Met 14 heb je nog meningokokken en DTP. Heb jongste verteld dat hij ergens nog eens een prik moet het komende jaar.quote:Op maandag 22 september 2025 15:58 schreef SaskiaR het volgende:
Dochter mag bijna voor de tweede HPV. Dat is ook de laatste toch? Meer komen er niet dacht ik?
Ik ben heel blij dat deze nu in het pakket zit, want de resultaten qua effectiviteit zijn heel goed.
Wilden ze de prik niet omdat het een prik is of stonden ze er inhoudelijk niet achter?quote:Op maandag 22 september 2025 20:50 schreef Kyara het volgende:
Mijn meiden hebben de hpv niet gehad. Dat wilden ze echt niet. Ik heb toen wel nog een keertje gebeld of we niet een nieuwe oproep konden krijgen maar dat kon toen alleen ergens ver weg waar ze op dat moment voor aan het inplannen waren.
Oudste heeft hem wel gehad maar hij heeft een stuk minder aan dat vaccin dan mijn meiden.
Dat eerste.quote:Op dinsdag 23 september 2025 09:49 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wilden ze de prik niet omdat het een prik is of stonden ze er inhoudelijk niet achter?
Op dit moment andere dingen aan ons hoofd. Het was fijn geweest als ze ons gewoon mee konden nemen in een nieuwe lichting uitnodigingen maar dat kon helaas niet. Als je belt, kunnen ze je alleen inplannen in de plaats waar ze op dat moment aan het prikken zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:28 schreef Tink89 het volgende:
En als je nu alsnog het gesprek met ze aangaat?
ja, mijn oudste heeft hem ook gewoon gehad.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:20 schreef Schanu het volgende:
Maar de hpv prik vind ik wel belangrijk, heb zelf in het voorstadium van baarmoederhalskanker gezeten dus alles om dat te voorkomen zeg maar. Tegen die tijd dus maar een plan de campagne opstellen om te voorkomen dat wij er uiteindelijk ook niet meer tussenkomen
Wij hebben de huisarts wel eens om hulp gevraagd bij (andere) injecties. Mochten we een kwartier voor de praktijk open ging al komen, ineens doorlopen en ineens die naald erin. Scheelde heel veel gedoe.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:20 schreef Schanu het volgende:
Wat een gedoe met die hpv prik dan @:Kyara. Ik vrees er bij mijn oudste ook voor. Die laat zich echt niet vrijwillig prikken, met de laatste prik waren 2 CB medewerkers nodig om haar in bedwang te houden (dan bijt ze echt létterlijk van zich af).
Dat kan wel. Heb ik gedaan. Maar ik had dan ook de Gardasil 9 zelf gekocht voor beide dames. Er wordt geprikt met Gardasil 6. We moesten wel de tijd van de assistente betalen. Contant.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij hebben de huisarts wel eens om hulp gevraagd bij (andere) injecties. Mochten we een kwartier voor de praktijk open ging al komen, ineens doorlopen en ineens die naald erin. Scheelde heel veel gedoe.
We hadden wel ook een stevige man mee voor evt in bedwang houden.
Ik was dat ook van plan bij hpv, op termijn (we hebben al wat uitnodigingen gemist). Kan die niet bij de huisarts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |