Kijk dan welk stuk ik quote.quote:
Ik ben in gesprek met Tha_Erik en MissBliss, zou je je er even buiten kunnen houdenquote:
tsssss Tha _Erik is mine jahquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben in gesprek met Tha_Erik en MissBliss, zou je je er even buiten kunnen houden?
Oh sorry, dan zal ik jullie verder met rust latenquote:
nee hoor kom er gezellig bijquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh sorry, dan zal ik jullie verder met rust laten.
Mag dat wel van Erikquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef MissBliss het volgende:
En ik dan?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben in gesprek met Tha_Erik en MissBliss, zou je je er even buiten kunnen houden?
jij bent er alquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef MissBliss het volgende:
En ik dan?
Natuurlijk. De moor de merriër.quote:
kneuzen op tv, vrienden op de bank, wijn, chips & kaas op tafel.... kan alleen maar 'n topavond wordenquote:
Ik red het misschien om op tijd thuis te zijn.quote:
X FACTOR is vanaf zaterdag 28 oktober te zien op RTL4. Op zaterdag vanaf 20:00 uur en op zondag vanaf 21:30 uur. Iets gemist? Maandag zie je op RTL7 om 20:30 uur de herhaling.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik red het misschien om op tijd thuis te zijn.. Maar denk het niet. Is nou maandag of morgen de herhaling? Ik las ergens maandag op rtl7.
Geen idee nog.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:31 schreef babette21 het volgende:
of is de zondag-uitzending zoiets als 't Blok Extra, wat best gemist kan worden?!
quote:
Wij weten net zoveel als jij. Helaas.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:07 schreef BVO het volgende:
Die FA's laten weer lekker veel horen.
Zal wel aan mij liggen, maar zóveel moeite is het toch niet om even antwoord te geven?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |