Op de vorige school kon je kopen of huren via the Rent Company. We hebben dat voor 3 jaar gedaan.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef Hupje het volgende:
Wat hebben jullie gedaan mbt BYOD op het VO?
Ik begreep dat op de meeste scholen hetzelfde bedrijf actief is waar je een laptop kunt huren of kopen met service op school erbij. Of je regelt zelf wat, maar dan heb je die service niet.
Hier moest de oudste een iPad meebrengen naar school. En bij de jongste was het iPad of laptop.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef Hupje het volgende:
Wat hebben jullie gedaan mbt BYOD op het VO?
Ik begreep dat op de meeste scholen hetzelfde bedrijf actief is waar je een laptop kunt huren of kopen met service op school erbij. Of je regelt zelf wat, maar dan heb je die service niet.
Wij hebben in drie jaar tijd NOOIT de extra service nodig gehad.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:33 schreef Hupje het volgende:
Waar ik (of eigenlijk, vriend) vooral mee zit is dat zelf iets regelen een stuk goedkoper kan, maar dan heb je dus niet die service van een leenlaptop of hulp op school. En school zegt natuurlijk, je hebt de laptop elke dag nodig. Maar als er op maandag iets stuk zou gaan aan de laptop, kun je er maandagavond naar kijken, dan evt wat bestellen, dat is er dan woensdag als je geluk hebt en dan kan er dus op zijn vroegst op donderdag pas weer een laptop mee naar school.
Plus dat je misschien zuiniger op je spullen bent als niet iedereen hetzelfde heeft en er toch service bij zit?
En dat was een moment waarop ik opnieuw besefte dat ik eigenlijk overal buiten sta en niet meer bij beslissingen zoals deze wordt betrokken. Ik weet dat ik hier zelden nog post, maar dit moest ik toch even van me afschrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me ook heel gek. Die dagelijkse dingetje is al lastig, maar dit soort grote dingen zou je toch graag willen helpen, in welke vorm dan ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:11 schreef DJMO het volgende:
En dat was een moment waarop ik opnieuw besefte dat ik eigenlijk overal buiten sta en niet meer bij beslissingen zoals deze wordt betrokken. Ik weet dat ik hier zelden nog post, maar dit moest ik toch even van me afschrijven.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:11 schreef DJMO het volgende:
Jullie weten inmiddels wel dat mijn twee oudste zoons al 7 jaar in een pleeggezin wonen. Ik heb me daarbij neergelegd, noem pleegouders ook liever bonus ouders.
Gisteren kreeg ik een heel uitgebreid whatsappje van pleegmoeder (ze weet dat ik dingen liever lees dan mondeling bespreek).Lijkt me ontzettend lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was een moment waarop ik opnieuw besefte dat ik eigenlijk overal buiten sta en niet meer bij beslissingen zoals deze wordt betrokken. Ik weet dat ik hier zelden nog post, maar dit moest ik toch even van me afschrijven.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |