abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:51:27 #176
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_43632095
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:47 schreef patje30 het volgende:

[..]

inderdaad, dat is ook een van de redenen dat ik ook ga, omdat ik wil weten hoe ze in de klas zijn, dat zie je nooit, je hoort wel de verhalen maar je ziet niet hoe je kindje in de klas is......leuk altijd hoor....
zeker als je hoort dat ze zo netjes zijn en goed de regels kunnen hanteren.
vraag me dan wel is af waarom dat thuis toch vaak niet gebeurt , maar ach ze weten hoe het hoort
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 november 2006 @ 10:55:36 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43632210
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:51 schreef reni het volgende:
vraag me dan wel is af waarom dat thuis toch vaak niet gebeurt , maar ach ze weten hoe het hoort
Opvoedobstakel nummer 3: Meegaan met de tijd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43632222
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:51 schreef reni het volgende:

[..]

haha daar verbaas ik me inderdaad altijd over, ze kunnen goed samen spelen, samen delen.... (thuis niet hoor, delen?? wat isdat?)

zijn heel netjes, wachten netjes op hun beurt.....

dan denk ik, uuhh, juf ik ben de moeder van Tony en Alyssa he... daar hebben we het nu toch over????
pi_43632372
quote:
zo, daar wordt echt even een paar punten aangesproken waarvan ik dacht, dit komt alleen in mijn gezin voor!
woehieeeee het is niet zo!!!!!!!!!!!!!
pi_43632450
ach, en morgen en zondag is heel nederland weer vol met engeltjes van kinderen
de goede oude sint komt weer in het land.......

maandag is alles weer overgewaaid en nemen ze hun normale gang van zaken weer aan....
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:10:01 #181
116937 reni
pi_43632634
Hier niet hoor , het leven word nu 2 weken top spanning.
Hele lange tenen van de zenuwe en nu dus echt niks meer van elkaar kunnen hebben , net zolang tot die "goede "man langs is geweest en ze weten wat voor kadootjes ze hebben gehad.
Want "bang '" zijn ze dr helemaal niet van.maar oh oh oh wat zouden we krijgen en weet hij echt wat wij leuk vinden. Ja schat ik weet heel zeker dat hij weet wat jullie leuk vinden
pi_43632720
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:10 schreef reni het volgende:
Hier niet hoor , het leven word nu 2 weken top spanning.
Hele lange tenen van de zenuwe en nu dus echt niks meer van elkaar kunnen hebben , net zolang tot die "goede "man langs is geweest en ze weten wat voor kadootjes ze hebben gehad.
Want "bang '" zijn ze dr helemaal niet van.maar oh oh oh wat zouden we krijgen en weet hij echt wat wij leuk vinden. Ja schat ik weet heel zeker dat hij weet wat jullie leuk vinden
Tony is nu een grens geval, hij "gelooft" nog wel, maar hij begint nu echt zijn vraagtekens erbij te zetten....
Alyssa niet, die twijfelt absoluut niet aan de Sint.....

Mijn benieuwen hoe ze zondag reageren, ze mogen zaterdag de schoentjes zetten
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:40:32 #183
116937 reni
pi_43633085
Hier staat al een schoen
Fachelle had hem al zovast gezet , want ja je weet maar nooit
Zo kwam vanmorgen de uitspraak "misschien is hij dr al wel , want misschien had hij ook wel stoom mee"
als wij met de boot weg zijn hoort ze ons natuurlijk ook wel eens zeggen dat het opschiet omdat we stroom mee hebben , alleen vertaalt zij het in stoom
pi_43633146
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:40 schreef reni het volgende:
Hier staat al een schoen
Fachelle had hem al zovast gezet , want ja je weet maar nooit
Zo kwam vanmorgen de uitspraak "misschien is hij dr al wel , want misschien had hij ook wel stoom mee"
als wij met de boot weg zijn hoort ze ons natuurlijk ook wel eens zeggen dat het opschiet omdat we stroom mee hebben , alleen vertaalt zij het in stoom
geweldig!

we hebben wel al een paar keer een opletpiet gehad, die over het dak liep om te kijken of alle kindjes wel goed luisteren en hun bordjes leegeten...... (het was gewoon de wind waardoor het dak kraakte...maar ach )
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:29:08 #185
116937 reni
pi_43634882
oh, hou op.
Fantasie van kinderen en zeker in de sinterklaas tijd eindeloos en oh zo leuk
pi_43635360
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef reni het volgende:
oh, hou op.
Fantasie van kinderen en zeker in de sinterklaas tijd eindeloos en oh zo leuk
ja inderdaad, ze komen met de meest wilde verhalen....

in de tuin staan onze tuinstoelen... (logisch) maar door de wind van van de week, was er 1 omgevallen....

de verklaring van Alyssa .... dat heeft zwarte piet gedaan! klaar geen discussie meer over mogelijk...

hahahahaha
pi_43715105
Bo is met school naar het sitnerklaashuis Waar en hoe weet ik niet. Ze gingen met de tram in ieder geval. Zal het Geer eens laten vragen als ze gehaald word. Ze is pas om 15:45 weer terug en ze vind het allemaal veel te spannend.
Vanmorgen lagen alle stoelen door de klas en pepernoten op de grond. Rommel en strooi piet was op bezoek geweest Ze zit er helemaal vol van. Vind het leuk, maar ook zo spannend allemaal.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_43724257
Weer vandaag in het ziekenhuis geweest met Damien... Gipswissel en controle foto gehad...
Daaruit blijkt dus dat die arm van damien in een S- Bocht... de ene kant op in een hoek van 10 graden en de andere kant op in een hoek van 22 graden.
Das dus niet goed.
Morgen ovhtend vanaf 8 uur is de OK afdelinig weer aanwezig en wordt ik gebeld of Damien morgen nog terecht kan om de arm weer opnieuw te zetten...

IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit hadden ze vorige week ook al kunen bedenken en niet dat kind nog eenw eek onnodig laten lopen met een scheve arm.

Ik zal niet veel reageren vanavond want ik ga zo me frusties er even uit rammen op de bokszak....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 november 2006 @ 19:37:42 #189
13151 crew  Rewimo
pi_43725628
Angel, dat is gewoon sh**
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 21 november 2006 @ 00:12:24 #190
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_43734987
Och arme Damien... wens hem maar veel sterkte!

Even iets heel anders... Daan heeft vorige week zijn rapport gekregen, heel herkenbaar en positief, dus inhoudelijk heel mooi, maar wat mij stoort is dat er tenminste 2 spelfouten in staan... eigenlijk wil ik daar wel wat van zeggen, maar ik weet niet goed hoe en tegen wie. Hebben jullie tips?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 november 2006 @ 07:07:50 #191
13151 crew  Rewimo
pi_43738148
Oei, dat is wel slordig, Grijs. Ik zou het tegen zijn juf zeggen, die heeft het geschreven neem ik aan? Juffen zouden geen fouten mogen maken natuurlijk. Zonde van zo'n mooi rapport

Misschien iets als: ja het is een mooi rapport maar ik vind het jammer dat die foutjes erop staan?
pi_43739445
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:59 schreef Angel22 het volgende:
Weer vandaag in het ziekenhuis geweest met Damien... Gipswissel en controle foto gehad...
Daaruit blijkt dus dat die arm van damien in een S- Bocht... de ene kant op in een hoek van 10 graden en de andere kant op in een hoek van 22 graden.
Das dus niet goed.
Morgen ovhtend vanaf 8 uur is de OK afdelinig weer aanwezig en wordt ik gebeld of Damien morgen nog terecht kan om de arm weer opnieuw te zetten...

IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit hadden ze vorige week ook al kunen bedenken en niet dat kind nog eenw eek onnodig laten lopen met een scheve arm.

Ik zal niet veel reageren vanavond want ik ga zo me frusties er even uit rammen op de bokszak....
dit is echt verschrikkelijk!!!!!!!!

en ga je nu weer naar hetzelfde ziekenhuis? waarom laat je je niet doorsturen naar (slotervaart was je daar niet van de week?)

wat erg voor damien!
ik zit me hier gewoon helemaal kwaad te maken, wat een stelletje ^(alle kindjes oortjes dicht!) ***@(*^%#&!(!)_!_)@&#
pi_43739465
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 00:12 schreef Grijs het volgende:
Och arme Damien... wens hem maar veel sterkte!

Even iets heel anders... Daan heeft vorige week zijn rapport gekregen, heel herkenbaar en positief, dus inhoudelijk heel mooi, maar wat mij stoort is dat er tenminste 2 spelfouten in staan... eigenlijk wil ik daar wel wat van zeggen, maar ik weet niet goed hoe en tegen wie. Hebben jullie tips?
ik zou het ook tegen de juf zeggen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 november 2006 @ 09:21:54 #194
13151 crew  Rewimo
pi_43739594
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 09:12 schreef patje30 het volgende:
dit is echt verschrikkelijk!!!!!!!!

en ga je nu weer naar hetzelfde ziekenhuis? waarom laat je je niet doorsturen naar (slotervaart was je daar niet van de week?)

wat erg voor damien!
ik zit me hier gewoon helemaal kwaad te maken, wat een stelletje ^(alle kindjes oortjes dicht!) ***@(*^%#&!(!)_!_)@&#
Ja, nu je het zegt. Ik zou inderdaad niet meer naar dit ziekenhuis gaan Je kunt er niet op vertrouwen dat ze hem goed behandelen... Nu moet dat arme kind nog een keer zijn arm laten zetten alleen maar omdat ZIJ niet opgelet hebben
pi_43756240
Hij is niet opgenomen vandaag... ik zet zo het hele verhaal neer eerst ff eten....

pi_43757994
Tjee dat meen je niet !!
Ik ging direct naar een ander ziekenhuis !!
pi_43760237
Gaan we ook stout gaan we ook....

Ons verhaal....

Gisteren dus het verhaal van moet snel wat aan gebeuren bla bla bla.... Morgen wordt je gebeld ( vandaag dus) vanaf 8 uur om de afspraak voor de opname te maken....
8 uur geen telefoon... duh.. logisch moet eerst doorkomen he...
8.50 uur... daar ging me telefoon ... het ziekenhuis... de chirurg herself... Tja tja tja... we hebben na lang beraad besloten dat we het VU gaan consultere over het feit wat we nou precies met Damien aan moeten want we weten het zelf ook niet De foto's en de papieren zijn inmiddels al doorgestuurd naar het VU medisch centrum en daar wordt Damien besproken door het team van kiniderchirurgen en dan worden wij in de loop van de middag gebeld en dan bellen wij u terug om de verder stappen door te nemen Dus mijn vraag was meteen... Wordt Damien nog geholpen vandaag of mag dat kind nu gaan eten? Die was nl al vanaf 6 uur wakker en liep al drie uur te zeuren offie wat mocht eten maar omdat ie onder narcose zou moeten moest ie nuchter blijven. Antwoord: nee mevrouw vandaag gaat er nix meer gebeuren....
Dus ik over de rooie aan de telefoon... over wat er gisteren door die lapzwans gezegd was en wat zij dus nu zei... ook hoe ik, mijn vriend en min ex dit uit moesten gaan leggen aan onze bazen en school ivm de vrije dagen en damien die weer voor NIX een dag school moest missen...Antwoord: tja dat weet ik ook niet mevrouw...
Opgehangen en Damien laten ontbijten en toch maar naar school gebracht... Juf stond raar te kijken hoor... en die vond di ook belachelijk...
Weer IEDEREEN afgebeld over wat er was gebeurd en maar weer wachten op telefoon...
Inmiddels een aantal keren zelf naar het ziekenhuis gebeld om te vragen of er wat bekend was en steeds maar weer het zelfe verhaal ( ja dit verhaal was WEL consequent hetzelfde) Einde van de middag weten we meer...
Laatste keer dat ik gebeld heb was na rijp beraad met mijn ouders, mijn vriend en mijn ex over willen we wel door met dit ziekenhuis want ze staan niet echt bekend als beste ziekenhuis....
In mijn familie alleen al zijn er GROVE fouten gemaakt en is er door nalatigheid van de artsen een dode gevallen.
Dus mijn vertrouwen is al niet aanwezig maar het is wel het ziekenhuis in de buurt dus als er wat is moet je daar wel heen.
Maar goed laatste keer dat ik gebeld heb dus was met de mededeling dat Damien NIET in de heel geholpen wordt maar in het VU want daar hebben ze toch alle papieren en foto's al en daar heb ik meer vertrouwen in.
Dat was mijn goed recht was het antwoord en daarmee was dus het rideltje af. De chirurg ging wel het belletje van het VU nog even afwachten en daarna meteen ook een afspraak voor Damien ging maken met de kinderchirurg aldaar.
Morgen half 11... dan hebn ik een afspraak in het VU werd mij om half 5 medegedeeld en ik moest alleen nog even de foto cd ophalen bij het ziekenhuis de heel.
Dus die is nu in mijn bezit n de heel is voorlopig tot nooit meer ziens!!!!

Ik ben heel boos en mocht Damien zijn arm nu wel onherstelbaar beschadigd zijn zal ik ze aanklagen voor iedere cent die ze hebben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 november 2006 @ 20:35:34 #198
13151 crew  Rewimo
pi_43761122
Jeetje Angel, wat een stel prutsers daarzo Groot gelijk dat je er weg gaat! Geen manier om iemand te behandelen zeg Niet te geloven...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 november 2006 @ 20:40:39 #199
13151 crew  Rewimo
pi_43761304
Vergeet helemaal mijn eigen nieuws te posten

Christan mocht vandaag zonder kurk van de kant springen op het laatst van de les en zelf naar de kant zwemmen. Hij kreeg een high five van de badmeester! Dat betekent waarschijnlijk dat hij vanaf de volgende les zonder kurk gaat zwemmen Kan hij nog mooi oefenen tot hij over 3 maanden mag afzwemmen
pi_43761715
Heb trouwens de foto cd weten te kopieren..... heb nu dus zelf ook alle foto's in bezit van damien zijn arm....

Alleen geen idee nog of ik de foto's ook los krijg van het programma wat ze gebruiken maar anders moet een printscreen het ook doen...

Iemand interesse??? mail me maar naar het gmail account in me profiel....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')