Ik kan er gewoon in hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er is opeens prive toegang vereist!
Maar niet voordat ik er een "eerste slotje"-topic had geopend![]()
![]()
Nu weer wel jaquote:
quote:
Niet dus! Alleen tijdelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Duderinnetje, Lord_Vetinari de mods?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Omdat we zo ver nog helemaal niet zijn. ga nou maar gewoon lekker X-factor kijken. Slotje
alsof het uitmaakt.... de massa regeert, en zo te zien zijn dat de SC'ers weer...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Duderinnetje, Lord_Vetinari de mods?
Maar toch...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof het uitmaakt.... de massa regeert, en zo te zien zijn dat de SC'ers weer...
quote:
Ze willen me echt nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar toch...
Hopelijk zeggen er weer 63 mensen "nee"... dan moeten ze Sven wel vragen!![]()
Laat eens zienquote:
Ik ben er toch ook? Weliswaar geen mod, maar toch.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh jee
dan kan ik maar beter wegblijven....![]()
Inderdaad, alle leuke programma's komen tegelijkertijd op tv.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
maar zulks een gat zodra 't afgelopen is...
volgende week maar weer gewoon wat gezelligs plannen
De Wedstrijden is bezig hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:14 schreef babette21 het volgende:
maar zulks een gat zodra 't afgelopen is...
volgende week maar weer gewoon wat gezelligs plannen
mja Paul en Koefnoen gemist, en Groeten uit de Rimboe ook voor de helft...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Inderdaad, alle leuke programma's komen tegelijkertijd op tv..
dat stond op de planning, maar men is ziekquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:31 schreef Airelle het volgende:
En nu ga je dansen klootzak!
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=327&Art_Type=1quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
major kaarsvet crisis hier....
iemand enig idee hoe ik die zooi krasloos van m'n parket kan krijgen
Keukendoekje erop, strijkijzer erop, hoppa.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=327&Art_Type=1
Ook een wijntje?
ah even kijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:47 schreef Airelle het volgende:
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=327&Art_Type=1
lijkt me heerlijk....quote:Ook een wijntje?
Vraag het aan Liny en Marja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
Ah, dat is een combi van niks.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah even kijken
[..]
lijkt me heerlijk....
[al heb ik ook net de chocoladeijs uit de vriezer gehaald]
Hehe, zoiets dacht ik al. Fohnen ofzo? Ik weet het ook echt niet, ik ben niet zo huishoudelijk aangeled, als het mij zou overkomen zou ik gelijk m'n moeder bellenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:52 schreef babette21 het volgende:
top-tip
maar geloof 't of niet: ik heb geen strijkijzer![]()
ik heb ook geen fohn....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:53 schreef Airelle het volgende:
Hehe, zoiets dacht ik al. Fohnen ofzo? Ik weet het ook echt niet, ik ben niet zo huishoudelijk aangeled, als het mij zou overkomen zou ik gelijk m'n moeder bellen.
Hoe droog je je haar dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb ook geen fohn....
ik leen morgen wel even 't strijkijzer van de buren ofzo...
ach waarom zou 't eigenlijk niet kunnen:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:49 schreef Airelle het volgende:
Ah, dat is een combi van niks.
Ze legt 'r haarstukje gewoon even in de warme oven.quote:
Nooit aan gedacht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
uhhhh wat dacht je van: met een handdoek?!?!![]()
Ik heb alleen maar rood, ja nu het (bijna) wintertijd is kan rosé echt niet meer hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach waarom zou 't eigenlijk niet kunnen:
chocoijs isen rosé is
kán alleen maar prima matchen eigenlijk
schenk mij maar in!
rosé kan ALTIJDquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:01 schreef Airelle het volgende:
Ik heb alleen maar rood, ja nu het (bijna) wintertijd is kan rosé echt niet meer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |