quote:
quote:
Nee, maar dan wordt MissBliss zo'n beetje wakker toch?quote:
OMG, wat een avonturen beleef jij tochquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:52 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben net van Centraal helemaal naar mijn huis gelopen!
Want de chauffeur van de nachtbus had niet terug van 50 euro en toen besloot ik uit wraak helemaal niet meer met de nachtbus te gaan![]()
En volgens mij ben ik 3 keer bijna overvallenMaar net niet dus
![]()
bijna-avonturen bedoel je!quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, wat een avonturen beleef jij toch
Kom je vanavond nog?quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:10 schreef Dizer het volgende:
tvp..
Veel plezier bij het dammen! (quote:
Oeh, wat gaaf, als klein meisje ben ik daar ook geweest (en toen was ik als de dood voor die Pluto-pop)quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:43 schreef MissBliss het volgende:
Volgende week lekker naar EuroDisneymet veel rollercoasters
Koel!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:47 schreef BVO het volgende:
Leo Stevens. Daar heb ik college van gehad vorig jaar.
Ik ben er 2 keer geweest, maar das al lang geleden en ik heb er zo'n zin iiiiiinquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oeh, wat gaaf, als klein meisje ben ik daar ook geweest (en toen was ik als de dood voor die Pluto-pop).
Ik ben vorige week naar Movie World Germany geweestquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:43 schreef MissBliss het volgende:
Volgende week lekker naar EuroDisneymet veel rollercoasters
Ik heb al in XFA gezegd dat ik het pas maandag kan zien!quote:
De deceptie!quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:32 schreef Airelle het volgende:
Miles, kom ik in het weekend thuis is de hele familie er vandoor en moet ik alsnog zelf koken
.
quote:
Dag lekkere jongeman.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |