Spannend, echt ik vind dat ze zo in groep 3 echt enorme sprongen makenquote:Op maandag 1 september 2025 08:31 schreef taxibabe het volgende:
Zojuist kind naar groep 3 gebracht, wat gaat het allemaal snel! Hij heeft een mooi plekje vooraan, hij is nogal snel afgeleid. We mochten nog even mee de klas in, maar bij het weglopen was hij ons al vergeten en druk bezig
![]()
Ben benieuwd hoe hij vanmiddag uit school komt. Wat wordt hij al groot!
D had de eerste 2 jaar 2 weken intro gehad (2e jaar omdat er teveel klassen op kamp waren er het rooster teveel gatenkaas werd). Beginnen met de laptops instellen en kijken of iedereen zijn spullen compleet heeft. Sportdag, kennismakingsdag, proeflesdag, en ik weet niet wat meer voor dagenquote:Op donderdag 4 september 2025 10:42 schreef Zana het volgende:
Wat voor soort introductieactiviteiten worden bij jullie kinderen op de middelbare scholen georganiseerd? Vooral ook na de brugklas en moeten jullie hiervoor een (vrijwillige) bijdrage betalen?
Leuk!!! Alsof ze ongestyled naar school zouden gaan...Hier in elk geval uitgebreide badkamersessies en de hele parfumerie in een keer.....arme leerkrachten....quote:Op donderdag 4 september 2025 11:11 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Ze had vandaag wel mooi huiswerk: kam je haar! We gaan op de schoolfoto..
Hier pas indeling op taal in de 3e. Ze hebben in jaar 1 frans en spaans gehad.Dit jaar beginnen ze met frans en duits en komt daar de 2 e helft van het jaar spaans weer bij. In de 3e laten ze 1 taal naar keuze vallen.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:56 schreef Phaidra het volgende:
In de brugklas gingen ze kamperen op eigen terrein met allerlei sportactiviteiten. Geen extra kosten. Dit jaar gaan ze surfen in Zandvoort, ik heb niet gehoord dat we daar extra voor moeten betalen. Ik vrees dat we wel zelf voor vervoer moeten zorgen. Ik denk wel dat er kosten zijn opgenomen in de ouderbijdrage inderdaas.
De klas is wel grotendeels nieuw. Aan het eind van het eerste jaar moesten er 2 vreemde talen worden gekozen (in het eerste jaar hebben ze Duits, Frans en Spaans 1 periode gevolgd) en op basis daarvan zijn de klassen opnieuw ingedeeld.
Als ik zoon niet dwing z'n haren te kammen en z'n tanden te poetsen (na hem er eerst drie keer aan herinnerd te hebben), gebeurt dat hier dus niet. Boeit m echt niet...quote:Op donderdag 4 september 2025 11:26 schreef Zana het volgende:
[..]
Leuk!!! Alsof ze ongestyled naar school zouden gaan...
Mijn zoon vindt nog steeds zijn handtekening heel erg stom, maar zijn id-kaart is bijna aan vervanging toe.quote:Momenteel ben ik helemaal een 'zeurmoeder', want hij moet vanwege krentenbaard in z'n gezicht nu óók nog antibiotica slikken, z'n gezicht grondig wassen én zalf smeren. De horror... Het maken van pasfoto's voor z'n paspoort heb ik zelf maar even uitgesteld, 5 jaar lang een krentenbaardfoto op je paspoort vond ik ook weer zowat.
Och krentenbaard, wat sneu..quote:Op donderdag 4 september 2025 14:12 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Als ik zoon niet dwing z'n haren te kammen en z'n tanden te poetsen (na hem er eerst drie keer aan herinnerd te hebben), gebeurt dat hier dus niet. Boeit m echt niet...
Momenteel ben ik helemaal een 'zeurmoeder', want hij moet vanwege krentenbaard in z'n gezicht nu óók nog antibiotica slikken, z'n gezicht grondig wassen én zalf smeren. De horror... Het maken van pasfoto's voor z'n paspoort heb ik zelf maar even uitgesteld, 5 jaar lang een krentenbaardfoto op je paspoort vond ik ook weer zowat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |