Het zal me mn reet roestenquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
maar TPG bestaat officieel niet meer![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 14:44 schreef tonks het volgende:
Biogarde het valt mij op dat alle KLB topics in mijn AT gesloten worden.
Done.quote:Op zondag 5 november 2006 11:14 schreef Doc het volgende:
Fortuna supporters die een reclamebord in ons vak gooien
Kan een mod dat plaatje dat er niet thuis hoort (zo rond post nr 100-101) verwijderen.
Ik zag het. Heb je dr ook niet voor genote.quote:Op zondag 5 november 2006 15:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die foto had ik er niet ingezet he Bio....
Schijnbaar hadden ze op die picserver lopen kloten met de foto's (is dezelfde link als de overige 2 en gisteren was die nog normaal)
quote:Op zondag 5 november 2006 15:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zag het. Heb je dr ook niet voor genote.
Maar om er nou een topic over te openen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Hoi Biogarde,
Ben jij soms de boef?![]()
Waarom moet mijn "bier is gestolen topic" dicht? Het is namelijk écht waar en ik baal er goed van, het was dus een zeer gegronde klacht.![]()
Misschien minder gekanker, een vastgeplakte capslock, en de opbouw.quote:Op maandag 6 november 2006 17:46 schreef Mustard_Man het volgende:
Biogarde kan je mij alsjeblieft tips geven hoe een goede OP te maken? je blijft mijn kwaliteitstopics steeds closen.
quote:Op maandag 6 november 2006 17:51 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Waarom heb jij geen ban na die tubgirl ?quote:
tubgirl?quote:Op maandag 6 november 2006 18:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen ban na die tubgirl ?![]()
Bi0 leest meequote:Op maandag 6 november 2006 18:13 schreef Sebasser het volgende:
naar die post dan he.
Je had een plaatje gepost, die na een aantal views automatisch in tubgirl verandert..quote:
Helemala nietquote:Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je had een plaatje gepost, die na een aantal views automatisch in tubgirl verandert..
Dat hebben een aantal websites toegepast omdat ze niet willen dat iemand deze plaatjes hotlinkt..
Wtfquote:Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je had een plaatje gepost, die na een aantal views automatisch in tubgirl verandert..
Dat hebben een aantal websites toegepast omdat ze niet willen dat iemand deze plaatjes hotlinkt..
Ohlala, ik heb inderdaad al vaker gehoord als ik mijn notes liet checken dat ik een tubgirl zou hebben gepost, maar nu hoor ik pas wat over die hotlink..quote:Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |