Je kunt ook nog kiescompas.nl proberen. Vond ik eigenlijk beter dan stemwijzer.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet nog en ik weet nog steeds niet op wieVan de stemwijzer en de stomwijzer word ik niks wijzer

Ja logisch, aan een stemmachine mag je ook niet likkenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:31 schreef Troel het volgende:
Oja, en ik mocht niet eens aan het potlood likken
Thanks, ik ga even kijkenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij kun je bij het Voedingsbureau wel wat vinden
Heb je die calorieen in ieder geval ook niet binnenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:31 schreef Troel het volgende:
Oja, en ik mocht niet eens aan het potlood likken
Ja, Ijsselstein heeft afgekeurde computers.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:33 schreef Liejannuh het volgende:
Stemmen jullie met potloden?????? [afbeelding]
Ik heb overigens ook altijd de neiging om op een vrouw te stemmen.Leeftijd vind ik dan weer niet zo boeiend.
![]()
een advocaat dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:33 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Thanks, ik ga even kijken![]()
En IEUW: Wouter Bos. Die man vind ik echt eng. Hij komt over als iemand die héél goed toneel kan spelen, vind ik.
Nou, dat hebben ze nooit gezegd hoor en nu hing er echt een papiertje dat je de potloden niet mocht bevochtigen. Dus ook niet spugen en je potlood in je spuug duwen ofzoquote:Op woensdag 22 november 2006 09:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja logisch, aan een stemmachine mag je ook niet likken![]()
Waarom zou je dat in hemelsnaam willen? Brrrrrrrr... likken aan een potlood waar al tig mensen aan gelikt hebbenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:36 schreef Troel het volgende:
Nou, dat hebben ze nooit gezegd hoor en nu hing er echt een papiertje dat je de potloden niet mocht bevochtigen. Dus ook niet spugen en je potlood in je spuug duwen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |