zeker als je hoort dat ze zo netjes zijn en goed de regels kunnen hanteren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:47 schreef patje30 het volgende:
[..]
inderdaad, dat is ook een van de redenen dat ik ook ga, omdat ik wil weten hoe ze in de klas zijn, dat zie je nooit, je hoort wel de verhalen maar je ziet niet hoe je kindje in de klas is......leuk altijd hoor....
Opvoedobstakel nummer 3: Meegaan met de tijdquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:51 schreef reni het volgende:
zeker als je hoort dat ze zo netjes zijn en goed de regels kunnen hanteren.
vraag me dan wel is af waarom dat thuis toch vaak niet gebeurt , maar ach ze weten hoe het hoort
haha daar verbaas ik me inderdaad altijd over, ze kunnen goed samen spelen, samen delen.... (thuis niet hoor, delen?? wat isdat?)quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:51 schreef reni het volgende:
[..]
zeker als je hoort dat ze zo netjes zijn en goed de regels kunnen hanteren.
vraag me dan wel is af waarom dat thuis toch vaak niet gebeurt , maar ach ze weten hoe het hoort
zo, daar wordt echt even een paar punten aangesproken waarvan ik dacht, dit komt alleen in mijn gezin voor!quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Opvoedobstakel nummer 3: Meegaan met de tijd
Tony is nu een grens geval, hij "gelooft" nog wel, maar hij begint nu echt zijn vraagtekens erbij te zetten....quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:10 schreef reni het volgende:
Hier niet hoor , het leven word nu 2 weken top spanning.![]()
Hele lange tenen van de zenuwe en nu dus echt niks meer van elkaar kunnen hebben , net zolang tot die "goede "man langs is geweest en ze weten wat voor kadootjes ze hebben gehad.
Want "bang '" zijn ze dr helemaal niet van.maar oh oh oh wat zouden we krijgen en weet hij echt wat wij leuk vinden.Ja schat ik weet heel zeker dat hij weet wat jullie leuk vinden
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:40 schreef reni het volgende:
Hier staat al een schoen![]()
Fachelle had hem al zovast gezet , want ja je weet maar nooit![]()
Zo kwam vanmorgen de uitspraak "misschien is hij dr al wel , want misschien had hij ook wel stoom mee"
als wij met de boot weg zijn hoort ze ons natuurlijk ook wel eens zeggen dat het opschiet omdat we stroom mee hebben , alleen vertaalt zij het in stoom
ja inderdaad, ze komen met de meest wilde verhalen....quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef reni het volgende:
oh, hou op.![]()
Fantasie van kinderen en zeker in de sinterklaas tijdeindeloos
en oh zo leuk
dit is echt verschrikkelijk!!!!!!!!quote:Op maandag 20 november 2006 18:59 schreef Angel22 het volgende:
Weer vandaag in het ziekenhuis geweest met Damien... Gipswissel en controle foto gehad...
Daaruit blijkt dus dat die arm van damien in een S- Bocht... de ene kant op in een hoek van 10 graden en de andere kant op in een hoek van 22 graden.
Das dus niet goed.
Morgen ovhtend vanaf 8 uur is de OK afdelinig weer aanwezig en wordt ik gebeld of Damien morgen nog terecht kan om de arm weer opnieuw te zetten...
IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit hadden ze vorige week ook al kunen bedenken en niet dat kind nog eenw eek onnodig laten lopen met een scheve arm.
Ik zal niet veel reageren vanavond want ik ga zo me frusties er even uit rammen op de bokszak....
ik zou het ook tegen de juf zeggen...quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:12 schreef Grijs het volgende:
Och arme Damien... wens hem maar veel sterkte!
Even iets heel anders... Daan heeft vorige week zijn rapport gekregen, heel herkenbaar en positief, dus inhoudelijk heel mooi, maar wat mij stoort is dat er tenminste 2 spelfouten in staan... eigenlijk wil ik daar wel wat van zeggen, maar ik weet niet goed hoe en tegen wie. Hebben jullie tips?
Ja, nu je het zegt. Ik zou inderdaad niet meer naar dit ziekenhuis gaanquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:12 schreef patje30 het volgende:
dit is echt verschrikkelijk!!!!!!!!![]()
en ga je nu weer naar hetzelfde ziekenhuis? waarom laat je je niet doorsturen naar (slotervaart was je daar niet van de week?)
wat erg voor damien!
ik zit me hier gewoon helemaal kwaad te maken, wat een stelletje ^(alle kindjes oortjes dicht!) ***@(*^%#&!(!)_!_)@
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |