quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:27 schreef Arcee het volgende:
Natuurlijk krijgt die schijtpartij van jou geen subsidie van de overheid. Jullie zien vrouwen niet eens als volwaardige mensen, lelijke grevolul.
[afbeelding]
Vrouwonvriendelijke klootzak dat je bent.
Flikker op met die racistische kutpartij, eikel.
Niet meegemaakt, maar ik heb een Christelijke familie (zwarte kousen) en ben weleens met hun naar de kerk geweest. Dus ik weet precies hoe het was.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:34 schreef Beach het volgende:
Een keer live een toespraak van die vent meegemaakt![]()
Zo, dat lijkt me beter.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:27 schreef Arcee het volgende:
Flikker op met die racistische discriminerende kutpartij, eikel.
Z'n haarscheiding is ook typisch.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:27 schreef Arcee het volgende:
En is dat dan zoveel erger dan wanneer een partij als GL of PvdA vooral vrouwen, allochtonen en homo's op de kieslijsten zet ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zag hem zojuist op het journaal zeggen dat wat het actieve kiesrecht van vrouwen binnen de SGP betreft, ze recht hadden op hun eigen tradities. Een 2e-kamerlid dat op het journaal aangeeft artikel 1 van de grondwet ondergeschikt te vinden aan de SGP-tradities!
De gemiddelde FOK!ker heeft anders meestal niet veel beters over vrouwen te melden. Hoeveel topics zijn er al niet aangemaakt over vrouwen die "zonodig" carrière moeten maken of de maatschappij onnodig belasten wanneer ze zwangerschapsverlof hebben, etc. etc.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:27 schreef Arcee het volgende:
Natuurlijk krijgt die schijtpartij van jou geen subsidie van de overheid. Jullie zien vrouwen niet eens als volwaardige mensen, lelijke grevolul.
Vrouwonvriendelijke klootzak dat je bent.
Toffe wallpaper.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:45 schreef wise het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
altijd tussen de 2 en 3, op dit moment 2quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:10 schreef runaway het volgende:
maar de SGP is al de oudste partij van nederland
met 1 zetel ja![]()
Zeer mooie drogreden ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:37 schreef rotskibo het volgende:
Zegt ie: 'Laat ons lekker onze eigen regels bepalen'
Ja dat is discriminatie lamlul
Verbieden van hoofddoeken is ook erg. Daarmee vergroot je de kans dat moslimvrouwen de deur niet meer uitkomen. En veel van hen beweren dat ze zelf voor een hoofddoek kiezen, dus waarom zou dat niet zo zijn?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:28 schreef typtypo het volgende:
Ik vind het geforceerd dragen van hoofddoeken nog tien keer erger dan dit.
Laten ze dat maar eerst eens verbieden en dan pas beginnen te zeiken over peanuts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |