drie weken...quote:Op maandag 20 november 2006 11:28 schreef teigan het volgende:
bah, wat vervelend freecell... Hoelang geleden was de vorige keer dan?
Je bedoelt zo'n ding wat je dan vervolgens kan ophangen in het gangetje?quote:Op maandag 20 november 2006 11:35 schreef Rewimo het volgende:
Jeej, ik kan volgend jaar weer een fiets kopen van onze bedrijfsregeling![]()
Ja, waar het bezoek zijn hoofd dan aan kan stotenquote:Op maandag 20 november 2006 11:37 schreef Troel het volgende:
Je bedoelt zo'n ding wat je dan vervolgens kan ophangen in het gangetje?
Realiseer je wel dat je aan het SB-dieet wat extra's moet toevoegen (fruit, yoghurt o.i.d.) omdat je anders echt te weinig binnenkrijgt. En dan zitten je verloren kilo's er straks zó weer aan.quote:Op maandag 20 november 2006 12:00 schreef Githa het volgende:
Nou ik ben der uit, ik ga gewoon het Sonja Bakker programma volgen.... hopelijk met succes!
Thnx Martineke![]()
Verstandskiezen in je onderkaak zitten meestal moervast: die in de bovenkaak zijn kinderspel. Ik heb 1 horrorverhaal in de aanbieding wat verstandskiezen trekken betreft (tandarts dacht onderkaak aan te kunnen) en 1 succes story. Dat laatste was bij de kaakchirurg: geen centje pijn. Bij de kaakchirurg dan, daarna was het vreselijkquote:Op maandag 20 november 2006 10:13 schreef teigan het volgende:
ik ben echt blij dat ik ervanaf ben... Mijn eigen tandarts heeft ze boven gedaan, de kaakchirurgen hebben de onderste gedaan.. En dat was toch wat minder dan die bovensten.....
Bij mij zijn onder beide verstandskiezen een paar jaar geleden getrokken. Bij de kaakchirurg... wat een beul was dat! Kiezen kwamen er in stukjes uit en ik ben een week bont en blauw geweest. Ben bij beide keren ook een paar dagen ziek thuis geweest, was er echt gewoon ziek van. Vond het zo verschrikkelijk dat ik mijn bovenverstandskiezen nog steeds niet heb laten trekken. Ik durf niet meer.quote:Op maandag 20 november 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verstandskiezen in je onderkaak zitten meestal moervast: die in de bovenkaak zijn kinderspel. Ik heb 1 horrorverhaal in de aanbieding wat verstandskiezen trekken betreft (tandarts dacht onderkaak aan te kunnen) en 1 succes story. Dat laatste was bij de kaakchirurg: geen centje pijn. Bij de kaakchirurg dan, daarna was het vreselijk(incl. koorts!) Sterkte gothic-blackie
Het eten vond ik trouwens wel meevallen na een dag. Ik durfde alleen niets te eten aan de 'gewonde kant'. Maar verstandskiezen....wil dat zeggen links èn rechts?
(mijn verstandskiezen onder drukten trouwens mijn gewone kiezen weg...dat was niet de bedoeling)
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 20 november 2006 12:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Realiseer je wel dat je aan het SB-dieet wat extra's moet toevoegen (fruit, yoghurt o.i.d.) omdat je anders echt te weinig binnenkrijgt. En dan zitten je verloren kilo's er straks zó weer aan.
SB-dieet heeft op veel/ de meeste dagen te weinig kcal. Om langdurig gewicht kwijt te raken is het belangrijk om genoeg te eten, niet minder dan 1200 kcal per dag en voldoende gevarieerd. SB zit ver onder die 1200 kcal, waardoor je verbranding verstoort... je lichaam gaat efficiënter werken om met zo weinig kcal toe te kunnen. Gevolg is dat als je na zo'n dieet weer normaal gaat eten, je van 2000 kcal per dag al (flink) aankomt.quote:Op maandag 20 november 2006 13:11 schreef Githa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik ben van plan om het zo vol te blijven houden iig, niet alleen maar 8 weken. Ik hoop dat ik na 8 of misschien 16 weken zelf weet welke menu's goed voor me zijn. Dan zal het gewicht er toch weer niet zo aan zijn?
Maarja, ik eet nu ook te weinig.quote:Op maandag 20 november 2006 13:52 schreef Rewimo het volgende:
Het SB-dieet werkt als een trein Githa. Juist omdat het een crashdieet is. Daar maakt ze gebruik vanHet is qua inhoud een prima dieet, je eet er gezond mee en afwisselend. Het is alleen te weinig over het algemeen.
Het a la carte restaurant beviel ons het beste. We hadden een uit eten arrangement (ja, vandaar al die kilo'squote:Op maandag 20 november 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Leuk om te horen dat het er leuk was, pluisje! Kan je nog één van de restaurants aanraden? We willen in januari weer gaan namelijkEn zo te horen hield je vocht vast haha! (gelukkig maar
)
Ja, dan zul je je verbranding weer op gang moeten helpenquote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef Githa het volgende:
Maarja, ik eet nu ook te weinig.
Ik sla vaak ontbijt en lunch over ( ook zonder tussendoortjes) en dat is vreselijk ongezond, maar mijn verbranding is dus al vreselijk van slag.
Ik zal moeite hebben alles wat er staat netjes op te eten.Toen ik het menu las dacht ik al, WOAW ! wat veel
Maar ik ga er helemaal voor en laat jullie weten hoe het gaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |