abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 november 2006 @ 13:39:54 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_43606510
Fok! Dieetclub Deel 125

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de feestdagen in # 45 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
(di)Eetclub meeting topic Op 26 november gaan we bij Troel thuis sinterklaas vieren. Aanmelden kon tot 1 november via de mail. Voor meer informatie zie het topic. Daarnaast zijn we ook aan het overleggen over een Saunameet!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 16 november 2006 @ 13:47:04 #2
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43606737
gothic blackie gefeliciteerd
ik snap wel dat mensen vaak voor hun theorie kunnen zakken......ik was er ook zo 1......9 jaar geleden en dan had ik nog een theoriecursus gevolgd ook had het te druk met stappen en zo......geen tijd en zin om te leren...en sja...dan zak je 4 x
  donderdag 16 november 2006 @ 13:47:08 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_43606738
tvp
disclaimer
pi_43606958
hmm ik had mijn theorie in 1 keer ( heb ook een 2daagse cursus gevolgd). En mijn praktijk helaas in 2 keer...

ow ja en allemaal gefeliciteerd met jullie 7-jarig jubileum wel toevallig!
Inmiddels zijn vriendlief en ik ook alweer bijna 3,5 jaar samen en wonen we al ruim 2 jaar samen in ons heerlijke huisje (L)

dieettechnisch heb ik ff niet zoveel te melden, zit al maandenlang op hetzelfde gewicht...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_43607332
Ik heb zonder cursussen mijn theorie in een keer gehaald... Met nul fouten.... Ik heb samen met vriendje geleerd, en heel veel gediscussieerd over wat goed en fout was...
Jammergenoeg had ik 4 keer voor mijn praktijkexamen nodig...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 16 november 2006 @ 14:10:56 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_43607520
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:05 schreef teigan het volgende:
Ik heb zonder cursussen mijn theorie in een keer gehaald... Met nul fouten.... Ik heb samen met vriendje geleerd, en heel veel gediscussieerd over wat goed en fout was...
Jammergenoeg had ik 4 keer voor mijn praktijkexamen nodig...
Ai
Ik heb mijn praktijk wel meteen de eerste keer gehaald, maar ik heb wel pas na 58 lessen examen gedaan.
Voordeel is dat de stress na zoveel leservaring nihil is
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 november 2006 @ 14:21:04 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43607844
Valeriaanpillen deden hier de truc
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43607846
Ah, weer een nieuw topic!
Gaan we weer hard, zeg!

Met andere woorden: slechte tvp
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_43607954
Ik heb de vierde keer betablokkers gehad, valeriaan werkte bij mij niet, zo zenuwachtig was ik...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 16 november 2006 @ 14:26:55 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_43608023
Bananen, homeopatisch en al dat soort shit werkten niet, maar de pillen van de huisarts wel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43608641
Ik heb nog nooit een poging gedaan om auto te leren rijden
Geen geld Wel heb ik een brommercertificaat gehaald op mijn 18e Maar dat was bittere noodzaak, een stage 26 KM verderop, 's avonds om 11 uur vrij en geen openbaar vervoer, dan maar op een aftandse Puch
  donderdag 16 november 2006 @ 14:55:10 #12
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43608890
Ik heb mijn theorie in 1x gehaald allebei de keren heb alleen pas de 7de keer mijn rijbewijs gehaald
pi_43609171
Beide in 1 keer gehaald. Al heb ik wel een tussentijdsetoets gedaan...
Die heb ik verschrikkelijk verprutst (stress!!), maar de examinator bleef vriendelijk. Ik wist bij mijn examen dat ik die zelfde examinator weer zou krijgen en daardoor was ik super relaxed en haalde ik het in 1 keer.
Zat zelfs grapjes te maken tegen die man.
***Levi was here***
pi_43609186
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:47 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog nooit een poging gedaan om auto te leren rijden
Geen geld Wel heb ik een brommercertificaat gehaald op mijn 18e Maar dat was bittere noodzaak, een stage 26 KM verderop, 's avonds om 11 uur vrij en geen openbaar vervoer, dan maar op een aftandse Puch
ik zou het ook niet doen als mijn ouders het niet zouden betalen hoor. kan alleen maar zeggen dat ik heel blij ben dat mijn pappa een erfenis niet alleen wil opmaken maar wil delen met zijn kinderen. we hebben nu namelijk ook nog de kans dat hij voor ieder kind een gedeelte schuld aflost, of geld geeft. gewoon omdat het bij hem toch maar op de rekening staat, en wij er veel meer aan hebben. lieve pappa gewoon
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  donderdag 16 november 2006 @ 15:06:28 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_43609266
Ik moest het zelf betalen.

Daarom kan ik nu geen nieuwe fiets betalen.
disclaimer
pi_43609412
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest het zelf betalen.

Daarom kan ik nu geen nieuwe fiets betalen.
Heb het ook zelf betaald. Was inderdaad super veel geld.

Over je fiets:
Kruidvat heeft op de website een dames-tourfiets staan voor E150,- Geen idee of het wat is...
Rondvragen in mijn omgeving heeft helaas (nog) niets opgeleverd.

Edit: nu met linkje!
***Levi was here***
  donderdag 16 november 2006 @ 15:11:46 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_43609446
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heb het ook zelf betaald. Was inderdaad super veel geld.

Over je fiets:
Kruidvat heeft op de website een dames-tourfiets staan voor E150,- Geen idee of het wat is...
Rondvragen in mijn omgeving heeft helaas (nog) niets opgeleverd.
Ik heb inmiddels een contant voorschot op mijn vakantiegeld geregeld Dus dat gaat wel goed komen.
En nu een dikke verzekering er op
disclaimer
pi_43609549
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels een contant voorschot op mijn vakantiegeld geregeld Dus dat gaat wel goed komen.
En nu een dikke verzekering er op
Kun je je fiets niet ergens binnen stallen? Moet 's nachts voor de verzekering ook... anders keren ze niet uit.
***Levi was here***
pi_43609830
Vergeet dan ook niet om je fiets op slot te zetten als het ding in de schuur staat!
pi_43609900
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:23 schreef Liejannuh het volgende:
Vergeet dan ook niet om je fiets op slot te zetten als het ding in de schuur staat!
Of even een kopietje van de originele sleutel laten maken. Origineel berg je netjes op, die moet je namelijk naar de verzekering sturen om te bewijzen dat 'ie op slot stond (alle 2 de sleutels!!). Het kopieetje is dan voor dagelijks gebruik.
***Levi was here***
  donderdag 16 november 2006 @ 15:31:30 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_43610136
Levi! Dat hoort niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43610185
Mijn fietsenmaker adviseerde het ook. Niet dat ik dat heb gedaan, want ik vind het inklapbare sleuteltje van mijn fiets bijzonder handig, dus die gebruik ik gewoon.
pi_43610199
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:31 schreef Troel het volgende:
Levi! Dat hoort niet
Hoezo? Ik raak regelmatig sleutels kwijt (ras-chaoot). Beetje lullig als je dan ruzie met je fietsverzekering krijgt.
***Levi was here***
  donderdag 16 november 2006 @ 15:38:48 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_43610399
Ik heb een tuin achter 2 sloten, daar kan ie wel in staan, maar ik vind het 25 meter lange stikdonkere tunneltje naar mijn achtertuin toe minder tof
disclaimer
  donderdag 16 november 2006 @ 15:39:07 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_43610418
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hoezo? Ik raak regelmatig sleutels kwijt (ras-chaoot). Beetje lullig als je dan ruzie met je fietsverzekering krijgt.
Dat is oplichten van de verzekering
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 16 november 2006 @ 15:40:35 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_43610475
Een collega deelt bananensoezen uit omdat ze weg gaat. Ik pak een glas water. Zeggen mijn andere collega's: hup, eet er ook 1! En als ik nee zeg, : je leeft maar 1 keer hoor!
als je dan zegt: dat kun je elke dag wel zeggen tot je 150 weegt weten ze niks meer te zeggen.
Als iemand stopt met roken ga je toch ook niet zeggen: komop, 1 sigaret kan best, je leeft maar 1 keer
disclaimer
pi_43610686
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:39 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat is oplichten van de verzekering
Dat klinkt wel heel naar.

Anyway, ik heb nooit gefraudeerd... fietsen stonden altijd keurig op slot. Heb zelfs ooit alleen mijn slot teruggevonden... fiets was foetsie en mijn slot lag in stuk op de grond.
***Levi was here***
  donderdag 16 november 2006 @ 15:48:51 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_43610785
Ik heb 1 keer in mijn leven een fiets verzekerd. Laat dat nou net de fiets zijn geweest die ik open en bloot op de stoep liet staan, met het sleuteltje er in, omdat ik vergeten was 'm binnen te rijden
disclaimer
pi_43611618
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Een collega deelt bananensoezen uit omdat ze weg gaat. Ik pak een glas water. Zeggen mijn andere collega's: hup, eet er ook 1! En als ik nee zeg, : je leeft maar 1 keer hoor!
als je dan zegt: dat kun je elke dag wel zeggen tot je 150 weegt weten ze niks meer te zeggen.
Als iemand stopt met roken ga je toch ook niet zeggen: komop, 1 sigaret kan best, je leeft maar 1 keer
**deelt comliment uit**

Heel goed! Ik heb toch vaak moeite met dit soort gelegenheden. Ik laat me nog iets te vaak verleiden gewoon mee te doen. Heel goed dat je standvastig bent. Heeft waarschijnlijk ook als gevolg, dat je collega's dit een volgende keer sneller van je zullen accepteren dan dat ze nu deden!
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_43611676
Ik ga/kan pas volgende week weer updaten. Ben nu in Washington DC met het vooruitzicht straks minimaal nog 4 uur op een vliegveld te moeten doorbrengen (terug naar Amsterdam), dus ik weet nu al dat ik niet op een houtje ga bijten :-)
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  donderdag 16 november 2006 @ 16:15:15 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_43611715
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Essebes het volgende:

[..]

**deelt comliment uit**

Heel goed! Ik heb toch vaak moeite met dit soort gelegenheden. Ik laat me nog iets te vaak verleiden gewoon mee te doen. Heel goed dat je standvastig bent. Heeft waarschijnlijk ook als gevolg, dat je collega's dit een volgende keer sneller van je zullen accepteren dan dat ze nu deden!
Dankjewel
Het scheelt dat ik de vertrekkende collega, die trakteerde, ga opvolgen, en zij heeft nooit gebak gegeten, dus het past wel in mijn profiel ofzo En ze zien me ook al wekenlang iedere lunchpauze met mijn komkommer en tomaten zeulen, het begint langzaamaan te wennen hier voor ze
disclaimer
pi_43611818
Goed zo! Langzaam aan gaat het gewoon doordringen.

(tot het moment dat je normaler probeert te gaan eten en ze je gaan vragen waar je komkommer is)
(Roos Vonk)
  donderdag 16 november 2006 @ 16:17:49 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_43611823
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Essebes het volgende:
Ik ga/kan pas volgende week weer updaten. Ben nu in Washington DC met het vooruitzicht straks minimaal nog 4 uur op een vliegveld te moeten doorbrengen (terug naar Amsterdam), dus ik weet nu al dat ik niet op een houtje ga bijten :-)
Lang wachten op vliegvelden is
Vorig jaar eerst 3,5 uur in London moeten wachten op het vliegtuig naar Houston, dat 4 uur vertraging opliep vanwege noodweer en een tussenlanding moest maken in dallas Dat zijn van die dagen dat je in 24 uur makkelijk 10.000 kcal wegstouwt
disclaimer
pi_43611952
Ik ben echt bang dat de 4 uur die ik net noemde het minimum is. Er is momenteel storm onderweg naar DC, wat rond het avonduur in DC wordt verwacht. Driemaal raden hoelaat ik vlieg??? Juist ja: 17.38 uur.

Mijn record is een volle dag op Barcelona, 1,5 jaar geleden. We zouden vliegen rond 12 uur en vlogen uiteindelijk pas 21.00 uur. (blij dat we in de Business lounges mochten komen trouwens!)
(Roos Vonk)
pi_43612465
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lang wachten op vliegvelden is
Vorig jaar eerst 3,5 uur in London moeten wachten op het vliegtuig naar Houston, dat 4 uur vertraging opliep vanwege noodweer en een tussenlanding moest maken in dallas Dat zijn van die dagen dat je in 24 uur makkelijk 10.000 kcal wegstouwt
Ach, wachten op vliegvelden... tja... heb mijn portie ook wel weer even gehad.
Maar erger dan wachten is (letterlijk) moeten rennen om je aansluiting te halen. Da's ook not funny. Zeker niet op Heathrow... (We hadden welgeteld 15 minuten om van het vliegtuig bij terminal 4 naar het andere vliegveld bij terminal 1 te komen, staat normaal 75 minuten voor)

Langste dat ik ooit heb moeten wachten was overigens vorig jaar op Johannesburg.... 8 uur. Dan heb je echt alles wel gezien!
***Levi was here***
pi_43613579
tvp
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 november 2006 @ 17:24:22 #37
13151 crew  Rewimo
pi_43614317
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:20 schreef Essebes het volgende:
Ik ben echt bang dat de 4 uur die ik net noemde het minimum is. Er is momenteel storm onderweg naar DC, wat rond het avonduur in DC wordt verwacht. Driemaal raden hoelaat ik vlieg??? Juist ja: 17.38 uur.

Mijn record is een volle dag op Barcelona, 1,5 jaar geleden. We zouden vliegen rond 12 uur en vlogen uiteindelijk pas 21.00 uur. (blij dat we in de Business lounges mochten komen trouwens!)
Oudjaarsavond op Schiphol omdat je vliegtuig vastzit in de sneeuw in Plovdiv (Bulgarije) en dan van 12.00 tot 22.00 rondhangen terwijl alles gesloten is, is ook niet fijn Wel goed voor de lijn Er was gewoon niks te krijgen. (Pre-Mac-tijdperk)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43615319
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oudjaarsavond op Schiphol omdat je vliegtuig vastzit in de sneeuw in Plovdiv (Bulgarije) en dan van 12.00 tot 22.00 rondhangen terwijl alles gesloten is, is ook niet fijn Wel goed voor de lijn Er was gewoon niks te krijgen. (Pre-Mac-tijdperk)
Ik wist wel dat je wat ouder was dan wij... maar zo oud?
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 november 2006 @ 18:14:06 #39
13151 crew  Rewimo
pi_43615773
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:57 schreef Levitation het volgende:
Ik wist wel dat je wat ouder was dan wij... maar zo oud?
Kind, ik had je oma kunnen zijn...

pi_43616644
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kind, ik had je oma kunnen zijn...

[afbeelding]
Als ik dat plaatje zie, ben ik blij dat ik geen oma's heb

Ik kan er niet over meepraten, ik ben nog nooit op een vliegveld geweest
(en nee, ik heb ook nog nooit een berg gezien. )
pi_43620612
tvp
pi_43622390
ik had gisteren al patat gegeten... Komen we vanavond zo rond etenstijd terug uit Annen, en hadden we weer geenz in om te koken...

Dus maar even naar de Ikea toe(zweedse gehaktballetjes met rode prut en patatjes, en chocolademousse toe)....
Morgen echt maar weer koken...
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2006 @ 22:13:33 #43
43556 miss_dynastie
pi_43622599
Ik heb vandaag 25 km gelopen, we waren op zoek naar een auto... en we hebben een leuke gevonden en gelijk meegenomen en nee, niet alleen omdat we te moe waren om verder te lopen
pi_43622842
wow, dat is wel een flink eind lopen miss_d

maareh leuk een autootje, wat voor eentje hebben jullie gekocht?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 november 2006 @ 22:24:20 #45
13151 crew  Rewimo
pi_43622921
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vandaag 25 km gelopen, we waren op zoek naar een auto... en we hebben een leuke gevonden en gelijk meegenomen en nee, niet alleen omdat we te moe waren om verder te lopen
Is Mister_D geslaagd dan inmiddels?
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2006 @ 22:33:13 #46
43556 miss_dynastie
pi_43623219
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Is Mister_D geslaagd dan inmiddels?
Gelukkig wel, anders waren we zwaar in overtreding geweest

Teigan, we hebben een BMW 316i gekocht. Het is nu te donker, ik zal kijken of we morgen even een fotootje kunnen maken en gelijk naar Ikea, lekker een paar nieuwe kasten halen.... ooooo, ben zo blij he, wat een luxe joh! En ik kreeg ook bevestiging dat ik in januari kan beginnen met lessen
pi_43626092
Alweer een nieuw deel! Gaat veul te hard hier
Morgen maar weer eens een update doen, ik ben 2 weken niet lekker geweest, en dan ga ik (vr)eten..
Maar de weegschaal gaf maar 300 gram meer aan dan 2 weken geleden, dus ik ben blij
Vanaf NU ga ik er weer op letten, vandaag al goed begonnen door een stuk te fietsen, met tegenwind, En ik moest zo hard mogelijk fietsen, want er reed iemand mee op een brommer, en die slaat af als ie te langzaam gaat

Ik las dat veel mensen (binnenkort) jubileum hebben, gefeliciteerd!
gothic-blackie heeft haar theorie gehaald, en miss_dynastie een auto, ook gefeliciteerd!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_43628873
Goed zeg dat je weerstand heb geboden Stormqueen. Het wordt echt steeds makkelijker. Op den duur vroegen mijn collega's niet eens meer of ik gebak wilde. Dat was weer het andere uiterste.

Leuk een eigen auto miss_d. Kun je mooi naar leuke wandellocaties rijden.

Wij zijn ruim zes jaar samen nu en gingen al binnen een jaar samenwonen. Een een paar maanden getrouwd inmiddels. Het gaat zo snel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:26:41 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_43629884
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:03 schreef YPPY het volgende:
Goed zeg dat je weerstand heb geboden Stormqueen. Het wordt echt steeds makkelijker. Op den duur vroegen mijn collega's niet eens meer of ik gebak wilde. Dat was weer het andere uiterste.

Leuk een eigen auto miss_d. Kun je mooi naar leuke wandellocaties rijden.

Wij zijn ruim zes jaar samen nu en gingen al binnen een jaar samenwonen. Een een paar maanden getrouwd inmiddels. Het gaat zo snel.
Maar de allerbelangrijkste stap samen hebben jullie ook al genomen Heb je nog recente foto's van Anna? 'k Vind het zo'n mooi kind

I shall resist, ook al is het soms moeilijk, maar het is zo lonend, maandag zei de weegschaal 80,5 en vanmorgen 79! En ik eet gewoon 3 maaltijden en 2 keer tussendoor fruit, en ik heb 2 keer stamppot gegeten deze week.
'tZit m toch echt in die snacks tussendoor, eigenlijk is afvallen zo eenvoudig als je het nuchter bekijkt Het nee zeggen, daarin rust de uitdaging...
disclaimer
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:34:55 #50
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43630051
goed hoor SQ
ik kan geen nee zeggen althans...niet nu met lekkere kruidbrokken in huis en zo heb ik ook weleens moeite met brood, dat vind ik zo lekker.

leuke auto Miss-d bmw rijdt heerlijk wij hebben ook een bmw
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:36:49 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_43630089
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:34 schreef Martineke het volgende:
goed hoor SQ
ik kan geen nee zeggen althans...niet nu met lekkere kruidbrokken in huis en zo heb ik ook weleens moeite met brood, dat vind ik zo lekker.

leuke auto Miss-d bmw rijdt heerlijk wij hebben ook een bmw
dan moet je het niet kopen werkt voor mij heel goed
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 november 2006 @ 09:44:58 #52
13151 crew  Rewimo
pi_43630288
Als je een gezin hebt is niet kopen niet altijd een optie... helaas
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:46:32 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_43630338
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Als je een gezin hebt is niet kopen niet altijd een optie... helaas
Ja, dat is natuurlijk helemaal waar, mijn moeders kasten liggen ook altijd helemaal vol met eten, mijn broertje is een wandelend gratenpakhuis en die vreet zich helemaal ongans ( 16 jaar )
Ik merk dat het veel makkelijker is als je alleen woont
disclaimer
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:00:40 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_43630684
Wij zijn drie jaar, twee maanden en 11 dagen bij elkaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43630812
wij 4 jaar, en 4 maanden vandaag....

en we woonden ook binnen een jaar al samen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 november 2006 @ 10:09:32 #56
13151 crew  Rewimo
pi_43630921
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:00 schreef Troel het volgende:
Wij zijn drie jaar, twee maanden en 11 dagen bij elkaar
Ja dan ben je nog in de fase van het dagen tellen

Ik onthou gewoon 30 december Dit jaar zijn we dan in Portugal, ook niet slecht
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:10:32 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_43630942
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:09 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Na drie jaar nog steeds?
Ik weet toevallig dat het vandaag 5 maanden is, maar denk dat zelfs de maanden na het eerste jaar vergeten gaan worden
disclaimer
pi_43630978
quote:

[..]

dat doet me aan dit filmpje denken....
pi_43632376
Ik weet meetal ook op de dag hoe lang we wat hebben, kwestie van ff rekenen.
Vandaag/nu is het 6 jaar, 8 maanden en 6 dagen en 21 uur.
***Levi was here***
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:02:00 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_43632418
OMFG
disclaimer
pi_43632527
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
OMFG

Ik ben een beetje gek... maar da's oud nieuws!
***Levi was here***
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:08:30 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_43632596
Ik weet niet eens hoelang ik rookvrij ben
laat staan hoeveel seconden ik verkering heb
disclaimer
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:08:55 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_43632610
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:06 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben een beetje gek... maar da's oud nieuws!
Gek is tof
disclaimer
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:19:46 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_43632807
quote:

[..]

Ik onthoud dus ook gewoon 6 september en dan kan je het altijd uitrekenen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:21:45 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_43632835
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:11 schreef teigan het volgende:

[..]

dat doet me aan dit filmpje denken....
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:34:42 #66
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43633770
kan het ook niet kopen indd, maar Maxim vind ze ook lekker goeie smoes he

rookvrij ben ik sinds begin mei 2004 weet ik omdat ik toen net zwanger was van Maxim.
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:46:34 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_43633933
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:34 schreef Martineke het volgende:
kan het ook niet kopen indd, maar Maxim vind ze ook lekker goeie smoes he

rookvrij ben ik sinds begin mei 2004 weet ik omdat ik toen net zwanger was van Maxim.
Ach, zolang je het 'm niet gaat verwijten...
disclaimer
pi_43633998
Hoe lang ik verkering heb is wat ingewikkelder uitrekenen, maar ik ga over vier maanden, drie dagen en 22 uur en 9 minuten trouwen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 november 2006 @ 12:54:34 #69
13151 crew  Rewimo
pi_43634050
Dat filmpje
pi_43636294
Wij woonde met 4 maanden al samen
Alle mensen om ons zeiden dat het nooit lang goed zou gaan, zo snel samenwonen.
Maar hé we zijn nu toch al echt 4 jaar en 2 dagen bij elkaar
pi_43636582
Ik ben bijna 4 maand single
(zolang alweer tijd gaat snel)
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:50:42 #72
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43637073
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ach, zolang je het 'm niet gaat verwijten...

nee, ik neem de schuld volledig op me.

vrijdag 17 november 2006 @ 14:53:34 #73
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43637153
ik maakte het helemaal mooi 7 jaar geleden, ben 14 dec vertrokken uit huis van mijn ex, en zo bij huidige man ingetrokken toen had ik hem net 5 x gezien (internetliefde)
overigens ging dat toen ook niet helemaal goed, na 5 weken was ik weer weg. en zo hebben we dus nog 4 jaar apart geleefd voordat we weer gingen samenwonen.

ondanks de opstartproblemen wel de van mijn leven.
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:58:35 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_43637288
Martineke, mag ik vragen hoe oud jij bent?
disclaimer
  vrijdag 17 november 2006 @ 16:34:16 #75
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43639608
28
pi_43642152
Er is een nieuwe firma aangesteld om de maaltijden in het ziekenhuis en het verpleeghuis te verzorgen. Prompt kwamen alle vooroordelen over ziekenhuisvoedsel uit Echt rampzalig en ik hoop dat de kinderziektes er een beetje uit zijn tegen de tijd dat ik oud ben Alle groente wordt kapotgekookt (bloemkool waarbij alleen nog stronkjes over waren, de roosjes waren pulp), de aardappelpuree lijkt op behangerslijm, het is allemaal veel te weinig (bij mensen die juist extra energie moeten hebben ivm ziek zijn!) en het allermooiste: vegetarische andijviestamppot met spekjes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43642418
Ze hebben laatst die topkok(Herman nogiets) een keer losgelaten op de keuken van een bejaarden/verpleeghuis..

Die oudjes vonden dat toch een stuk lekkerder, en het kon ook nog allemaal zonder teveel ruzie te krijgen mbt de regels..
pi_43642437
Het is toch meestal vooral een geldkwestie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43642471
Bij Keuringsdienst van Waarde (nu op ned. 3) alles over anti-oxidanten.
pi_43642518
hm, ben bang dat ik vriendje niet achter zijn film vandaan krijg, en ik geloof eerlijk gezegd niet zo in die dingen......

Ik baal er trouwens wel van dat ik die aflevering over thee heb gemist, hij stond later ook niet op uitzending gemist namelijk... Hij leek mij wel interessant..

edit: Toch nog een deel gezien, ik dacht dat het over die gezichtscremes enzo zou gaan..
Maar ik vind het nog steeds iets vaags, en was het niet helemaal met sommige dingen eens..

[ Bericht 25% gewijzigd door teigan op 17-11-2006 20:58:02 ]
pi_43642535
Het is een geld kwestie en koken in grote hoeveelheden is ook nog eens een kunst apart.
Maar vegetarische andijviestamppot met spekjes is wel heel ernstig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 november 2006 @ 21:41:16 #82
13151 crew  Rewimo
pi_43643858
Was natuurlijk spek van vegetarische varkens
pi_43647183
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 14:16 schreef ymme het volgende:
Wij woonde met 4 maanden al samen
Wij na 2 maanden, was toch iets gemakkelijker dan steeds heen en weer racen tussen Zuid-Limburg en Noord-Holland
weblogje
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 november 2006 @ 09:58:53 #84
13151 crew  Rewimo
pi_43650759
Wij wonen na 7 jaar nog altijd niet samen Maar hopelijk komt daar volgend jaar verandering in
pi_43650863
ga jij dan naar qltel toe, of komt hij naar jou Rewimo?

of kom je ergens in het midden uit...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 november 2006 @ 10:14:40 #86
13151 crew  Rewimo
pi_43650956
Nee, we gaan opzij We zijn aan het rondkijken naar een huis net over de Duitse grens bij Nijmegen.

Wat tikt het toch k**** met een vinger in de tape
pi_43651003
ok, en waarom Duitsland dan? Goedkopere huizen oid?
pi_43651091
ik ben weg, lekker naar de film!

pi_43655880
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Nee, we gaan opzij We zijn aan het rondkijken naar een huis net over de Duitse grens bij Nijmegen.

Wat tikt het toch k**** met een vinger in de tape
Das niet gek ver weg van hier. (pannerden vlak bij Elten Duitse grens).

Overigens woonde mijn vriend en ik maar 6km van elkaar vandaar.
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2006 @ 18:16:37 #90
81992 Githa
pi_43662318
Hooooi
Ik zou ook graag wat kilo's kwijt raken, maar ben een beetje opzoek hoe ik dat moet gaan doen, het gaat er gewoon niet af met niet snoepen
Ik ben in het verleden veel kilo's kwijt geraakt met www.biamed.nl maar helaas zijn ze na de zwangerschap verdrievoudigd teruggekomen en is biamed uit het ziekenfonds gehaald, waardoor het nu gewoon te duur is

Ik kon in de OP eigenlijk geen tips e.d. vinden over hoe jullie hier alle kilo's verbannen, maar zou ze graag horen

Ik wacht zelf nog even met mezelf in het lijstje te plaatsen, confronterend enzo
pi_43662377
Hoi Githa,

welkom hier!!!

Hoe ik het doe, ik volg een eetlijst die ik ooit heb gekregen, en daarmee val ik langzaam maar gestaag af.. Door die eetlijst ben ik gewoon gezonder en gevarieerder gaan eten, en snoep ik veel minder... Ook sport ik er wat bij, maar niet overdreven fanatiek...
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2006 @ 18:36:50 #92
81992 Githa
pi_43662877
Dank je Teigan!
Ik heb nog geen lijstjes, niks.
Alleen niet snoepen en gezond eten, maar soms twijfel je wel eens, wat dan gezond is want het werkt niet.
Daarbij is het ook gewoon moeilijk om je motivatie hoog te houden als je merkt dat het niks doet, maar dat zal iedereen hier wel herkennen.

hmmz, ik ga nog even ruziën met mezelf en wie weet ga ik toch opnieuw beginnen met Biamed, al zou dat ook wel een hele opoffering zijn voor mijn gezinnetje kosten enzo....
pi_43663128
Je zou ook eens kunnen kijken wat de thuiszorg biedt githa..

Ik heb het hier wel eens gezien dat ze een cursus aanboden met zowel begeleiding op het gebied van voeding, als beweging... En het zal wel wat goedkoper zijn dan biamed...
pi_43663153
Ik heb even snel gekeken op de Biamed site en zie staan 1000 calorieen per dag. En dat is weinig. Dan kun je net zo goed Sonja Bakker doen, dan mag je net zo veel/weinig eten.

Wat kost dat Biamed? Dat zag ik zo snel niet staan.

Zou Weight Watchers niet iets voor je zijn? Heb je toch een aanspreekpunt en een wekelijkse bijeenkomst om jezelf gemotiveerd te houden.
pi_43663214
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:48 schreef Liejannuh het volgende:
Zou Weight Watchers niet iets voor je zijn? Heb je toch een aanspreekpunt en een wekelijkse bijeenkomst om jezelf gemotiveerd te houden.
En volgens een wetenschappelijke publicatie het meest succesvolle dieet Ik vind alleen de bijeenkomsten een beetje duur.
pi_43663324
Het is toch iets van 7 euro per keer toch??
Maarja, daarnaast heb je natuurlijk alles nog wat je erbij kan/moet kopen... zoals puntenboekjes, weegschalen en andere zooi...
pi_43663387
Ik heb hier nog wel een cd'tje liggen hoor. Iemand een kopietje?
pi_43663442
De eet- en beweegwijzer is ook altijd wel handig trouwens...
Daar kun je bijhouden hoeveel je mag eten enzo..

te vinden op www.overgewicht.nl
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:58:28 #99
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43663453
Hoi

Ik heb denk ik eindelijk een manier voor mezelf gevonden om met mijn gewicht om te gaan Door de week eet ik zeg maar gezond. Dat wil zeggen in de ochtend yoghurt, 's middags een paar boterhammen met vleeswaren en dan avondeten. En om 11.00 en 16.00 neem ik tussendoortjes zoals liga of een appel of andere dingetjes.
In het weekend mag ik eten wat ik wil

En dat werkt Alleen begint het weekend bij mij wel eens op donderdagavond (qua eten).

Maar goed, in ieder geval val ik nu heel langzaam af maar ik vind het goed zo! Dat eeuwige lijnen ben ik nu zat en nu is het heel makkelijk vol te houden. Ik heb nu maat 42 en dat vind ik nu prima!
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2006 @ 19:00:05 #100
81992 Githa
pi_43663485
Biamed kost per consult 25 euro ( gewoon dokters/diëtiste consult) wat voorheen dus vergoed werdt door het ziekenfonds en de maaltijdvervangers gebruik je maar tijdelijk en die waren 35 euro meen ik, maar daar deed je 2 weken van.

Sonja Bakker ken ik niet, ik zal is even Google-en.
weight watchers lijken me wat eng, beetje te massaal. Wat ik uit de info hier uit de buurt heb begrepen is het een groeps gebeuren.
pi_43665829
Githa, welkom, ik ben ook met overgewicht.nl begonnen. Vooral om ermee geconfronteerd te worden wat je zoal binnenkrijgt op een dag. Soms at ik iets en dan dacht ik dat het best gezond was, maar daar bleken dan ontzettend veel calorieen in te zitten. Echt schrikken was dat. Dat heb ik een tijdje bijgehouden, afgewisseld met het streep-je-slank boekje. Het is allebei hetzelfde idee en eigenlijk ook hetzelfde als de weight watchers. Je zou het eens op kunnen zoeken, wat je eet. Grote kans dat je ook veel verborgen calorieen hebt als het niet lukt af te vallen met alleen niet snoepen.

Succes!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_43667194
ik let de laatste tijd wel meer op hoeveel calorieën er in lekkere dingen zitten, en ik schrik dan meestal wel van de hoeveelheid..

vb. Maltesers 505 kcal/100 gram
Toblerone 530 kcal/100 gram
Als ik dat zie dan vraag ik me gelijk af of dat het wel waard is, en ik neem er dan toch minder van dan dat ik eerst van plan was..
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2006 @ 20:54:57 #103
81992 Githa
pi_43667389
Thnx Yppy, die site ga ik zeker gebruiken.
pi_43677818
Leuk, kinderrugzakjes...

pi_43677992
Bemoedigende artikelen:

It's Not Fair! We Are Programmed To Resist Weight Loss
Obesity Not A Personal Failing, But A Battle Against Biology

Eerste artikel gaat over de plateaufase en dat nog uitgezocht moet worden waarom die nou eigenlijk bestaat terwijl de energiebalans op dat moment wel gewoon negatief is.
Het tweede artikel over de onmogelijke taak van gewichtsverlies aangezien ons lichaam is gebouwd om gewichtsverlies tegen te gaan.

Citaten uit dat laatste artikel:
quote:
"Those who doubt the power of basic drives, however, might note that while one can hold one's breath, this conscious act is soon overcome by the compulsion to breathe," notes Friedman. "The feeling of hunger is intense and, if not as potent as the drive to breathe, is probably no less powerful than the drive to drink when one is thirsty.

"Who is it that can resist a drink of cold water when their lips are parched? This is the feeling the obese must resist after they have lost a significant amount of weight.

"The power of this drive is illustrated by the fact that, whatever ones motivation, dieting is generally ineffective in for achieving significant weight loss over the long term."

"Obesity is not a personal failing," Friedman argues. "In trying to lose weight, the obese are fighting a difficult battle -- a battle against biology, a battle that only the intrepid take on and one in which only a few prevail."
Maar ik doe gewoon weer een poging. Ook al is de kans op succes klein
pi_43680881
Nieuw resultaat en nu een BMI van 27,5 Op de helft tussen normaal gewicht en zwaarlijvig ik ben er in ieder geval heel blij mee
  zondag 19 november 2006 @ 12:50:03 #107
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43681248
goed zo Imnop
pi_43681520

Ben er ook zeer blij mee aangezien het nogal onverwachts was dat ik zoveel was afgevallen deze week, omdat ik minder heb kunnen sporten.
pi_43682265
tvp
pi_43684235
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb hier nog wel een cd'tje liggen hoor. Iemand een kopietje?
Graag, ik heb hier nog steeds de papieren versie van alles liggen, maar via de compu lijkt het me toch wat prettiger.
Geef maar ff aan wat je ervoor wilt hebben.
(Roos Vonk)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 november 2006 @ 17:17:05 #111
13151 crew  Rewimo
pi_43689533
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 10:17 schreef teigan het volgende:
ok, en waarom Duitsland dan? Goedkopere huizen oid?
Klopt, je koopt daar een kast van een huis voor rond de 2,5 ton. En dan heb je dus echt een huis met 5 slaapkamers, geheel onderkelderd, zolder erop en een flinke lap grond
pi_43689561
quote:
Op zondag 19 november 2006 14:34 schreef Essebes het volgende:

[..]

Graag, ik heb hier nog steeds de papieren versie van alles liggen, maar via de compu lijkt het me toch wat prettiger.
Geef maar ff aan wat je ervoor wilt hebben.
Ik PM je even.
-- edit-- wat niet lukt, want je PM doet het niet. --edit--
pi_43691175
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Klopt, je koopt daar een kast van een huis voor rond de 2,5 ton. En dan heb je dus echt een huis met 5 slaapkamers, geheel onderkelderd, zolder erop en een flinke lap grond
zoiets dacht ik al ja... Ik zag vanmorgen ook huizen voorbijkomen in duitsland die er heel goed uitzagen voor maar weinig geld...
  zondag 19 november 2006 @ 19:13:23 #114
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_43693133
quote:
Op zondag 19 november 2006 17:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je gaat emigreren
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 november 2006 @ 20:02:19 #115
13151 crew  Rewimo
pi_43694632
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:13 schreef poohy het volgende:
Je gaat emigreren
Half en half Ik wil bij mij huidige werkgever blijven maar dan in een andere vestiging. En dan net over de grens gaan wonen.
pi_43695000
nu bij kassa een stukje over het nut van weegschalen die ook het vetpercentage meten.
pi_43695430
Ik heb me ook weer aangemeld. Gaarne een activatie zodat ik er ook weer in sta.
pi_43696003
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef teigan het volgende:
nu bij kassa een stukje over het nut van weegschalen die ook het vetpercentage meten.
Geen enkel nut dus
pi_43696109
nee, dat was wel duidelijk ja..
  zondag 19 november 2006 @ 20:48:27 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_43696263
Funkdude, ik zal Bert even een schop geven

EN Rewimo heeft die extra kamers hard nodig, want we gaan daar heel vaak logeren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43696425
Maar dat was toch al wel bekend? Net als die handmetertjes waar ze wel eens mee op straat staan: waardeloos.

Volgende keer gewoon aan zo'n mevrouw de exacte werking van zo'n apparaatje vragen Daarvoor wel zelf even de werking kennen:
quote:
De elektrische weerstand wordt beïnvloed door vetlagen. Spiermassa geleidt de elektriciteit goed, vet is een goede isolator. Zo kun je de verhouding tussen spieren en vet meten, over de hele route die het elektrische stroompje aflegt. En die gaat via de kortste weg, door de benen via het onderlichaam naar de andere kant. De smallere delen in de benen zijn dus bepalend voor het resultaat. Wie zijn benen traint, krijgt goede resultaten met de weegschaal. Korte benen zijn ook gunstig. Ook het legen van de blaas of zweetvoeten beïnvloeden de meting. De aanwezigheid van een buikje heeft weinig effect op de meting. Die vetlaag ligt aan het uiteinde van het lichaam, en geeft daarom amper verandering in elektrische weerstand. Alleen als je vet gelijkmatig over je lichaam is verdeeld, is de beenmeting representatief. De meeste weegschaalfabrikanten gebruiken een formule voor de vetberekening, die rekening houdt met de lichaamslengte (en daarmee ook de gemiddelde beenlengte).

Professionele vetmeters gebruiken meestal een huidplooidiktemeter. Je pakt de huid met twee vingers beet en knijpt erin. Als je weinig vet hebt, voel je meteen de spieren. Zit er een vetlaag, dan knijp je in vet, en druk je de weke massa samen. Met een soort schuifmaat (de plooidiktemeter) meet je dan hoe dik die plooi is. Dat doe je op verschillende plekken, en met een tabel kun je dan de hoeveelheid vet vaststellen.
Dus: hoe dikker je benen bij de weegschaal hoe meet vet. Als je alleen een heel erg dikke buik hebt en slanke benen: weinig vet (volgens de meter dus).
Bij de handmeter gaat de stroom via de armen door je borst naar de andere arm. Grote borsten en dikke armen: veel vet. Alleen een enorme buik en dunne armen en borst: weinig vet. Tsja.
  zondag 19 november 2006 @ 20:53:35 #122
35189 Troel
scherp en bot
pi_43696467
Dan zou ik nu dus heel slank zijn. O wacht, dat ben ik ook.

Op mjn buik na dan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 november 2006 @ 20:53:47 #123
13151 crew  Rewimo
pi_43696478
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:48 schreef Troel het volgende:
EN Rewimo heeft die extra kamers hard nodig, want we gaan daar heel vaak logeren
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 november 2006 @ 21:00:34 #124
13151 crew  Rewimo
pi_43696721

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_47/P_OFF23.HTM

Misschien leuk voor de Sint of kerst
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 november 2006 @ 21:11:01 #125
13151 crew  Rewimo
pi_43697141
Ik heb nu een zonnepittenbrood met een extra handje pittenmix in de BBM zitten
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 november 2006 @ 22:46:46 #126
13151 crew  Rewimo
pi_43701799
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nu een zonnepittenbrood met een extra handje pittenmix in de BBM zitten
Toch helpt het als je hem ook aanzet
pi_43702021
Dat is wel zo handig ja Rewimo..

Ik heb echt een hele slechte dag qua eten achter de rug... Te weinig, te ongezond, en veel snoeperij...

Bah, het is haast zoals vroeger, maar ik voel me er echt niet goed bij..
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 november 2006 @ 22:55:32 #128
13151 crew  Rewimo
pi_43702178
Ik heb ook nog wel vreetneigingen, maar gelukkig heb ik tegenwoordig veel sneller genoeg en gaat niet de hele zak chips leeg
pi_43702226
ik kwam vandaag op een spellenbeurs wat "spoken uit het verleden" tegen, en daardoor voel ik me een beetje emo, en was gezond eten het laatste waar ik aan dacht..

Morgenvroeg maar weer de boel oppakken..
  maandag 20 november 2006 @ 08:10:59 #130
79550 Ymke
your ghost
pi_43708338
Ik ga vandaag maar weer eens een nieuwe weegschaal kopen , ging er vanmorgen opstaan in de badkamer . 2 kilo aangekomen , wist dat dat niet kon , vreselijk netjes gegeten 3 keer wezen zwemmen elke dag bijna 2 uur met de hond gewandeld en 3 keer een uur op de hometrainer.

Weegschaal mee naar de keuken , hee 3 kilo minder , dat is beter , ding mee naar de huiskamer en redelijk gelijk gebleven en in de gang 2 ons afgevallen.

Dat ding doet maar wat

Straks ga ik weer zwemmen , loop ik maar even bij de kijkshop of blokker binnen voor een nieuwe , ik word gek van dat ding
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 november 2006 @ 08:11:56 #131
13151 crew  Rewimo
pi_43708348
Voortaan dus wegen in de keuken
  maandag 20 november 2006 @ 08:12:38 #132
79550 Ymke
your ghost
pi_43708353
quote:
Op maandag 20 november 2006 08:11 schreef Rewimo het volgende:
Voortaan dus wegen in de keuken
Lach niet
  maandag 20 november 2006 @ 08:36:00 #133
35189 Troel
scherp en bot
pi_43708560
Vloerbedekking Ymke?

Wij hebben in de slaapkamer behoorlijk dikke vloerbedikking liggen wat de persoon op de weegschaal minder dik maakt
Een vlakke vloer, liefst parket of plavuizen schijnt het beste te zijn voor die rare dingen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 20 november 2006 @ 08:44:23 #134
81992 Githa
pi_43708647
* Githa gaat overal vloerbedekking leggen
pi_43708724
Ik heb een redelijk galdde vloerbedekking (zeil) en ik heb in alle hoeken van mijn kamer een ander gewicht Ik geef het op met dat kreng van mij
  maandag 20 november 2006 @ 08:55:12 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_43708738
Is de vloer wel vlak onder het zeil
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43708946
quote:
Op maandag 20 november 2006 08:55 schreef Troel het volgende:
Is de vloer wel vlak onder het zeil
Het is een flat, dus als die vloeren niet vlak zijn, zou die fla een rare vorm hebben, of niet?
(ik zie nu helemaal een fglat voor me waar de betondingen tussen de verdiepingen niet gelijk zijn, )
Ik weet het niet, eerst deed mijn weegschaal dat niet.

Ik meet mijzelf tegenwoordig af aan het passen van de trouwjurk Zaterdag was hij aan beide kanten een stuk te groot
  maandag 20 november 2006 @ 09:17:25 #138
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43709016
Ik ben weer terug van vakantie, en het was leuk
Reuze geboft qua weer, dus eigenlijk zijn we gewoon het bungalowpark niet eens af geweest

Bij thuiskomst viel ik van schrik bijna van de weegschaal af, want hoe kun je in vredesnaam 3 kilo aankomen in 4 dagen?
Nou ja, net zo makkelijk als je weer 1 kilo afvalt in 2 dagen blijkt nu, wat inmiddels al weer gebeurd is, dus de echte schade zal wel meevallen
  maandag 20 november 2006 @ 09:20:33 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_43709072
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Het is een flat, dus als die vloeren niet vlak zijn, zou die fla een rare vorm hebben, of niet?
(ik zie nu helemaal een fglat voor me waar de betondingen tussen de verdiepingen niet gelijk zijn, )
Ik weet het niet, eerst deed mijn weegschaal dat niet.

Ik meet mijzelf tegenwoordig af aan het passen van de trouwjurk Zaterdag was hij aan beide kanten een stuk te groot
TOch is het mogelijk
Op de betonnen vloer waaruit een flat opgebouwd is komt namelijk nog een afdeklaag Als die niet vlak is, is het flatgebouw nog wel normaal, maar jouw vloer niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43709329
Ik had in mijn vorige kamer(zo'n flat waar jij in woont) nog een flink gat in de vloer zitten, en in deze flat hebben we toch nog wat cement moeten storten om sommige plekken egaal genoeg te krijgen voor het kliklaminaat
pi_43709705
pfff afvallen zal de volgende dagen wel geen probleem zijn, mag zo naar de kaakchirurg, om verstandskiezen te laten trekken dus zal wel een paar dagen op water en soep leven
  maandag 20 november 2006 @ 09:49:54 #142
79550 Ymke
your ghost
pi_43709706
Zo , net terug van een wandeling met de hond . Het regende en waaide behoorlijk maar zo langs het Amsterdams Rijnkanaal is het lekker wandelen. Ik kan dan precies een ommetje van een uur maken.

En nee ik heb geen tapijt , in mn hele huis lligt marmoleum en het is overal even recht/vlak. Dus die weegschaal spoort gewoon niet , een verschil van een paar kilo in de plus of min is gewoon te veel .

Iedereen weer een mager dagje toegewenst
  maandag 20 november 2006 @ 09:52:03 #143
79550 Ymke
your ghost
pi_43709757
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:49 schreef gothic-blackie het volgende:
pfff afvallen zal de volgende dagen wel geen probleem zijn, mag zo naar de kaakchirurg, om verstandskiezen te laten trekken dus zal wel een paar dagen op water en soep leven
Ai , sterkte
pi_43709909
gothic blackie, succes en sterkte ermee...
Je kan op zich wel redelijk snel weer eten hoor, tenminste, als de boel niet teveel pijn gaat doen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 november 2006 @ 10:01:49 #145
13151 crew  Rewimo
pi_43709960
Sterkte g-b!
  † In Memoriam † maandag 20 november 2006 @ 10:02:37 #146
43556 miss_dynastie
pi_43709975
quote:
Op maandag 20 november 2006 08:10 schreef Ymke het volgende:
Dat ding doet maar wat
Yep, daarom stond ie bij ons ook op een vaste plek. Stond ja, dit weekend een kast gehaald die opgezet moest worden en daarvoor moest de halve kamer leeg, dus ook de weegschaal moest ff weg... maar de kast is mooi
  maandag 20 november 2006 @ 10:07:51 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_43710085
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:49 schreef gothic-blackie het volgende:
Oja, verstandskiezen. Daar zal mijn tandarts ook wel weer over gaan beginnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43710201
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Oja, verstandskiezen. Daar zal mijn tandarts ook wel weer over gaan beginnen
ik ben echt blij dat ik ervanaf ben... Mijn eigen tandarts heeft ze boven gedaan, de kaakchirurgen hebben de onderste gedaan.. En dat was toch wat minder dan die bovensten.....
  maandag 20 november 2006 @ 10:28:45 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_43710542
Ik heb er dus nog helemaal geen last van, dus ik zie niet in waarom ik ze moet laten trekken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43711014
ik moest wel, ik heb er geen ruimte voor... En onder kreeg ik als ik ze moest poetsen pijn in mijn arm, dus het zat niet helemaal goed...

Achteraf bleken ze ook wel heel dicht bij een zenuw te zitten als ik het me goed herinner
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 november 2006 @ 10:55:05 #151
13151 crew  Rewimo
pi_43711102
Bij mij zijn ze er ook uit, wegens ruimtegebrek.
pi_43711836
Ik kom net terug van de meneer in het ziekenhuis die aan mijn pols frunnikt. Ik was heel optimistisch en dacht dat het veeeeeeel beter ging, ik kan meer bewegen, het doet alleen maar pijn als ik een rare beweging maak of mezelf opvang en ik heb al bijna mijn lenigheid in mijn pols terug.

Nou, nee dus, nog steeds 65% functie en krachtverlies, dat is maar 5% beter dan de vorige keer..... Ik doe er teveel mee en dien ruatig aan te doen. En na dat geduw en getrek van hem, doet het nu ook weer pijn....
Hij was niet erg tevreden over de vooruitgang... en ik dacht echt dat het heel goed ging...

edit: mijn verstandskiezen heb ik nog wel En ik wil ze ook nog wel houden
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 november 2006 @ 11:28:06 #153
13151 crew  Rewimo
pi_43711870
Da's een tegenvaller, freecell
pi_43711872
bah, wat vervelend freecell... Hoelang geleden was de vorige keer dan?
pi_43711908
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:28 schreef teigan het volgende:
bah, wat vervelend freecell... Hoelang geleden was de vorige keer dan?
drie weken...
Maar het is begin augustus gebeurd, dus ik begin er zat van te worden! Ik mag er namelijk ook absoluut niet mee klimmen of gitaarspelen EN DAT WIL IK WEL!!! ZO!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 november 2006 @ 11:35:53 #156
13151 crew  Rewimo
pi_43712102
Jeej, ik kan volgend jaar weer een fiets kopen van onze bedrijfsregeling
  maandag 20 november 2006 @ 11:37:52 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_43712162
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Jeej, ik kan volgend jaar weer een fiets kopen van onze bedrijfsregeling
Je bedoelt zo'n ding wat je dan vervolgens kan ophangen in het gangetje?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 november 2006 @ 11:44:21 #158
13151 crew  Rewimo
pi_43712350
quote:
Op maandag 20 november 2006 11:37 schreef Troel het volgende:
Je bedoelt zo'n ding wat je dan vervolgens kan ophangen in het gangetje?
Ja, waar het bezoek zijn hoofd dan aan kan stoten
  † In Memoriam † maandag 20 november 2006 @ 12:00:32 #159
81992 Githa
pi_43712785
Nou ik ben der uit, ik ga gewoon het Sonja Bakker programma volgen.... hopelijk met succes!
Thnx Martineke
pi_43713066
Vanmorgen op de weegschaal gestaan: 94 kg, gaat iig de goede kant op nu. Ik zit wel te twijfelen of ik ook een digitale weegschaal zal kopen, zo met analoge schaal is het lastig te zien als je minder dan 0,5kg kwijt bent geraakt.

Ow ja, ik ben nu 94kg en bij 91.875kg zit ik op een BMI van 30, eens zien of dat voor de jaarwisseling lukt, leuk tussendoel. (dat wordt dus een doel van 91kg)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 november 2006 @ 12:31:59 #161
13151 crew  Rewimo
pi_43713605
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:00 schreef Githa het volgende:
Nou ik ben der uit, ik ga gewoon het Sonja Bakker programma volgen.... hopelijk met succes!
Thnx Martineke
Realiseer je wel dat je aan het SB-dieet wat extra's moet toevoegen (fruit, yoghurt o.i.d.) omdat je anders echt te weinig binnenkrijgt. En dan zitten je verloren kilo's er straks zó weer aan.
pi_43713705
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:13 schreef teigan het volgende:

ik ben echt blij dat ik ervanaf ben... Mijn eigen tandarts heeft ze boven gedaan, de kaakchirurgen hebben de onderste gedaan.. En dat was toch wat minder dan die bovensten.....
Verstandskiezen in je onderkaak zitten meestal moervast: die in de bovenkaak zijn kinderspel. Ik heb 1 horrorverhaal in de aanbieding wat verstandskiezen trekken betreft (tandarts dacht onderkaak aan te kunnen) en 1 succes story. Dat laatste was bij de kaakchirurg: geen centje pijn. Bij de kaakchirurg dan, daarna was het vreselijk (incl. koorts!) Sterkte gothic-blackie Het eten vond ik trouwens wel meevallen na een dag. Ik durfde alleen niets te eten aan de 'gewonde kant'. Maar verstandskiezen....wil dat zeggen links èn rechts? (mijn verstandskiezen onder drukten trouwens mijn gewone kiezen weg...dat was niet de bedoeling)

En Ymke, volgens mij geeft elke weegschaal een ander gewicht aan als je eerst op een gladde onderlaag en daarna op vloerbedekking weegt 2,5 kilo verschil is dan weer wel wat veel Heel ergerlijk dat je nooit zeker weet of de weegschaal je èchte gewicht aangeeft...stomme dingen. Zelfs in een ziekenhuis zetten ze vaak bij het gewicht welke weegschaal is gebruikt omdat je voor goede vergelijking van het gewicht altijd dezelfde weegschaal moet gebruiken. Er wordt dus ook gewoon geaccepteerd dat weegschalen verschillend gewicht aangeven Freecell jouw weegschaal is gewoon niet goed snik, maar jij hebt een trouwjurkpasdame en die hebben wij allemaal niet (eh, op Troel na dan waarschijnlijk )

Leuk om te horen dat het er leuk was, pluisje! Kan je nog één van de restaurants aanraden? We willen in januari weer gaan namelijk En zo te horen hield je vocht vast haha! (gelukkig maar )

Klinkt niet goed met je pols freecell.... Zal het steeds maar wisselende beleid daar de schuldige van zijn? Wel bewegen, niet bewegen, wel gebroken, niet gebroken, toch maar weer gebroken Nou ja, ik hoop dat het allemaal nog goed komt en je weer snel kan gaan klimmen (ik wil mee ), het is inmiddels al best lang geleden en ik heb geen flauw idee over genezingstijden wat een pols betreft. Waardeloze opleiding

Ik heb niet veel nieuws, behalve dat mijn konijn nu bij de dierenarts is voor sterilisatie... Doodeng vind ik het. Er is altijd een kleine kans dat het mis gaat en ik moet dara niet aan denken. Ook heb ik vannacht een logeeradresje opgezocht voor als we in januari met vakantie gaan.
pi_43714303
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Verstandskiezen in je onderkaak zitten meestal moervast: die in de bovenkaak zijn kinderspel. Ik heb 1 horrorverhaal in de aanbieding wat verstandskiezen trekken betreft (tandarts dacht onderkaak aan te kunnen) en 1 succes story. Dat laatste was bij de kaakchirurg: geen centje pijn. Bij de kaakchirurg dan, daarna was het vreselijk (incl. koorts!) Sterkte gothic-blackie Het eten vond ik trouwens wel meevallen na een dag. Ik durfde alleen niets te eten aan de 'gewonde kant'. Maar verstandskiezen....wil dat zeggen links èn rechts? (mijn verstandskiezen onder drukten trouwens mijn gewone kiezen weg...dat was niet de bedoeling)
Bij mij zijn onder beide verstandskiezen een paar jaar geleden getrokken. Bij de kaakchirurg... wat een beul was dat! Kiezen kwamen er in stukjes uit en ik ben een week bont en blauw geweest. Ben bij beide keren ook een paar dagen ziek thuis geweest, was er echt gewoon ziek van. Vond het zo verschrikkelijk dat ik mijn bovenverstandskiezen nog steeds niet heb laten trekken. Ik durf niet meer.
***Levi was here***
  maandag 20 november 2006 @ 13:08:24 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_43714531
Uhm dames, houd asjeblieft op, want het gaat dus inderdaad over mijn onderkant en ik moet er ook voor naar de kaakchirurg.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 20 november 2006 @ 13:11:06 #165
81992 Githa
pi_43714623
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Realiseer je wel dat je aan het SB-dieet wat extra's moet toevoegen (fruit, yoghurt o.i.d.) omdat je anders echt te weinig binnenkrijgt. En dan zitten je verloren kilo's er straks zó weer aan.
Hoe bedoel je dat?
Ik ben van plan om het zo vol te blijven houden iig, niet alleen maar 8 weken. Ik hoop dat ik na 8 of misschien 16 weken zelf weet welke menu's goed voor me zijn. Dan zal het gewicht er toch weer niet zo aan zijn?
pi_43714764
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:11 schreef Githa het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Ik ben van plan om het zo vol te blijven houden iig, niet alleen maar 8 weken. Ik hoop dat ik na 8 of misschien 16 weken zelf weet welke menu's goed voor me zijn. Dan zal het gewicht er toch weer niet zo aan zijn?
SB-dieet heeft op veel/ de meeste dagen te weinig kcal. Om langdurig gewicht kwijt te raken is het belangrijk om genoeg te eten, niet minder dan 1200 kcal per dag en voldoende gevarieerd. SB zit ver onder die 1200 kcal, waardoor je verbranding verstoort... je lichaam gaat efficiënter werken om met zo weinig kcal toe te kunnen. Gevolg is dat als je na zo'n dieet weer normaal gaat eten, je van 2000 kcal per dag al (flink) aankomt.
Meestal wordt aangeraden om ongeveer 1500-1600 kcal per dag te eten als je aan het lijnen bent. Dit kun je lang(er) volhouden en maakt de kans op het zgn jojo-effect kleiner.
***Levi was here***
  † In Memoriam † maandag 20 november 2006 @ 13:43:43 #167
81992 Githa
pi_43715535
Ohw okey, dank je wel voor de info.
Maar wat raar dat Sonja Bakker dat dan niet meeneemt in haar menu's of zie ik dat verkeerd.
Ik moet het eerste menu nog ontvangen en ben me nu een beetje aan het inlezen op het forum, dus ik bekijk vrijdag even wat ik aan moet passen....bedankt!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 november 2006 @ 13:52:57 #168
13151 crew  Rewimo
pi_43715853
Het SB-dieet werkt als een trein Githa. Juist omdat het een crashdieet is. Daar maakt ze gebruik van Het is qua inhoud een prima dieet, je eet er gezond mee en afwisselend. Het is alleen te weinig over het algemeen.
  maandag 20 november 2006 @ 13:53:32 #169
79550 Ymke
your ghost
pi_43715865
Iemand een idee hoeveel 1 zoute haring ongeveer weegt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 november 2006 @ 14:01:27 #170
13151 crew  Rewimo
pi_43716093
Ik schat zo 60-80 gram?
  maandag 20 november 2006 @ 14:06:09 #171
79550 Ymke
your ghost
pi_43716229
Vul ik gewoon 80 in

Dank u
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 november 2006 @ 14:23:31 #172
13151 crew  Rewimo
pi_43716694
Lekker hoor, haring
  † In Memoriam † maandag 20 november 2006 @ 14:26:48 #173
81992 Githa
pi_43716821
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Het SB-dieet werkt als een trein Githa. Juist omdat het een crashdieet is. Daar maakt ze gebruik van Het is qua inhoud een prima dieet, je eet er gezond mee en afwisselend. Het is alleen te weinig over het algemeen.
Maarja, ik eet nu ook te weinig.
Ik sla vaak ontbijt en lunch over ( ook zonder tussendoortjes ) en dat is vreselijk ongezond, maar mijn verbranding is dus al vreselijk van slag.
Ik zal moeite hebben alles wat er staat netjes op te eten.Toen ik het menu las dacht ik al, WOAW ! wat veel
Maar ik ga er helemaal voor en laat jullie weten hoe het gaat
  maandag 20 november 2006 @ 14:27:52 #174
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43716852
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:

Leuk om te horen dat het er leuk was, pluisje! Kan je nog één van de restaurants aanraden? We willen in januari weer gaan namelijk En zo te horen hield je vocht vast haha! (gelukkig maar )
Het a la carte restaurant beviel ons het beste. We hadden een uit eten arrangement (ja, vandaar al die kilo's ), waarbij we elke avond verschillende restaurants afgingen. In dit restaurant hadden ze zowel vlees als vis als vegetarische gerechten en werd je echt leuk behandeld
Het pannenkoeken/pizza huisje was ook leuk en gezellig, maar serveerde logischerwijs alleen pannenkoeken en pizza Pannenkoeken waren echt lekker, en aan de snelheid waarmee Tobias zijn pizza naar binnen werkte te zien waren die ook wel ok

Het grillrestaurant vond ik echt minder. Het is leuk als je een echte vleeseter bent en ervan houdt om dat zelf te roosteren, maar Tobias en ik zaten er wat verloren bij. Mijn gepaneerde vegaburgers die voor me werden neergeplempt gingen al snel in vlammen op namelijk
Personeel was daar ook een stuk minder leuk en attent als in de andere restaurants, en er waren veel huilende kinderen (waaronder 1 Tobi ) die de hitte van al die grills (waren in de tafels ingebouwd) echt niet trokken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 november 2006 @ 14:54:03 #175
13151 crew  Rewimo
pi_43717612
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef Githa het volgende:
Maarja, ik eet nu ook te weinig.
Ik sla vaak ontbijt en lunch over ( ook zonder tussendoortjes ) en dat is vreselijk ongezond, maar mijn verbranding is dus al vreselijk van slag.
Ik zal moeite hebben alles wat er staat netjes op te eten.Toen ik het menu las dacht ik al, WOAW ! wat veel
Maar ik ga er helemaal voor en laat jullie weten hoe het gaat
Ja, dan zul je je verbranding weer op gang moeten helpen Regelmatig eten en geen maaltijden overslaan zal waarschijnlijk al een stuk schelen.

Jippie, ik heb een date vanavond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † maandag 20 november 2006 @ 14:58:44 #176
81992 Githa
pi_43717765
Vast wel! Ik ben vandaag al vast begonnen en heb vanmiddag netjes een boterhammetje op

Oe, gezellig Rewimo veel plezier met je 'date'
pi_43718614
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:27 schreef pluisje het volgende:

Het a la carte restaurant beviel ons het beste. .
Het grillrestaurant leek ons nou net zo gezellig, alleen hadden we 2 vegetariërs (waarvan 1 ook geen melkprodukten mag) en dus zijn we niet gegaan. Maar ik zal het a la carte restaurant in de groep gooien

Volgend weekend gaan we trouwens met vrienden 4 verjaardagen vieren en we hebben ons voorgenomen om echt verjaardagsvoer te eten: poffertjes, pannenkoeken en patat En taart.
pi_43718936
klinkt leuk isa, net zo'n kinderfeestje, maar dan moet er ook nog ranje met een rietje bij...
pi_43719010
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:44 schreef teigan het volgende:
klinkt leuk isa, net zo'n kinderfeestje, maar dan moet er ook nog ranje met een rietje bij...
staat genoteerd
pi_43719265
Oeh, en snoepzakjes voor mee naar huis
pi_43719386
vergeet de beschuitjes die je dan zo mooi kon versieren met zoveel mogelijk snoep niet... (dat moesten dan gezichtjes worden...)
pi_43719428
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:58 schreef teigan het volgende:
vergeet de beschuitjes die je dan zo mooi kon versieren met zoveel mogelijk snoep niet... (dat moesten dan gezichtjes worden...)
en spekkies op een stokje en andere tractaties En sommige moeders probeerden het dan nog met mandarijntjes met een hoedje: heel leuk bedacht, maar veel te gezond natuurlijk.
pi_43719436
ik heb me net vergrepen aan een zak kikkers en muizen....

gelukkig kan ik er nu weer afblijven tot volgend jaar

mijn moeder maakte als tractatie altijd van die spiesen met kaas, druiven en knakworstjes... Dat was dan ook wel gezond, maar niet te gezond
pi_43719479
Och hemel, die zijn ook zó vreselijk lekker, teigan! En na 4 van die dingen ben je vervolgens misselijk en laat je het wel weer staan voor een heel jaar
  maandag 20 november 2006 @ 16:01:31 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_43719483
Ik heb vorig jaar ook snoepzakjes gedaan voor mijn verjaardag, 'k was ze alleen vergeten uit te delen. Zat ik daar met tig snoepzakjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43719505
Oh, Troel, hoe krijg je het voor elkaar Maar was het lekker?
  † In Memoriam † maandag 20 november 2006 @ 16:13:49 #187
43556 miss_dynastie
pi_43719831
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:00 schreef teigan het volgende:
gelukkig kan ik er nu weer afblijven tot volgend jaar
En ben je heel misselijk?
  maandag 20 november 2006 @ 16:18:14 #188
35189 Troel
scherp en bot
pi_43719979
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Troel, hoe krijg je het voor elkaar Maar was het lekker?
Gewoon vergeten. Daarom heb ik dat dit jaar maar niet meer gedaan. Nou, de lange jannen waren wel lekker, maar ik had er ook van die roze/gele lollies in, die zijn niet te vreten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43720295
Geweldig
Ik krijg nooit meer snoepzakjes mee naar huis
Wel een goed idee
pi_43720345
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:27 schreef freecell het volgende:
Geweldig
Ik krijg nooit meer snoepzakjes mee naar huis
Wel een goed idee
Ik wil wel een snoepzakje voor je maken als je daar blij van wordt
  maandag 20 november 2006 @ 16:41:24 #191
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43720700
Ik kan weer fietsen zonder pijn dus nu elke dag een stukje op de ergotrainer
pi_43720770
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:08 schreef Troel het volgende:
Uhm dames, houd asjeblieft op, want het gaat dus inderdaad over mijn onderkant en ik moet er ook voor naar de kaakchirurg.
onderkant kan ook meevallen hoor. was voor mij linksonder. en binnen 5 minuten was die eruit, en was ook wel heel erg nodig, want alleen de wortel was nog aanwezig, ze vonden het een wonder dat ik er nog geen ontsteking aan had gehad.

pijn valt nu wel mee, tenminste nog geen nieuwe paracetamol genomen, alleen slikken doet pijn, maar als je dat niet doet is er niets aan de hand (beetje jammer alleen dat je vaak moet slikken, vooral als je een wond in je mond hebt)
pi_43720905
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wil wel een snoepzakje voor je maken als je daar blij van wordt
Sinterklaassnoepzakjes voor zondag.
***Levi was here***
pi_43721088
Ik ben er zondag niet bij, Levitation
pi_43721237
Mijn verstandskiezen waren er ook zo uit. Ik mocht de tweede keer alleen niet meteen opstaan van de verpleegster, omdat ik zo wit zag. Heb wel twee keer een week thuisgezeten, omdat ik zo duizelig werd van de pijnstillers. Verder viel het ontzettend mee.
*OUD heilige*
pi_43721332
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er zondag niet bij, Levitation
Oja, da's waar... balen...

Freecell trouwens ook niet...

[ Bericht 14% gewijzigd door Levitation op 20-11-2006 17:08:23 ]
***Levi was here***
pi_43721382
miss_d, wel een beetje eerlijk gezegd...

bij mij was de eerste keer door de kaakchirurg het trekken heel vervelend, ze zijn heel lang bezig geweest... De tweede keer was ie er zo uit, maar had ik daarna meer last...
pi_43721870
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Oja, da's waar... balen...

Freecell trouwens ook niet...
ja, ik moet dit keer eens de hele reis in mijn eentje doen...
  maandag 20 november 2006 @ 19:45:29 #199
79550 Ymke
your ghost
pi_43725926
Ver****mme waarom zijn die avonden zo moeilijk? Overdags kan ik makkelijk lijnen en sporten , geen probleem . Maar s avonds wil ik gewoon eten , nou ja snacken , ik wil noten en chips en wijn en en en en en en ......

Maar geen wortels en komkommer. tomaten en dat soort troep
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 november 2006 @ 21:21:20 #200
13151 crew  Rewimo
pi_43729679
quote:
Op maandag 20 november 2006 16:18 schreef Troel het volgende:
Gewoon vergeten. Daarom heb ik dat dit jaar maar niet meer gedaan. Nou, de lange jannen waren wel lekker, maar ik had er ook van die roze/gele lollies in, die zijn niet te vreten.
Van die dingen waar je tong van kapot gaat? Die zijn heerlijk juist

pi_43730037
Zijn geweldig, maar inderdaad, die tong gaat pijn doen na een stuk of drie
  maandag 20 november 2006 @ 21:38:25 #202
35189 Troel
scherp en bot
pi_43730274
Daarom zijn ze zo erg. Geef me dan maar zwart-wit kogels of zuurtjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43731715
Ik sta nog niet in het lijstje! Ben ik ongeduldig of heb ik weer iets fout gedaan?
pi_43731922
zo vandaag overleefd. pijn zakt ook wat meer af, kan ook door de panadol komen vanavond groentesoep gegeten, om toch iets hartigs te hebben, en iets wat je energie geeft. maar ja. groente wel wat langer laten koken dan normaal, dus misschien niet helemaal goed. ach ik moet toch eten, en dan maar kapotgekookte groentesoep dan helemaal niets. was in ieder geval wel super lekker

en helaas de 24 uur niet roken niet gehaald. maar das ook moeilijk toe doen als verslaafde. in ieder geval zo lang mogelijk uitgesteld en wel zo lang mogelijk alleen maar water gedronken en niet gegeten, dus maar afwachten.
pi_43739157
1,5 afgevallen
weeg nu 78 kilo dus ben 20 kilo afgevallen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 november 2006 @ 08:56:33 #206
13151 crew  Rewimo
pi_43739189
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 08:55 schreef Miss_S het volgende:
1,5 afgevallen
Goed gedaan!
pi_43739595
dankje
heb er wel meer dan 5 jaar over gedaan maar goed dat zeggen we er niet bij
  dinsdag 21 november 2006 @ 09:24:02 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_43739618
quote:
Op maandag 20 november 2006 22:39 schreef Funkdude het volgende:
Ik sta nog niet in het lijstje! Ben ik ongeduldig of heb ik weer iets fout gedaan?
Nee, Bert gaat het vandaag voor je regelen, hij was gisteren erg druk op kantoor en was het dus vergeten.
Edit: je staat wel gekoppeld, maar je hebt je plan niet ingevuld
Sterker nog, je staat drie keer gekoppeld

[ Bericht 20% gewijzigd door Troel op 21-11-2006 11:58:22 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43740228
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 08:55 schreef Miss_S het volgende:
1,5 afgevallen
Goed gedaan
pi_43740261
Miss_S, hardstikke goed, en het maakt niet uit hoelang je erover gedaan hebt, eraf is eraf!!!

Ik heb net mijn voortgangsgesprek gehad...
Gelukkig waren ze best positief, ik ben heel sterk in het contact met de leerlingen, maar wel veels te perfectionistisch...

Ik ben dus wel opgelucht nu..
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:14:49 #211
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43740563
Na teleurstellende resultaten op de weegschaal van het weekend weeg ik morgen pas weer stoer he
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 november 2006 @ 10:26:06 #212
13151 crew  Rewimo
pi_43740828
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 10:01 schreef teigan het volgende:
Ik heb net mijn voortgangsgesprek gehad...
Gelukkig waren ze best positief, ik ben heel sterk in het contact met de leerlingen, maar wel veels te perfectionistisch...

Ik ben dus wel opgelucht nu..
Goed joh!
pi_43740910
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 10:01 schreef teigan het volgende:
Miss_S, hardstikke goed, en het maakt niet uit hoelang je erover gedaan hebt, eraf is eraf!!!
dat is waar

nu nog de laatste 10 kilo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 november 2006 @ 10:43:07 #214
13151 crew  Rewimo
pi_43741211
quote:
Op maandag 20 november 2006 21:30 schreef freecell het volgende:
Zijn geweldig, maar inderdaad, die tong gaat pijn doen na een stuk of drie
In Roosendaal verkopen ze van die hele grote, daar heb je na een halve al geen tong meer van Je kunt er wel zo ongeveer de hele treinreis mee doen
pi_43742050
Die lollies: Jeugdsentiment

Afgelopen weekend ben ik met mn naar Antwerpen geweest. Heerlijk geshopt, lange wandelingen gemaakt, 3 musea bezocht. Echt een heel fijn weekendje. Ook het eten was heerlijk trouwens, iets wat helaas wel te merken was toen ik vanochtend op de weegschaal stond Belgische wafels, bonbons, vlaamse frietjes, uitgebreid lunchen en dineren.... Maar het was erg fijn allemaal
It is your friends who make your world!
pi_43743858
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:17 schreef Ikiskoel het volgende:
Die lollies: Jeugdsentiment

Afgelopen weekend ben ik met mn naar Antwerpen geweest. Heerlijk geshopt, lange wandelingen gemaakt, 3 musea bezocht. Echt een heel fijn weekendje. Ook het eten was heerlijk trouwens, iets wat helaas wel te merken was toen ik vanochtend op de weegschaal stond Belgische wafels, bonbons, vlaamse frietjes, uitgebreid lunchen en dineren.... Maar het was erg fijn allemaal
lol heerlijk antwerpen he zelf gelukkig niet aan de wafels en frietjes gezeten, maar wel die uitgebreide lunches en dineeren en zo
pi_43746714
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 09:24 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, Bert gaat het vandaag voor je regelen, hij was gisteren erg druk op kantoor en was het dus vergeten.
Edit: je staat wel gekoppeld, maar je hebt je plan niet ingevuld
Sterker nog, je staat drie keer gekoppeld
Ging bij de overschakeling een beetje fout ja
Ik heb nu 1 keer de voortgang ingevuld, dat was neem ik aan nodig?
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:06:33 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_43746968
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 09:21 schreef Miss_S het volgende:
dankje
heb er wel meer dan 5 jaar over gedaan maar goed dat zeggen we er niet bij
Was jij dan bijna 100 kilo op je dertiende?
disclaimer
pi_43748236
ja
maar toen ik me eigen keuzes kon gaan maken ging het beter
pi_43750967
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef Miss_S het volgende:
ja
maar toen ik me eigen keuzes kon gaan maken ging het beter
...wat kookte je moeder (of je vader) dan wel niet?
pi_43751028
Miss_S gefeliciteerd, knap hoor!
weblogje
pi_43752892
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

...wat kookte je moeder (of je vader) dan wel niet?
niet heel verkeerde dingen maar de porties waren vooral veel te groot en dan nog een heel bord vol met vla
en altijd veel snoep in huis en frisdrank
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 november 2006 @ 22:38:29 #223
13151 crew  Rewimo
pi_43765942
Mag ik hier ook even trots doen?
pi_43772387
Wow Christan! Goed hoor.
*OUD heilige*
  woensdag 22 november 2006 @ 08:10:21 #225
35189 Troel
scherp en bot
pi_43772473
Ik heb al gestemd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43772542
Ik ga tegen etenstijd wel stemmen Als ik nu ga stemmen dan gaat Dennis vanavond echt niet alleen en als ik vanavond stem dan gaat hij wel met mij mee (alhoewel hij niet op dezelfde partij stemt, dus misschien had ik nu wel moeten gaan )

En ik zie dat we al bijna vervanging hebben voor Thorpe Leuk hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 08:21:11 #227
13151 crew  Rewimo
pi_43772566
Ik moet nog en ik weet nog steeds niet op wie Van de stemwijzer en de stomwijzer word ik niks wijzer
pi_43772607
Bedoelde Troel niet de OUD verkiezing? Die sla ik over.

Straks ga ik wel voor het echt. Eerst Anna naar de opvang brengen. Ze gaat oefenen. Maar ze slaapt nu nog dus ik ga straks pas.
*OUD heilige*
  woensdag 22 november 2006 @ 08:30:25 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_43772669
Nee, Tweede Kamer verkiezingen

En ik heb heel Sterk gestemd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43772736
quote:
Op woensdag 22 november 2006 08:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet nog en ik weet nog steeds niet op wie Van de stemwijzer en de stomwijzer word ik niks wijzer
Je kunt ook nog kiescompas.nl proberen. Vond ik eigenlijk beter dan stemwijzer.
Ik ga ook pas vanavond stemmen, 's morgens is 't me te hectisch.
***Levi was here***
pi_43773160
hi
ik heb me ook aan gemeld op dieet-web. Ik weeg momenteel 95kg en wil dat dit weer 75kg wordt. Het gewicht dat ik 3 jaar geleden had. Ik ben namelijk verhuist en heb een auto gekocht, hierdoor is het aantal uren dat ik in de week beweeg gedaalt tot bijna nul...
Ik heb al een aantal pogingen ondernomen om mijn gewicht omlaag te brengen, maar steeds zet ik niet door. Dit komt omdat ik meestal en minder ga eten en meer ga bewegen. Deze keer wil ik me echter meer gaan concentreren op meer bewegen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 09:13:52 #232
13151 crew  Rewimo
pi_43773222
Dan kom ik op de Christenunie uit Eentje die ik niet eens overwogen heb
pi_43773404
Ah, nog meer zwevende kiezers!
Ik weet wel een aantal partijen waar ik zeker niet op ga stemmen, maar wat ik wel ga stemmen? Ik weet het nog steeds niet.
pi_43773464
Stemmen kan best lastig zijn inderdaad. Ik weet gelukkig wel op wie ik ga stemmen. Denk dat ik aan het eind van de ochtend even ga.

Weet iemand trouwens een site met 'slanke' vegetarische recepten? Vriendlief heeft besloten dat hij ook gezonder wil eten en hij is dus vegetarisch.
  woensdag 22 november 2006 @ 09:29:54 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_43773482
Tja, de vraag is of je graag wil dat Nederland compleet op zijn kop gezet wordt of vind je de huidige lijn prima.
Ik vind de SP enge gedachten hebben, dus die kreeg mijn stem zeker niet. Bos vertrouw ik niet, die lijkt teveel op zo'n louche advocaat. Balkenende is misschien saai, maar die heeft wel laten zien dat hij probeert NL er weer bovenop te krijgen. Ik kies standaard de eerste vrouw onder de 35 van de lijst. Lijst 1, nummertje 9 dus.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 09:30:18 #236
13151 crew  Rewimo
pi_43773492
Volgens mij kun je bij het Voedingsbureau wel wat vinden
  woensdag 22 november 2006 @ 09:31:45 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_43773522
Oja, en ik mocht niet eens aan het potlood likken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43773547
Stemmen jullie met potloden??????
Ik heb overigens ook altijd de neiging om op een vrouw te stemmen. Leeftijd vind ik dan weer niet zo boeiend.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 09:33:40 #239
13151 crew  Rewimo
pi_43773553
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:31 schreef Troel het volgende:
Ja logisch, aan een stemmachine mag je ook niet likken
pi_43773556
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij kun je bij het Voedingsbureau wel wat vinden
Thanks, ik ga even kijken

En IEUW: Wouter Bos. Die man vind ik echt eng. Hij komt over als iemand die héél goed toneel kan spelen, vind ik.
pi_43773567
Ik heb al gestemd
Onze kerk is stemlocatie, dus die moesten Maarten en ik vanmorgen om 6.45 opengooien. Dat is vroeg je bed uit dus
Maaaar... Maarten heeft wel als eerste gestemd
Enne CU dus
pi_43773597
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:31 schreef Troel het volgende:
Heb je die calorieen in ieder geval ook niet binnen
  woensdag 22 november 2006 @ 09:36:11 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_43773602
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:33 schreef Liejannuh het volgende:
Stemmen jullie met potloden?????? [afbeelding]
Ik heb overigens ook altijd de neiging om op een vrouw te stemmen. Leeftijd vind ik dan weer niet zo boeiend.
Ja, Ijsselstein heeft afgekeurde computers.

CU was een goede tweede bij mij, ik zou dan op Rita Klapwijk gestemd hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 november 2006 @ 09:36:24 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_43773607
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:33 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Thanks, ik ga even kijken

En IEUW: Wouter Bos. Die man vind ik echt eng. Hij komt over als iemand die héél goed toneel kan spelen, vind ik.
een advocaat dus.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 november 2006 @ 09:36:58 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_43773618
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja logisch, aan een stemmachine mag je ook niet likken
Nou, dat hebben ze nooit gezegd hoor en nu hing er echt een papiertje dat je de potloden niet mocht bevochtigen. Dus ook niet spugen en je potlood in je spuug duwen ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43773660
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:36 schreef Troel het volgende:

[..]

een advocaat dus.
Precies
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 09:39:15 #247
13151 crew  Rewimo
pi_43773667
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:36 schreef Troel het volgende:
Nou, dat hebben ze nooit gezegd hoor en nu hing er echt een papiertje dat je de potloden niet mocht bevochtigen. Dus ook niet spugen en je potlood in je spuug duwen ofzo
Waarom zou je dat in hemelsnaam willen? Brrrrrrrr... likken aan een potlood waar al tig mensen aan gelikt hebben
pi_43773668
Wouter Bos is wel Spinvis fan, dat maakt hem wel weer heel tof.
pi_43773694
Haha, bij mij kan Wouter Bos helemaal niks meer goed doen, ook al is ie fan van Spinvis
  woensdag 22 november 2006 @ 09:40:56 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_43773700
Nou, bij mij komt er elke week een andere uitslag uit, en mijn mening verandert echt niet zo sterk
Een maand terug was het SP, daarna de partij voor de dieren ( ) gisteren was het Fortuyn en nu op Kieskompas zweef ik precies tussen PvdA, D66 en CDA in

Maar ik heb inmiddels een besluit kunnen nemen
disclaimer
  woensdag 22 november 2006 @ 09:40:58 #251
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43773702
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:29 schreef Ikiskoel het volgende:

Weet iemand trouwens een site met 'slanke' vegetarische recepten? Vriendlief heeft besloten dat hij ook gezonder wil eten en hij is dus vegetarisch.
AH heeft er een flink aantal online staan, zie http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/zoek_recept.jsp?search_string=vegetarisch&course=&cuisine=&slim=Y

Ik wil zo ook even gaan stemmen, maar het hagelt hier steeds
pi_43773723
Je kan ook even de STOMwjizer down op www.stomwijzer.nl die raad ik echt iedereen aan
pi_43773744
Thanks Pluisje!!

De Stomwijzer, die heb ik ook gedaan. Ik heb er erg om moeten lachen!
  woensdag 22 november 2006 @ 09:43:09 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_43773749
LOHOL!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 22 november 2006 @ 09:43:15 #255
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43773753
Heeft er iemand een weegschaal zien vliegen 100 gram hoe durft hij misschien morgen iets meer hoop ik stomme hormonen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 09:44:24 #256
13151 crew  Rewimo
pi_43773785
Ik heb eigenlijk helemaal niet eens tijd om te stemmen. Ik moet werken tot 12 uur, eten, spullen voor Christan bij elkaar zoeken die bij oma gaat slapen, naar een rondleiding op het bouwterrein waar mijn moeder komt te wonen en eigenlijk tegelijkertijd al naar een rondleiding in het Teyler's Museum en dan borrelen en eten.

En ik moet ook een cartridge voor mijn printer halen, de Sintcadeautjes die in mijn auto liggen voor Christan verstoppen, zeer waarschijnlijk mijn banden oppompen voor ik op de fiets kan en ergens tussendoor ook nog kleertjes in ontvangst nemen voor Anna van YPPY. En stemmen dus.
  woensdag 22 november 2006 @ 09:44:47 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_43773792
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:42 schreef freecell het volgende:
Je kan ook even de STOMwjizer down op www.stomwijzer.nl die raad ik echt iedereen aan
Vet
Er kwam wel mijn eerste keus uit
disclaimer
  woensdag 22 november 2006 @ 09:45:33 #258
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43773806
Bij mij gaf de stemwijzer trouwens ABC aan. Ik dacht dat het een error was ofzo, maar het bleek een echte partij te zijn

Ik ga trouwens wel PvdA stemmen. Na al die koppen van de lijsttrekkers wekenlang elke dag op tv te hebben gezien vind ik ze allemaal vervelend, dus dat is geen criterium meer En mijn mening komt gewoon het meest overeen met PvdA, dus stem ik die maar
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 09:46:22 #259
13151 crew  Rewimo
pi_43773824
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heeft er iemand een weegschaal zien vliegen 100 gram hoe durft hij misschien morgen iets meer hoop ik stomme hormonen

Alsjeblieft!
  woensdag 22 november 2006 @ 09:47:35 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_43773845
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:45 schreef pluisje het volgende:
Bij mij gaf de stemwijzer trouwens ABC aan. Ik dacht dat het een error was ofzo, maar het bleek een echte partij te zijn

Ik ga trouwens wel PvdA stemmen. Na al die koppen van de lijsttrekkers wekenlang elke dag op tv te hebben gezien vind ik ze allemaal vervelend, dus dat is geen criterium meer En mijn mening komt gewoon het meest overeen met PvdA, dus stem ik die maar
Is dat niet het Ad Bos Collectief ofzo?
disclaimer
pi_43773848
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Dan kom ik op de Christenunie uit Eentje die ik niet eens overwogen heb
Ach, dat is qua sociaal en milieu beleid best een aardige partij. Ik vind ze voor een christelijke partij zeer sociaal. Denk dat ze meer overeenkomsten hebben met PvdA/SP dan met CDA.
***Levi was here***
  woensdag 22 november 2006 @ 09:48:01 #262
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43773853
Rigoreus
pi_43773876
Kijk, dat is tenminste een strakke planning Rewimo!

Kieskompas vindt trouwens dat ik D'66 moet stemmen?! Weet niet of dat nou zo'n strak plan is!
  woensdag 22 november 2006 @ 09:49:23 #264
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_43773877
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Is dat niet het Ad Bos Collectief ofzo?
Ja, dat zag ik ook later
pi_43773940
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:49 schreef Liejannuh het volgende:

Kieskompas vindt trouwens dat ik D'66 moet stemmen?! Weet niet of dat nou zo'n strak plan is!
Als je het echt niet meer weet...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 09:57:43 #266
13151 crew  Rewimo
pi_43774027
Yo Troel, zit je in de buurt van je MSN?
  woensdag 22 november 2006 @ 10:00:13 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_43774087
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Als je het echt niet meer weet...
Nou, de ideeen van D66 vind ik best goed, maar ze klungelen zo vreselijk en ze maken er weinig van waar. Ik heb het volgens mij ooit ook eens gestemd.
disclaimer
pi_43774127
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:49 schreef Liejannuh het volgende:

Volgens mij kun je dan net zo goed niet gaan stemmen... je stem gaat op 't moment zo'n beetje verloren als je D'66 stemt.
***Levi was here***
pi_43774157
Ach, bij mij kwam er telkens uit dat ik op die Partij voor de Dieren moest stemmen. Maar of dat een goed plan is . Grappig, ik stem trouwens altijd op een vrouw . Ik heb vanochtend al gestemd (gewoon met een computer hiero) zodat ik niet de hele dag kan lopen denken wat ik toch moet stemmen
  woensdag 22 november 2006 @ 10:08:00 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_43774238
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ach, dat is qua sociaal en milieu beleid best een aardige partij. Ik vind ze voor een christelijke partij zeer sociaal. Denk dat ze meer overeenkomsten hebben met PvdA/SP dan met CDA.
Ik denk juist niet

vergeet niet dat bepaalde punten van de CU veel meer stroken met het CDA en dat juist de punten zijn waar ze prat op gaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43774916
Stemmen, ik ga straks voor de SP
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 11:00:08 #272
13151 crew  Rewimo
pi_43775444
Ik moet uit eten vanavond. Yuppenvoer
  woensdag 22 november 2006 @ 11:00:36 #273
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43775453
Ik ga weer VVD stemmen denk
pi_43775708
Ik ga ook VVD stemmen.
pi_43775715
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga weer VVD stemmen denk
ik zit nog te twijfelen, of vvd of cda. denk dat ik bij een van die twee gewoon een leuke naam uit kies.

trouwens wel apart, ik ben dus echt een typische zwevende stemmer. 4 jaar terug was het groenlinks, en nu neig ik meer naar vvd dan naar cda. oftewel van links naar rechts, en over 4 jaar weer terug
pi_43775892
Ik SP, vorige keer PvdA (was strategisch ).
Ik wilde dit laatste kabinet al niet en ik vergeef ze zeker nooit de keuze om aan die onzin in Irak mee te doen.
***Levi was here***
pi_43775945
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:20 schreef Levitation het volgende:
Ik SP, vorige keer PvdA (was strategisch ).
Ik wilde dit laatste kabinet al niet en ik vergeef ze zeker nooit de keuze om aan die onzin in Irak mee te doen.
Totaal mee eens
  woensdag 22 november 2006 @ 11:24:48 #278
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43775983
Het is CDA of VVD volgens de stemwijzer CDA en die houden we maar aan.
pi_43776986
Ik fladder ook alle kanten op, vorige keer Groenlink, vanmorgen VVD
De stemwijzer werd ook niet wijs van mij, mijn lijstje: CDA - VVD - SP - Wilders - GroenLinks Ben de hele 2de kamer doorgestuurd
  woensdag 22 november 2006 @ 12:02:12 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_43777023
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:09 schreef MrGoedhart het volgende:
hi
ik heb me ook aan gemeld op dieet-web. Ik weeg momenteel 95kg en wil dat dit weer 75kg wordt. Het gewicht dat ik 3 jaar geleden had. Ik ben namelijk verhuist en heb een auto gekocht, hierdoor is het aantal uren dat ik in de week beweeg gedaalt tot bijna nul...
Ik heb al een aantal pogingen ondernomen om mijn gewicht omlaag te brengen, maar steeds zet ik niet door. Dit komt omdat ik meestal en minder ga eten en meer ga bewegen. Deze keer wil ik me echter meer gaan concentreren op meer bewegen.
Welkom
Wat ga je aan beweging doen?
pi_43777107
quote:
Die is gaaf! Die vragen!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 12:10:52 #283
13151 crew  Rewimo
pi_43777253
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 12:14:26 #284
81992 Githa
pi_43777355
MrGoedhart, alvast succes

Stemmen Ik ben er nog steeds niet uit....

Ik had me voorgenomen om 1x in de week op de weegschaal te gaan staan, maar natuurlijk kon ik het niet laten om na 1,5 dag al even te wegen
maar wel mooi 700 gram eraf vind ik een mooie start voor 1 dag Bakkeren
motivatie groeit
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 12:16:21 #285
13151 crew  Rewimo
pi_43777416
Niet gek, Githa! Ondanks dat je meer eet dus?
pi_43777424
Ik ga zo even stemmen, moet alleen nog even kijken waar hier de stembureau's zijn.
We hebben in Delft trouwens ook een referendum vandaag over het wel of niet uitbreiden van de camping in de Delftse Hout ten koste van 1 hectare bomen. Power to the people

anyway, ik stem SP. Ik stemde eerder D66 maar dat is nu inderdaad een verloren stem
  woensdag 22 november 2006 @ 12:18:21 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_43777475
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef Githa het volgende:
MrGoedhart, alvast succes

Stemmen Ik ben er nog steeds niet uit....

Ik had me voorgenomen om 1x in de week op de weegschaal te gaan staan, maar natuurlijk kon ik het niet laten om na 1,5 dag al even te wegen
maar wel mooi 700 gram eraf vind ik een mooie start voor 1 dag Bakkeren
motivatie groeit
Dat heb ik ook steeds. En dan eet je 1 keer pizza en ben je weer terug bij af
Ik ben jaloers op die mensen die zich vol kunnen eten en toch dun blijven
disclaimer
pi_43777574
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat heb ik ook steeds. En dan eet je 1 keer pizza en ben je weer terug bij af
Ik ben jaloers op die mensen die zich vol kunnen eten en toch dun blijven
Ik ben vooral jaloers op mensen die niet de hele dag honger/trek hebben en niet constant aan eten denken.
Mijn broers/zusje vergeten regelmatig te eten, nou... dát zou mij écht niet gebeuren.
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 12:23:44 #289
81992 Githa
pi_43777629
Rewimo, ik eet ineens véél meer, maar ook wel gezonder en het gekke was dat ik doordat ik ontbijt en lunch had gegeten om 16.00 stikte van de honger dat heb ik anders echt nooit.
Ik weet alleen nog niet goed wat ik donderdag moet doen, met mijn werk. Ik wordt dan geacht mee te eten op mijn werk en dat is dus wat de pot schaft.
Vooraf eten heeft ook geen zin want dan zit ik al om 11.00 aan het avondeten, maar erna is pas rond 20.00.

Even kijken wat de beste oplossing is.

Stormqueen, dan moet je er ook zo een van in huis hebben mijn vriend kan alles naar binnen schuiven. Hij moet het ook echt naar binnen schuiven om op gewicht te blijven
Maar mooi dat ik die pizza niet neem
pi_43777789
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:21 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben vooral jaloers op mensen die niet de hele dag honger/trek hebben en niet constant aan eten denken.
Mijn broers/zusje vergeten regelmatig te eten, nou... dát zou mij écht niet gebeuren.
Vergeten te eten? Noooo way, helaas
pi_43777832
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:23 schreef Githa het volgende:
Ik weet alleen nog niet goed wat ik donderdag moet doen, met mijn werk. Ik wordt dan geacht mee te eten op mijn werk en dat is dus wat de pot schaft.
Vooraf eten heeft ook geen zin want dan zit ik al om 11.00 aan het avondeten, maar erna is pas rond 20.00.

Even kijken wat de beste oplossing is.
Ik zou in die situatie gewoon mee-eten. Eet gewoon niet teveel en misschien kun je voornamelijk groenten opscheppen? Als je moeilijke constructies gaat bedenken, is het veel lastiger om een dieet vol te houden. Succes ermee!
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 12:33:24 #292
81992 Githa
pi_43777937
Alleen groenten is wel een idee
maar dat vergeten te eten deed ik dus en ik kan je wel vertellen dat dát ook geen geweldige resultaten geeft voor je gewicht hoor
  woensdag 22 november 2006 @ 12:34:06 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_43777959
Of je wel vol-eten en daarna alles uitkotsen
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 12:38:19 #294
81992 Githa
pi_43778100
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
zou voor mij niet werken, mijn lichaam zou het nog presteren om alleen de gezonde dingen uit te kotsen
pi_43778150
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Je word daar wel dun van... en je maakt jezelf kapot, maar da's bijzaak.

Mijn zusje verkondigde zondag dat ze aan het lijnen is. Ze draagt maatje 36 en weegt nog geen 60kg.
Ze heeft 't omgekeerde van wat ik heb... ik vreet me rond, zij hongert zichzelf uit.
***Levi was here***
  woensdag 22 november 2006 @ 12:45:04 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_43778310
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:38 schreef Githa het volgende:

[..]

zou voor mij niet werken, mijn lichaam zou het nog presteren om alleen de gezonde dingen uit te kotsen
Dat alle slablaadjes zo langs die hamburger af naar buiten komen
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 12:53:17 #297
81992 Githa
pi_43778553
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat alle slablaadjes zo langs die hamburger af naar buiten komen
Ja, precies!
maar dat is niet grappig hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 13:17:36 #298
13151 crew  Rewimo
pi_43779314
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:39 schreef Levitation het volgende:
Je word daar wel dun van... en je maakt jezelf kapot, maar da's bijzaak.

Mijn zusje verkondigde zondag dat ze aan het lijnen is. Ze draagt maatje 36 en weegt nog geen 60kg.
Ze heeft 't omgekeerde van wat ik heb... ik vreet me rond, zij hongert zichzelf uit.
Oei, dat is erg naar Levitation
pi_43779903
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:17 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oei, dat is erg naar Levitation
Tja, ik weet nooit zo goed wat ik er mee aan moet. Ik kan haar alleen zo weinig goede raad geven... ik vecht net zo met mijn lichaam als zij. We hebben allebei een haat-liefde-verhouding met eten. Ze is ook altijd erg met haar lijf bezig en heb wel eens het idee dat mijn overgewicht dat verergert. Heb de indruk dat ze doodsbang is om te worden zoals haar grote zus (ik) en onze moeder (ook een dikkertje). Slecht voor haar zelfbeeld, maar ook voor het mijne... je zal toch iemands grootste nachtmerrie zijn.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 13:38:18 #300
13151 crew  Rewimo
pi_43780019
Nee dat lijkt me geen fijn idee. Lastig dat zulke tegenstellingen in 1 gezin spelen. In mijn familie heeft gewoon iedereen overgewicht Maar aan Franks kant loop ik ook wel tegen onbegrip op hoor, Frank zelf is vrij stevig maar zijn broers en ouders niet en die snappen dus ook niet goed waar je allemaal tegenaan loopt als je worstelt met je gewicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')