Smokkelspelquote:Op maandag 23 maart 2026 20:57 schreef Hupje het volgende:
Ik kom gewoon tussen de kleding tips door met een heel andere vraag![]()
Ik ben gevraagd om een avondspel (bijv spooktocht) te bedenken voor het groep 8 kamp. Nou ben ik wel gewend om dat soort dingen te organiseren, maar dan in een bekende omgeving en waarbij van te voren bekend is hoeveel hulp er is.
Heeft iemand tips? Een tof spel van een ander kamp? Hoe maak je een spooktocht spannend als je misschien niet heel veel spoken tot je beschikking hebt?
k heb zeer goede herinneringen aan levend Monopoly, maar dat is minder geslaagd als het donker is.quote:
Meel in boterhamzakjes is daar heel leuk voor, maar wellicht zijn de kinderen daar nog net te jong voorquote:Op woensdag 15 april 2026 21:41 schreef Hupje het volgende:
Het wordt een smokkelspel![]()
Voor de musical had ik ook mijn hulp aangeboden, maar toen ik niet op de meeting kon komen is daar vanalles besproken en niemand heeft mij nog bijgepraatDus dat wacht ik lekker af, het is niet dat ik niet al genoeg te doen heb.
Vanavond een eeuwigheid besteed aan het activeren van de pinpas en bank app voor kind. Weer een stapje richting groot worden
Waar ik zelf vroeger op school vanaf groep 5 of groep 6 een werkstuk moest maken en de eerste keer(keren) begeleid was vanuit school en we er op school aan mochten werken, was dat op school va de kinderen ook maar 1x in groep 8. Met weinig uitleg of begeleiding. Onderwerp moest op school worden goedgekeurd en verder was het succes er mee!quote:Op dinsdag 21 april 2026 11:34 schreef Hupje het volgende:
Poeh, wat kan mijn groep-8-er toch slecht een werkstuk maken![]()
Hij had er voor de vakantie op school tijd voor, maar had die tijd anders besteed... Dus we zijn gisteren begonnen. Maar hij weet echt heel weinig van indeling, wat moet waar, waar haal je betrouwbare informatie vandaan. Ik schrik er een beetje van.
Nou zat hij eerst ook op een school waar ze dit soort dingen helemaal niet deden. Maar toch.
Vorig jaar (1e jaar op deze school) heeft hij een werkstuk moeten maken. Dat had hij niet gezegd, dus ik kwam er pas vlak voor het inleveren achter. Dat was ook maar la-la. Dus ik hoopte dat hij daar iets van geleerd had. Niet echt dusquote:Op dinsdag 21 april 2026 11:57 schreef Tink89 het volgende:
Maar dat is toch niet zo gek? Als hij het nog nooit geoefend heeft…
Hoe oud is je dochter?quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:31 schreef Gogo83 het volgende:
Even een vraagje: voor mijn (smalle) oudste kocht ik altijd jeans bij Name It, die zaten hem perfect. Ze hebben er voor meiden ook heel veel leuke jeans, maar ze passen niet bij de bouw van mijn dochter. Zij is niet dik, maar heeft wel billen en is wat compact gebouwd. Met andere woorden: de wijdte is perfect als de broek nog te lang is en zodra de lengte goed is, zit hij haar eigenlijk al niet lekker meer. Welke merken jeans hebben wel de leuke modellen (ze vindt van die jeans waar bijvoorbeeld hartjes of bloemetjes opgenaaid zitten heel leuk), maar vallen iets ruimer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |