Standaard sluitpost. Kan ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bio, doe eens wat aan je nerdkennis
Dan weet je het wel..
Jamaar...quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Standaard sluitpost. Kan ookposten, maar dan gaat iedereen weer klagen over mn sluitpost.
Maar ik snap wat je bedoeld jaquote:
Talpaquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
jaja, je moet IETS verzinnen als je net X-tig miljoen hebt uitgegeven aan zendtijd waar niemand naar kijkt
-edit-
ja, je ben Tofquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:52 schreef Biogarde het volgende:
Zagen jullie dat? Nog voor er een reactie kwam, een slotje
Kap gewoon met dat ge-Talpaquote:
ik deed het maar 2 keerquote:
HULDE, waarvan akte!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:52 schreef Biogarde het volgende:
Zagen jullie dat? Nog voor er een reactie kwam, een slotje
Omdat we in KLB zitten en het de discussie niet ten goede kwamquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:00 schreef Yildiz het volgende:
Waarom was dat speciaal gepainte-plaatje niet on-topic, Biogarde?
Maar, waar moet de discussie dan over gaan, behalve naast 'oeh! dat heb ik ook! kut is dat!'?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat we in KLB zitten en het de discussie niet ten goede kwam![]()
Over het onderwerpquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar, waar moet de discussie dan over gaan, behalve naast 'oeh! dat heb ik ook! kut is dat!'?
Ja, maar dat was mijn plaatje ook.quote:
Ah.quote:
Daar heb je gelijk in, dat zie ik nu ook. Thanks voor de feedback.quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:08 schreef Biogarde het volgende:
Kijk een geintje en een beutje bagger moet best kunnen. Maar als een potentieel "moeilijk' topic, waar je ONZ-reactie's en offtopic gepost verwacht en hebt, eindelijk op de rit hebt, dan is een post als deze killing.
Dus in dit geval, heb ik je plaatje verwijderd. Maar zo'n zelfde post kan misschien in een ander topic heel goed.
"ONZ-reacties"?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:08 schreef Biogarde het volgende:
Kijk een geintje en een beutje bagger moet best kunnen. Maar als een potentieel "moeilijk' topic, waar je ONZ-reactie's en offtopic gepost verwacht en hebt, eindelijk op de rit hebt, dan is een post als deze killing.
Dus in dit geval, heb ik je plaatje verwijderd. Maar zo'n zelfde post kan misschien in een ander topic heel goed.
Hoi tonksquote:
Neen, *erectie weer in broek doet..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef wunderbaum het volgende:
Mag me topic weer open *puppyeyes*?
Nogal onzinnig topic imo...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef wunderbaum het volgende:
Mag me topic weer open *puppyeyes*?
Nee.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:55 schreef mschol het volgende:
Klote TPG
titel mag lijkt mij inmiddels wel veranderd worden naar:
klote TNT
of
klote TNT/TPG
Het zal me mn reet roestenquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
maar TPG bestaat officieel niet meer![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 14:44 schreef tonks het volgende:
Biogarde het valt mij op dat alle KLB topics in mijn AT gesloten worden.
Done.quote:Op zondag 5 november 2006 11:14 schreef Doc het volgende:
Fortuna supporters die een reclamebord in ons vak gooien
Kan een mod dat plaatje dat er niet thuis hoort (zo rond post nr 100-101) verwijderen.
Ik zag het. Heb je dr ook niet voor genote.quote:Op zondag 5 november 2006 15:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die foto had ik er niet ingezet he Bio....
Schijnbaar hadden ze op die picserver lopen kloten met de foto's (is dezelfde link als de overige 2 en gisteren was die nog normaal)
quote:Op zondag 5 november 2006 15:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zag het. Heb je dr ook niet voor genote.
Maar om er nou een topic over te openen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Hoi Biogarde,
Ben jij soms de boef?![]()
Waarom moet mijn "bier is gestolen topic" dicht? Het is namelijk écht waar en ik baal er goed van, het was dus een zeer gegronde klacht.![]()
Misschien minder gekanker, een vastgeplakte capslock, en de opbouw.quote:Op maandag 6 november 2006 17:46 schreef Mustard_Man het volgende:
Biogarde kan je mij alsjeblieft tips geven hoe een goede OP te maken? je blijft mijn kwaliteitstopics steeds closen.
quote:Op maandag 6 november 2006 17:51 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Waarom heb jij geen ban na die tubgirl ?quote:
tubgirl?quote:Op maandag 6 november 2006 18:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen ban na die tubgirl ?![]()
Bi0 leest meequote:Op maandag 6 november 2006 18:13 schreef Sebasser het volgende:
naar die post dan he.
Je had een plaatje gepost, die na een aantal views automatisch in tubgirl verandert..quote:
Helemala nietquote:Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je had een plaatje gepost, die na een aantal views automatisch in tubgirl verandert..
Dat hebben een aantal websites toegepast omdat ze niet willen dat iemand deze plaatjes hotlinkt..
Wtfquote:Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je had een plaatje gepost, die na een aantal views automatisch in tubgirl verandert..
Dat hebben een aantal websites toegepast omdat ze niet willen dat iemand deze plaatjes hotlinkt..
Ohlala, ik heb inderdaad al vaker gehoord als ik mijn notes liet checken dat ik een tubgirl zou hebben gepost, maar nu hoor ik pas wat over die hotlink..quote:Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |