Wie komen er haast niet buiten? (t/m 9 mei 2005)
Wie moeten nodig een leven downloaden? (t/m #760)
Kom naar #SHO op IRC. Voor een uitgebreide uitleg over IRC klik hier.
Deze OP vind je hier.
Hadden wij toch ook al door mutsquote:
Zo ging dat in IDO ook alquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:29 schreef alwaysthebest het volgende:
ShowChat #930 heeft de X Factor!
ShowChat #930; heeft nog geen X-Factor
Positief/negatief denken..
Ik verdenk haar er van dat ze er aan mee gaat doenquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:31 schreef babette21 het volgende:
ik vind dat SC wél de X-factor heeft!!!![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:28 schreef BVO het volgende:
Ze hebben jou heus wel gevraagd.
Jij heb ervaring, deed het goed en voor de rest heb je dezelfde voordelen als ik, oftewel; geschikter dan ik dus.
Wat een schatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bob tochHet klinkt gewoon lekker
![]()
PeRi en een onbekende denk ik...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:44 schreef BVO het volgende:
Hoop wel op een beetje leuke mods dan.
Ach, vorige keer was ik vijfde keus ofzo, valt wel mee dusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:47 schreef BVO het volgende:
Zou Dizer niet willen? PeRi zou tof zijn. Misschien CDP wel.
Zou hetw el echt gek vinden dat ze jou niet gevraagd hebben.
Wie waren 1t/m 4 danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, vorige keer was ik vijfde keus ofzo, valt wel mee dus.
Tom, -Vaduz-, en nog tweequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie waren 1t/m 4 dan? Of dat mag je niet zeggen zeker
.
Alleen Nikky zei dat en dat is keilang geledenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Sven had ooit mot met FA's, toch? Toen is ooit gezegd dat zehem nooit meer als mod wilden zien ;').
Ja, en nog iemand.quote:
Nouja, ze zijn het blijklbaar niet vergetenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen Nikky zei dat en dat is keilang geleden!
En Tom wil ook nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Vaduz valt nu ook wel af.
1600+ YouTube clips - deel 2quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:54 schreef pberends het volgende:
Weet iemand waar ik dat 1600 Youtube videoclips topic kan vinden
Zuurpruimquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:05 schreef BVO het volgende:
Wie weet Withme.
Ook wel een goede.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Fir3fly misschien?. Hij is al crew...
Hopelijk blijven we daar van verlostquote:
Er is opeens prive toegang vereist!quote:
Ik kan er gewoon in hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is opeens prive toegang vereist!
Maar niet voordat ik er een "eerste slotje"-topic had geopend![]()
![]()
Nu weer wel jaquote:
quote:
Niet dus! Alleen tijdelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Duderinnetje, Lord_Vetinari de mods?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Omdat we zo ver nog helemaal niet zijn. ga nou maar gewoon lekker X-factor kijken. Slotje
alsof het uitmaakt.... de massa regeert, en zo te zien zijn dat de SC'ers weer...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Duderinnetje, Lord_Vetinari de mods?
Maar toch...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof het uitmaakt.... de massa regeert, en zo te zien zijn dat de SC'ers weer...
quote:
Ze willen me echt nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar toch...
Hopelijk zeggen er weer 63 mensen "nee"... dan moeten ze Sven wel vragen!![]()
Laat eens zienquote:
Ik ben er toch ook? Weliswaar geen mod, maar toch.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh jee
dan kan ik maar beter wegblijven....![]()
Inderdaad, alle leuke programma's komen tegelijkertijd op tv.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
maar zulks een gat zodra 't afgelopen is...
volgende week maar weer gewoon wat gezelligs plannen
De Wedstrijden is bezig hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
maar zulks een gat zodra 't afgelopen is...
volgende week maar weer gewoon wat gezelligs plannen
mja Paul en Koefnoen gemist, en Groeten uit de Rimboe ook voor de helft...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Inderdaad, alle leuke programma's komen tegelijkertijd op tv..
dat stond op de planning, maar men is ziekquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:31 schreef Airelle het volgende:
En nu ga je dansen klootzak!
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=327&Art_Type=1quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
major kaarsvet crisis hier....
iemand enig idee hoe ik die zooi krasloos van m'n parket kan krijgen
Keukendoekje erop, strijkijzer erop, hoppa.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=327&Art_Type=1
Ook een wijntje?
ah even kijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:47 schreef Airelle het volgende:
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=327&Art_Type=1
lijkt me heerlijk....quote:Ook een wijntje?
Vraag het aan Liny en Marja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
Ah, dat is een combi van niks.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah even kijken
[..]
lijkt me heerlijk....
[al heb ik ook net de chocoladeijs uit de vriezer gehaald]
Hehe, zoiets dacht ik al. Fohnen ofzo? Ik weet het ook echt niet, ik ben niet zo huishoudelijk aangeled, als het mij zou overkomen zou ik gelijk m'n moeder bellenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:
top-tip
maar geloof 't of niet: ik heb geen strijkijzer![]()
ik heb ook geen fohn....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:53 schreef Airelle het volgende:
Hehe, zoiets dacht ik al. Fohnen ofzo? Ik weet het ook echt niet, ik ben niet zo huishoudelijk aangeled, als het mij zou overkomen zou ik gelijk m'n moeder bellen.
Hoe droog je je haar dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb ook geen fohn....
ik leen morgen wel even 't strijkijzer van de buren ofzo...
ach waarom zou 't eigenlijk niet kunnen:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:49 schreef Airelle het volgende:
Ah, dat is een combi van niks.
Ze legt 'r haarstukje gewoon even in de warme oven.quote:
Nooit aan gedacht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
uhhhh wat dacht je van: met een handdoek?!?!![]()
Ik heb alleen maar rood, ja nu het (bijna) wintertijd is kan rosé echt niet meer hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach waarom zou 't eigenlijk niet kunnen:
chocoijs isen rosé is
kán alleen maar prima matchen eigenlijk
schenk mij maar in!
rosé kan ALTIJDquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:01 schreef Airelle het volgende:
Ik heb alleen maar rood, ja nu het (bijna) wintertijd is kan rosé echt niet meer hoor.
Ik moest gelijk aan jou & Sven denken haha.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
rosé kan ALTIJD![]()
(ik ga maadag ook even die ene fokke en sukke uitprinten, die's echt)
maar goed, doe nu maar rood dan... past ook beter bij m'n ijs!
oh ja, briljant ditquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:03 schreef Airelle het volgende:
Je kunt uiteraard eerst even proeven.
"THE IDEA THAT I REALLY ENJOYED A GAME OF PING-PONG!?! !!!"quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, briljant dit
ik vind die monopoly een tafeltennis scčnes ook zo geweldig
deze aflevering is echt niet te overtreffen![]()
"I own ???street, I can do anything" (Patsy tegen Saffy, nadat ze geld uit de bank heeft gejat)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:11 schreef Airelle het volgende:
"THE IDEA THAT I REALLY ENJOYED A GAME OF PING-PONG!?! !!!"
Waarbij?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan jou & Sven denken haha.
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:34 schreef Svensational het volgende:
Erik, waarom denk je zo slecht over me?
Omdat je dacht dat ik vet lang had lopen zoeken naar die CDP-quotequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoezo?
Seriouslyquote:En ik kom zojuist tot de ontdekking dat je sig eigenlijk precies past op "ik wil alleen maar zwemmen", wat ik recentelijk ontdekt heb (spinvis dan hč).
Hoort er geen zelfspottende "quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik kom zojuist tot de ontdekking dat je sig eigenlijk precies past op "ik wil alleen maar zwemmen", wat ik recentelijk ontdekt heb (spinvis dan hč).
Dat was toch niet negatief? Maar het zou niet de eerste keer zijn dat je een quote oprakelt uit een ver verleden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je dacht dat ik vet lang had lopen zoeken naar die CDP-quote.
quote:[..]
Seriously?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoort er geen zelfspottende "" in jouw berichtje?
![]()
Je probeert me zwart te makenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was toch niet negatief? Maar het zou niet de eerste keer zijn dat je een quote oprakelt uit een ver verleden.
ik dacht ook al: ik zeg maar niks.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:47 schreef Zhenar het volgende:
Hoort er geen zelfspottende "" in jouw berichtje?
![]()
Ja zeg jij maar niks ja !!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht ook al: ik zeg maar niks.....
We hadden het er donderdag bij de meet over dat jij in vrijwel elk bericht waarin het over jezelf gaat "quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap het niet.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:54 schreef Svensational het volgende:
We hadden het er donderdag bij de meet over dat jij in vrijwel elk bericht waarin het over jezelf gaat "" gebruikt
.
Voor de rest klopt het wel aardig of nietquote:
haha, nee niet echtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
Voor de rest klopt het wel aardig of niet?
Op de een of andere manier vind ik dit niet echt geloofwaardig nu.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha, nee niet echt
volgens mij hadden we over Erik gezegd dat ie zo rap volwassen wordt
Ik was er niet eens bijquote:
In fysieke vorm niet nee...quote:
wees ik 'ns eerlijk over ons "geroddel", gelooft ie het weer niet...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Op de een of andere manier vind ik dit niet echt geloofwaardig nu.
Oh, bij mij is dat ook het tijdstip. Karaktereigenschap. Hoe later het wordt,hoe minder positief ik benquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
wees ik 'ns eerlijk over ons "geroddel", gelooft ie het weer niet...
nou ja, maakt mij niet uit hoor, blijf jij maar denken dat wij alleen maar negatief zijn ende zo....
ik ga tukken... doeiii![]()
Ja hoi!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:12 schreef PeRi het volgende:
In wat? XFA TT is stom męn.
quote:
Verzin iets, geef jezelf een tof naamtopic.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:12 schreef PeRi het volgende:
In wat? XFA TT is stom męn.
Your wish is my command.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verzin iets, geef jezelf een tof naamtopic.
we reden stapvoets maar stonden niet stilquote:
Het had zo iets kunnen zijn wat ik gezegd zou kunnen hebben.quote:
Ik ken je maar al te goed.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het had zo iets kunnen zijn wat ik gezegd zou kunnen hebben..
truste Peribeeblievie.quote:
quote:
quote:
Nee, maar dan wordt MissBliss zo'n beetje wakker toch?quote:
OMG, wat een avonturen beleef jij tochquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:52 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben net van Centraal helemaal naar mijn huis gelopen!
Want de chauffeur van de nachtbus had niet terug van 50 euro en toen besloot ik uit wraak helemaal niet meer met de nachtbus te gaan![]()
En volgens mij ben ik 3 keer bijna overvallenMaar net niet dus
![]()
bijna-avonturen bedoel je!quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, wat een avonturen beleef jij toch
Kom je vanavond nog?quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:10 schreef Dizer het volgende:
tvp..
Veel plezier bij het dammen! (quote:
Oeh, wat gaaf, als klein meisje ben ik daar ook geweest (en toen was ik als de dood voor die Pluto-pop)quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:43 schreef MissBliss het volgende:
Volgende week lekker naar EuroDisneymet veel rollercoasters
Koel!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:47 schreef BVO het volgende:
Leo Stevens. Daar heb ik college van gehad vorig jaar.
Ik ben er 2 keer geweest, maar das al lang geleden en ik heb er zo'n zin iiiiiinquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oeh, wat gaaf, als klein meisje ben ik daar ook geweest (en toen was ik als de dood voor die Pluto-pop).
Ik ben vorige week naar Movie World Germany geweestquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:43 schreef MissBliss het volgende:
Volgende week lekker naar EuroDisneymet veel rollercoasters
Ik heb al in XFA gezegd dat ik het pas maandag kan zien!quote:
De deceptie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:32 schreef Airelle het volgende:
Miles, kom ik in het weekend thuis is de hele familie er vandoor en moet ik alsnog zelf koken
.
quote:
Dag lekkere jongeman.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond!
Hij smaakt erg lekker jaquote:
Lekkere jongeman? Waar?quote:
Ben jij een jongemanquote:
Hihi. Maar vanwaar zo aardig?quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat de man toch achterdochtig en bitchy zijn!
Jeetje, inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:20 schreef Zhenar het volgende:
Airelle is altijd aardig!![]()
![]()
En ze strooit met bloemetjes enzo!![]()
Nou, gewoon. Misschien heeft het te maken met de foto van je die ik net zat te bekijkenquote:
Jij lijkt op Sophie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jeetje, inderdaad.
Ik was toch altijd het lieve, aardige meisje hier (met een imago-probleem welliswaar).
Kom maar bij mij uithuilen hoor lieverd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Doe eens niet zo kibbelen...ik moet er bijna van wenen..
* Op PeRi's schoot kruipt...quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:40 schreef PeRi het volgende:
Kom maar bij mij uithuilen hoor lieverd..
.
.
.
Vast die met het mes in mijn hoofdquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:40 schreef PeRi het volgende:
Erik ik ga even in je fobo loeren om te kijken over welke foto Airelle het heeft..
Nou in dat geval, dankjewel. Maar na m'n nieuwe hairdo (kort) lijk ik echt helemaal niet meer op d'r.quote:
Ik verveel mequote:
Ja goed! Hijs alleen een beetje gevoelig nog, onderin bij het schotje en 'bovenin' waar je als je je bril opzet, waar je bril op 'steunt'. Onderin erger dan bovenin waar ik blij mee ben omdat ik zelf dus ook een bril draag af en toe. Maar verder weer zo goed als nieuw. Alleen nog niet echt iets te merken van de veranderingen in mn neus, nog steeds zelfde klachten als ervoor, maar dat is normaal. Duurt nog een paar maanden eer het binnen helemaal genezen is en gewend is aan de veranderingen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
* Op PeRi's schoot kruipt....
Hoe is het met je neus?.
Kende je dit forum al? FOK!Userfoto's !quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou in dat geval, dankjewel. Maar na m'n nieuwe hairdo (kort) lijk ik echt helemaal niet meer op d'r.
Nee, maar bedankt voor de tip.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kende je dit forum al? FOK!Userfoto's !
Dat duurt nog wel even dan. Maar dat de pijn al wat meer weg is is al fijn lijkt me.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:45 schreef PeRi het volgende:
(..PeRi en de neus..)
Ik wel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kende je dit forum al? FOK!Userfoto's !
Vertel eens hoe het op je stage verloopt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even dan. Maar dat de pijn al wat meer weg is is al fijn lijkt me.
Ja ik heb het gelezen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:50 schreef PeRi het volgende:
Erik luuuuuuuul ik praat tegen je in je fobo.
Goed hoor. Erg leuk werk, leuke collega's, leuk kantoor. Alleen het cijferwerk loopt niet helemaal lekker.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:49 schreef PeRi het volgende:
Vertel eens hoe het op je stage verloopt.
wow dat heb je goed onthouden!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Babette, mensen noemen je soms Babs, hier. Maar ik meen me te herinneren dat je dat eigenlijk niet zo fijn vond. Klopt dit?
Cool.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
wow dat heb je goed onthouden!!![]()
het klopt, ik vind Babs een enorme kutnaam.....
Cijfers. Ik ben nooit goed geweest met cijfers. Ik haat ze. Het ligt niet aan jou hoor dat het misgaat, het zijn ze cijfers die het doen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed hoor. Erg leuk werk, leuke collega's, leuk kantoor. Alleen het cijferwerk loopt niet helemaal lekker.. Ik hussel altijd alle getallen door elkaar enzo, en dat zorgt zo nu en dan wel voor problemen.
Dat er ook nog iets daadwerkelijk klopt wat ik me meen te herinneren.quote:
Heulemaal nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:57 schreef PeRi het volgende:
Jongens, Rena wil aandacht.
Ziet er meer uit als een onschuldige roodfilter, die erg tof is, omdat je huid daardoor veel gladder lijkt dan dat ie isquote:
Heb je zn ogen dan niet gezien? Dat kan nooit echt zijn, en zn haren, en zn huid bij zn oor, en die bril! Die is vast nep!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een onschuldige roodfilter, die erg tof is, omdat je huid daardoor veel gladder lijkt dan dat ie is. Maar misschien heeft ATB wel gewoon zo'n babybilletjes zachte, gladde huid.
oeh a dear diary moment!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat er ook nog iets daadwerkelijk klopt wat ik me meen te herinneren.
Whehehehquote:
.... checken gaatquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ook maar eens een foto geplaatst.
Ja, en hij heeft geen mond. En is vierkant. Slechte shop!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je zn ogen dan niet gezien? Dat kan nooit echt zijn, en zn haren, en zn huid bij zn oor, en die bril! Die is vast nep!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft geen mond. En is vierkant. Slechte shop!.
Je bent een anonieme FOK!er.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke, je had 't dus niet over je fobo
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je bent een anonieme FOK!er..
Kijk maar eens in iemands fotoboek, en daarna nog een keer naar wie het laatst gekeken heeft.quote:
Oh.quote:
Waarom toch, Dizer?quote:
ik wist 't wel hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Kijk maar eens in iemands fotoboek, en daarna nog een keer naar wie het laatst gekeken heeft.
niks te "oh", ik was 't wel degelijkquote:edit: foutje:
Oh..
Houd je bek eens!quote:
Ik wilde ook eigenlijk BVO quotenquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie lurkt er in mijn FoBo? Dizer?? Babette??
Je was het zelf! Slet!quote:Laatste Voyeur Tha_Erik
Maar waar het hart van vol is...quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wilde ook eigenlijk BVO quoten.
Ik nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Domme ik.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinds wanneer ben jij anoniem, en waarvoor?quote:
Dat was je al.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben me nu al populair aan het maken in XFA![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij anoniem, en waarvoor?
Hmm, misschien weet ik wel waarvoor...
En ofquote:
Laat me raden: rena stalkt iemand in het fobo?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij anoniem, en waarvoor?
Hmm, misschien weet ik wel waarvoor...
Weet ik niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laat me raden: rena stalkt iemand in het fobo?![]()
Heulemaal niet. En vooralquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laat me raden: rena stalkt iemand in het fobo?![]()
Dat komt omdat ik hoop dat Dizer lurktquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
ik lurk al maanden anoniem in Erik's FoBo..... en Dizer krijgt elke keer de schuld [afbeelding]
weer 'n droom in duigen dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat komt omdat ik hoop dat Dizer lurkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |