Dat zie ik mezelf niet doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:52 schreef Re het volgende:
[..]
en dan is het 15 minuutjes lopen (in draf dat dan weer wel)
OMG ik zie 't helemaal voor me, jullie met z'n allen in de auto terug: "die babette, die is best wulps" "nou, dat vind ik nou ook!" "wat is wulps?" "shut up en meepraten!" "oke, wulps dus" enz....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind babette heel wulps ja!
Dat vinden we allemaal toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind babette heel wulps ja!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG ik zie 't helemaal voor me, jullie met z'n allen in de auto terug: "die babette, die is best wulps" "nou, dat vind ik nou ook!" "wat is wulps?" "shut up en meepraten!" "oke, wulps dus" enz....
dát leek me nou leuk om aan jullie over te laten, kijken of 't gelijk is met wat ik in mijn hoofd hadquote:
je hebt weer wat gemist, jochiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Heel wulps is Babette inderdaad ja,![]()
Het is gelijk!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
dát leek me nou leuk om aan jullie over te laten, kijken of 't gelijk is met wat ik in mijn hoofd had
Zo ging het precies!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG ik zie 't helemaal voor me, jullie met z'n allen in de auto terug: "die babette, die is best wulps" "nou, dat vind ik nou ook!" "wat is wulps?" "shut up en meepraten!" "oke, wulps dus" enz....
Het is ook toeval dat ik ga hoor. Ik was vandaag bij mijn vader op de zaak, en hij stond met mensen te praten en die boden hem kaarten aan. En ik zo: JAAAAA LEUK.quote:
ik heb die camera van die livestream, die in 't restaurant hing, in Zhenar's plu verstopt... vandaar....quote:
Bijna al die zinnen kunnen wel door mij gezegd zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
vooral Dizer en jij zijn niet te missen he
Omg, je hebt ons gewoon terug gestalktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb die camera van die livestream, die in 't restaurant hing, in Zhenar's plu verstopt... vandaar....![]()
![]()
ik zit erop... op stalken dusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:35 schreef MissBliss het volgende:
Omg, je hebt ons gewoon terug gestalkt![]()
![]()
Nu snap ik waarom je zo'n goede conditie hebt!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zit erop... op stalken dus
op dinsdag trainen en op zaterdag wedstrijden
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Gisteren was het geen dinsdag of zaterdag hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
uitwedstrijden zijn op donderdag......quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef MissBliss het volgende:
Gisteren was het geen dinsdag of zaterdag hoor!
Volgende keer uitwedstrijd in Amsterdamquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
uitwedstrijden zijn op donderdag......
oh kut, we zijn in DH gebleven
helemaal mee eens.... maar tóch was 't gisteren zwaar okequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:00 schreef Re het volgende:
Amsterdam is gewoon veel toffer dan dat pauperdorp DH
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
helemaal mee eens.... maar tóch was 't gisteren zwaar oke
Hoezo?quote:
We hadden nog een "gimp" nodig.quote:
Kijk, das nou een leuke moslim!quote:Koning Abdullah is een erkend fan van Star Trek. In 1995, toen hij nog een prins was, deed hij mee in een aflevering van Star Trek:Voyager (#36: "Investigation").
gimp?quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abdullah_II_van_Jordani%C3%AB
[..]
Kijk, das nou een leuke moslim!
Ga Pulp Fiction kijken of zoek het op op google imagesquote:
yeah, you go girl!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:30 schreef Zhenar het volgende:
Ga Pulp Fiction kijken of zoek het op op google images![]()
ons snappen vereist ook 'n extreem hoog IQquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef Svensational het volgende:
Ik snap geen kut van jullie![]()
[afbeelding]
Is dat een of andere afkorting die Zhenar bedacht heeft of gewoon een typoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:33 schreef babette21 het volgende:
weet je nog dat we Sven gisteren getypeerd hebben als btich?!![]()
![]()
wat? gimp??quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:42 schreef Svensational het volgende:
Is dat een of andere afkorting die Zhenar bedacht heeft of gewoon een typo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |