poesjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef Svensational het volgende:
[..]rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
tís weekend hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:23 schreef timbob het volgende:
jemig
ik kan me dagen herinneren dat we een SC topic in 20 minuten vol hebben, nu is 2 dagen al snel!
misschien moet ik maar vaker posten.
Gister trouwens nog de gouden kooi gezien. zitten wel 2 knappe vrouwen in. maar verder is het niet echt interessant...
tot zover deze mededeling
thnx, is wel een van de mooiste foto's die ik ooit wel gemaakt heb en was toeval eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:54 schreef shmoopy het volgende:
Ja, hallo zeg, zaterdag, boodschappen, huis, kinderen, geduld is een schone zaak.
Anyway, van de FA-kant geen bezwaar, het kan vanavond open, we zitten nog even te frutselen met en over mods, maar dat zal niet het ergste zijn.
Heb je weer last van stemmingswisselingenquote:
Denk het niet. Ik denk dat PeRi het wordt...quote:
Er zijn er toch twee nodig?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:39 schreef Svensational het volgende:
Denk het niet. Ik denk dat PeRi het wordt...
Ja, maar in het begin is het altijd rustigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Er zijn er toch twee nodig?.
uhm vandaag heb ik meer last van de manische kant van mijn manisch-depressieve schaduwzijde.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:39 schreef rena het volgende:
Heb je weer last van stemmingswisselingen?
die is toch al blauw?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:39 schreef Svensational het volgende:
Denk het niet. Ik denk dat PeRi het wordt...
Ach gossiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
uhm vandaag heb ik meer last van de manische kant van mijn manisch-depressieve schaduwzijde.....
ik heb vandaag al m'n hele huis schoongemaakt en nu heb ik ook nog zin om fout te gaan stappen (maar die plannen gaan helaas niet door, dus nu dreig ik door te draaien hier)
Valt reuze mee hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:46 schreef babette21 het volgende:
op de leukste avondjes moet je zelf meer op je pc dan je tv letten...
Sommige mods hebben meerdere foraquote:
Moet jij niet stagelopen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:48 schreef rena het volgende:
Ach gossie![]()
Ik moet nog een hele hoop huiswerk maken, maar ik kom er maar niet aan toeZoals Spaans leren voor maandag
Toetsen
![]()
Nee.quote:
I know, maar als er meer animo is kunnen ze toch best voor 'n beetje diversiteit gaan...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:49 schreef Svensational het volgende:
Sommige mods hebben meerdere fora.
Om sint of sowieso niet?quote:
Nope! Jij wel dusquote:
om de combinatie... je huidige ava is al druk genoeg (hij's wel tof hoor!), met die sint erbij wordt 't wat too muchquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:06 schreef Svensational het volgende:
Om sint of sowieso niet?
Ik weet niet of ik dat zeggen magquote:
Ja, maar ik moet toch een sint-ava hebben straks...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
om de combinatie... je huidige ava is al druk genoeg (hij's wel tof hoor!), met die sint erbij wordt 't wat too much
Ik ben al ooit eerder gevraagd, met eenzelfde antwoord van mijn kantquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
over natte dromen gesproken... breekt de grote dag dan eindelijk aan?!
van wie moet dat?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:08 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar ik moet toch een sint-ava hebben straks...
en Babette knows Best....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:08 schreef BVO het volgende:
En wat babette zei.
Mezelfquote:
True. En de voorpretquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:14 schreef babette21 het volgende:
lekker dom trouwens dat ze zolang wachten met dat XFA-hoekje...
nu moet de helft van de kijkers dat subforum nog zien te vinden........
Ah, jammer dat ik niet gevraagd word, het had me erg leuk gelekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |