Cijfers. Ik ben nooit goed geweest met cijfers. Ik haat ze. Het ligt niet aan jou hoor dat het misgaat, het zijn ze cijfers die het doen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed hoor. Erg leuk werk, leuke collega's, leuk kantoor. Alleen het cijferwerk loopt niet helemaal lekker.. Ik hussel altijd alle getallen door elkaar enzo, en dat zorgt zo nu en dan wel voor problemen.
Dat er ook nog iets daadwerkelijk klopt wat ik me meen te herinneren.quote:
Heulemaal nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:57 schreef PeRi het volgende:
Jongens, Rena wil aandacht.
Ziet er meer uit als een onschuldige roodfilter, die erg tof is, omdat je huid daardoor veel gladder lijkt dan dat ie isquote:
Heb je zn ogen dan niet gezien? Dat kan nooit echt zijn, en zn haren, en zn huid bij zn oor, en die bril! Die is vast nep!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een onschuldige roodfilter, die erg tof is, omdat je huid daardoor veel gladder lijkt dan dat ie is. Maar misschien heeft ATB wel gewoon zo'n babybilletjes zachte, gladde huid.
oeh a dear diary moment!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat er ook nog iets daadwerkelijk klopt wat ik me meen te herinneren.
Whehehehquote:
.... checken gaatquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Ook maar eens een foto geplaatst.
Ja, en hij heeft geen mond. En is vierkant. Slechte shop!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je zn ogen dan niet gezien? Dat kan nooit echt zijn, en zn haren, en zn huid bij zn oor, en die bril! Die is vast nep!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft geen mond. En is vierkant. Slechte shop!.
Je bent een anonieme FOK!er.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke, je had 't dus niet over je fobo
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je bent een anonieme FOK!er..
Kijk maar eens in iemands fotoboek, en daarna nog een keer naar wie het laatst gekeken heeft.quote:
Oh.quote:
Waarom toch, Dizer?quote:
ik wist 't wel hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Kijk maar eens in iemands fotoboek, en daarna nog een keer naar wie het laatst gekeken heeft.
niks te "oh", ik was 't wel degelijkquote:edit: foutje:
Oh..
Houd je bek eens!quote:
Ik wilde ook eigenlijk BVO quotenquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie lurkt er in mijn FoBo? Dizer?? Babette??
Je was het zelf! Slet!quote:Laatste Voyeur Tha_Erik
Maar waar het hart van vol is...quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wilde ook eigenlijk BVO quoten.
Ik nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Domme ik.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinds wanneer ben jij anoniem, en waarvoor?quote:
Dat was je al.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben me nu al populair aan het maken in XFA![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij anoniem, en waarvoor?
Hmm, misschien weet ik wel waarvoor...
En ofquote:
Laat me raden: rena stalkt iemand in het fobo?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij anoniem, en waarvoor?
Hmm, misschien weet ik wel waarvoor...
Weet ik niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laat me raden: rena stalkt iemand in het fobo?![]()
Heulemaal niet. En vooralquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laat me raden: rena stalkt iemand in het fobo?![]()
Dat komt omdat ik hoop dat Dizer lurktquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
ik lurk al maanden anoniem in Erik's FoBo..... en Dizer krijgt elke keer de schuld [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |