abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219196205
Alles over je jeugd/post-kleuter/kleuter-geweest/schoolkind/kind.

Nja, over kinderen die ouder zijn dan kleuters maar nog niet volwassen.
Fake it till you make it...
pi_219196207
@eponine en @Schanu, gefeliciteerd met jullie jarigen! *O*
Fake it till you make it...
pi_219196251
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 07:31 schreef Schanu het volgende: Ahh lief, dankjulliewel! De 8 jarige is alweer 9 O+ het feestje begon al om half 5 want ze kon van de spanning niet meer slapen :') maar ze is helemaal blij met haar cadeautjes (playmobil en Gravitrax) dus daar hebben we geen kind meer aan. Of eigenlijk was het cadeautje van haar zusje wel de grote favoriet, een capibara knuffel. Want geen enkel cadeau verslaat knuffels (en al helemaal niet als het dan ook nog een capibara is) :') Gefeliciteerd met jouw verse 7 jarige @:eponine *O* O+ hopelijk hebben jullie een fijne en feestelijke dag!
Ah, ik twijfelde tussen 8 en 9 maar dus toch 9 :D
Fijn dat ze blij is met haar cadeaus!

Wij vierden het afgelopen weekend al en hij kreeg een Gravitrax startersset van ons en een uitbreiding van z’n zusje. Helemaal blij!
pi_219196330
Gefeliciteerd dames!
S. 2014
J. 2016
pi_219196553
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 07:31 schreef Schanu het volgende:
Ahh lief, dankjulliewel! De 8 jarige is alweer 9 O+
Blijf je haar wel de 8 jarige noemen? Anders wordt het zo verwarrend O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219196554
Wat en leuke cadeaus @Schanu en @eponine O+. Gravitrax was rond die leeftijd ook de bom. En een capibaraknuffel O+. Capibara's zijn tof :Y. Gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219196601
Gefeliciteerd schanu en eponine!
pi_219196813
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2025 08:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Blijf je haar wel de 8 jarige noemen? Anders wordt het zo verwarrend O-)
Hahaha dat wordt wel even schakelen ja :')
pi_219197775
Wat harte gefeliciteerd @eponine en @Schanu met jullie 7- en 9 jarigen! *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 5 november 2025 @ 19:45:56 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219201112
SPOILER: NIET QUOTEN AUB
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even kindetspam. Mijn twee oudste zoons in 2014, en vandaag in een vergelijkbare setting als elf jaar geleden.

Ik haal de spoiler zometeen weer weg.

Oudste wordt dit jaar 17.

[ Bericht 28% gewijzigd door DJMO op 06-11-2025 16:03:02 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_219201372
Hele kerels DJMO, leuk!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 5 november 2025 @ 20:52:49 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219201755
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2025 20:10 schreef Kyara het volgende:
Hele kerels DJMO, leuk!
Ik ben ook erg trots op ze. Ze doen het ontzettend goed, ondanks (of misschien juist wel omdat) dat ze in een pleeggezin wonen. Ik heb het het ook echt super getroffen met deze pleegouders, die ik liever bonus ouders noem dan pleegouders.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_219203604
DJMO wat een leuke foto’s zo naast elkaar, heel gaaf om te zien! Ik vind het ontzettend knap hoe jullie dit met z’n allen doen. Je hoort natuurlijk vooral over misstanden, gelukkig kan het ook anders O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 november 2025 @ 01:33:07 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219203804
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 23:30 schreef Phaidra het volgende:
DJMO wat een leuke foto’s zo naast elkaar, heel gaaf om te zien! Ik vind het ontzettend knap hoe jullie dit met z’n allen doen. Je hoort natuurlijk vooral over misstanden, gelukkig kan het ook anders O+.
Ik heb het dan, ok zoals gezegd, heel erg goed getroffen mt deze twee mensen. Natuurlijk heb ik ook klachten over de periode voorafgaand aan de uithuisplaatsing zoals: waarom bestonden de klachten van mijn kind uit hun verbeelding en lag alles aan mij? Waarom ziet en deelt jeugd/pleegzorg diezelfde klachten nu wel en is er wel de hulp mogelijk waarom ik 5 jaar lang gesmeekt heb maar niet kreeg?

Dat neemt alles niet weg dat ze nu heel goed zitten waar ze zitten en alle mogelijke manieren van ondersteuning krijgen die er nodig is.

Maar wrang is het soms wel.

pi_219204198
@DJMO dat zijn al 2 grote mannen aan het worden! Fijn dat de pleegouders een bonus zijn. Ook als zitten er genoeg frustraties in het verhaal.
pi_219206465
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 01:33 schreef DJMO het volgende:
Maar wrang is het soms wel.
Ik kan me voorstellen dat dat altijd oneerlijk blijft voelen, hoe goed het nu ook gaat :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')