AH heeft er een flink aantal online staan, zie http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/zoek_recept.jsp?search_string=vegetarisch&course=&cuisine=&slim=Yquote:Op woensdag 22 november 2006 09:29 schreef Ikiskoel het volgende:
Weet iemand trouwens een site met 'slanke' vegetarische recepten? Vriendlief heeft besloten dat hij ook gezonder wil eten en hij is dus vegetarisch.
Vetquote:Op woensdag 22 november 2006 09:42 schreef freecell het volgende:
Je kan ook even de STOMwjizer down op www.stomwijzer.nl die raad ik echt iedereen aan
quote:Op woensdag 22 november 2006 09:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heeft er iemand een weegschaal zien vliegen100 gram hoe durft hij
misschien morgen iets meer hoop ik
stomme hormonen
![]()
Is dat niet het Ad Bos Collectief ofzo?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:45 schreef pluisje het volgende:
Bij mij gaf de stemwijzer trouwens ABC aan. Ik dacht dat het een error was ofzo, maar het bleek een echte partij te zijn
Ik ga trouwens wel PvdA stemmen. Na al die koppen van de lijsttrekkers wekenlang elke dag op tv te hebben gezien vind ik ze allemaal vervelend, dus dat is geen criterium meerEn mijn mening komt gewoon het meest overeen met PvdA, dus stem ik die maar
Ach, dat is qua sociaal en milieu beleid best een aardige partij. Ik vind ze voor een christelijke partij zeer sociaal. Denk dat ze meer overeenkomsten hebben met PvdA/SP dan met CDA.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Dan kom ik op de Christenunie uitEentje die ik niet eens overwogen heb
Ja, dat zag ik ook laterquote:Op woensdag 22 november 2006 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat niet het Ad Bos Collectief ofzo?
Als je het echt niet meer weet...quote:Op woensdag 22 november 2006 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk, dat is tenminste een strakke planning Rewimo!
Kieskompas vindt trouwens dat ik D'66 moet stemmen?! Weet niet of dat nou zo'n strak plan is!
Nou, de ideeen van D66 vind ik best goed, maar ze klungelen zo vreselijk en ze maken er weinig van waar. Ik heb het volgens mij ooit ook eens gestemd.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je het echt niet meer weet...
Volgens mij kun je dan net zo goed niet gaan stemmen... je stem gaat op 't moment zo'n beetje verloren als je D'66 stemt.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
Kijk, dat is tenminste een strakke planning Rewimo!
Kieskompas vindt trouwens dat ik D'66 moet stemmen?! Weet niet of dat nou zo'n strak plan is!
Ik denk juist nietquote:Op woensdag 22 november 2006 09:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, dat is qua sociaal en milieu beleid best een aardige partij. Ik vind ze voor een christelijke partij zeer sociaal. Denk dat ze meer overeenkomsten hebben met PvdA/SP dan met CDA.
ik zit nog te twijfelen, of vvd of cda. denk dat ik bij een van die twee gewoon een leuke naam uit kies.quote:
Totaal mee eensquote:Op woensdag 22 november 2006 11:20 schreef Levitation het volgende:
Ik SP, vorige keer PvdA (was strategisch).
Ik wilde dit laatste kabinet al niet en ik vergeef ze zeker nooit de keuze om aan die onzin in Irak mee te doen.![]()
Welkomquote:Op woensdag 22 november 2006 09:09 schreef MrGoedhart het volgende:
hi
ik heb me ook aan gemeld op dieet-web. Ik weeg momenteel 95kg en wil dat dit weer 75kg wordt. Het gewicht dat ik 3 jaar geleden had. Ik ben namelijk verhuist en heb een auto gekocht, hierdoor is het aantal uren dat ik in de week beweeg gedaalt tot bijna nul...
Ik heb al een aantal pogingen ondernomen om mijn gewicht omlaag te brengen, maar steeds zet ik niet door. Dit komt omdat ik meestal en minder ga eten en meer ga bewegen. Deze keer wil ik me echter meer gaan concentreren op meer bewegen.
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/11/zweefwijzer.php
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/11/zweefwijzer.php
Dat heb ik ook steeds. En dan eet je 1 keer pizza en ben je weer terug bij afquote:Op woensdag 22 november 2006 12:14 schreef Githa het volgende:
MrGoedhart, alvast succes
StemmenIk ben er nog steeds niet uit....
Ik had me voorgenomen om 1x in de week op de weegschaal te gaan staan, maar natuurlijk kon ik het niet laten om na 1,5 dag al even te wegen![]()
maar wel mooi 700 gram erafvind ik een mooie start voor 1 dag Bakkeren
![]()
motivatie groeit![]()
Ik ben vooral jaloers op mensen die niet de hele dag honger/trek hebben en niet constant aan eten denken.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds. En dan eet je 1 keer pizza en ben je weer terug bij af
Ik ben jaloers op die mensen die zich vol kunnen eten en toch dun blijven
Vergeten te eten? Noooo way, helaasquote:Op woensdag 22 november 2006 12:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben vooral jaloers op mensen die niet de hele dag honger/trek hebben en niet constant aan eten denken.![]()
Mijn broers/zusje vergeten regelmatig te eten, nou... dát zou mij écht niet gebeuren.![]()
Ik zou in die situatie gewoon mee-eten. Eet gewoon niet teveel en misschien kun je voornamelijk groenten opscheppen? Als je moeilijke constructies gaat bedenken, is het veel lastiger om een dieet vol te houden. Succes ermee!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:23 schreef Githa het volgende:
Ik weet alleen nog niet goed wat ik donderdag moet doen, met mijn werk. Ik wordt dan geacht mee te eten op mijn werk en dat is dus wat de pot schaft.
Vooraf eten heeft ook geen zin want dan zit ik al om 11.00 aan het avondeten, maar erna is pas rond 20.00.
Even kijken wat de beste oplossing is.
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Of je wel vol-eten en daarna alles uitkotsen![]()
Je word daar wel dun van... en je maakt jezelf kapot, maar da's bijzaak.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Of je wel vol-eten en daarna alles uitkotsen![]()
Dat alle slablaadjes zo langs die hamburger af naar buiten komenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:38 schreef Githa het volgende:
[..]
zou voor mij niet werken, mijn lichaam zou het nog presteren om alleen de gezonde dingen uit te kotsen
![]()
![]()
Ja, precies!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat alle slablaadjes zo langs die hamburger af naar buiten komen![]()
Oei, dat is erg naar Levitationquote:Op woensdag 22 november 2006 12:39 schreef Levitation het volgende:
Je word daar wel dun van... en je maakt jezelf kapot, maar da's bijzaak.![]()
Mijn zusje verkondigde zondag dat ze aan het lijnen is. Ze draagt maatje 36 en weegt nog geen 60kg.
Ze heeft 't omgekeerde van wat ik heb... ik vreet me rond, zij hongert zichzelf uit.![]()
Tja, ik weet nooit zo goed wat ik er mee aan moet. Ik kan haar alleen zo weinig goede raad geven... ik vecht net zo met mijn lichaam als zij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |