Schimmel zat er niet eens op joh, alleen voetbaluitslagenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou.. een foto van een beschimmelde piemol hoef ik niet te laten staan hoor..
Oh kom op.. jij weet net zo goed dat dat topic niet kan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Schimmel zat er niet eens op joh, alleen voetbaluitslagen![]()
Is het niet een beetje triest als er al piemeltjes worden weg gehaald??
Dat topic lokt gebash uit, wat de eerste zoveel posts ook duidelijk bewijzen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:34 schreef JohanTop het volgende:
Ik vraag me af wat er niet respectvol was. Want het zijn allemaal _constateringen_. En constateringen doe je met je ogen, neus, oren en al je andere zintuigen.
En dhr Bolkesteijn gaf een reactie op iets wat in de OP stond. Dus ik geef daar een reactie op.
En als bashen zo erg is, dan zijn er nog meer dan genoeg andere topics waar je je in kan verdiepen. Die gewoon 10x erger zijn, omdat ze niet onderbouwd zijn.
Juistemquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Janetje moet zich gewoon bij haar eigen forum houden!![]()
Pleur dan een slot op elk topicquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:45 schreef Janetje het volgende:
Ik tel al twee doodsverwensingenDaar doen we dus sowieso niet aan.
Doodsverwensingen worden weggehaald.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Pleur dan een slot op elk topic![]()
Zeg dat dan meteen, dat dat een kuttopic was zag zelfs.....EDIT: ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doodsverwensingen worden weggehaald.
In topics die potentie hebben that is..
Topics die geen potentie iets te worden gaan dicht.
Zeg het eens ventje?quote:
Je zou m'n metselwerk eens moeten zien.quote:
Er kwamen mensen op af omdat het weer het zoveelste slecht beargumenteerde gothictopic was dat stijf stond van de bashpotentie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:05 schreef JohanTop het volgende:
Mijn topic was niet impotent, er kwamen mensen opaf, en ik spoot er dan weer ff wat uit. Dus hij was potent!
En mijns inziens was dit een KLB-topic die logisch was, ik vind het iig logischer hierover te klagen dan over mensen die wandelenh met van die stokjes
Maargoed laat ook maar.
MSN is ook een medium likkert.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoi, kan je weer ff bellen? Was ff weg...
Wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
MSN is ook een medium likkert.
Koop beltegoed dickhead![]()
Eigenwijs + negatief zelfbeeld, gebrek aan liefde en een micropenis.quote:
- , kort msnadresquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:30 schreef Janetje het volgende:
Ja en de slowchat is nu weer afgelopen.
Ga maar msn'en ofzo.
Of skypenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:30 schreef Janetje het volgende:
Ga maar msn'en ofzo.
Hey, maar hoe is het nou?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:30 schreef Janetje het volgende:
Ga maar msn'en ofzo.
Die Talpa kots reacties zijn irritant en worden alleen maar geplaatst om te kloten. Het is volledig inhoudloos, en wat heb je nou aan een topic dat vol staat met 'Talpaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 05:56 schreef PDOA het volgende:
Wat is er mis met Talpa
Dit is de running gag van FOK! notabene!
Als die lieve, lieve moslims ook tegen een muur gaan schreeuwen, mogen ze er gezellig bij.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom zijn jullie met Israel hier in dit topic ?![]()
Ik eis een Palestijnse vlag.
Ik vind dit serieus een vorm van discriminatie. Een nazi op dit forum post toch ook geen hakenkruis in zn topic.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als die lieve, lieve moslims ook tegen een muur gaan schreeuwen, mogen ze er gezellig bij.
Lieve schat, het is nu eenmaal de enige klaagmuur in de wereld. Als ie in Wisconsin, Peking of voor mijn part Moskou stond, dan hadden we daar net zo goed een foto van gebruikt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus een vorm van discriminatie. Een nazi op dit forum post toch ook geen hakenkruis in zn topic.
Bron ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:16 schreef Nosh het volgende:
Daarbij, niemand van ons ís Jood, dus je punt valt sowieso nogal weg.
Biogarde's geloof is bier, Janetje offert zo nu en dan ritueel een maagd aan één of andere heidense natuurgod, en Terminator en ik gaan bij voorbaat al naar de hel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bron ?
En haal die Israelische vlag dan weg met fotoshop. Moordenaars, dat zijn het !!!!
je vergeet de agnosisten en de atheistenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:29 schreef Nosh het volgende:
Zo.
Moskee voor de Moslims.
Klaagmuur voor de Joden.
Darwin voor de evolutionisten.
Kerktorentje voor de katholieken.
Koe voor de hinoestanen.
Politiek correcter dan dit krijg je het niet.
En nu weer lief doen, en klagen over terechte slotjes.
De agnosten zijn te druk met zich nergens druk om maken, en de atheisten klampen zich maar vast aan Darwin.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
je vergeet de agnosisten en de atheisten![]()
ok , maar wel nog ff een panda erin voor de gothicsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
De agnosten zijn te druk met zich nergens druk om maken, en de atheisten klampen zich maar vast aan Darwin.
Slowchat, voorbij. Nu..
There you go.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
ok , maar wel nog ff een panda erin voor de gothics![]()
[centraal] Taal-Mierenneukerij ende Taal-gezeikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:05 schreef Hans_Gielus het volgende:
Waarom mag ik niet klagen als mensen het woord 'goeiedag' verkeerd gebruiken? Er wordt zo vaak geklaagd over het slechte Nederlands van de maatschappij!
Dat dus. Was die link er ff vergeten onder te zettenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
[centraal] Taal-Mierenneukerij ende Taal-gezeik
Alstjeblieft.
dankje!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
[centraal] Taal-Mierenneukerij ende Taal-gezeik
Alstjeblieft.
Ach, het werd een bashtopic. En je ging zelf mee in het 'verbaggeren' er van.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:06 schreef MrManiak het volgende:
Verkeerd gevallen
Zat er al aan te komen; sorry for misbehaving in the final post
Ik was al aan het zoeken naar die link, maar ik heb wat internetproblemen. Kan hem niet zo 123 vinden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:55 schreef TeleluvR het volgende:
Misschien had dit slotje Wat is nou zo grappig aan... vergezeld kunnen gaan met een link naar dat andere topic... Ik ben nu nl. nog steeds niets wijzer en die search werkt ook niet!![]()
Tsja, ik vind het ook echt onnodig, maar ik wil wel weten waar het uiteindelijk allemaal op slaat. Zónder de search kan ik echt geen topic vinden dat over mijn onderwerp gaat!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken naar die link, maar ik heb wat internetproblemen. Kan hem niet zo 123 vinden.
Maar nu was het onderwerp ook niet topicwaardig, mede door een shitload aan Jamba-topic's (en terecht) de afgelopen jaren.
Als ik hem gevonden heb, krijg je hem van mequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ook echt onnodig, maar ik wil wel weten waar het uiteindelijk allemaal op slaat. Zónder de search kan ik echt geen topic vinden dat over mijn onderwerp gaat!![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ik hem gevonden heb, krijg je hem van me![]()
Ons Janet heeft al in tijden niet meerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:26 schreef veldmuis het volgende:
Waarom mag ik Arrow Classic geen zender vinden die neukmuziek produceert? Waarom wordt dat topic grof geedit? Wat is er mis? Werkt ons' Janet bij die zender?
Neuh..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:26 schreef veldmuis het volgende:
Waarom mag ik Arrow Classic geen zender vinden die neukmuziek produceert? Waarom wordt dat topic grof geedit? Wat is er mis? Werkt ons' Janet bij die zender?
Klopt ja..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:33 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ons Janet heeft al in tijden niet meerdenk ik..
![]()
(je edit af en toe wel erg radicaal Janetje!is dat nieuw beleid offe?
De eerste 12 keer dat het gebruikt werd was het nog 'leuk'.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Had ik zo'n hele onderbouwende post gemaakt, waarom talpa zuigt, enkel 1 smiley, wordt het verwijderd. Ik wist niet dat John de Lol ubermod was van dit forum![]()
Je hebt waarschijnlijk gelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
De eerste 12 keer dat het gebruikt werd was het nog 'leuk'.
Nu wordt het gebruikt om topics te verneuken en om 'lollig' te zijn.
Genoeg is genoeg, vind je ook niet?
Jup.. je hebt gelijk. 'Tis ook flink kut af en toe..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:01 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk gelijkMaar maar ik hoef maar 1 keer langs te zappen en ik ben weer boos op talpa
![]()
Neem nou dat nieuwe belspel. Ze zegt letterlijk "nu stoppen we over 10 sec." en dan gaan ze vervolgens weer verder. Ik heb zelfs SBS6 het nooit zo letterlijk horen zeggen. Wat een bedriegers!
Talpa..laat maar![]()
Ach ja, zolang je nog maar strak van onderen bentquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:39 schreef Janetje het volgende:
Ach af en toe ben ik inderdaad wat strak met modden, maar dat komt ook omdat we proberen de foute kant die KLB opging te corrigeren.
Ik ga het topic niet opschonen, het staat binnen de kortste keren weer vol met verwensingen en weet ik veel wat nog meer. Er staat wat mij betreft genoeg info over de persoon in het topic waar je wat mee kan. Zoals ik al aangaf is KLB niet voor dit soort dingen bedoeld, hoe vervelend het ook is. Je moet dit op zien te lossen met mensen die over V&A gaan of een mail sturen naar forum@fok.nl zodat het ook bij de admins terechtkomt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:36 schreef One_conundrum het volgende:
Genaaid na aankoop in V&A
Het ging juist heel goed en we kwamen een heel eind. Er werden steeds meer dingen bekend
Genaaid na aankoop in V&A Als je vanaf hier het topic zou willen opschonen zie ik geen probleem.
toch?
KB gaat zo ongeveer 10 keer per jaar 'de verkeerde kant op'... Ik zou het knap vinden als jullie dát zouden kunnen tegengaan; maar vrees wel dat áls jullie dat lukt het wel wat saai wordt in KB. Soms is het gewoon een beetje een tweede ONZ voor veel users; het forum leent zich er gewoon voor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klopt ja..
Ach af en toe ben ik inderdaad wat strak met modden, maar dat komt ook omdat we proberen de foute kant die KLB opging te corrigeren.
Ach it never hurts to try..quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef descendent1 het volgende:
[..]
KB gaat zo ongeveer 10 keer per jaar 'de verkeerde kant op'... Ik zou het knap vinden als jullie dát zouden kunnen tegengaan; maar vrees wel dat áls jullie dat lukt het wel wat saai wordt in KB. Soms is het gewoon een beetje een tweede ONZ voor veel users; het forum leent zich er gewoon voor.![]()
Ik denk het wel ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:48 schreef Canisfire het volgende:
is het slotje op mijn grills topic een opschoon slotje ?
Sorry dat het bagger is..quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:11 schreef Vork het volgende:
Dat het topic wordt gesloten, dat is nog tot daar aan toe. Maar om de hele bende gelijk af te doen als bagger? Bied maar aan die excuses! Hup Vort!
Jammer hoor.quote:
- KlaagOPquote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
- KlaagOP
- waargebeurd
- ervaringen uit 1e hand
- veel mensen kunnen er over meepraten
- mike vindt het geen bagger.
Lijkt me duidelijk dat het geen bagger is. Geen dank hoor.
Ow sorry, ik bedoelde "IK DACHT HET NIET HE!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.![]()
Ik bedoelde 'verbaggerd'..
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow sorry, ik bedoelde "IK DACHT HET NIET HE!"
Nou..quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:28 schreef Jane het volgende:
Waar precies begint het verbaggeren? En is TS het er mee eens dat het verbaggerd is?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Schubbekut
Ach, ze noemden me op de basisschool al innepin. En ik heb nog geprobeerd Stranger & co m'n echte naam te laten gebruiken, maar het werkte niet
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ah, dé Geert Wilders-stemmer. We hebben het nog over je gehad, direct nadat we uitgepraat waren over dé D66-stemmer.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:44 schreef dwerg het volgende:
Komop HW, hij heet Eugene. Laat hem even het gevoel hebben dat hij stoer is.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:48 schreef Steinberger het volgende:
Mensen die elkaar van een forum kennen.![]()
Mensen die elkaar noemen bij hun nickname.
Wat een ongelovelijke nerds.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, het is wel weer leuk geweest met je, haal je handje maar weer uit je broek, we zijn NIET onder de indruk van jouw stoere taal kleutertje.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:51 schreef innepin het volgende:
[..]
Ssshhhh down boyLaat lekker gaan, joh. Boeiend.
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoi mijn naam is steinberger,.
Zal je echte naam wel zijn dan he?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Welnee, iedereen kende elkaar en noemde elkaar bij de echte naam, hoor. Alleen mij niet.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Pfffft... en weg is mijn geduld. Rot es op, man.
Quotes genoeg?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zou dr eens in het echt moeten zien, oh wacht, dan hebben jochies als jij opeens geen woord meer te zeggen, worden ze rood en gaan ze in een hoekje stiekem zitten staren..
ben je nou klaar kneusjs?
Op de laatste pagina ging het anders prima. Of ben je soms te lui om de posts die je niet okay vindt te editten?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou..
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Quotes genoeg?![]()
Doe niet zo vervelendquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op de laatste pagina ging het anders prima. Of ben je soms te lui om de posts die je niet okay vindt te editten?
He? Nou? Zeg eens?
Het is werkelijk een gegronde klacht, ik kan me er zowaar in vinden.quote:
Als een slowchattopic over een meet met een klaag OP.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:44 schreef Jane het volgende:
Steinberger kwam gisteren kloten ja, maar om daar nu nog op in te springen... beetje laat.
Verder zijn sommige van de quotes hierboven hartstikke ontopic, dus vraag ik me eigenlijk af je het topic begrijpt (serieus. sorry).
Dat geeft de burger moed.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is werkelijk een gegronde klacht, ik kan me er zowaar in vinden.
Tjah, het zal inderdaad geen topic worden over de enorme sociale bijdrage die onze gekleurde medelanders leveren. Dat zat er al aan te komen bij de OP. Sterker nog, de TT.quote:Het jammere alleen is dat zo'n topic niet geopend kan worden voor het gaat over 'die kankermarokanen die het land uit moeten worden gezet terug naar Turkije.'
Ik had het eerlijk gezegd niet door, dat er opgeruimd was. Ook heb je tussendoor geen waarschuwing geplaatst. Het komt zo een beetje onverwachts, de sluiting.quote:Ik heb het een tijdje aangekeken en een paar keer opgeruimd, maar het leek niet te helpen, mensen houden koppig vast aan racistische posts.
Gedeeltelijk duidelijk.quote:Vandaar.![]()
I know.. wou het zoals ik al zei toch nog even aankijken.. mensen die ervaringen kwijtkunnen en er over kunnen klagen. Om nou meteen zoals we het tegenwoordig noemen 'te generaliseren' is wel weer een beetje jammer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:45 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat geeft de burger moed.
[..]
Tjah, het zal inderdaad geen topic worden over de enorme sociale bijdrage die onze gekleurde medelanders leveren. Dat zat er al aan te komen bij de OP. Sterker nog, de TT.
Dat snap ik ook niet..quote:Ik had het eerlijk gezegd niet door, dat er opgeruimd was. Ook heb je tussendoor geen waarschuwing geplaatst. Het komt zo een beetje onverwachts, de sluiting.
Mooiquote:Gedeeltelijk duidelijk.
Ach, nuances en fok...quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
I know.. wou het zoals ik al zei toch nog even aankijken.. mensen die ervaringen kwijtkunnen en er over kunnen klagen. Om nou meteen zoals we het tegenwoordig noemen 'te generaliseren' is wel weer een beetje jammer.
Ongetwijfeld. Echter heeft niemand hem dan gezien.quote:[..]
Dat snap ik ook niet..![]()
Er stónd een waarschuwing in..
Nu weet ik ook genoeg.quote:[..]
Mooi![]()
Thanks, mijn dank is groot.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:35 schreef Yildiz het volgende:
In het verkeerde subforum geplaatst, totally n00b, ik weet het, maar kan deze naar POL?
Waarom 'minder regels' een hol begrip is?
Jij neemt geen halve maatregelen he?quote:
Als je niks te melden hebt, post dan niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:34 schreef postmortum het volgende:
stiekem mij antwoord wegediten
ik antwoordde netjes en dan word ik gesencureerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je niks te melden hebt, post dan niet.
"Jongens, kunnen jullie nu normaal reageren"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik antwoordde netjes en dan word ik gesencureerd![]()
Oh sorry, had je reply niet gezien!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:47 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom word ik genegeerd?
ik vond hem wel grappigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Jongens, kunnen jullie nu normaal reageren"
"Nee."
Zeg dan niks![]()
Mag hij een schop naar ONZ dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh sorry, had je reply niet gezien!
Ehmm.. lees je OP eens, denk je dat die ook maar íets anders dan gebagger en gezuig oplevert?
Wat je overigens ook kan zien aan alle opmerkingen die in dat topic staan.
Nee joh.. dat is toch pure bagger!quote:
Ok.quote:
Een beetje onderbouwing van je beweegredenen zou je topic goed doenquote:Op woensdag 1 november 2006 01:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Galatasaray "supporters" Deze topic had dus geen rasictische motieven ten grondslag. Ik reageer alleen op Fiposter. En turkse supporters zijn over het algemeen vrij agressief als ze verliezen.
Posts als deze: ( Galatasaray "supporters" ) lokken alleen maar 'bepaalde' reacties uit en zijn bovendien totaal overbodig.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Galatasaray "supporters" Deze topic had dus geen rasictische motieven ten grondslag. Ik reageer alleen op Fiposter. En turkse supporters zijn over het algemeen vrij agressief als ze verliezen.
Nou dan, werk het uit. Gooi er foto's bij, desnoods van die keer dat heel Galgenwaard gesloopt werd.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:58 schreef Lange_Lans het volgende:
En turkse supporters zijn over het algemeen vrij agressief als ze verliezen.
Hoezo overbodig? Ik erger me er aan dus klaag ik er over, de mensen die niets om voetbal geven weten sowieso niet wat Galatasay betekend. Degenen die wel om fussball geven weten waarom het topic geopend word. Omdat de supporters 2 dagen op rij voor overlast zorgen. Rede genoeg om te klagen dacht ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Posts als deze: ( Galatasaray "supporters" ) lokken alleen maar 'bepaalde' reacties uit en zijn bovendien totaal overbodig.
Verder is het topic waardeloos als het op onderbouwing aankomt.
Als je wilt dat alleen voetbalfans dat topic lezen open je het maar in voetbal.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoezo overbodig? Ik erger me er aan dus klaag ik er over, de mensen die niets om voetbal geven weten sowieso niet wat Galatasay betekend. Degenen die wel om fussball geven weten waarom het topic geopend word. Omdat de supporters 2 dagen op rij voor overlast zorgen. Rede genoeg om te klagen dacht ik.
Als je begint over onderbouwing kun je trouwens op de helft van KLB topics een slotje gooien.![]()
Het is een klacht tegen supporter rellen. Dit heeft niets met voetbal te maken.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je wilt dat alleen voetbalfans dat topic lezen open je het maar in voetbal.
Mwoh, dat valt ook wel weer mee. En op goed onderbouwde topics wordt veel vaker serieus gereageerd, topics zoals die van jou lopen binnen de kortste keren uit op bagger.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoezo overbodig? Ik erger me er aan dus klaag ik er over, de mensen die niets om voetbal geven weten sowieso niet wat Galatasay betekend. Degenen die wel om fussball geven weten waarom het topic geopend word. Omdat de supporters 2 dagen op rij voor overlast zorgen. Rede genoeg om te klagen dacht ik.
Als je begint over onderbouwing kun je trouwens op de helft van KLB topics een slotje gooien.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 02:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een klacht tegen supporter rellen. Dit heeft niets met voetbal te maken.
Sorry?quote:Op woensdag 1 november 2006 02:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil dan klagen dat Sandstorm weer flink zit te kutten en geen vraag of post, zonder te vloeken kan intikken.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wil hier klagen dat Biogarde vanavond een verschrikkelijk chagrijn is en dat hij eens duchtig aan een vrouw geholpen moet worden.
Dan nog is het topic nummer zoveel over regenpakken en aanverwante zaken.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:35 schreef Borkydude het volgende:
Mensen in regenpak
Das geen lemming joh, mongool
Doe es heel snel open.
Thnxquote:Op donderdag 2 november 2006 16:41 schreef Biogarde het volgende:
Ik gooi hem open. Baggeren is dicht he!
Ik ben ook best wel slim en serieus. Maar om hier mee te kunnen praten moet je juist dom, bot en lomp doenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:47 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil dan klagen dat Sandstorm weer flink zit te kutten en geen vraag of post, zonder te vloeken kan intikken.
Ik ben verre van een chagrijn. Je bent echt aan het kloten Sandstorm, gewoon niet meer doen.
En het is jammer, omdat je best serieus kan zijn.
Als iedereen zo zou denken, zou je dus één gigantische neerwaartse spiraal krijgen, die eindigt in 'IK ZAG NEGER! NEGER STOM! HARGHBLB!' topics.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel slim en serieus. Maar om hier mee te kunnen praten moet je juist dom, bot en lomp doen![]()
Jah duidelijk over THT-datumquote:
Als je serieus wil klagen dan kom je maar met een beter onderbouwde OP, en niet met zo'n onduidelijk baggertopic.quote:
Zou qua topictijd erg vaag zijn. Copy gewoon je OP, en maak een nieuwe.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:45 schreef TrentReznor het volgende:
[..]
Jah duidelijk over THT-datum
Doe ff dat topic open met een schopje dan!![]()
Jeetje.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je serieus wil klagen dan kom je maar met een beter onderbouwde OP, en niet met zo'n onduidelijk baggertopic.
Ja?quote:
Is een principekwestie!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zou qua topictijd erg vaag zijn. Copy gewoon je OP, en maak een nieuwe.
Oke.quote:
Bio, doe eens wat aan je nerdkennisquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:47 schreef Biogarde het volgende:
Maak je OP iets duidelijker. Niemand weet waar het over gaat.
Standaard sluitpost. Kan ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bio, doe eens wat aan je nerdkennis
Dan weet je het wel..
Jamaar...quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Standaard sluitpost. Kan ookposten, maar dan gaat iedereen weer klagen over mn sluitpost.
Maar ik snap wat je bedoeld jaquote:
Talpaquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
jaja, je moet IETS verzinnen als je net X-tig miljoen hebt uitgegeven aan zendtijd waar niemand naar kijkt
-edit-
ja, je ben Tofquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:52 schreef Biogarde het volgende:
Zagen jullie dat? Nog voor er een reactie kwam, een slotje
Kap gewoon met dat ge-Talpaquote:
ik deed het maar 2 keerquote:
HULDE, waarvan akte!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:52 schreef Biogarde het volgende:
Zagen jullie dat? Nog voor er een reactie kwam, een slotje
Omdat we in KLB zitten en het de discussie niet ten goede kwamquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:00 schreef Yildiz het volgende:
Waarom was dat speciaal gepainte-plaatje niet on-topic, Biogarde?
Maar, waar moet de discussie dan over gaan, behalve naast 'oeh! dat heb ik ook! kut is dat!'?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat we in KLB zitten en het de discussie niet ten goede kwam![]()
Over het onderwerpquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar, waar moet de discussie dan over gaan, behalve naast 'oeh! dat heb ik ook! kut is dat!'?
Ja, maar dat was mijn plaatje ook.quote:
Ah.quote:
Daar heb je gelijk in, dat zie ik nu ook. Thanks voor de feedback.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:08 schreef Biogarde het volgende:
Kijk een geintje en een beutje bagger moet best kunnen. Maar als een potentieel "moeilijk' topic, waar je ONZ-reactie's en offtopic gepost verwacht en hebt, eindelijk op de rit hebt, dan is een post als deze killing.
Dus in dit geval, heb ik je plaatje verwijderd. Maar zo'n zelfde post kan misschien in een ander topic heel goed.
"ONZ-reacties"?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:08 schreef Biogarde het volgende:
Kijk een geintje en een beutje bagger moet best kunnen. Maar als een potentieel "moeilijk' topic, waar je ONZ-reactie's en offtopic gepost verwacht en hebt, eindelijk op de rit hebt, dan is een post als deze killing.
Dus in dit geval, heb ik je plaatje verwijderd. Maar zo'n zelfde post kan misschien in een ander topic heel goed.
Hoi tonksquote:
Neen, *erectie weer in broek doet..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef wunderbaum het volgende:
Mag me topic weer open *puppyeyes*?
Nogal onzinnig topic imo...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef wunderbaum het volgende:
Mag me topic weer open *puppyeyes*?
Nee.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:55 schreef mschol het volgende:
Klote TPG
titel mag lijkt mij inmiddels wel veranderd worden naar:
klote TNT
of
klote TNT/TPG
Het zal me mn reet roestenquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
maar TPG bestaat officieel niet meer![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 14:44 schreef tonks het volgende:
Biogarde het valt mij op dat alle KLB topics in mijn AT gesloten worden.
Done.quote:Op zondag 5 november 2006 11:14 schreef Doc het volgende:
Fortuna supporters die een reclamebord in ons vak gooien
Kan een mod dat plaatje dat er niet thuis hoort (zo rond post nr 100-101) verwijderen.
Ik zag het. Heb je dr ook niet voor genote.quote:Op zondag 5 november 2006 15:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die foto had ik er niet ingezet he Bio....
Schijnbaar hadden ze op die picserver lopen kloten met de foto's (is dezelfde link als de overige 2 en gisteren was die nog normaal)
quote:Op zondag 5 november 2006 15:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zag het. Heb je dr ook niet voor genote.
Maar om er nou een topic over te openen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Hoi Biogarde,
Ben jij soms de boef?![]()
Waarom moet mijn "bier is gestolen topic" dicht? Het is namelijk écht waar en ik baal er goed van, het was dus een zeer gegronde klacht.![]()
Misschien minder gekanker, een vastgeplakte capslock, en de opbouw.quote:Op maandag 6 november 2006 17:46 schreef Mustard_Man het volgende:
Biogarde kan je mij alsjeblieft tips geven hoe een goede OP te maken? je blijft mijn kwaliteitstopics steeds closen.
quote:Op maandag 6 november 2006 17:51 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Waarom heb jij geen ban na die tubgirl ?quote:
tubgirl?quote:Op maandag 6 november 2006 18:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen ban na die tubgirl ?![]()
Bi0 leest meequote:Op maandag 6 november 2006 18:13 schreef Sebasser het volgende:
naar die post dan he.
Je had een plaatje gepost, die na een aantal views automatisch in tubgirl verandert..quote:
Helemala nietquote:Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je had een plaatje gepost, die na een aantal views automatisch in tubgirl verandert..
Dat hebben een aantal websites toegepast omdat ze niet willen dat iemand deze plaatjes hotlinkt..
Wtfquote:Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je had een plaatje gepost, die na een aantal views automatisch in tubgirl verandert..
Dat hebben een aantal websites toegepast omdat ze niet willen dat iemand deze plaatjes hotlinkt..
Ohlala, ik heb inderdaad al vaker gehoord als ik mijn notes liet checken dat ik een tubgirl zou hebben gepost, maar nu hoor ik pas wat over die hotlink..quote:Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neh, niet mogelijkquote:Op maandag 6 november 2006 18:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Helemala niethij had bewust een tub girl ding gepost in mijjn tread in culinaire nog wat maar dago had hem verwijderd.
Kaas ham en salami omeletquote:Op maandag 6 november 2006 18:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ohlala, ik heb inderdaad al vaker gehoord als ik mijn notes liet checken dat ik een tubgirl zou hebben gepost, maar nu hoor ik pas wat over die hotlink..
Maakt een boel duidelijk
Nee, ik keek net in zijn notes en het is echt waar.quote:Op maandag 6 november 2006 18:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Helemala niethij had bewust een tub girl ding gepost in mijjn tread in culinaire nog wat maar dago had hem verwijderd.
Schiijnheilquote:Op maandag 6 november 2006 18:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg?
Ik dacht al waarom is dat plaatje weg..
Was dat serieus veranderd in een tubgirl?
Als ik in de edit-geschiedenis kijk, had ie alleen een smiley gepost hoor. Geen fotoquote:
huh?quote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ik in de edit-geschiedenis kijk, had ie alleen een smiley gepost hoor. Geen foto![]()
Ik heb daar wel een plaatje gepost, met eenquote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ik in de edit-geschiedenis kijk, had ie alleen een smiley gepost hoor. Geen foto![]()
Het plaatje is verwijderd van die server denk ik..quote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kut, verkeerde account..quote:Op maandag 6 november 2006 18:25 schreef Biogarde het volgende:
Mensen, het zal me werkelijk m'n reet oxideren.
Allemaal weer lief posten , niet baggeren en stoppen met slowchatten in feedback.
Kusje,
Janetje
Mja, moedig geprobeerdquote:Op maandag 6 november 2006 20:24 schreef Janetje het volgende:
Okidokie..
Ik blijf niet bezig.
Topic dicht.
Hahaha.. nee eigenlijk niet..quote:Op maandag 6 november 2006 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, moedig geprobeerd
Had je echt gedacht dat het anders zou lopen?
quote:Op maandag 6 november 2006 18:25 schreef Biogarde het volgende:
lief doen
Ik heb echt wekenlang gedacht dat dit forum maar 2 modjes had, dusquote:Op maandag 6 november 2006 18:26 schreef Janetje het volgende:
****oops****, verkeerde account..
Mwah.. stiekem zijn het er vier hoor.quote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt wekenlang gedacht dat dit forum maar 2 modjes had, dus![]()
?quote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
Terminator doe eens niet zo cool dankje
sorryquote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef Janetje het volgende:
Jammer, dat doe je maar ergens anders.
Ga vrienden bellen ofzo.
Ik was ook sarcastischquote:Op maandag 6 november 2006 22:46 schreef assuranseturix het volgende:
ja hoi
[..]
sorrygewoon een beetje melig
zal het niet meer doen
en geen vrienden om te bellen natuurlijk
quote:
Alle discussies kunnen net zo goed via msn/irc of ander nerderig materiaal. Waarom zet je niet gewoon gelijk het hele forum op slot met zo'n instelling?quote:Op maandag 6 november 2006 22:59 schreef Janetje het volgende:
Slowchatten en een discussie of tweakers beter is dan fok kan net zo goed via msn/irc of ander nerderig materiaal.. nou niet echt KLB waardig..
heb je tenminste reden om zielig te kijkenquote:Op maandag 6 november 2006 23:04 schreef Misschiennetje het volgende:
[..]
Misschien ben ik daar wel zo ziek van geworden.
Kom op.. dat hele topic verzandt in "Nee, fok is beter." "Bah, tweakers" "Tweakers is beter" "Nee, fok is beter" "Gatver, tweakers" "Ja, maar fok heeft een langere downtime."quote:Op maandag 6 november 2006 23:03 schreef Jordy-B het volgende:
Tweakers.net is down
[..]
Alle discussies kunnen net zo goed via msn/irc of ander nerderig materiaal. Waarom zet je niet gewoon gelijk het hele forum op slot met zo'n instelling?
Nou en?quote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom op.. dat hele topic verzandt in "Nee, fok is beter." "Bah, tweakers" "Tweakers is beter" "Nee, fok is beter" "Gatver, tweakers" "Ja, maar fok heeft een langere downtime."
Het verzandde simpelweg in slowchat, met ergens een klacht verborgen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou en?
En dan nog is jouw sluitreden de grootst mogelijke onzin.
Je ziet door de slowchat en flames over en weer de klacht niet meer. .quote:Op maandag 6 november 2006 23:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou en?
Waarom maak je je zo druk om dat topic? De OP is slecht, de reacties zijn bagger en het loopt alleen maar uit op slowchat. Genoeg reden voor een slotje lijkt mij.quote:Op maandag 6 november 2006 23:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou en?
Hoezo?quote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef Jordy-B het volgende:
Zet dat dan ook neer als reden.
Maar ik vond het dus wel een geinig topic.
Goeie vraag..quote:
Omdat het geen topicwaardige klacht is, en je 'klacht' best in, het kleine ergenissen topic gezet kan worden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dude, ik was dus serieus gepwnd door die Marokkaanse meid.....
Ik zeg toch niks verkeerds in dat topic ? Waarom sluit je um dan.
DE BIS GEPWND!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
BAN al die users die daarin posten dan
Godverde...![]()
Alles wordt gesloten van mij.
![]()
![]()
ze pakken jou net zo grootst dan jijquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Godverde...![]()
![]()
![]()
Dan zou heul MED vol staanquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Godverde...![]()
![]()
![]()
Man, je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bio... wat doe je.
Maak ik topics die echt waar zijn, sluit je ze![]()
![]()
Hey!quote:
Ik vind die nieuwe van Christina Aguilera echt leuk, daar zit nu het probleemquote:
Oh, ooh..quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe van Christina Aguilera echt leuk, daar zit nu het probleem![]()
![]()
Ok, jup, je bent net echt een wijf.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maaruhm je sluit alles wat ik open begrijp ik.
Nee. Je hebt topic's die goed en boeiend zijn. Soms, heul soms, zit je ff met je 'Christina feelings', en vloei je topic's als m'n oma, lekkende in een Tena Lady.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Er zijn nog genoeg topics van je open. Misschien moet je eens minder onzinnige topics gaan openen, krijg je ook minder slotjes.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee toch mijnheer de Terminator, werkt dat zo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg topics van je open. Misschien moet je eens minder onzinnige topics gaan openen, krijg je ook minder slotjes.
Ach nee manquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
Turkse markteikel heeft me genaaid
Topicwaardig joh![]()
Wat ik nog wou zeggen. BASF zijn casettebandjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
Turkse markteikel heeft me genaaid
Topicwaardig joh![]()
Mijn gedachtequote:Op dinsdag 7 november 2006 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat ik nog wou zeggen. BASF zijn casettebandjes
Wel hoor. Maar dan heten ze Emtec. Maar BASF klinkt en is vetterquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mijn gedachte
Dacht dat zij videobanden en casettebandje fabriceerden
Nooit dvd's van gezien eik
Het wordt nog steeds uitgezonden, dus doe je ding met een nieuw topic.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
Biogarde mijn OP was niet je van het maar vraag me niet hem te veranderen nadat je een slotje op het topic gooit. [afbeelding] Doe ik bij jou toch ook nie?![]()
![]()

Biertje?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
Tuurlijk ben ik het hiermee ook Eensch, [afbeelding]
hoewel het natuurlijk wel gewoon langs mijn heel erg slime kritiek heen gaat.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Biertje?
Ga je nu weer lief doen tegen ons?
quote:Ook wij hebben gevoelens![]()
Hahahhaa.quote:
Heb ik over na zitten denken. Maar als ik dat doe, dan lijkt het voor sommige weer een vrijwaring ronduit te gaan baggerenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:49 schreef Jordy-B het volgende:
KANKERzus
Kan je niet gewoon de titel een beetje netter maken, en het ze vervolgens uit laten vechten?
Niets zo leuk als een flinke ruzie tussen broer en zus.
ja????quote:Op woensdag 8 november 2006 17:09 schreef Biogarde het volgende:
We zitten in KLB.
Het is je OP. Lokt bagger uit. En je topic is als al die 900 andere in ONZ.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ja????
goh je meent het...
ik had toch ook een klacht... ik las net iets over extremisme en dat maakte me pissig en daarom op ik een topic???
meer klaagbaak kan toch niet he dacht ik zo
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:12 schreef EL_REY het volgende:
nee geintje....
eigenlijk vond ik het een grappige smiley en heb ik er een verhaal bij gedacht
Als je 'm na de verkiezingen dan maar weer netjes openmaakt.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:55 schreef Janetje het volgende:
Kutkick en tevens hebben hier een centraal topic voor tegenwoordig..
[Centraal] Verkiezingsergernissen 2006
Mja, de kick zelf was vrij overbodig. 5 maanden, om te melden dat iemand nog steeds 'eng' is.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:34 schreef Arcee het volgende:
Bas van der Vlies van de SGP: hele enge relilul.
[..]
Als je 'm na de verkiezingen dan maar weer netjes openmaakt.
Dat centrale topic loopt echt geweldig, trouwens. Al 2 reacties.
Die man is veel op tv in verkiezingstijd. Ja, wat een raar moment om dat topic onder de aandacht te brengen.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:53 schreef Nosh het volgende:
Mja, de kick zelf was vrij overbodig. 5 maanden, om te melden dat iemand nog steeds 'eng' is.
Tja.
Tuurlijk, maar de schop zelf was nu niet bepaald denderend. Dat was alles, topic zelf was prima, doch dubbel.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die man is veel op tv in verkiezingstijd. Ja, wat een raar moment om dat topic onder de aandacht te brengen.
Maar wat verwacht je?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef Sebasser het volgende:
@ Breedbeeld Bond
[..]
Dat probleem noem ik geen kleine ergenis, hoerenveronica..
Klopt, pats maar weer met die TV in je woonkamer met het haardvuurquote:Op donderdag 9 november 2006 20:45 schreef tonks het volgende:
Ligt eraan hoeveel inch je tv is hé
42.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:45 schreef tonks het volgende:
Ligt eraan hoeveel inch je tv is hé
Sommige mensen krijgen het er warm vanquote:Op donderdag 9 november 2006 20:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt, pats maar weer met die TV in je woonkamer met het haardvuur
[geil dvd'tje wel trouwens..]
Nee man.. hij's wel 16:9quote:Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef Sebasser het volgende:
@ Breedbeeld Bond
[..]
Dat probleem noem ik geen kleine ergenis, hoerenveronica..
Wat voor reacties wil je dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je?
De enige reactie's die ik me hierop kan voorstellen zijn:
"JA!"
"James Bond"
""
Dat zijn ze wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat voor reacties wil je dan?
[Ja, gut gut, mijn man jan peter frederik zat er ook al over te klagen, gutte gut.] ?
Ach, het is een klacht, en topics hoeven geen reacties te hebben om het een klacht te laten zijn.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |