Mijn zoon ging vorig jaar ook vlotten bouwen maar er was geen sprake van zwakkeren. Wel een hoop gelach, natte pakken en de sportief wat mindere goden zoals mijn kind hadden veel meer verstand van zo’n vlot goed opbouwen en knopen en bleven droog.quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:25 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat al die teambuildingsactiviteiten averechts werken. Ik geloof dar helemaal niet in. Ook niet voor volwassenen trouwens. Als zwakkere in zo'n team word je direct uitgekotst voordat het schooljaar is begonnen.
Ik denk dat je teambuilding niet moet zien in de vorm van samenwerking die beter wordt, maar in de vorm van samen iets meemaken dat je meer een groep maakt. Dat kan ook gewoon als je niet actief iets bijdraagt. Sterker nog, bij vlotbouwen zijn er meestal maar een paar personen die actief iets bijdragen, omdat je nou eenmaal niet allemaal tegelijk bezig kan zijn. Dat je niks doet of bijdraagt zal dus niet eens echt opvallen. Daarentegen kun je wel meepraten over dat groepje waarbij de ton losschoot waar Piet op ging zitten, en dat Jan een bloedzuiger op zijn arm had.quote:Op zondag 30 augustus 2026 15:25 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat al die teambuildingsactiviteiten averechts werken. Ik geloof dar helemaal niet in. Ook niet voor volwassenen trouwens. Als zwakkere in zo'n team word je direct uitgekotst voordat het schooljaar is begonnen.
Mijn dochter wilde haar haar ook graag verven van lichtbruin naar donkerbruin. Daar heeft ze mee gewacht tot ze 17 jaar was. Ik weet niet meer precies waarom niet eerder, want ze wilde het echt al langer, maar volgens mij werd het haar door de kapper aangeraden om te wachten tot ze wat ouder was en dat ze eerder eventueel wel highlights kon doen als ze dat wou, maar dat wilde ze eigenlijk niet.quote:Op zondag 30 augustus 2026 19:57 schreef Kyara het volgende:
Even iets ander: haren verven (in dit geval bij pubermeisjes). Hoe kijken jullie er tegenaan? Is dat leeftijdsafhankelijk, spelen andere factoren een rol van waarom wel/niet?
Geen probleem hier.quote:Op zondag 30 augustus 2026 19:57 schreef Kyara het volgende:
Even iets ander: haren verven (in dit geval bij pubermeisjes). Hoe kijken jullie er tegenaan? Is dat leeftijdsafhankelijk, spelen andere factoren een rol van waarom wel/niet?
Ik absoluut niet.quote:Op zondag 30 augustus 2026 16:42 schreef Tink89 het volgende:
Zelfs als de activiteit volslagen kut is, is dat een gedeelde ervaring. En als je niet zo lekker mee kunt, ben je daarin niet de enige en vind je misschien zelfs juist daardoor een medestander. Ik ben voorstander van dit soort dagen iig.
Nou dat is het hè. Die V&D schoolcampus mis ik ook echt.quote:Op zondag 30 augustus 2026 21:11 schreef Kyara het volgende:
Het aanbod is bedroevend. Ik mis elk jaar de V&D SchoolcampusMaar goed, oudste gaat toch voor basic & saai dus Hema is prima
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |