Goed gedaan!quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:55 schreef Miss_S het volgende:
1,5 afgevallen
weeg nu 78 kilo dus ben 20 kilo afgevallen
Nee, Bert gaat het vandaag voor je regelen, hij was gisteren erg druk op kantoor en was het dus vergeten.quote:Op maandag 20 november 2006 22:39 schreef Funkdude het volgende:
Ik sta nog niet in het lijstje! Ben ik ongeduldig of heb ik weer iets fout gedaan?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:55 schreef Miss_S het volgende:
1,5 afgevallen
weeg nu 78 kilo dus ben 20 kilo afgevallen
Goed joh!quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:01 schreef teigan het volgende:
Ik heb net mijn voortgangsgesprek gehad...
Gelukkig waren ze best positief, ik ben heel sterk in het contact met de leerlingen, maar wel veels te perfectionistisch...
Ik ben dus wel opgelucht nu..
dat is waarquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:01 schreef teigan het volgende:
Miss_S, hardstikke goed, en het maakt niet uit hoelang je erover gedaan hebt, eraf is eraf!!!
In Roosendaal verkopen ze van die hele grote, daar heb je na een halve al geen tong meer vanquote:Op maandag 20 november 2006 21:30 schreef freecell het volgende:
Zijn geweldig, maar inderdaad, die tong gaat pijn doen na een stuk of drie
lol heerlijk antwerpen hequote:Op dinsdag 21 november 2006 11:17 schreef Ikiskoel het volgende:
Die lollies: Jeugdsentiment![]()
Afgelopen weekend ben ik met mnnaar Antwerpen geweest. Heerlijk geshopt, lange wandelingen gemaakt, 3 musea bezocht. Echt een heel fijn weekendje. Ook het eten was heerlijk trouwens, iets wat helaas wel te merken was toen ik vanochtend op de weegschaal stond
Belgische wafels, bonbons, vlaamse frietjes, uitgebreid lunchen en dineren.... Maar het was erg fijn allemaal
![]()
Ging bij de overschakeling een beetje fout jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, Bert gaat het vandaag voor je regelen, hij was gisteren erg druk op kantoor en was het dus vergeten.
Edit: je staat wel gekoppeld, maar je hebt je plan niet ingevuld
Sterker nog, je staat drie keer gekoppeld
Was jij dan bijna 100 kilo op je dertiende?quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:21 schreef Miss_S het volgende:
dankje
heb er wel meer dan 5 jaar over gedaan maar goed dat zeggen we er niet bij
...wat kookte je moeder (of je vader) dan wel niet?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:44 schreef Miss_S het volgende:
ja
maar toen ik me eigen keuzes kon gaan maken ging het beter
niet heel verkeerde dingen maar de porties waren vooral veel te groot en dan nog een heel bord vol met vlaquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...wat kookte je moeder (of je vader) dan wel niet?![]()
Je kunt ook nog kiescompas.nl proberen. Vond ik eigenlijk beter dan stemwijzer.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet nog en ik weet nog steeds niet op wieVan de stemwijzer en de stomwijzer word ik niks wijzer
Ja logisch, aan een stemmachine mag je ook niet likkenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:31 schreef Troel het volgende:
Oja, en ik mocht niet eens aan het potlood likken
Thanks, ik ga even kijkenquote:Op woensdag 22 november 2006 09:30 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij kun je bij het Voedingsbureau wel wat vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |