Nee, ik overweeg ook over te stappen op het stalken van Zhenarquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meerdere gewonden bij steekpartij Zwijndrecht
MB! Foei!
Wat deden we afgelopen donderdag dan?!quote:
tsssss dat was toch geen stalken....quote:
We hebben ons onuitgenodigd aan jouw meet met XM opgedrongen! Hoe stalkeriger wil je het hebben?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsssss dat was toch geen stalken....
hoewel, als je de oproepenlijst in m'n telefoon ziet.... (met dank aan 30 gemiste oproepen ofzo)![]()
we?!?!??!?! Dizer bedoel jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:52 schreef Zhenar het volgende:
We hebben ons onuitgenodigd aan jouw meet met XM opgedrongen! Hoe stalkeriger wil je het hebben?!![]()
tja ik weet niet, da's toch meer alsof jiji óók door Diz wordt gestalkt, ipv dat jij míj ook stalkt.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:13 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben op Dizers uitnodiging naar jullie meet gekomen... Is dat dan semi-stalken?
Mjaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja ik weet niet, da's toch meer alsof jiji óók door Diz wordt gestalkt, ipv dat jij míj ook stalkt.....
hm best ingewikkelde shit dit....
Vet, ik kijk reikhalzend uit naar die PMquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:49 schreef Re het volgende:
[..]
Ik weet waar jouw huis woont, nu kan ik Sven er op afsturen om jou te stalken![]()
Je vindt babette gewoon een stomme slet hequote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vindt babette gewoon een stomme wulpse slet he?
altijjd fijn om te weten hoe mensen over je denkenquote:
Vanzelfsprekend!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
altijjd fijn om te weten hoe mensen over je denken
wulps, dat had ik ook in m'n sollicitatiebrief gezet.... zal ik dáárom deze job hebben gekregen?!
en bovendien bijzonder geilquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:37 schreef Zhenar het volgende:
Vanzelfsprekend!Wulpsheid is een onderschatte menselijke kerncompetentie.
PMquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vet, ik kijk reikhalzend uit naar die PM!
Nog 1 week en 1 dag tenminste...quote:
en dan is het 15 minuutjes lopen (in draf dat dan weer welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |