abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219446761
@miss_sly wat fijn dat die keuze zo goed uitpakt!
Dat sociale moet je wel kunnen hebben, maar zo te horen heeft ze fijne vrienden om zich heen daar.
pi_219510563
Ik houd soms mijn hart vast, als mijn kind van 10 zelf door het drukke verkeer fietst. Hij vindt mij altijd een aansteller als ik streng ben over licht voeren, hand uitsteken, geen voorrang nemen, enz.
Hij vertelde nu dat een oud klasgenootje aangereden is op de fiets en in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt ;( ...
pi_219510727
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 16:09 schreef Hupje het volgende:
Ik houd soms mijn hart vast, als mijn kind van 10 zelf door het drukke verkeer fietst. Hij vindt mij altijd een aansteller als ik streng ben over licht voeren, hand uitsteken, geen voorrang nemen, enz.
Hij vertelde nu dat een oud klasgenootje aangereden is op de fiets en in kritieke toestand in het ziekenhuis ligt ;( ...
ow getsie.

Het gaat ook zo vaak goed, maar die keer dat het mis gaat is een auto stom hard..
pi_219510931
Gisteren is op middelbare school hier in Utrecht, Descart, een meisje naar beneden gesprongen.
Verschrikkelijk.

Klein berichtje in de krant.
https://www.ad.nl/utrecht(...)g-incident~ae427e7e/

En zo ongeveer iedere puber hier kent wel iemand die haar kent. Dus het is echt het gesprek op vele scholen en bij veel scholieren vandaag.

We waren heel bang dat ze overleden was. Want het zag er echt niet goed uit.
Vandaag te horen gekregen dat ze in coma in het ziekenhuis ligt.
Ik heb er gewoon geen woorden voor. Wat een droefenis. Voor haar, haar ouders en haar klasgenoten.
De puberteit kan zo zwaar zijn.
pi_219513229
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:24 schreef Black_Baron het volgende:
Gisteren is op middelbare school hier in Utrecht, Descart, een meisje naar beneden gesprongen.
Verschrikkelijk.

Klein berichtje in de krant.
https://www.ad.nl/utrecht(...)g-incident~ae427e7e/

En zo ongeveer iedere puber hier kent wel iemand die haar kent. Dus het is echt het gesprek op vele scholen en bij veel scholieren vandaag.

We waren heel bang dat ze overleden was. Want het zag er echt niet goed uit.
Vandaag te horen gekregen dat ze in coma in het ziekenhuis ligt.
Ik heb er gewoon geen woorden voor. Wat een droefenis. Voor haar, haar ouders en haar klasgenoten.
De puberteit kan zo zwaar zijn.
Heftig zeg!! ;(
Born to Lose, but Built to Win.
pi_219513247
quote:
Oh shit wat erg.

Dit is ook m’n angst voor komend jaar. E is 11 en gaat naar de middelbare. Doodeng, want ze moet best ver fietsen dan. ;(
pi_219515529
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 21:44 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]
Heftig zeg!! ;(
Ja. Echt vreselijk. Hopelijk is er goede hulp voor iedereen hierbij betrokken.
Het zou je kind maar zijn en dat je dan een belletje van school krijgt. Of dat je de persoon bent die de ouder moet bellen. :'(
pi_219516194
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:30 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Ja. Echt vreselijk. Hopelijk is er goede hulp voor iedereen hierbij betrokken.
Het zou je kind maar zijn en dat je dan een belletje van school krijgt. Of dat je de persoon bent die de ouder moet bellen. :'(
Moet er niet aan denken
  woensdag 17 december 2025 @ 12:29:56 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_219516599
quote:
Oei, deze komt even binnen.
Hopelijk snapt hij nu hoe belangrijk het is om al die dingen te doen. En echt: helm op! Zodra ik zelf weer kan fietsen gaat er ook een helm op.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219516615
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:29 schreef Troel het volgende:

[..]
Oei, deze komt even binnen.
Hopelijk snapt hij nu hoe belangrijk het is om al die dingen te doen. En echt: helm op! Zodra ik zelf weer kan fietsen gaat er ook een helm op.
In dit geval had een helm niet veel kunnen helpen vrees ik als ik de foto's van de auto en de fiets zie. :'(

Ik vind het heel dubbel, ik heb J als klein kind altijd met helm laten fietsen. Maar doe het zelf nooit.
Hij krijgt nu wel vaak zijn helm op als hij gaat steppen op de pumptrack. Maar ook niet altijd...
Het kan echt dingen voorkomen, maar het is zo ongewoon dat ik toch geneigd ben om er geen te dragen.
pi_219516993
N is ook 10 en draagt altijd een helm op de fiets. Eigenlijk zou ik het zelf ook moeten doen... Maar inderdaad, soms heb je daar ook niks aan bij een ongeluk.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_219517895
Wij hebben mountainbikes en dragen dus wel een helm. Inmiddels zo gewend dat het kaal voelt zonder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')