Het grillrestaurant leek ons nou net zo gezellig, alleen hadden we 2 vegetariërs (waarvan 1 ook geen melkprodukten mag) en dus zijn we niet gegaan. Maar ik zal het a la carte restaurant in de groep gooienquote:Op maandag 20 november 2006 14:27 schreef pluisje het volgende:
Het a la carte restaurant beviel ons het beste. .
staat genoteerdquote:Op maandag 20 november 2006 15:44 schreef teigan het volgende:
klinkt leuk isa, net zo'n kinderfeestje, maar dan moet er ook nog ranje met een rietje bij...
quote:Op maandag 20 november 2006 15:58 schreef teigan het volgende:
vergeet de beschuitjes die je dan zo mooi kon versieren met zoveel mogelijk snoep niet... (dat moesten dan gezichtjes worden...)
En ben je heel misselijk?quote:Op maandag 20 november 2006 16:00 schreef teigan het volgende:
gelukkig kan ik er nu weer afblijven tot volgend jaar
Gewoon vergeten. Daarom heb ik dat dit jaar maar niet meer gedaan. Nou, de lange jannen waren wel lekker, maar ik had er ook van die roze/gele lollies in, die zijn niet te vreten.quote:Op maandag 20 november 2006 16:02 schreef Isabeau het volgende:![]()
Oh, Troel, hoe krijg je het voor elkaar
![]()
Maar was het lekker?
Ik wil wel een snoepzakje voor je maken als je daar blij van wordtquote:Op maandag 20 november 2006 16:27 schreef freecell het volgende:
Geweldig
Ik krijg nooit meer snoepzakjes mee naar huis![]()
Wel een goed idee
onderkant kan ook meevallen hoor. was voor mij linksonder. en binnen 5 minuten was die eruit, en was ook wel heel erg nodig, want alleen de wortel was nog aanwezig, ze vonden het een wonder dat ik er nog geen ontsteking aan had gehad.quote:Op maandag 20 november 2006 13:08 schreef Troel het volgende:
Uhm dames, houd asjeblieft op, want het gaat dus inderdaad over mijn onderkant en ik moet er ook voor naar de kaakchirurg.
quote:Op maandag 20 november 2006 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil wel een snoepzakje voor je maken als je daar blij van wordt![]()
Oja, da's waar...quote:Op maandag 20 november 2006 16:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er zondag niet bij, Levitation
ja, ik moet dit keer eens de hele reis in mijn eentje doen...quote:Op maandag 20 november 2006 17:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oja, da's waar...balen...
![]()
Freecell trouwens ook niet...![]()
Van die dingen waar je tong van kapot gaat? Die zijn heerlijk juistquote:Op maandag 20 november 2006 16:18 schreef Troel het volgende:
Gewoon vergeten. Daarom heb ik dat dit jaar maar niet meer gedaan. Nou, de lange jannen waren wel lekker, maar ik had er ook van die roze/gele lollies in, die zijn niet te vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |