quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:40 schreef MissBliss het volgende:
Uhuh, dat kunnen alleen échte mensen zonder leven ShowChatters.
ohja!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Een subroum van het programma the X-Factor, wat dit jaar ter vervanging van Idols is, en in andere landen het succes van Idols evenaardde en oversteeg.
Ik zat in tram 5 en m'n lul stond stijf.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En over de Osdorp Posse hoor je nooit iemand, terwijl hun liedje "Moordenaar" ook weinig te wensen over liet![]()
quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zat in tram 5 en m'n lul stond stijf.
Hayquote:
Oeh.. lekkerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Appelflap!
Te laatquote:
Ik weet waar jouw huis woont, nu kan ik Sven er op afsturen om jou te stalkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet waar Dizers huis woont![]()
Nu kan ik hem pas écht gaan stalken!![]()
Ik heb nog nooit schoenen gezien bij de H&Mquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:48 schreef PeRi het volgende:
Ik had bijna supergeile laarzen gekocht bij de H&M. Ze waren echt mooi en 50 euro maar. Maar geen rits en ik haat het als er geen rits is, anders kan ik ze niet handlen. En er zat een 10 cm hoge hak op.
.
Ja das nieuw man, net als huidverzorgingsproducten enzo. In de Koopgoot die grote H&M, bij de sieraden en accesoires.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit schoenen gezien bij de H&M.
My love, wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:48 schreef timbob het volgende:
[..]
ohja!
daar heb ik wat dingetjes gezien. wat een kneuzen komen daar op af
maar bij de previews pikken ze natuurlijk vooral die mensen eruit.
prettige buurt om te stalkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:56 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet waar XM's huis woont en ik stalk haar al een tijdje
Ik woon er, dus derhalve is het sowieso een prettige buurtquote:
.
Hmz en ik was er een week geleden nog, maar niks gezien.. Naja, toch pas over een maand geldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja das nieuw man, net als huidverzorgingsproducten enzo. In de Koopgoot die grote H&M, bij de sieraden en accesoires.
Nee, ik overweeg ook over te stappen op het stalken van Zhenarquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meerdere gewonden bij steekpartij Zwijndrecht
MB! Foei!
Wat deden we afgelopen donderdag dan?!quote:
tsssss dat was toch geen stalken....quote:
We hebben ons onuitgenodigd aan jouw meet met XM opgedrongen! Hoe stalkeriger wil je het hebben?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsssss dat was toch geen stalken....
hoewel, als je de oproepenlijst in m'n telefoon ziet.... (met dank aan 30 gemiste oproepen ofzo)![]()
we?!?!??!?! Dizer bedoel jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:52 schreef Zhenar het volgende:
We hebben ons onuitgenodigd aan jouw meet met XM opgedrongen! Hoe stalkeriger wil je het hebben?!![]()
tja ik weet niet, da's toch meer alsof jiji óók door Diz wordt gestalkt, ipv dat jij míj ook stalkt.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben op Dizers uitnodiging naar jullie meet gekomen... Is dat dan semi-stalken?
Mjaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja ik weet niet, da's toch meer alsof jiji óók door Diz wordt gestalkt, ipv dat jij míj ook stalkt.....
hm best ingewikkelde shit dit....
Vet, ik kijk reikhalzend uit naar die PMquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:49 schreef Re het volgende:
[..]
Ik weet waar jouw huis woont, nu kan ik Sven er op afsturen om jou te stalken![]()
Je vindt babette gewoon een stomme slet hequote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vindt babette gewoon een stomme wulpse slet he?
altijjd fijn om te weten hoe mensen over je denkenquote:
Vanzelfsprekend!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
altijjd fijn om te weten hoe mensen over je denken
wulps, dat had ik ook in m'n sollicitatiebrief gezet.... zal ik dáárom deze job hebben gekregen?!
en bovendien bijzonder geilquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:37 schreef Zhenar het volgende:
Vanzelfsprekend!Wulpsheid is een onderschatte menselijke kerncompetentie.
PMquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vet, ik kijk reikhalzend uit naar die PM!
Nog 1 week en 1 dag tenminste...quote:
en dan is het 15 minuutjes lopen (in draf dat dan weer welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |