Aiquote:Op donderdag 16 november 2006 14:05 schreef teigan het volgende:
Ik heb zonder cursussen mijn theorie in een keer gehaald... Met nul fouten.... Ik heb samen met vriendje geleerd, en heel veel gediscussieerd over wat goed en fout was...
Jammergenoeg had ik 4 keer voor mijn praktijkexamen nodig...
ik zou het ook niet doen als mijn ouders het niet zouden betalen hoor. kan alleen maar zeggen dat ik heel blij ben dat mijn pappa een erfenis niet alleen wil opmaken maar wil delen met zijn kinderen. we hebben nu namelijk ook nog de kans dat hij voor ieder kind een gedeelte schuld aflost, of geld geeft. gewoon omdat het bij hem toch maar op de rekening staat, en wij er veel meer aan hebben. lieve pappa gewoonquote:Op donderdag 16 november 2006 14:47 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog nooit een poging gedaan om auto te leren rijden
Geen geldWel heb ik een brommercertificaat gehaald op mijn 18e
Maar dat was bittere noodzaak, een stage 26 KM verderop, 's avonds om 11 uur vrij en geen openbaar vervoer, dan maar op een aftandse Puch
Heb het ook zelf betaald. Was inderdaad super veel geld.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest het zelf betalen.
Daarom kan ik nu geen nieuwe fiets betalen.
Ik heb inmiddels een contant voorschot op mijn vakantiegeld geregeldquote:Op donderdag 16 november 2006 15:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb het ook zelf betaald. Was inderdaad super veel geld.
Over je fiets:
Kruidvat heeft op de website een dames-tourfiets staan voor E150,- Geen idee of het wat is...
Rondvragen in mijn omgeving heeft helaas (nog) niets opgeleverd.![]()
Kun je je fiets niet ergens binnen stallen? Moet 's nachts voor de verzekering ook... anders keren ze niet uit.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een contant voorschot op mijn vakantiegeld geregeldDus dat gaat wel goed komen.
En nu een dikke verzekering er op
Of even een kopietje van de originele sleutel laten maken. Origineel berg je netjes op, die moet je namelijk naar de verzekering sturen om te bewijzen dat 'ie op slot stond (alle 2 de sleutels!!). Het kopieetje is dan voor dagelijks gebruik.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:23 schreef Liejannuh het volgende:
Vergeet dan ook niet om je fiets op slot te zetten als het ding in de schuur staat!
Hoezo? Ik raak regelmatig sleutels kwijt (ras-chaoot). Beetje lullig als je dan ruzie met je fietsverzekering krijgt.quote:
Dat is oplichten van de verzekeringquote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoezo? Ik raak regelmatig sleutels kwijt (ras-chaoot). Beetje lullig als je dan ruzie met je fietsverzekering krijgt.![]()
Dat klinkt wel heel naar.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is oplichten van de verzekering
**deelt comliment uit**quote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Een collega deelt bananensoezen uit omdat ze weg gaat. Ik pak een glas water. Zeggen mijn andere collega's: hup, eet er ook 1! En als ik nee zeg, : je leeft maar 1 keer hoor!
als je dan zegt: dat kun je elke dag wel zeggen tot je 150 weegtweten ze niks meer te zeggen.
Als iemand stopt met roken ga je toch ook niet zeggen: komop, 1 sigaret kan best, je leeft maar 1 keer
Dankjewelquote:Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Essebes het volgende:
[..]
**deelt comliment uit**
Heel goed! Ik heb toch vaak moeite met dit soort gelegenheden. Ik laat me nog iets te vaak verleiden gewoon mee te doen. Heel goed dat je standvastig bent. Heeft waarschijnlijk ook als gevolg, dat je collega's dit een volgende keer sneller van je zullen accepteren dan dat ze nu deden!
Lang wachten op vliegvelden isquote:Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Essebes het volgende:
Ik ga/kan pas volgende week weer updaten. Ben nu in Washington DC met het vooruitzicht straks minimaal nog 4 uur op een vliegveld te moeten doorbrengen (terug naar Amsterdam), dus ik weet nu al dat ik niet op een houtje ga bijten :-)
Ach, wachten op vliegvelden... tja... heb mijn portie ook wel weer even gehad.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lang wachten op vliegvelden is
Vorig jaar eerst 3,5 uur in London moeten wachten op het vliegtuig naar Houston, dat 4 uur vertraging opliep vanwege noodweer en een tussenlanding moest maken in dallasDat zijn van die dagen dat je in 24 uur makkelijk 10.000 kcal wegstouwt
Oudjaarsavond op Schiphol omdat je vliegtuig vastzit in de sneeuw in Plovdiv (Bulgarije) en dan van 12.00 tot 22.00 rondhangen terwijl alles gesloten is, is ook niet fijnquote:Op donderdag 16 november 2006 16:20 schreef Essebes het volgende:
Ik ben echt bang dat de 4 uur die ik net noemde het minimum is. Er is momenteel storm onderweg naar DC, wat rond het avonduur in DC wordt verwacht. Driemaal raden hoelaat ik vlieg??? Juist ja: 17.38 uur.
Mijn record is een volle dag op Barcelona, 1,5 jaar geleden. We zouden vliegen rond 12 uur en vlogen uiteindelijk pas 21.00 uur. (blij dat we in de Business lounges mochten komen trouwens!)
quote:Op donderdag 16 november 2006 17:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oudjaarsavond op Schiphol omdat je vliegtuig vastzit in de sneeuw in Plovdiv (Bulgarije) en dan van 12.00 tot 22.00 rondhangen terwijl alles gesloten is, is ook niet fijnWel goed voor de lijn
Er was gewoon niks te krijgen. (Pre-Mac-tijdperk)
Kind, ik had je oma kunnen zijn...quote:Op donderdag 16 november 2006 17:57 schreef Levitation het volgende:Ik wist wel dat je wat ouder was dan wij... maar zo oud?
![]()
Als ik dat plaatje zie, ben ik blij dat ik geen oma's hebquote:Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kind, ik had je oma kunnen zijn...
[afbeelding]
Is Mister_D geslaagd dan inmiddels?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vandaag 25 km gelopen, we waren op zoek naar een auto... en we hebben een leuke gevondenen gelijk meegenomen en nee, niet alleen omdat we te moe waren om verder te lopen
![]()
Gelukkig wel, anders waren we zwaar in overtreding geweestquote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is Mister_D geslaagd dan inmiddels?
Maar de allerbelangrijkste stap samen hebben jullie ook al genomenquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:03 schreef YPPY het volgende:
Goed zeg dat je weerstand heb geboden Stormqueen. Het wordt echt steeds makkelijker. Op den duur vroegen mijn collega's niet eens meer of ik gebak wilde. Dat was weer het andere uiterste.
Leuk een eigen auto miss_d. Kun je mooi naar leuke wandellocaties rijden.
Wij zijn ruim zes jaar samen nu en gingen al binnen een jaar samenwonen. Een een paar maanden getrouwd inmiddels. Het gaat zo snel.
dan moet je het niet kopenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:34 schreef Martineke het volgende:
goed hoor SQ
ik kan geen nee zeggenalthans...niet nu met lekkere kruidbrokken in huis
en zo heb ik ook weleens moeite met brood, dat vind ik zo lekker.
leuke auto Miss-dbmw rijdt heerlijk
wij hebben ook een bmw
Ja, dat is natuurlijk helemaal waar, mijn moeders kasten liggen ook altijd helemaal vol met eten, mijn broertje is een wandelend gratenpakhuis en die vreet zich helemaal ongans ( 16 jaarquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:44 schreef Rewimo het volgende:
Als je een gezin hebt is niet kopen niet altijd een optie... helaas
Ja dan ben je nog in de fase van het dagen tellenquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:00 schreef Troel het volgende:
Wij zijn drie jaar, twee maanden en 11 dagen bij elkaar
Na drie jaar nog steeds?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja dan ben je nog in de fase van het dagen tellen
Ik onthou gewoon 30 decemberDit jaar zijn we dan in Portugal, ook niet slecht
dat doet me aan dit filmpje denken....quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
quote:
Gek is tofquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben een beetje gek... maar da's oud nieuws!
![]()
![]()
![]()
Ik onthoud dus ook gewoon 6 september en dan kan je het altijd uitrekenenquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik onthou gewoon 30 decemberDit jaar zijn we dan in Portugal, ook niet slecht
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:11 schreef teigan het volgende:
[..]
dat doet me aan dit filmpje denken....
Ach, zolang je het 'm niet gaat verwijten...quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:34 schreef Martineke het volgende:
kan het ook niet kopen indd, maar Maxim vind ze ook lekkergoeie smoes he
rookvrij ben ik sinds begin mei 2004weet ik omdat ik toen net zwanger was van Maxim.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, zolang je het 'm niet gaat verwijten...![]()
Wij na 2 maanden, was toch iets gemakkelijker dan steeds heen en weer racen tussen Zuid-Limburg en Noord-Hollandquote:
Das niet gek ver weg van hier. (pannerden vlak bij Elten Duitse grens).quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Nee, we gaan opzijWe zijn aan het rondkijken naar een huis net over de Duitse grens bij Nijmegen.
Wat tikt het toch k**** met een vinger in de tape![]()
En volgens een wetenschappelijke publicatie het meest succesvolle dieetquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:48 schreef Liejannuh het volgende:
Zou Weight Watchers niet iets voor je zijn? Heb je toch een aanspreekpunt en een wekelijkse bijeenkomst om jezelf gemotiveerd te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |