abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 november 2006 @ 13:39:54 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_43606510
Fok! Dieetclub Deel 125

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de feestdagen in # 45 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
(di)Eetclub meeting topic Op 26 november gaan we bij Troel thuis sinterklaas vieren. Aanmelden kon tot 1 november via de mail. Voor meer informatie zie het topic. Daarnaast zijn we ook aan het overleggen over een Saunameet!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 16 november 2006 @ 13:47:04 #2
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43606737
gothic blackie gefeliciteerd
ik snap wel dat mensen vaak voor hun theorie kunnen zakken......ik was er ook zo 1......9 jaar geleden en dan had ik nog een theoriecursus gevolgd ook had het te druk met stappen en zo......geen tijd en zin om te leren...en sja...dan zak je 4 x
  donderdag 16 november 2006 @ 13:47:08 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_43606738
tvp
disclaimer
pi_43606958
hmm ik had mijn theorie in 1 keer ( heb ook een 2daagse cursus gevolgd). En mijn praktijk helaas in 2 keer...

ow ja en allemaal gefeliciteerd met jullie 7-jarig jubileum wel toevallig!
Inmiddels zijn vriendlief en ik ook alweer bijna 3,5 jaar samen en wonen we al ruim 2 jaar samen in ons heerlijke huisje (L)

dieettechnisch heb ik ff niet zoveel te melden, zit al maandenlang op hetzelfde gewicht...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_43607332
Ik heb zonder cursussen mijn theorie in een keer gehaald... Met nul fouten.... Ik heb samen met vriendje geleerd, en heel veel gediscussieerd over wat goed en fout was...
Jammergenoeg had ik 4 keer voor mijn praktijkexamen nodig...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 16 november 2006 @ 14:10:56 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_43607520
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:05 schreef teigan het volgende:
Ik heb zonder cursussen mijn theorie in een keer gehaald... Met nul fouten.... Ik heb samen met vriendje geleerd, en heel veel gediscussieerd over wat goed en fout was...
Jammergenoeg had ik 4 keer voor mijn praktijkexamen nodig...
Ai
Ik heb mijn praktijk wel meteen de eerste keer gehaald, maar ik heb wel pas na 58 lessen examen gedaan.
Voordeel is dat de stress na zoveel leservaring nihil is
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 november 2006 @ 14:21:04 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43607844
Valeriaanpillen deden hier de truc
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43607846
Ah, weer een nieuw topic!
Gaan we weer hard, zeg!

Met andere woorden: slechte tvp
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_43607954
Ik heb de vierde keer betablokkers gehad, valeriaan werkte bij mij niet, zo zenuwachtig was ik...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 16 november 2006 @ 14:26:55 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_43608023
Bananen, homeopatisch en al dat soort shit werkten niet, maar de pillen van de huisarts wel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43608641
Ik heb nog nooit een poging gedaan om auto te leren rijden
Geen geld Wel heb ik een brommercertificaat gehaald op mijn 18e Maar dat was bittere noodzaak, een stage 26 KM verderop, 's avonds om 11 uur vrij en geen openbaar vervoer, dan maar op een aftandse Puch
  donderdag 16 november 2006 @ 14:55:10 #12
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_43608890
Ik heb mijn theorie in 1x gehaald allebei de keren heb alleen pas de 7de keer mijn rijbewijs gehaald
pi_43609171
Beide in 1 keer gehaald. Al heb ik wel een tussentijdsetoets gedaan...
Die heb ik verschrikkelijk verprutst (stress!!), maar de examinator bleef vriendelijk. Ik wist bij mijn examen dat ik die zelfde examinator weer zou krijgen en daardoor was ik super relaxed en haalde ik het in 1 keer.
Zat zelfs grapjes te maken tegen die man.
***Levi was here***
pi_43609186
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:47 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog nooit een poging gedaan om auto te leren rijden
Geen geld Wel heb ik een brommercertificaat gehaald op mijn 18e Maar dat was bittere noodzaak, een stage 26 KM verderop, 's avonds om 11 uur vrij en geen openbaar vervoer, dan maar op een aftandse Puch
ik zou het ook niet doen als mijn ouders het niet zouden betalen hoor. kan alleen maar zeggen dat ik heel blij ben dat mijn pappa een erfenis niet alleen wil opmaken maar wil delen met zijn kinderen. we hebben nu namelijk ook nog de kans dat hij voor ieder kind een gedeelte schuld aflost, of geld geeft. gewoon omdat het bij hem toch maar op de rekening staat, en wij er veel meer aan hebben. lieve pappa gewoon
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  donderdag 16 november 2006 @ 15:06:28 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_43609266
Ik moest het zelf betalen.

Daarom kan ik nu geen nieuwe fiets betalen.
disclaimer
pi_43609412
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest het zelf betalen.

Daarom kan ik nu geen nieuwe fiets betalen.
Heb het ook zelf betaald. Was inderdaad super veel geld.

Over je fiets:
Kruidvat heeft op de website een dames-tourfiets staan voor E150,- Geen idee of het wat is...
Rondvragen in mijn omgeving heeft helaas (nog) niets opgeleverd.

Edit: nu met linkje!
***Levi was here***
  donderdag 16 november 2006 @ 15:11:46 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_43609446
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heb het ook zelf betaald. Was inderdaad super veel geld.

Over je fiets:
Kruidvat heeft op de website een dames-tourfiets staan voor E150,- Geen idee of het wat is...
Rondvragen in mijn omgeving heeft helaas (nog) niets opgeleverd.
Ik heb inmiddels een contant voorschot op mijn vakantiegeld geregeld Dus dat gaat wel goed komen.
En nu een dikke verzekering er op
disclaimer
pi_43609549
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels een contant voorschot op mijn vakantiegeld geregeld Dus dat gaat wel goed komen.
En nu een dikke verzekering er op
Kun je je fiets niet ergens binnen stallen? Moet 's nachts voor de verzekering ook... anders keren ze niet uit.
***Levi was here***
pi_43609830
Vergeet dan ook niet om je fiets op slot te zetten als het ding in de schuur staat!
pi_43609900
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:23 schreef Liejannuh het volgende:
Vergeet dan ook niet om je fiets op slot te zetten als het ding in de schuur staat!
Of even een kopietje van de originele sleutel laten maken. Origineel berg je netjes op, die moet je namelijk naar de verzekering sturen om te bewijzen dat 'ie op slot stond (alle 2 de sleutels!!). Het kopieetje is dan voor dagelijks gebruik.
***Levi was here***
  donderdag 16 november 2006 @ 15:31:30 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_43610136
Levi! Dat hoort niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43610185
Mijn fietsenmaker adviseerde het ook. Niet dat ik dat heb gedaan, want ik vind het inklapbare sleuteltje van mijn fiets bijzonder handig, dus die gebruik ik gewoon.
pi_43610199
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:31 schreef Troel het volgende:
Levi! Dat hoort niet
Hoezo? Ik raak regelmatig sleutels kwijt (ras-chaoot). Beetje lullig als je dan ruzie met je fietsverzekering krijgt.
***Levi was here***
  donderdag 16 november 2006 @ 15:38:48 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_43610399
Ik heb een tuin achter 2 sloten, daar kan ie wel in staan, maar ik vind het 25 meter lange stikdonkere tunneltje naar mijn achtertuin toe minder tof
disclaimer
  donderdag 16 november 2006 @ 15:39:07 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_43610418
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hoezo? Ik raak regelmatig sleutels kwijt (ras-chaoot). Beetje lullig als je dan ruzie met je fietsverzekering krijgt.
Dat is oplichten van de verzekering
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 16 november 2006 @ 15:40:35 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_43610475
Een collega deelt bananensoezen uit omdat ze weg gaat. Ik pak een glas water. Zeggen mijn andere collega's: hup, eet er ook 1! En als ik nee zeg, : je leeft maar 1 keer hoor!
als je dan zegt: dat kun je elke dag wel zeggen tot je 150 weegt weten ze niks meer te zeggen.
Als iemand stopt met roken ga je toch ook niet zeggen: komop, 1 sigaret kan best, je leeft maar 1 keer
disclaimer
pi_43610686
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:39 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat is oplichten van de verzekering
Dat klinkt wel heel naar.

Anyway, ik heb nooit gefraudeerd... fietsen stonden altijd keurig op slot. Heb zelfs ooit alleen mijn slot teruggevonden... fiets was foetsie en mijn slot lag in stuk op de grond.
***Levi was here***
  donderdag 16 november 2006 @ 15:48:51 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_43610785
Ik heb 1 keer in mijn leven een fiets verzekerd. Laat dat nou net de fiets zijn geweest die ik open en bloot op de stoep liet staan, met het sleuteltje er in, omdat ik vergeten was 'm binnen te rijden
disclaimer
pi_43611618
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Een collega deelt bananensoezen uit omdat ze weg gaat. Ik pak een glas water. Zeggen mijn andere collega's: hup, eet er ook 1! En als ik nee zeg, : je leeft maar 1 keer hoor!
als je dan zegt: dat kun je elke dag wel zeggen tot je 150 weegt weten ze niks meer te zeggen.
Als iemand stopt met roken ga je toch ook niet zeggen: komop, 1 sigaret kan best, je leeft maar 1 keer
**deelt comliment uit**

Heel goed! Ik heb toch vaak moeite met dit soort gelegenheden. Ik laat me nog iets te vaak verleiden gewoon mee te doen. Heel goed dat je standvastig bent. Heeft waarschijnlijk ook als gevolg, dat je collega's dit een volgende keer sneller van je zullen accepteren dan dat ze nu deden!
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_43611676
Ik ga/kan pas volgende week weer updaten. Ben nu in Washington DC met het vooruitzicht straks minimaal nog 4 uur op een vliegveld te moeten doorbrengen (terug naar Amsterdam), dus ik weet nu al dat ik niet op een houtje ga bijten :-)
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  donderdag 16 november 2006 @ 16:15:15 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_43611715
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Essebes het volgende:

[..]

**deelt comliment uit**

Heel goed! Ik heb toch vaak moeite met dit soort gelegenheden. Ik laat me nog iets te vaak verleiden gewoon mee te doen. Heel goed dat je standvastig bent. Heeft waarschijnlijk ook als gevolg, dat je collega's dit een volgende keer sneller van je zullen accepteren dan dat ze nu deden!
Dankjewel
Het scheelt dat ik de vertrekkende collega, die trakteerde, ga opvolgen, en zij heeft nooit gebak gegeten, dus het past wel in mijn profiel ofzo En ze zien me ook al wekenlang iedere lunchpauze met mijn komkommer en tomaten zeulen, het begint langzaamaan te wennen hier voor ze
disclaimer
pi_43611818
Goed zo! Langzaam aan gaat het gewoon doordringen.

(tot het moment dat je normaler probeert te gaan eten en ze je gaan vragen waar je komkommer is)
(Roos Vonk)
  donderdag 16 november 2006 @ 16:17:49 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_43611823
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Essebes het volgende:
Ik ga/kan pas volgende week weer updaten. Ben nu in Washington DC met het vooruitzicht straks minimaal nog 4 uur op een vliegveld te moeten doorbrengen (terug naar Amsterdam), dus ik weet nu al dat ik niet op een houtje ga bijten :-)
Lang wachten op vliegvelden is
Vorig jaar eerst 3,5 uur in London moeten wachten op het vliegtuig naar Houston, dat 4 uur vertraging opliep vanwege noodweer en een tussenlanding moest maken in dallas Dat zijn van die dagen dat je in 24 uur makkelijk 10.000 kcal wegstouwt
disclaimer
pi_43611952
Ik ben echt bang dat de 4 uur die ik net noemde het minimum is. Er is momenteel storm onderweg naar DC, wat rond het avonduur in DC wordt verwacht. Driemaal raden hoelaat ik vlieg??? Juist ja: 17.38 uur.

Mijn record is een volle dag op Barcelona, 1,5 jaar geleden. We zouden vliegen rond 12 uur en vlogen uiteindelijk pas 21.00 uur. (blij dat we in de Business lounges mochten komen trouwens!)
(Roos Vonk)
pi_43612465
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lang wachten op vliegvelden is
Vorig jaar eerst 3,5 uur in London moeten wachten op het vliegtuig naar Houston, dat 4 uur vertraging opliep vanwege noodweer en een tussenlanding moest maken in dallas Dat zijn van die dagen dat je in 24 uur makkelijk 10.000 kcal wegstouwt
Ach, wachten op vliegvelden... tja... heb mijn portie ook wel weer even gehad.
Maar erger dan wachten is (letterlijk) moeten rennen om je aansluiting te halen. Da's ook not funny. Zeker niet op Heathrow... (We hadden welgeteld 15 minuten om van het vliegtuig bij terminal 4 naar het andere vliegveld bij terminal 1 te komen, staat normaal 75 minuten voor)

Langste dat ik ooit heb moeten wachten was overigens vorig jaar op Johannesburg.... 8 uur. Dan heb je echt alles wel gezien!
***Levi was here***
pi_43613579
tvp
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 november 2006 @ 17:24:22 #37
13151 crew  Rewimo
pi_43614317
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:20 schreef Essebes het volgende:
Ik ben echt bang dat de 4 uur die ik net noemde het minimum is. Er is momenteel storm onderweg naar DC, wat rond het avonduur in DC wordt verwacht. Driemaal raden hoelaat ik vlieg??? Juist ja: 17.38 uur.

Mijn record is een volle dag op Barcelona, 1,5 jaar geleden. We zouden vliegen rond 12 uur en vlogen uiteindelijk pas 21.00 uur. (blij dat we in de Business lounges mochten komen trouwens!)
Oudjaarsavond op Schiphol omdat je vliegtuig vastzit in de sneeuw in Plovdiv (Bulgarije) en dan van 12.00 tot 22.00 rondhangen terwijl alles gesloten is, is ook niet fijn Wel goed voor de lijn Er was gewoon niks te krijgen. (Pre-Mac-tijdperk)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43615319
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oudjaarsavond op Schiphol omdat je vliegtuig vastzit in de sneeuw in Plovdiv (Bulgarije) en dan van 12.00 tot 22.00 rondhangen terwijl alles gesloten is, is ook niet fijn Wel goed voor de lijn Er was gewoon niks te krijgen. (Pre-Mac-tijdperk)
Ik wist wel dat je wat ouder was dan wij... maar zo oud?
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 november 2006 @ 18:14:06 #39
13151 crew  Rewimo
pi_43615773
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:57 schreef Levitation het volgende:
Ik wist wel dat je wat ouder was dan wij... maar zo oud?
Kind, ik had je oma kunnen zijn...

pi_43616644
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kind, ik had je oma kunnen zijn...

[afbeelding]
Als ik dat plaatje zie, ben ik blij dat ik geen oma's heb

Ik kan er niet over meepraten, ik ben nog nooit op een vliegveld geweest
(en nee, ik heb ook nog nooit een berg gezien. )
pi_43620612
tvp
pi_43622390
ik had gisteren al patat gegeten... Komen we vanavond zo rond etenstijd terug uit Annen, en hadden we weer geenz in om te koken...

Dus maar even naar de Ikea toe(zweedse gehaktballetjes met rode prut en patatjes, en chocolademousse toe)....
Morgen echt maar weer koken...
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2006 @ 22:13:33 #43
43556 miss_dynastie
pi_43622599
Ik heb vandaag 25 km gelopen, we waren op zoek naar een auto... en we hebben een leuke gevonden en gelijk meegenomen en nee, niet alleen omdat we te moe waren om verder te lopen
pi_43622842
wow, dat is wel een flink eind lopen miss_d

maareh leuk een autootje, wat voor eentje hebben jullie gekocht?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 november 2006 @ 22:24:20 #45
13151 crew  Rewimo
pi_43622921
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vandaag 25 km gelopen, we waren op zoek naar een auto... en we hebben een leuke gevonden en gelijk meegenomen en nee, niet alleen omdat we te moe waren om verder te lopen
Is Mister_D geslaagd dan inmiddels?
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2006 @ 22:33:13 #46
43556 miss_dynastie
pi_43623219
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Is Mister_D geslaagd dan inmiddels?
Gelukkig wel, anders waren we zwaar in overtreding geweest

Teigan, we hebben een BMW 316i gekocht. Het is nu te donker, ik zal kijken of we morgen even een fotootje kunnen maken en gelijk naar Ikea, lekker een paar nieuwe kasten halen.... ooooo, ben zo blij he, wat een luxe joh! En ik kreeg ook bevestiging dat ik in januari kan beginnen met lessen
pi_43626092
Alweer een nieuw deel! Gaat veul te hard hier
Morgen maar weer eens een update doen, ik ben 2 weken niet lekker geweest, en dan ga ik (vr)eten..
Maar de weegschaal gaf maar 300 gram meer aan dan 2 weken geleden, dus ik ben blij
Vanaf NU ga ik er weer op letten, vandaag al goed begonnen door een stuk te fietsen, met tegenwind, En ik moest zo hard mogelijk fietsen, want er reed iemand mee op een brommer, en die slaat af als ie te langzaam gaat

Ik las dat veel mensen (binnenkort) jubileum hebben, gefeliciteerd!
gothic-blackie heeft haar theorie gehaald, en miss_dynastie een auto, ook gefeliciteerd!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_43628873
Goed zeg dat je weerstand heb geboden Stormqueen. Het wordt echt steeds makkelijker. Op den duur vroegen mijn collega's niet eens meer of ik gebak wilde. Dat was weer het andere uiterste.

Leuk een eigen auto miss_d. Kun je mooi naar leuke wandellocaties rijden.

Wij zijn ruim zes jaar samen nu en gingen al binnen een jaar samenwonen. Een een paar maanden getrouwd inmiddels. Het gaat zo snel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:26:41 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_43629884
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 08:03 schreef YPPY het volgende:
Goed zeg dat je weerstand heb geboden Stormqueen. Het wordt echt steeds makkelijker. Op den duur vroegen mijn collega's niet eens meer of ik gebak wilde. Dat was weer het andere uiterste.

Leuk een eigen auto miss_d. Kun je mooi naar leuke wandellocaties rijden.

Wij zijn ruim zes jaar samen nu en gingen al binnen een jaar samenwonen. Een een paar maanden getrouwd inmiddels. Het gaat zo snel.
Maar de allerbelangrijkste stap samen hebben jullie ook al genomen Heb je nog recente foto's van Anna? 'k Vind het zo'n mooi kind

I shall resist, ook al is het soms moeilijk, maar het is zo lonend, maandag zei de weegschaal 80,5 en vanmorgen 79! En ik eet gewoon 3 maaltijden en 2 keer tussendoor fruit, en ik heb 2 keer stamppot gegeten deze week.
'tZit m toch echt in die snacks tussendoor, eigenlijk is afvallen zo eenvoudig als je het nuchter bekijkt Het nee zeggen, daarin rust de uitdaging...
disclaimer
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:34:55 #50
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43630051
goed hoor SQ
ik kan geen nee zeggen althans...niet nu met lekkere kruidbrokken in huis en zo heb ik ook weleens moeite met brood, dat vind ik zo lekker.

leuke auto Miss-d bmw rijdt heerlijk wij hebben ook een bmw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')