Ik moest gelijk aan jou & Sven denken haha.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
rosé kan ALTIJD![]()
(ik ga maadag ook even die ene fokke en sukke uitprinten, die's echt)
maar goed, doe nu maar rood dan... past ook beter bij m'n ijs!
oh ja, briljant ditquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:03 schreef Airelle het volgende:
Je kunt uiteraard eerst even proeven.
"THE IDEA THAT I REALLY ENJOYED A GAME OF PING-PONG!?! !!!"quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh ja, briljant dit
ik vind die monopoly een tafeltennis scènes ook zo geweldig
deze aflevering is echt niet te overtreffen![]()
"I own ???street, I can do anything" (Patsy tegen Saffy, nadat ze geld uit de bank heeft gejat)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:11 schreef Airelle het volgende:
"THE IDEA THAT I REALLY ENJOYED A GAME OF PING-PONG!?! !!!"
Waarbij?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan jou & Sven denken haha.
Hoezo?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:34 schreef Svensational het volgende:
Erik, waarom denk je zo slecht over me?
Omdat je dacht dat ik vet lang had lopen zoeken naar die CDP-quotequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoezo?
Seriouslyquote:En ik kom zojuist tot de ontdekking dat je sig eigenlijk precies past op "ik wil alleen maar zwemmen", wat ik recentelijk ontdekt heb (spinvis dan hè).
Hoort er geen zelfspottende "quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik kom zojuist tot de ontdekking dat je sig eigenlijk precies past op "ik wil alleen maar zwemmen", wat ik recentelijk ontdekt heb (spinvis dan hè).
Dat was toch niet negatief? Maar het zou niet de eerste keer zijn dat je een quote oprakelt uit een ver verleden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je dacht dat ik vet lang had lopen zoeken naar die CDP-quote.
quote:[..]
Seriously?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoort er geen zelfspottende "" in jouw berichtje?
![]()
Je probeert me zwart te makenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was toch niet negatief? Maar het zou niet de eerste keer zijn dat je een quote oprakelt uit een ver verleden.
ik dacht ook al: ik zeg maar niks.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:47 schreef Zhenar het volgende:
Hoort er geen zelfspottende "" in jouw berichtje?
![]()
Ja zeg jij maar niks ja !!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik dacht ook al: ik zeg maar niks.....
We hadden het er donderdag bij de meet over dat jij in vrijwel elk bericht waarin het over jezelf gaat "quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap het niet.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:54 schreef Svensational het volgende:
We hadden het er donderdag bij de meet over dat jij in vrijwel elk bericht waarin het over jezelf gaat "" gebruikt
.
Voor de rest klopt het wel aardig of nietquote:
haha, nee niet echtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
Voor de rest klopt het wel aardig of niet?
Op de een of andere manier vind ik dit niet echt geloofwaardig nu.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha, nee niet echt
volgens mij hadden we over Erik gezegd dat ie zo rap volwassen wordt
Ik was er niet eens bijquote:
In fysieke vorm niet nee...quote:
wees ik 'ns eerlijk over ons "geroddel", gelooft ie het weer niet...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Op de een of andere manier vind ik dit niet echt geloofwaardig nu.
Oh, bij mij is dat ook het tijdstip. Karaktereigenschap. Hoe later het wordt,hoe minder positief ik benquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
wees ik 'ns eerlijk over ons "geroddel", gelooft ie het weer niet...
nou ja, maakt mij niet uit hoor, blijf jij maar denken dat wij alleen maar negatief zijn ende zo....
ik ga tukken... doeiii![]()
Ja hoi!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:12 schreef PeRi het volgende:
In wat? XFA TT is stom mên.
quote:
Verzin iets, geef jezelf een tof naamtopic.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:12 schreef PeRi het volgende:
In wat? XFA TT is stom mên.
Your wish is my command.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verzin iets, geef jezelf een tof naamtopic.
we reden stapvoets maar stonden niet stilquote:
Het had zo iets kunnen zijn wat ik gezegd zou kunnen hebben.quote:
Ik ken je maar al te goed.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het had zo iets kunnen zijn wat ik gezegd zou kunnen hebben..
truste Peribeeblievie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |