abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 november 2006 @ 15:40:35 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_43610475
Een collega deelt bananensoezen uit omdat ze weg gaat. Ik pak een glas water. Zeggen mijn andere collega's: hup, eet er ook 1! En als ik nee zeg, : je leeft maar 1 keer hoor!
als je dan zegt: dat kun je elke dag wel zeggen tot je 150 weegt weten ze niks meer te zeggen.
Als iemand stopt met roken ga je toch ook niet zeggen: komop, 1 sigaret kan best, je leeft maar 1 keer
disclaimer
pi_43610686
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:39 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat is oplichten van de verzekering
Dat klinkt wel heel naar.

Anyway, ik heb nooit gefraudeerd... fietsen stonden altijd keurig op slot. Heb zelfs ooit alleen mijn slot teruggevonden... fiets was foetsie en mijn slot lag in stuk op de grond.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 16 november 2006 @ 15:48:51 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_43610785
Ik heb 1 keer in mijn leven een fiets verzekerd. Laat dat nou net de fiets zijn geweest die ik open en bloot op de stoep liet staan, met het sleuteltje er in, omdat ik vergeten was 'm binnen te rijden
disclaimer
pi_43611618
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Een collega deelt bananensoezen uit omdat ze weg gaat. Ik pak een glas water. Zeggen mijn andere collega's: hup, eet er ook 1! En als ik nee zeg, : je leeft maar 1 keer hoor!
als je dan zegt: dat kun je elke dag wel zeggen tot je 150 weegt weten ze niks meer te zeggen.
Als iemand stopt met roken ga je toch ook niet zeggen: komop, 1 sigaret kan best, je leeft maar 1 keer
**deelt comliment uit**

Heel goed! Ik heb toch vaak moeite met dit soort gelegenheden. Ik laat me nog iets te vaak verleiden gewoon mee te doen. Heel goed dat je standvastig bent. Heeft waarschijnlijk ook als gevolg, dat je collega's dit een volgende keer sneller van je zullen accepteren dan dat ze nu deden!
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_43611676
Ik ga/kan pas volgende week weer updaten. Ben nu in Washington DC met het vooruitzicht straks minimaal nog 4 uur op een vliegveld te moeten doorbrengen (terug naar Amsterdam), dus ik weet nu al dat ik niet op een houtje ga bijten :-)
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  donderdag 16 november 2006 @ 16:15:15 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_43611715
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Essebes het volgende:

[..]

**deelt comliment uit**

Heel goed! Ik heb toch vaak moeite met dit soort gelegenheden. Ik laat me nog iets te vaak verleiden gewoon mee te doen. Heel goed dat je standvastig bent. Heeft waarschijnlijk ook als gevolg, dat je collega's dit een volgende keer sneller van je zullen accepteren dan dat ze nu deden!
Dankjewel
Het scheelt dat ik de vertrekkende collega, die trakteerde, ga opvolgen, en zij heeft nooit gebak gegeten, dus het past wel in mijn profiel ofzo En ze zien me ook al wekenlang iedere lunchpauze met mijn komkommer en tomaten zeulen, het begint langzaamaan te wennen hier voor ze
disclaimer
pi_43611818
Goed zo! Langzaam aan gaat het gewoon doordringen.

(tot het moment dat je normaler probeert te gaan eten en ze je gaan vragen waar je komkommer is)
(Roos Vonk)
  donderdag 16 november 2006 @ 16:17:49 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_43611823
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Essebes het volgende:
Ik ga/kan pas volgende week weer updaten. Ben nu in Washington DC met het vooruitzicht straks minimaal nog 4 uur op een vliegveld te moeten doorbrengen (terug naar Amsterdam), dus ik weet nu al dat ik niet op een houtje ga bijten :-)
Lang wachten op vliegvelden is
Vorig jaar eerst 3,5 uur in London moeten wachten op het vliegtuig naar Houston, dat 4 uur vertraging opliep vanwege noodweer en een tussenlanding moest maken in dallas Dat zijn van die dagen dat je in 24 uur makkelijk 10.000 kcal wegstouwt
disclaimer
pi_43611952
Ik ben echt bang dat de 4 uur die ik net noemde het minimum is. Er is momenteel storm onderweg naar DC, wat rond het avonduur in DC wordt verwacht. Driemaal raden hoelaat ik vlieg??? Juist ja: 17.38 uur.

Mijn record is een volle dag op Barcelona, 1,5 jaar geleden. We zouden vliegen rond 12 uur en vlogen uiteindelijk pas 21.00 uur. (blij dat we in de Business lounges mochten komen trouwens!)
(Roos Vonk)
pi_43612465
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lang wachten op vliegvelden is
Vorig jaar eerst 3,5 uur in London moeten wachten op het vliegtuig naar Houston, dat 4 uur vertraging opliep vanwege noodweer en een tussenlanding moest maken in dallas Dat zijn van die dagen dat je in 24 uur makkelijk 10.000 kcal wegstouwt
Ach, wachten op vliegvelden... tja... heb mijn portie ook wel weer even gehad.
Maar erger dan wachten is (letterlijk) moeten rennen om je aansluiting te halen. Da's ook not funny. Zeker niet op Heathrow... (We hadden welgeteld 15 minuten om van het vliegtuig bij terminal 4 naar het andere vliegveld bij terminal 1 te komen, staat normaal 75 minuten voor)

Langste dat ik ooit heb moeten wachten was overigens vorig jaar op Johannesburg.... 8 uur. Dan heb je echt alles wel gezien!
***Levi was here***
pi_43613579
tvp
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 november 2006 @ 17:24:22 #37
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43614317
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:20 schreef Essebes het volgende:
Ik ben echt bang dat de 4 uur die ik net noemde het minimum is. Er is momenteel storm onderweg naar DC, wat rond het avonduur in DC wordt verwacht. Driemaal raden hoelaat ik vlieg??? Juist ja: 17.38 uur.

Mijn record is een volle dag op Barcelona, 1,5 jaar geleden. We zouden vliegen rond 12 uur en vlogen uiteindelijk pas 21.00 uur. (blij dat we in de Business lounges mochten komen trouwens!)
Oudjaarsavond op Schiphol omdat je vliegtuig vastzit in de sneeuw in Plovdiv (Bulgarije) en dan van 12.00 tot 22.00 rondhangen terwijl alles gesloten is, is ook niet fijn Wel goed voor de lijn Er was gewoon niks te krijgen. (Pre-Mac-tijdperk)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43615319
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oudjaarsavond op Schiphol omdat je vliegtuig vastzit in de sneeuw in Plovdiv (Bulgarije) en dan van 12.00 tot 22.00 rondhangen terwijl alles gesloten is, is ook niet fijn Wel goed voor de lijn Er was gewoon niks te krijgen. (Pre-Mac-tijdperk)
Ik wist wel dat je wat ouder was dan wij... maar zo oud?
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 november 2006 @ 18:14:06 #39
13151 crew  Rewimo
pi_43615773
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:57 schreef Levitation het volgende:
Ik wist wel dat je wat ouder was dan wij... maar zo oud?
Kind, ik had je oma kunnen zijn...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43616644
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kind, ik had je oma kunnen zijn...

[afbeelding]
Als ik dat plaatje zie, ben ik blij dat ik geen oma's heb

Ik kan er niet over meepraten, ik ben nog nooit op een vliegveld geweest
(en nee, ik heb ook nog nooit een berg gezien. )
pi_43620612
tvp
pi_43622390
ik had gisteren al patat gegeten... Komen we vanavond zo rond etenstijd terug uit Annen, en hadden we weer geenz in om te koken...

Dus maar even naar de Ikea toe(zweedse gehaktballetjes met rode prut en patatjes, en chocolademousse toe)....
Morgen echt maar weer koken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2006 @ 22:13:33 #43
43556 miss_dynastie
pi_43622599
Ik heb vandaag 25 km gelopen, we waren op zoek naar een auto... en we hebben een leuke gevonden en gelijk meegenomen en nee, niet alleen omdat we te moe waren om verder te lopen
pi_43622842
wow, dat is wel een flink eind lopen miss_d

maareh leuk een autootje, wat voor eentje hebben jullie gekocht?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 november 2006 @ 22:24:20 #45
13151 crew  Rewimo
pi_43622921
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vandaag 25 km gelopen, we waren op zoek naar een auto... en we hebben een leuke gevonden en gelijk meegenomen en nee, niet alleen omdat we te moe waren om verder te lopen
Is Mister_D geslaagd dan inmiddels?
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2006 @ 22:33:13 #46
43556 miss_dynastie
pi_43623219
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Is Mister_D geslaagd dan inmiddels?
Gelukkig wel, anders waren we zwaar in overtreding geweest

Teigan, we hebben een BMW 316i gekocht. Het is nu te donker, ik zal kijken of we morgen even een fotootje kunnen maken en gelijk naar Ikea, lekker een paar nieuwe kasten halen.... ooooo, ben zo blij he, wat een luxe joh! En ik kreeg ook bevestiging dat ik in januari kan beginnen met lessen
pi_43626092
Alweer een nieuw deel! Gaat veul te hard hier
Morgen maar weer eens een update doen, ik ben 2 weken niet lekker geweest, en dan ga ik (vr)eten..
Maar de weegschaal gaf maar 300 gram meer aan dan 2 weken geleden, dus ik ben blij
Vanaf NU ga ik er weer op letten, vandaag al goed begonnen door een stuk te fietsen, met tegenwind, En ik moest zo hard mogelijk fietsen, want er reed iemand mee op een brommer, en die slaat af als ie te langzaam gaat

Ik las dat veel mensen (binnenkort) jubileum hebben, gefeliciteerd!
gothic-blackie heeft haar theorie gehaald, en miss_dynastie een auto, ook gefeliciteerd!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_43628873
Goed zeg dat je weerstand heb geboden Stormqueen. Het wordt echt steeds makkelijker. Op den duur vroegen mijn collega's niet eens meer of ik gebak wilde. Dat was weer het andere uiterste.

Leuk een eigen auto miss_d. Kun je mooi naar leuke wandellocaties rijden.

Wij zijn ruim zes jaar samen nu en gingen al binnen een jaar samenwonen. Een een paar maanden getrouwd inmiddels. Het gaat zo snel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:26:41 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_43629884
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:03 schreef YPPY het volgende:
Goed zeg dat je weerstand heb geboden Stormqueen. Het wordt echt steeds makkelijker. Op den duur vroegen mijn collega's niet eens meer of ik gebak wilde. Dat was weer het andere uiterste.

Leuk een eigen auto miss_d. Kun je mooi naar leuke wandellocaties rijden.

Wij zijn ruim zes jaar samen nu en gingen al binnen een jaar samenwonen. Een een paar maanden getrouwd inmiddels. Het gaat zo snel.
Maar de allerbelangrijkste stap samen hebben jullie ook al genomen Heb je nog recente foto's van Anna? 'k Vind het zo'n mooi kind

I shall resist, ook al is het soms moeilijk, maar het is zo lonend, maandag zei de weegschaal 80,5 en vanmorgen 79! En ik eet gewoon 3 maaltijden en 2 keer tussendoor fruit, en ik heb 2 keer stamppot gegeten deze week.
'tZit m toch echt in die snacks tussendoor, eigenlijk is afvallen zo eenvoudig als je het nuchter bekijkt Het nee zeggen, daarin rust de uitdaging...
disclaimer
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:34:55 #50
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43630051
goed hoor SQ
ik kan geen nee zeggen althans...niet nu met lekkere kruidbrokken in huis en zo heb ik ook weleens moeite met brood, dat vind ik zo lekker.

leuke auto Miss-d bmw rijdt heerlijk wij hebben ook een bmw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')