf tegenwoordig af aan het passen van de trouwjurkZaterdag was hij aan beide kanten een stuk te groot
Ai , sterktequote:Op maandag 20 november 2006 09:49 schreef gothic-blackie het volgende:
pfff afvallen zal de volgende dagen wel geen probleem zijn, mag zo naar de kaakchirurg, om verstandskiezen te laten trekkendus zal wel een paar dagen op water en soep leven
Yep, daarom stond ie bij ons ook op een vaste plek. Stond ja, dit weekend een kast gehaald die opgezet moest worden en daarvoor moest de halve kamer leeg, dus ook de weegschaal moest ff weg... maar de kast is mooiquote:
Oja, verstandskiezen. Daar zal mijn tandarts ook wel weer over gaan beginnenquote:Op maandag 20 november 2006 09:49 schreef gothic-blackie het volgende:
pfff afvallen zal de volgende dagen wel geen probleem zijn, mag zo naar de kaakchirurg, om verstandskiezen te laten trekkendus zal wel een paar dagen op water en soep leven
ik ben echt blij dat ik ervanaf ben... Mijn eigen tandarts heeft ze boven gedaan, de kaakchirurgen hebben de onderste gedaan.. En dat was toch wat minder dan die bovensten.....quote:Op maandag 20 november 2006 10:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Oja, verstandskiezen. Daar zal mijn tandarts ook wel weer over gaan beginnen
drie weken...quote:Op maandag 20 november 2006 11:28 schreef teigan het volgende:
bah, wat vervelend freecell... Hoelang geleden was de vorige keer dan?
Je bedoelt zo'n ding wat je dan vervolgens kan ophangen in het gangetje?quote:Op maandag 20 november 2006 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Jeej, ik kan volgend jaar weer een fiets kopen van onze bedrijfsregeling![]()
Ja, waar het bezoek zijn hoofd dan aan kan stotenquote:Op maandag 20 november 2006 11:37 schreef Troel het volgende:
Je bedoelt zo'n ding wat je dan vervolgens kan ophangen in het gangetje?
Realiseer je wel dat je aan het SB-dieet wat extra's moet toevoegen (fruit, yoghurt o.i.d.) omdat je anders echt te weinig binnenkrijgt. En dan zitten je verloren kilo's er straks zó weer aan.quote:Op maandag 20 november 2006 12:00 schreef Githa het volgende:
Nou ik ben der uit, ik ga gewoon het Sonja Bakker programma volgen.... hopelijk met succes!
Thnx Martineke![]()
Verstandskiezen in je onderkaak zitten meestal moervast: die in de bovenkaak zijn kinderspel. Ik heb 1 horrorverhaal in de aanbieding wat verstandskiezen trekken betreft (tandarts dacht onderkaak aan te kunnen) en 1 succes story. Dat laatste was bij de kaakchirurg: geen centje pijn. Bij de kaakchirurg dan, daarna was het vreselijkquote:Op maandag 20 november 2006 10:13 schreef teigan het volgende:
ik ben echt blij dat ik ervanaf ben... Mijn eigen tandarts heeft ze boven gedaan, de kaakchirurgen hebben de onderste gedaan.. En dat was toch wat minder dan die bovensten.....
Bij mij zijn onder beide verstandskiezen een paar jaar geleden getrokken. Bij de kaakchirurg... wat een beul was dat! Kiezen kwamen er in stukjes uit en ik ben een week bont en blauw geweest. Ben bij beide keren ook een paar dagen ziek thuis geweest, was er echt gewoon ziek van. Vond het zo verschrikkelijk dat ik mijn bovenverstandskiezen nog steeds niet heb laten trekken. Ik durf niet meer.quote:Op maandag 20 november 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verstandskiezen in je onderkaak zitten meestal moervast: die in de bovenkaak zijn kinderspel. Ik heb 1 horrorverhaal in de aanbieding wat verstandskiezen trekken betreft (tandarts dacht onderkaak aan te kunnen) en 1 succes story. Dat laatste was bij de kaakchirurg: geen centje pijn. Bij de kaakchirurg dan, daarna was het vreselijk(incl. koorts!) Sterkte gothic-blackie
Het eten vond ik trouwens wel meevallen na een dag. Ik durfde alleen niets te eten aan de 'gewonde kant'. Maar verstandskiezen....wil dat zeggen links èn rechts?
(mijn verstandskiezen onder drukten trouwens mijn gewone kiezen weg...dat was niet de bedoeling)
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 20 november 2006 12:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Realiseer je wel dat je aan het SB-dieet wat extra's moet toevoegen (fruit, yoghurt o.i.d.) omdat je anders echt te weinig binnenkrijgt. En dan zitten je verloren kilo's er straks zó weer aan.
SB-dieet heeft op veel/ de meeste dagen te weinig kcal. Om langdurig gewicht kwijt te raken is het belangrijk om genoeg te eten, niet minder dan 1200 kcal per dag en voldoende gevarieerd. SB zit ver onder die 1200 kcal, waardoor je verbranding verstoort... je lichaam gaat efficiënter werken om met zo weinig kcal toe te kunnen. Gevolg is dat als je na zo'n dieet weer normaal gaat eten, je van 2000 kcal per dag al (flink) aankomt.quote:Op maandag 20 november 2006 13:11 schreef Githa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik ben van plan om het zo vol te blijven houden iig, niet alleen maar 8 weken. Ik hoop dat ik na 8 of misschien 16 weken zelf weet welke menu's goed voor me zijn. Dan zal het gewicht er toch weer niet zo aan zijn?
Maarja, ik eet nu ook te weinig.quote:Op maandag 20 november 2006 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Het SB-dieet werkt als een trein Githa. Juist omdat het een crashdieet is. Daar maakt ze gebruik vanHet is qua inhoud een prima dieet, je eet er gezond mee en afwisselend. Het is alleen te weinig over het algemeen.
Het a la carte restaurant beviel ons het beste. We hadden een uit eten arrangement (ja, vandaar al die kilo'squote:Op maandag 20 november 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Leuk om te horen dat het er leuk was, pluisje! Kan je nog één van de restaurants aanraden? We willen in januari weer gaan namelijkEn zo te horen hield je vocht vast haha! (gelukkig maar
)
Ja, dan zul je je verbranding weer op gang moeten helpenquote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef Githa het volgende:
Maarja, ik eet nu ook te weinig.
Ik sla vaak ontbijt en lunch over ( ook zonder tussendoortjes) en dat is vreselijk ongezond, maar mijn verbranding is dus al vreselijk van slag.
Ik zal moeite hebben alles wat er staat netjes op te eten.Toen ik het menu las dacht ik al, WOAW ! wat veel
Maar ik ga er helemaal voor en laat jullie weten hoe het gaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Het grillrestaurant leek ons nou net zo gezellig, alleen hadden we 2 vegetariërs (waarvan 1 ook geen melkprodukten mag) en dus zijn we niet gegaan. Maar ik zal het a la carte restaurant in de groep gooienquote:Op maandag 20 november 2006 14:27 schreef pluisje het volgende:
Het a la carte restaurant beviel ons het beste. .
staat genoteerdquote:Op maandag 20 november 2006 15:44 schreef teigan het volgende:
klinkt leuk isa, net zo'n kinderfeestje, maar dan moet er ook nog ranje met een rietje bij...
quote:Op maandag 20 november 2006 15:58 schreef teigan het volgende:
vergeet de beschuitjes die je dan zo mooi kon versieren met zoveel mogelijk snoep niet... (dat moesten dan gezichtjes worden...)
En ben je heel misselijk?quote:Op maandag 20 november 2006 16:00 schreef teigan het volgende:
gelukkig kan ik er nu weer afblijven tot volgend jaar
Gewoon vergeten. Daarom heb ik dat dit jaar maar niet meer gedaan. Nou, de lange jannen waren wel lekker, maar ik had er ook van die roze/gele lollies in, die zijn niet te vreten.quote:Op maandag 20 november 2006 16:02 schreef Isabeau het volgende:![]()
Oh, Troel, hoe krijg je het voor elkaar
![]()
Maar was het lekker?
Ik wil wel een snoepzakje voor je maken als je daar blij van wordtquote:Op maandag 20 november 2006 16:27 schreef freecell het volgende:
Geweldig
Ik krijg nooit meer snoepzakjes mee naar huis![]()
Wel een goed idee
onderkant kan ook meevallen hoor. was voor mij linksonder. en binnen 5 minuten was die eruit, en was ook wel heel erg nodig, want alleen de wortel was nog aanwezig, ze vonden het een wonder dat ik er nog geen ontsteking aan had gehad.quote:Op maandag 20 november 2006 13:08 schreef Troel het volgende:
Uhm dames, houd asjeblieft op, want het gaat dus inderdaad over mijn onderkant en ik moet er ook voor naar de kaakchirurg.
quote:Op maandag 20 november 2006 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil wel een snoepzakje voor je maken als je daar blij van wordt![]()
Oja, da's waar...quote:Op maandag 20 november 2006 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er zondag niet bij, Levitation
ja, ik moet dit keer eens de hele reis in mijn eentje doen...quote:Op maandag 20 november 2006 17:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oja, da's waar...balen...
![]()
Freecell trouwens ook niet...![]()
Van die dingen waar je tong van kapot gaat? Die zijn heerlijk juistquote:Op maandag 20 november 2006 16:18 schreef Troel het volgende:
Gewoon vergeten. Daarom heb ik dat dit jaar maar niet meer gedaan. Nou, de lange jannen waren wel lekker, maar ik had er ook van die roze/gele lollies in, die zijn niet te vreten.
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:55 schreef Miss_S het volgende:
1,5 afgevallen
weeg nu 78 kilo dus ben 20 kilo afgevallen
Nee, Bert gaat het vandaag voor je regelen, hij was gisteren erg druk op kantoor en was het dus vergeten.quote:Op maandag 20 november 2006 22:39 schreef Funkdude het volgende:
Ik sta nog niet in het lijstje! Ben ik ongeduldig of heb ik weer iets fout gedaan?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:55 schreef Miss_S het volgende:
1,5 afgevallen
weeg nu 78 kilo dus ben 20 kilo afgevallen
Goed joh!quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:01 schreef teigan het volgende:
Ik heb net mijn voortgangsgesprek gehad...
Gelukkig waren ze best positief, ik ben heel sterk in het contact met de leerlingen, maar wel veels te perfectionistisch...
Ik ben dus wel opgelucht nu..
dat is waarquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:01 schreef teigan het volgende:
Miss_S, hardstikke goed, en het maakt niet uit hoelang je erover gedaan hebt, eraf is eraf!!!
In Roosendaal verkopen ze van die hele grote, daar heb je na een halve al geen tong meer vanquote:Op maandag 20 november 2006 21:30 schreef freecell het volgende:
Zijn geweldig, maar inderdaad, die tong gaat pijn doen na een stuk of drie
lol heerlijk antwerpen hequote:Op dinsdag 21 november 2006 11:17 schreef Ikiskoel het volgende:
Die lollies: Jeugdsentiment![]()
Afgelopen weekend ben ik met mnnaar Antwerpen geweest. Heerlijk geshopt, lange wandelingen gemaakt, 3 musea bezocht. Echt een heel fijn weekendje. Ook het eten was heerlijk trouwens, iets wat helaas wel te merken was toen ik vanochtend op de weegschaal stond
Belgische wafels, bonbons, vlaamse frietjes, uitgebreid lunchen en dineren.... Maar het was erg fijn allemaal
![]()
Ging bij de overschakeling een beetje fout jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, Bert gaat het vandaag voor je regelen, hij was gisteren erg druk op kantoor en was het dus vergeten.
Edit: je staat wel gekoppeld, maar je hebt je plan niet ingevuld
Sterker nog, je staat drie keer gekoppeld
Was jij dan bijna 100 kilo op je dertiende?quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:21 schreef Miss_S het volgende:
dankje
heb er wel meer dan 5 jaar over gedaan maar goed dat zeggen we er niet bij
...wat kookte je moeder (of je vader) dan wel niet?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef Miss_S het volgende:
ja
maar toen ik me eigen keuzes kon gaan maken ging het beter
niet heel verkeerde dingen maar de porties waren vooral veel te groot en dan nog een heel bord vol met vlaquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...wat kookte je moeder (of je vader) dan wel niet?![]()
Je kunt ook nog kiescompas.nl proberen. Vond ik eigenlijk beter dan stemwijzer.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet nog en ik weet nog steeds niet op wieVan de stemwijzer en de stomwijzer word ik niks wijzer
Ja logisch, aan een stemmachine mag je ook niet likkenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:31 schreef Troel het volgende:
Oja, en ik mocht niet eens aan het potlood likken
Thanks, ik ga even kijkenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij kun je bij het Voedingsbureau wel wat vinden
Heb je die calorieen in ieder geval ook niet binnenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:31 schreef Troel het volgende:
Oja, en ik mocht niet eens aan het potlood likken
Ja, Ijsselstein heeft afgekeurde computers.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:33 schreef Liejannuh het volgende:
Stemmen jullie met potloden?????? [afbeelding]
Ik heb overigens ook altijd de neiging om op een vrouw te stemmen.Leeftijd vind ik dan weer niet zo boeiend.
![]()
een advocaat dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:33 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Thanks, ik ga even kijken![]()
En IEUW: Wouter Bos. Die man vind ik echt eng. Hij komt over als iemand die héél goed toneel kan spelen, vind ik.
Nou, dat hebben ze nooit gezegd hoor en nu hing er echt een papiertje dat je de potloden niet mocht bevochtigen. Dus ook niet spugen en je potlood in je spuug duwen ofzoquote:Op woensdag 22 november 2006 09:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja logisch, aan een stemmachine mag je ook niet likken![]()
Waarom zou je dat in hemelsnaam willen? Brrrrrrrr... likken aan een potlood waar al tig mensen aan gelikt hebbenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:36 schreef Troel het volgende:
Nou, dat hebben ze nooit gezegd hoor en nu hing er echt een papiertje dat je de potloden niet mocht bevochtigen. Dus ook niet spugen en je potlood in je spuug duwen ofzo
AH heeft er een flink aantal online staan, zie http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/zoek_recept.jsp?search_string=vegetarisch&course=&cuisine=&slim=Yquote:Op woensdag 22 november 2006 09:29 schreef Ikiskoel het volgende:
Weet iemand trouwens een site met 'slanke' vegetarische recepten? Vriendlief heeft besloten dat hij ook gezonder wil eten en hij is dus vegetarisch.
Vetquote:Op woensdag 22 november 2006 09:42 schreef freecell het volgende:
Je kan ook even de STOMwjizer down op www.stomwijzer.nl die raad ik echt iedereen aan
quote:Op woensdag 22 november 2006 09:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heeft er iemand een weegschaal zien vliegen100 gram hoe durft hij
misschien morgen iets meer hoop ik
stomme hormonen
![]()
Is dat niet het Ad Bos Collectief ofzo?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:45 schreef pluisje het volgende:
Bij mij gaf de stemwijzer trouwens ABC aan. Ik dacht dat het een error was ofzo, maar het bleek een echte partij te zijn
Ik ga trouwens wel PvdA stemmen. Na al die koppen van de lijsttrekkers wekenlang elke dag op tv te hebben gezien vind ik ze allemaal vervelend, dus dat is geen criterium meerEn mijn mening komt gewoon het meest overeen met PvdA, dus stem ik die maar
Ach, dat is qua sociaal en milieu beleid best een aardige partij. Ik vind ze voor een christelijke partij zeer sociaal. Denk dat ze meer overeenkomsten hebben met PvdA/SP dan met CDA.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Dan kom ik op de Christenunie uitEentje die ik niet eens overwogen heb
Ja, dat zag ik ook laterquote:Op woensdag 22 november 2006 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat niet het Ad Bos Collectief ofzo?
Als je het echt niet meer weet...quote:Op woensdag 22 november 2006 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk, dat is tenminste een strakke planning Rewimo!
Kieskompas vindt trouwens dat ik D'66 moet stemmen?! Weet niet of dat nou zo'n strak plan is!
Nou, de ideeen van D66 vind ik best goed, maar ze klungelen zo vreselijk en ze maken er weinig van waar. Ik heb het volgens mij ooit ook eens gestemd.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je het echt niet meer weet...
Volgens mij kun je dan net zo goed niet gaan stemmen... je stem gaat op 't moment zo'n beetje verloren als je D'66 stemt.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk, dat is tenminste een strakke planning Rewimo!
Kieskompas vindt trouwens dat ik D'66 moet stemmen?! Weet niet of dat nou zo'n strak plan is!
Ik denk juist nietquote:Op woensdag 22 november 2006 09:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, dat is qua sociaal en milieu beleid best een aardige partij. Ik vind ze voor een christelijke partij zeer sociaal. Denk dat ze meer overeenkomsten hebben met PvdA/SP dan met CDA.
ik zit nog te twijfelen, of vvd of cda. denk dat ik bij een van die twee gewoon een leuke naam uit kies.quote:
Totaal mee eensquote:Op woensdag 22 november 2006 11:20 schreef Levitation het volgende:
Ik SP, vorige keer PvdA (was strategisch).
Ik wilde dit laatste kabinet al niet en ik vergeef ze zeker nooit de keuze om aan die onzin in Irak mee te doen.![]()
Welkomquote:Op woensdag 22 november 2006 09:09 schreef MrGoedhart het volgende:
hi
ik heb me ook aan gemeld op dieet-web. Ik weeg momenteel 95kg en wil dat dit weer 75kg wordt. Het gewicht dat ik 3 jaar geleden had. Ik ben namelijk verhuist en heb een auto gekocht, hierdoor is het aantal uren dat ik in de week beweeg gedaalt tot bijna nul...
Ik heb al een aantal pogingen ondernomen om mijn gewicht omlaag te brengen, maar steeds zet ik niet door. Dit komt omdat ik meestal en minder ga eten en meer ga bewegen. Deze keer wil ik me echter meer gaan concentreren op meer bewegen.
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/11/zweefwijzer.php
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/11/zweefwijzer.php
Dat heb ik ook steeds. En dan eet je 1 keer pizza en ben je weer terug bij afquote:Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef Githa het volgende:
MrGoedhart, alvast succes
StemmenIk ben er nog steeds niet uit....
Ik had me voorgenomen om 1x in de week op de weegschaal te gaan staan, maar natuurlijk kon ik het niet laten om na 1,5 dag al even te wegen![]()
maar wel mooi 700 gram erafvind ik een mooie start voor 1 dag Bakkeren
![]()
motivatie groeit![]()
Ik ben vooral jaloers op mensen die niet de hele dag honger/trek hebben en niet constant aan eten denken.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds. En dan eet je 1 keer pizza en ben je weer terug bij af
Ik ben jaloers op die mensen die zich vol kunnen eten en toch dun blijven
Vergeten te eten? Noooo way, helaasquote:Op woensdag 22 november 2006 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben vooral jaloers op mensen die niet de hele dag honger/trek hebben en niet constant aan eten denken.![]()
Mijn broers/zusje vergeten regelmatig te eten, nou... dát zou mij écht niet gebeuren.![]()
Ik zou in die situatie gewoon mee-eten. Eet gewoon niet teveel en misschien kun je voornamelijk groenten opscheppen? Als je moeilijke constructies gaat bedenken, is het veel lastiger om een dieet vol te houden. Succes ermee!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:23 schreef Githa het volgende:
Ik weet alleen nog niet goed wat ik donderdag moet doen, met mijn werk. Ik wordt dan geacht mee te eten op mijn werk en dat is dus wat de pot schaft.
Vooraf eten heeft ook geen zin want dan zit ik al om 11.00 aan het avondeten, maar erna is pas rond 20.00.
Even kijken wat de beste oplossing is.
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Of je wel vol-eten en daarna alles uitkotsen![]()
Je word daar wel dun van... en je maakt jezelf kapot, maar da's bijzaak.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Of je wel vol-eten en daarna alles uitkotsen![]()
Dat alle slablaadjes zo langs die hamburger af naar buiten komenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:38 schreef Githa het volgende:
[..]
zou voor mij niet werken, mijn lichaam zou het nog presteren om alleen de gezonde dingen uit te kotsen
![]()
![]()
Ja, precies!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat alle slablaadjes zo langs die hamburger af naar buiten komen![]()
Oei, dat is erg naar Levitationquote:Op woensdag 22 november 2006 12:39 schreef Levitation het volgende:
Je word daar wel dun van... en je maakt jezelf kapot, maar da's bijzaak.![]()
Mijn zusje verkondigde zondag dat ze aan het lijnen is. Ze draagt maatje 36 en weegt nog geen 60kg.
Ze heeft 't omgekeerde van wat ik heb... ik vreet me rond, zij hongert zichzelf uit.![]()
Tja, ik weet nooit zo goed wat ik er mee aan moet. Ik kan haar alleen zo weinig goede raad geven... ik vecht net zo met mijn lichaam als zij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |