Ik vind die nieuwe van Christina Aguilera echt leuk, daar zit nu het probleemquote:
Oh, ooh..quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe van Christina Aguilera echt leuk, daar zit nu het probleem![]()
![]()
Ok, jup, je bent net echt een wijf.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maaruhm je sluit alles wat ik open begrijp ik.
Nee. Je hebt topic's die goed en boeiend zijn. Soms, heul soms, zit je ff met je 'Christina feelings', en vloei je topic's als m'n oma, lekkende in een Tena Lady.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Er zijn nog genoeg topics van je open. Misschien moet je eens minder onzinnige topics gaan openen, krijg je ook minder slotjes.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee toch mijnheer de Terminator, werkt dat zo?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg topics van je open. Misschien moet je eens minder onzinnige topics gaan openen, krijg je ook minder slotjes.
Ach nee manquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
Turkse markteikel heeft me genaaid
Topicwaardig joh![]()
Wat ik nog wou zeggen. BASF zijn casettebandjesquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:48 schreef -skippybal- het volgende:
Turkse markteikel heeft me genaaid
Topicwaardig joh![]()
Mijn gedachtequote:Op dinsdag 7 november 2006 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat ik nog wou zeggen. BASF zijn casettebandjes
Wel hoor. Maar dan heten ze Emtec. Maar BASF klinkt en is vetterquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mijn gedachte
Dacht dat zij videobanden en casettebandje fabriceerden
Nooit dvd's van gezien eik
Het wordt nog steeds uitgezonden, dus doe je ding met een nieuw topic.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
Biogarde mijn OP was niet je van het maar vraag me niet hem te veranderen nadat je een slotje op het topic gooit. [afbeelding] Doe ik bij jou toch ook nie?![]()
![]()

Biertje?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
Tuurlijk ben ik het hiermee ook Eensch, [afbeelding]
hoewel het natuurlijk wel gewoon langs mijn heel erg slime kritiek heen gaat.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Biertje?
Ga je nu weer lief doen tegen ons?
quote:Ook wij hebben gevoelens![]()
Hahahhaa.quote:
Heb ik over na zitten denken. Maar als ik dat doe, dan lijkt het voor sommige weer een vrijwaring ronduit te gaan baggerenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:49 schreef Jordy-B het volgende:
KANKERzus
Kan je niet gewoon de titel een beetje netter maken, en het ze vervolgens uit laten vechten?
Niets zo leuk als een flinke ruzie tussen broer en zus.
ja????quote:Op woensdag 8 november 2006 17:09 schreef Biogarde het volgende:
We zitten in KLB.
Het is je OP. Lokt bagger uit. En je topic is als al die 900 andere in ONZ.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ja????
goh je meent het...
ik had toch ook een klacht... ik las net iets over extremisme en dat maakte me pissig en daarom op ik een topic???
meer klaagbaak kan toch niet he dacht ik zo
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:12 schreef EL_REY het volgende:
nee geintje....
eigenlijk vond ik het een grappige smiley en heb ik er een verhaal bij gedacht
Als je 'm na de verkiezingen dan maar weer netjes openmaakt.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:55 schreef Janetje het volgende:
Kutkick en tevens hebben hier een centraal topic voor tegenwoordig..
[Centraal] Verkiezingsergernissen 2006
Mja, de kick zelf was vrij overbodig. 5 maanden, om te melden dat iemand nog steeds 'eng' is.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:34 schreef Arcee het volgende:
Bas van der Vlies van de SGP: hele enge relilul.
[..]
Als je 'm na de verkiezingen dan maar weer netjes openmaakt.
Dat centrale topic loopt echt geweldig, trouwens. Al 2 reacties.
Die man is veel op tv in verkiezingstijd. Ja, wat een raar moment om dat topic onder de aandacht te brengen.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:53 schreef Nosh het volgende:
Mja, de kick zelf was vrij overbodig. 5 maanden, om te melden dat iemand nog steeds 'eng' is.
Tja.
Tuurlijk, maar de schop zelf was nu niet bepaald denderend. Dat was alles, topic zelf was prima, doch dubbel.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die man is veel op tv in verkiezingstijd. Ja, wat een raar moment om dat topic onder de aandacht te brengen.
Maar wat verwacht je?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef Sebasser het volgende:
@ Breedbeeld Bond
[..]
Dat probleem noem ik geen kleine ergenis, hoerenveronica..
Klopt, pats maar weer met die TV in je woonkamer met het haardvuurquote:Op donderdag 9 november 2006 20:45 schreef tonks het volgende:
Ligt eraan hoeveel inch je tv is hé
42.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:45 schreef tonks het volgende:
Ligt eraan hoeveel inch je tv is hé
Sommige mensen krijgen het er warm vanquote:Op donderdag 9 november 2006 20:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Klopt, pats maar weer met die TV in je woonkamer met het haardvuur
[geil dvd'tje wel trouwens..]
Nee man.. hij's wel 16:9quote:Op donderdag 9 november 2006 20:44 schreef Sebasser het volgende:
@ Breedbeeld Bond
[..]
Dat probleem noem ik geen kleine ergenis, hoerenveronica..
Wat voor reacties wil je dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je?
De enige reactie's die ik me hierop kan voorstellen zijn:
"JA!"
"James Bond"
""
Dat zijn ze wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |