Ze stonden vanmiddag ook al bij mij op schoolquote:Op woensdag 15 november 2006 00:04 schreef cyberstalker het volgende:
Wat ik voornamelijk irritant vind is zijn die standjes die ze op zaterdag in de stad hebben. Je kunt echt geen stap zetten zonder een foldertje, ballon of zelfs pannenkoek in je handen geduwd te krijgen.
Mag je al stemmen dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze stonden vanmiddag ook al bij mij op school![]()
Kom je net uit je les, krijg je drie van die flyers in je jatten gedrukt..
Flikker op man..
quote:
Ben 20quote:
Leuk: alle winkels dicht op zondag en terugdraaien van homohuwelijk en euthanasie...quote:Op woensdag 15 november 2006 07:35 schreef Camplo het volgende:
Geef mij maar ChristenUnie, krijg ik tenminste JSF als ik door keuring kom
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:23 schreef BiMeWet het volgende:
WOUTER BOS![]()
Die man kijkt als een wilde uit z'n ogen, lijkt af en toe net Hitler volgens mn oma. En mijn oma heeft altijid gelijk.
Ja, ook een beetje makkelijk gezegd .. dus als je niet geregeerd hebt heb je geen recht van spreken want je kunt dan je standpunten niet hard maken. Het lijkt me toch logisch dat Balkenende niet opeens alles 180 graden wil omgooien en dus in grote lijnen het gevoerde beleid zal willen voortzetten aan de hand van de standpunten van o.a. zijn partij? Maar je zegt dus dat hij daar niet op aangevallen mag worden. Zo kun je ook zeggen dat Balkenende Bos niet mag aanvallen op zijn standpunten, want Balkenende kan niet met 100% zekerheid zeggen dat ze de negatieve invloed hebben die hij voorspelt omdat Bos nog niet heeft geregeerd.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef __droogkloot__ het volgende:
Ik vind het typisch dat Bos Balkenende aanvalt op het gevoerde beleid van de hele regering, in plaats van op zijn standpunten. Op die manier is het nogal makkelijk kritiek leveren, Bos heeft zelf nog nooit hoeven te regeren, dus hij kan ook niets fout hebben gedaan.
Bos is al eens eerder staatssecretaris geweest hoor (volgens mij ook nog eens onder Zalm...)...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef __droogkloot__ het volgende:
Ik vind het typisch dat Bos Balkenende aanvalt op het gevoerde beleid van de hele regering, in plaats van op zijn standpunten. Op die manier is het nogal makkelijk kritiek leveren, Bos heeft zelf nog nooit hoeven te regeren, dus hij kan ook niets fout hebben gedaan.
Klopt, stas van financiën onder Paars-3 (of 2).quote:Op woensdag 15 november 2006 22:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bos is al eens eerder staatssecretaris geweest hoor (volgens mij ook nog eens onder Zalm...)...
Dit vind ik ook zo'n gezeur. Elke partij heeft wel een website waarop een aantal hoofdpunten van het program staan. Ga even een half uurtje surfen, de partij met, volgens jou, de beste punten ben je het blijkbaar het meest mee eens. Dan stem je daar op....quote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb tot op de dag van vandaag geen flauw idee waar ik op moet stemmen. De ene stemwijzer raad mij Geert Wilders aan, de andere juist de SGP. Ik weet het absoluut niet meer........
jamaar ze hebben die mensen gepest en de plantjes ook kapot gemaaktquote:Op maandag 20 november 2006 16:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb besloten dat mijn stem ging naar de eerste die op TV verklaarde dat die martelingen in Irak door onze Nederlandse soldaten onzin was. Vanochtend was het zo ver op het journaal een of ander VVD manneke zei iets in de trant "Die martelingen zijn natuurlijk onzin". Dank je wel...ik stem op jouw.
Btje lopen te miepen over te fel licht, water over je heen en keiharde muziek die je uit je slaap houd...man dan wordt ik ook ieder weekend gemarteld door mn broertje.
Whahahahaquote:Op maandag 20 november 2006 16:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb besloten dat mijn stem ging naar de eerste die op TV verklaarde dat die martelingen in Irak door onze Nederlandse soldaten onzin was. Vanochtend was het zo ver op het journaal een of ander VVD manneke zei iets in de trant "Die martelingen zijn natuurlijk onzin". Dank je wel...ik stem op jouw.
Btje lopen te miepen over te fel licht, water over je heen en keiharde muziek die je uit je slaap houd...man dan wordt ik ook ieder weekend gemarteld door mn broertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |