En volgens een wetenschappelijke publicatie het meest succesvolle dieetquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:48 schreef Liejannuh het volgende:
Zou Weight Watchers niet iets voor je zijn? Heb je toch een aanspreekpunt en een wekelijkse bijeenkomst om jezelf gemotiveerd te houden.
Maar ik doe gewoon weer een poging. Ook al is de kans op succes kleinquote:"Those who doubt the power of basic drives, however, might note that while one can hold one's breath, this conscious act is soon overcome by the compulsion to breathe," notes Friedman. "The feeling of hunger is intense and, if not as potent as the drive to breathe, is probably no less powerful than the drive to drink when one is thirsty.
"Who is it that can resist a drink of cold water when their lips are parched? This is the feeling the obese must resist after they have lost a significant amount of weight.
"The power of this drive is illustrated by the fact that, whatever ones motivation, dieting is generally ineffective in for achieving significant weight loss over the long term."
"Obesity is not a personal failing," Friedman argues. "In trying to lose weight, the obese are fighting a difficult battle -- a battle against biology, a battle that only the intrepid take on and one in which only a few prevail."
Graag, ik heb hier nog steeds de papieren versie van alles liggen, maar via de compu lijkt het me toch wat prettiger.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:56 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb hier nog wel een cd'tje liggen hoor.Iemand een kopietje?
Klopt, je koopt daar een kast van een huis voor rond de 2,5 ton. En dan heb je dus echt een huis met 5 slaapkamers, geheel onderkelderd, zolder erop en een flinke lap grondquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:17 schreef teigan het volgende:
ok, en waarom Duitsland dan? Goedkopere huizen oid?
Ik PM je even.quote:Op zondag 19 november 2006 14:34 schreef Essebes het volgende:
[..]
Graag, ik heb hier nog steeds de papieren versie van alles liggen, maar via de compu lijkt het me toch wat prettiger.
Geef maar ff aan wat je ervoor wilt hebben.
zoiets dacht ik al ja... Ik zag vanmorgen ook huizen voorbijkomen in duitsland die er heel goed uitzagen voor maar weinig geld...quote:Op zondag 19 november 2006 17:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, je koopt daar een kast van een huis voor rond de 2,5 ton. En dan heb je dus echt een huis met 5 slaapkamers, geheel onderkelderd, zolder erop en een flinke lap grond
Je gaat emigrerenquote:Op zondag 19 november 2006 17:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, je koopt daar een kast van een huis voor rond de 2,5 ton. En dan heb je dus echt een huis met 5 slaapkamers, geheel onderkelderd, zolder erop en een flinke lap grond
Half en halfquote:
Geen enkel nut dusquote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef teigan het volgende:
nu bij kassa een stukje over het nut van weegschalen die ook het vetpercentage meten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |